Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Herrejemini, tror jeg er trøtt.. Nå først oppdaget jeg at det er en ny tråd! *klaske-i-panna*

Synes egentlig at det er greiest å holde seg til den opprinnelige tråden, den blir mere inkluderende når man stiller spørsmål til flere brukere. Hvis man bare skal stille til en eller ikke stille spørsmål i det hele tatt så kan det fort bli en veldig ekskluderende tråd der bare noen få vil få spørsmål og svare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Skjerpe meg? Jeg lager en tråd for de som ikke orker å komme på spørsmål hele tiden

En spørsmålstråd for de som ikke orker å stille spørsmål? Det hørtes ut som en god idé Jack :kose:

Anonymkode: 0f573...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
4 minutter siden, skruf skrev:

Herrejemini, tror jeg er trøtt.. Nå først oppdaget jeg at det er en ny tråd! *klaske-i-panna*

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En spørsmålstråd for de som ikke orker å stille spørsmål? Det hørtes ut som en god idé Jack :kose:

Anonymkode: 0f573...cc1

Vekk med deg, orker ikke å krangle med en ab nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Vekk med deg, orker ikke å krangle med en ab nå

@Jacklost Hvor vil du at jeg skal dra? Tilbake til den opprinnelige tråden?

Anonymkode: 0f573...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, skruf skrev:

Herrejemini, tror jeg er trøtt.. Nå først oppdaget jeg at det er en ny tråd! *klaske-i-panna*

Synes egentlig at det er greiest å holde seg til den opprinnelige tråden, den blir mere inkluderende når man stiller spørsmål til flere brukere. Hvis man bare skal stille til en eller ikke stille spørsmål i det hele tatt så kan det fort bli en veldig ekskluderende tråd der bare noen få vil få spørsmål og svare. 

Du har nok rett, jeg lagde bare denne tråden fordi jeg trodde det ville være greit for de som ville ha en enklere versjon men istedenfor så blir jeg angrepet av ab-er. Visse ting forandrer seg aldri på kg :sukk: Jeg får la de fortsette å pirke borti meg her til de går seg lei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Du har nok rett, jeg lagde bare denne tråden fordi jeg trodde det ville være greit for de som ville ha en enklere versjon men istedenfor så blir jeg angrepet av ab-er. Visse ting forandrer seg aldri på kg :sukk: Jeg får la de fortsette å pirke borti meg her til de går seg lei :) 

Ikke bry deg om det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg er ikke i stand til å følge med på slike tråder med regler, så jeg er pro denne tråden. Og jeg vil sikkert bryte regler i denne også.   

@Jacklost hva er ditt favorittord? På norsk. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 Hva er meningen med denne tråden egentlig ?

Anonymkode: cdac5...faf

Det var et feiltrinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, Citronella skrev:

Tråden var fin den. :)

Syntes det selv, er slitsomt når jeg må stille samme person jeg svarer spørsmål hele tiden og i tillegg stille en annen bruket et spørsmål. Men når jeg bare blir angrepet pågrunn av denne tråden så er ikke det verdt det... Kvinneguiden blir virkelig ikke noe bedre!

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Har lagt til tittelen til tråden igjen, ikke faen om jeg skal la meg mobbe og herkes med slik! Om folk ikke vil bruke denne tråden så er det ingen som tvinger dem, jeg velger å bruke denne tråden fordi jeg har ikke ork til å komme med masse spørsmål i hvert eneste innlegg. Om noen flere her prøver å være spydig eller frekk mot meg så vil jeg bare ignorere innleggene og rapportere dem, så enkelt og greit ;) Det må kunne gå an å oppføre seg noenlunde voksent...

@Citronella Hvor kommer brukernavnet ditt fra?

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
43 minutter siden, Jacklost skrev:

Har lagt til tittelen til tråden igjen, ikke faen om jeg skal la meg mobbe og herkes med slik! Om folk ikke vil bruke denne tråden så er det ingen som tvinger dem, jeg velger å bruke denne tråden fordi jeg har ikke ork til å komme med masse spørsmål i hvert eneste innlegg. Om noen flere her prøver å være spydig eller frekk mot meg så vil jeg bare ignorere innleggene og rapportere dem, så enkelt og greit ;) Det må kunne gå an å oppføre seg noenlunde voksent...

@Citronella Hvor kommer brukernavnet ditt fra?

Brukernavn, ja. Jeg elsker sitroner. Både form og duft. Samt så er jeg litt sur og grinete. Av og til 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Jacklost syns du enkelte ab-er er noen frekke, nesevise og nebbete jævler? 

Bra du endret tråden tilbake og ikke lot deg tråkke på. Syns tråden er fin jeg. Greit å få velge om man vil stille spørsmål eller ikke. Er jo ikke alltid man kommer på noe å spørre om heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 år senere...
Gjest HerrBæsjerumpehull
On 6/19/2018 at 10:39 AM, SheldonCooper said:

@Maruwan Var det du eller noen andre som sørget for at tråden din om Raindrops forsvant?

Var ikke klar over at den var forsvunnet. Så åpenbart ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...