Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Minde sjokolade med lakris... YUM!!!!

159: Hva gleder du deg mest til denne helgen?

Takk for tips. Jeg er ikke så glad lakris, men åpen for å prøve ;)

Denne helgen gleder jeg meg mest til søndag. Skal jobbe i kveld og morgen, så det blir godt med fri! Da har jeg fri, og skal besøke foreldrene mine. Broren min er også der i helga, så da treffer jeg han og.

159: Hvilket fag liker du best på skolen?

Vet ikke helt. Mye har med læreren og måten undervisningen er lagt opp på. Innholdsmessig liker jeg fag som f.eks. sosiologi og psykologi.

159: Er du jobbsøkende? :)

Jeg trenger ny jobb fra etter sommeren da jeg flytter for å gjøre ferdig videregående et annet sted. Det som er litt dumt er at det i løpet av en måned bare blir lagt ut ca. 1 ny stillingsannonse på finn.no i denne kommunen. Men jeg kan jo jobbe i nabokommune, men er veldig spent om hvor krevende det blir å få jobb...

Fant denne setningen:

"Svartruss er blant annet elever som utdanner seg innen yrkesfag, men dette varierer fra skole til skole."

Jeg ble sjólv Ródruss men husker at jeg ville helst bli Svartruss, mest pá grunn av fargen da. ;) Husker en gutt fra en klasse over som valgte á bli Svartruss sjólv om han gikk pá musikklinja, sá jeg angrer nesten litt pá at jeg ikke gjorde som han, siden han sikkert kjópte seg Svartruss drakten og caps'en. Men ja, klassen min var ná skikkelig innpá det her med á kjópe rette Russ utstyret sá da mátte jeg og bli Ródruss alikevel. :glare::(

Takk for all den informasjonen, fint á lese igjen. Det fóles ná litt spessielt ut á vaere Russ, jeg var ná ikke av de villeste Russa da, var vel mest passiv pá mange máter. Det vil ná bli góy for deg nár du fullfórer videregáende skole. Alltid haerlig á bli ferdig med det. :jepp:

Ja, jeg har et kjempegodt forhold til hunden vár. Og familien for meg blir jo mest mannen min og hunden sánn generelt ogsá da. Og jeg har ná ogsá et kjempegodt forhold til mannen min ogsá. :wink::biggrin: Klart, som i alle forhold sá er det alltid ting en má jobbe med.

159: Er du svaert musikalsk?

Så kjekt å høre. Jeg liker å lese svarene dine ;)

Jeg er i vertfall ganske musikalsk. Har godt gehør og spiller piano.

Aman: Er du en eventyrer?

Sola de: Har du en tråd du liker ekstra godt her inne på forumet?

Doge: Er du inuitt? :hoho:

Jessica!: Du får 400 kroner og skal handle inn dagligvarer for 2 uker. Det du har hjemme fra før kan du ikke bruke. Du har tilgang til kjøleskap og fryseboks, men får ikke handle flere ganger en første dag (derfor må du tenke på holdbarhetsdato). Hva kjøper du? :handle:

SunflowerPenguin: :kake: Hvor gammel er du? (eller er det frekt å spørre om det??)

KaDust: Hva har gjort deg mest positivt overrasket så langt i 2015?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

SunflowerPenguin: Hva har du på deg i dette øyeblikk?

Det er vel litt slaskete klaer. ;) But I can sure give it a try! Har pá meg en grá bukse, er egentlig en form for kosebukse. Og sá har jeg pá meg en svart Ensiferum t-skjorte. Den har et bilde av en vikinghode med et skjold bak og to sverd pá sidene.

Så kjekt å høre. Jeg liker å lese svarene dine ;)

Jeg er i vertfall ganske musikalsk. Har godt gehør og spiller piano.

SunflowerPenguin: :kake: Hvor gammel er du? (eller er det frekt å spørre om det??)

Kjekt at du synes det. Jeg kan kanskje skrive litt for langt noen ganger? ;):P Jeg liker á bruke mye ord.Kuult at du er svaert musikalsk, godt gehór er jo kjempe nyttig á ha, og jeg misunner deg litt pá at du kan spille piano. Skulle ha likt á vaere flink i det ogsá. :jepp:

Haha! Nei, det er ikke frekt á spórre, jeg er bare litt forsiktig med á dele alderen min. Synes det er skummelt innpá dette forumet hvor sá mange "gutter/menn" har visse tanker om hva slags alder flotte kvinner skal vaere i. Sá da vil jeg helst vaere litt anonym med hva slags alder jeg er til dette omrádet blir roligere, eller nár jeg fóler meg tryggere til á faktiskt nevne det. ;):sjenert:

KaDust: Hva slags klaer blir lett din typiske hverdagslige stil?

159: Hva er dine favoritt filmer?

Sola de: Liker du á se pá Smurfene?

Big Jim Rennie: Liker du best Action filmer? Har du noen favoritter i denne sjangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har en fin klesstil.

Jessica: Er du mye i tanker siden du ikke kan sove ná?

Tusen hjertelig takk søtemor :)

Ja, det er en del tanker som svirrer hos meg... jeg er en EVIG tenker... *sukk*

Jessica!: Har du TV på i rommet der du er?

Ingen TV å skue på her :)

Jessica: Kunne du gitt ei nyre til ein ukjend?

Ikke uten å ha noe med vedkommende å gjøre nei.. måtte ha en relasjon der jeg følte en tilknytning til vedkommende..om jeg ikke dør i trafikken eller noe da.. jeg har donorkort ;)

KaDust: Har du fått mange gode venner i klassen din?

SunflowerP: Er du ryddig?

Stjerner: Bruker du mobilen daglig?

Petter: Hva jobber du med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Du får 400 kroner og skal handle inn dagligvarer for 2 uker. Det du har hjemme fra før kan du ikke bruke. Du har tilgang til kjøleskap og fryseboks, men får ikke handle flere ganger en første dag (derfor må du tenke på holdbarhetsdato). Hva kjøper du? :handle:

Jeg hadde kjøpt melk, O`boy, godteri og rundstykker med pålegg. Hadde nok overlevd :fnise:

159: Er du flink med mat?

Big Jim: Hva synes du om livet ditt så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evans: Er du mer en kaffe person eller en te person?

Jeg er glad i begge deler, men nå drikker jeg nok mest kaffe. Jeg og samboeren kan drikke farlig store mengder kaffe i helgene. Da jeg bodde i England drakk jeg så mye te at jeg fikk jernmangel :sjokkert:

Evans: Hva er din favoritt rett, snack og drikke?

Det er vel kanskje ikke en rett, men favoritt maten er dim-sum. Av snacks er jeg mest glad i nøtteblandinger og av drikke er det enten god øl eller rødvin.

Kisskiss: Hvis du skal velge ut en verdensdel du syns har den beste maten - hvilken og hvorfor?

NonJuan: Fortell om den største og beste fisken du har fiska?

Silfen: Hva syns du egentlig om regn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfen: Hva syns du egentlig om regn?

Det kommer helt an på hva slags type regn det er snakk om.

SoP: hva er det til middag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Tusen hjertelig takk søtemor :)

Ja, det er en del tanker som svirrer hos meg... jeg er en EVIG tenker... *sukk*

Ingen TV å skue på her :)

Ikke uten å ha noe med vedkommende å gjøre nei.. måtte ha en relasjon der jeg følte en tilknytning til vedkommende..om jeg ikke dør i trafikken eller noe da.. jeg har donorkort ;)

KaDust: Har du fått mange gode venner i klassen din?

SunflowerP: Er du ryddig?

Stjerner: Bruker du mobilen daglig?

Petter: Hva jobber du med nå?

Det gjer eg. Ifølge mamma er eg avhengig...

Sunpinguin: Har du god peiling på pingviner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det kommer helt an på hva slags type regn det er snakk om.

SoP: hva er det til middag i dag?

ikkje så fancy som eg hadde håpa på....han er stuck!

Det vart McDonalds før flyplassen

Silfen: kva tankar gjer du deg kring det at du og eg er utan mannen nesten like lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje så fancy som eg hadde håpa på....han er stuck!

Det vart McDonalds før flyplassen

Silfen: kva tankar gjer du deg kring det at du og eg er utan mannen nesten like lenge?

Er han ikke tilbake ennå? Litt avstand er ikke dumt, men halve året er litt dummere. Så da kan du bare tenke på stakkars meg og vite hvordan det er, hehe.

SoP: Hva er de 5 viktigste egenskapene en person kan ha?

Petter: hvorfor er trygghet så viktig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Er han ikke tilbake ennå? Litt avstand er ikke dumt, men halve året er litt dummere. Så da kan du bare tenke på stakkars meg og vite hvordan det er, hehe.

SoP: Hva er de 5 viktigste egenskapene en person kan ha?

Petter: hvorfor er trygghet så viktig for deg?

Snill

Viser respekt

Omsorgsfull

Kunnskapsrik

Glad i unger

Petter: Kva er gale med natriumglukamat?

Silfen: Går det an å drikke vekk hovudpine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Hva jobber du med nå?

Er ledig...

Petter: hvorfor er trygghet så viktig for deg?

Jeg synes utrygghet fort kan ta for mye plass i livet mitt og påvirke meg negativt, slik at det går ut over ikke bare meg selv, men også de jeg har rundt meg.

Dette er vel det beste svaret jeg kan gi på dette, synes det var skikkelig vanskelig å svare på av en eller annen grunn.

Silfen: Tenker du ofte på hvordan du påvirker mennesker du omgår?

Stjerner og planeter: Vokste du opp på landet?

Jessica!: Synes du ordet "jålete" har en ufortjent negativ klang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Stjerner og planeter: Vokste du opp på landet?

Det spørs nett kven du spør. Spør du meg så vaks eg opp i ein drabantby, spør du Silfen er eg langt ut på landet

Petter: Har du planlagt dagen før du står opp?

Ryvita: Kvifor ver knekkebrød mjuke når dei er gamle medan brød vert hardt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfen: Går det an å drikke vekk hovudpine?

Det går selvsagt helt fint å drikke vekk hodepine. Helst med sprit. Eller rett og slett bare ha seg et realt knull. Endorfiner fikser hodepine.

Er ledig...

Jeg synes utrygghet fort kan ta for mye plass i livet mitt og påvirke meg negativt, slik at det går ut over ikke bare meg selv, men også de jeg har rundt meg.

Dette er vel det beste svaret jeg kan gi på dette, synes det var skikkelig vanskelig å svare på av en eller annen grunn.

Silfen: Tenker du ofte på hvordan du påvirker mennesker du omgår?

Nei.

SoP: HVa syns du om Christine Koth?

Petter: har du hogget ned trær før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs nett kven du spør. Spør du meg så vaks eg opp i ein drabantby, spør du Silfen er eg langt ut på landet

Petter: Har du planlagt dagen før du står opp?

Ryvita: Kvifor ver knekkebrød mjuke når dei er gamle medan brød vert hardt?

Du har IKKE vokst opp i noen drabantby. Til og med NÅ er det ingen drabantby og det var det iallfall ikke for 30 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Du har IKKE vokst opp i noen drabantby. Til og med NÅ er det ingen drabantby og det var det iallfall ikke for 30 år siden!

:sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ledig...

Jessica!: Synes du ordet "jålete" har en ufortjent negativ klang?

En ting er i hvert fall sikkert: den arbeidsplassen som eventuelt kaprer deg en vakker dag er heldig! Glem ikke det!

Ja, det kan jeg egentlig si meg enig i. Det kan selvfølgelig bli for mye av det gode av jåleri, men lord.. så lenge eieren av kroppen er fornøyd så er vel det det viktigste? Ja takk til litt jåling i hverdagen :)

Petter: Hvis du kunne velge fra øverste hylle - hva er drømmejobben? :)

NJ: Hva synes du om jentemusikken? :)

Rumle: Rumler det ofte i magen din når det er mange i et rom og heeeelt musestille? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho er eit fyrverkeri!

Silfen: kva handla du sist?

Foruten mat, og betaling for wasteland, så var det nok bursdagsgaver.

:sprettert:

I'm right, I'm right! :æddabædda:

Petter; ville du deltatt på et nakendatingprogram?

SoP: dersom du blir preggers igjen en gang i fremtiden, vil du da ta en belly cast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Kva er gale med natriumglukamat?

For min del det at det lukter og smaker ikke bra i de mengdene og den typen som er brukt i krydder og buljong osv. Mye info på google hvis du vil vite mer om den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

SoP: dersom du blir preggers igjen en gang i fremtiden, vil du da ta en belly cast?

og kva er det?

Silfen: Bør eg bli pregga?

Olaf: Kva i landet sit du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...