Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Jessica: Hvordan ville du reagert om situasjonen var snudd helt om at det var meg det skjedde med?

Blitt suuuuupertrist :( Sånt skal ikke skje!!!

Snakkes om litt :hug:

Blomst1990: Har du en fin kveld? :)

Forresten: takk til alle som har vært med og gitt meg masse gode stunder, latterkuler, store smil og hygge gjennom denne tråden. Dere vet selv hvem dere er :blomst:

smiley-with-heart.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uredd: kva er din signaturrett?

Jeg kan nok ikke avsløre hvilke firma jeg kan signere for, men hvis du tenker på hva hjemmemiddagsdaten kan risikere å få servert, så vil det muligens være indrefilet av selvskutt hjort eller elg med "kålunger", mandelpoteter og en fløtesaus som aldri glemmes.

silfen Liker du indrefilet? :lur:

SOP Har du nokon gong vore på jakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg kan nok ikke avsløre hvilke firma jeg kan signere for, men hvis du tenker på hva hjemmemiddagsdaten kan risikere å få servert, så vil det muligens være indrefilet av selvskutt hjort eller elg med "kålunger", mandelpoteter og en fløtesaus som aldri glemmes.

silfen Liker du indrefilet? :lur:

SOP Har du nokon gong vore på jakt?

Ja, men det var på jakt etter mannfolk :P

Uredd: Eig du ein mauser?

Nordavind: Kor går neste reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Sunflowerpenguin: Kunne du tenkt deg å flytte tilbake til Norge igjen?

Vi har planer om á flytte til Norge om noen fá ár, háper vi. :jepp:

Sunflower: Har du fått noen triste nyheter i dag?

Egentlig ikke.

Studiespesialisering er ingen kortversjon, føles vertfall ikke slik :P

Enten kan man gå studiespes. (3-årig), yrkesfaglig + lære (2 år skole + 2 år i jobb for å få fagbrev) eller yrkesfaglig + påbygging (2 år skole + 1 år skole for å få grunnlag til høyere utdanning)

Jeg vet ikke hvordan man blir svartruss. Jeg har enda "lenge" igjen av videregående, så jeg vet ikke om jeg blir russ enda. Men håper å fullføre videregående i 2016 :nigo:

Sunflower Penguin: Har du et godt forhold til hunden og familien din?

Fant denne setningen:

"Svartruss er blant annet elever som utdanner seg innen yrkesfag, men dette varierer fra skole til skole."

Jeg ble sjólv Ródruss men husker at jeg ville helst bli Svartruss, mest pá grunn av fargen da. ;) Husker en gutt fra en klasse over som valgte á bli Svartruss sjólv om han gikk pá musikklinja, sá jeg angrer nesten litt pá at jeg ikke gjorde som han, siden han sikkert kjópte seg Svartruss drakten og caps'en. Men ja, klassen min var ná skikkelig innpá det her med á kjópe rette Russ utstyret sá da mátte jeg og bli Ródruss alikevel. :glare::(

Takk for all den informasjonen, fint á lese igjen. Det fóles ná litt spessielt ut á vaere Russ, jeg var ná ikke av de villeste Russa da, var vel mest passiv pá mange máter. Det vil ná bli góy for deg nár du fullfórer videregáende skole. Alltid haerlig á bli ferdig med det. :jepp:

Ja, jeg har et kjempegodt forhold til hunden vár. Og familien for meg blir jo mest mannen min og hunden sánn generelt ogsá da. Og jeg har ná ogsá et kjempegodt forhold til mannen min ogsá. :wink::biggrin: Klart, som i alle forhold sá er det alltid ting en má jobbe med.

159: Er du svaert musikalsk?

Zenobia: Er du flink til á hoppe med ski?

Jessica: Er du skikkelig flink med sminke?

Sola de: Hva slags bukser liker du á bruke?

TheTardis: Hvor mange land har du reist til?

Vux: Er du en person som er kjempeglad i fugler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica: Er du skikkelig flink med sminke?

Tror ikke jeg er noe flinkere enn folk flest egentlig :) Jeg har gjennom årenes løp funnet ut hva som funker for meg, men ville aldri fått noen oppdrag utenom bekjente ;)

Sunflower: Har du alltid vært en veldig snill og god person? :hug:

The Tardis: Savner å snakke med deg, har du vært lite inne her den siste tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petter laks eller ørret?

Ørret.

Sola de: Hvor i hottiheita ligger den tråden du snakka om?

Nosoul: Rein eller ælj til middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfen: Kva tenkjer du om folk som skal redde verden ved å vera fordømmande?

Jeg tenker at den slags misforstått selvhøytidelighet og tanker om ens egen rett til å gjøre det man snakker i mot, gjør det hele temmelig dobbeltmoralsk. Når det er sagt er jeg ofte en stor fan av dobbeltmoral, men KUN når man evner å se denne dobbeltmoralen man driver med tydelig selv og dermed stå for den.

Silfen: Følger du med på åndenes makt på TV?

Selvsagt ikke. Hallo. Would not, could not.

silfen Liker du indrefilet? :lur:

Inne, ute, filet er nam riktig tilberedt. Jeg tilbereder den aldri riktig selv, så selv om jeg ikke er verdens verste kokk, så foretrekker jeg at andre mekker den til meg.

Petter; sover du noensinne?

SoP: Dersom du skulle kalt opp en planet etter akkurat hva du ville, hva skulle den da hett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter; sover du noensinne?

Ja, og jeg skal legge meg om ikke så veldig lenge. Men sliter litt med søvnen ja.

Silfen: Så du den nye tråden og spørsmålet mitt der til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Sunflower: Hvem er forbildet ditt?

Jesus Kristus.

Sunflower: Hva er det fineste du har hørt i dag?

Gratulerer med dagen. ;)

Sunflowerpenguin: Har du vore på Sydpolen?

Nei, jeg har visst ikke det. Men der det er pingviner er jeg glad for á vaere. ;):nigo:

Sunflower: Har du alltid vært en veldig snill og god person? :hug:

Vel, jeg har nok ikke alltid vaert like snill, kommer an pá fra situasjon til situasjon, har sikkert vaert ganger der jeg har gjort eller sagt ting som var mindre hyggelig. Jeg mener ná at de fleste mennesker vil ha en vond side uansett hvor snille de vanligvis er. Vi alle kan gjóre feil, og ogsá de som er sett pá som snille kan bli sinte og fornaermet de og. Vi er ná alle mennesker og ingen er perfekte. ;) Jeg próver á vaere snill og á gjóre og si de rette tinga, men hvordan hver og en person ser pá meg vil nok bli opplevd forskjellig. Jeg kan bli sint og irritert nár noe urettferdig skjer med andre, jeg takler det ikke bra nár noen mobber eller er frekk mot andre, og da kan jo andre like meg mindre hvis jeg tar fatt i dette.

Et eksempel var da en mann pródve á slá pá hunden vár da hunden vár kun lekte sammen med hans hund, og vár hund liker á bjeffe mye og lóper direkte til mange andre hunder, og tydeligvis sá trodde vel denne mannen og partneren hans at vár hund próvde á angripe hans hund, og istedenfor á be meg om á ta tak i hunden vár sá próvde han á slá hunden vár med den kaste stanga han hadde i hánden sin, heldigvis var hunden vár veldig fleksibel og klarte á unngá á bli slátt. Men jeg ble rasende, jeg skrek med hóy stemme at han skulle slutte med á slá hunden min. Jeg var nok helt ród av raseri, fólte at det kokte i meg der og da. Han sá opp sjokkert pá meg, og hvis han ikke hadde stoppet hadde jeg gátt bort til han á slátt han sjólv eller noe sánt. Sá sinna var jeg pá at han reagerte fórst voldelig pá hunden vár som kun var leken noe en kunne se pá hundespráket med kropp's bevegelsen. Og sá sa han til meg: "Ta vare pá hunden din". Hvorfor kunne han ikke ha sagt dette fórst istedenfor á mátte próve med á skade hunden vár? Det er oftest lurest á kontakte den andre hunde eieren, og jeg sto jo veldig naerme, sá han kunne ha hatt mulighet til á fortelle meg dette direkte.

Sunflowerpenguin: Vakreste sted på jord?

Har ikke bare et sted i tankene. Synes ná at Norge er et skikkelig vakkert land, det er jo hjemlandet mitt. Men jeg er sikker pá at det er flere steder som er vakre pá hver sin máte. Klarer bare ikke á tenke pá et sted alene.

Jessica: Hva slags klesstil liker du? Virker pá meg som om du er godt variert i hva du liker á ta pá deg av klaer. :)

Petter: Liker du á drikke ól? Og hvis du gjór det, hva slags merke/type ól?

Sola de: Trives du der du bor ná?

Sol og planeter: Hva slags planeter liker du best?

Frida Fjáge: Er du glad i á gá mye ut pá tur?

Nordavind: Er du mest glad i nordavinden?

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg skal legge meg om ikke så veldig lenge. Men sliter litt med søvnen ja.

Silfen: Så du den nye tråden og spørsmålet mitt der til deg?

Ja, det gjorde jeg. Men jeg er ikke med på den slags tåpeligheter så den tråden kan de få ha for seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg. Men jeg er ikke med på den slags tåpeligheter så den tråden kan de få ha for seg selv. :)

Du virker som ei vrang dame. No offence

Anonymous poster hash: 2ceb1...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker som ei vrang dame. No offence

Anonymous poster hash: 2ceb1...282

Du virker som en feiging. No offence.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en feiging. No offence.

Kul er du i hvert fall :blomst:

Godnatta Silfen. Du har et pent smil forresten.

Anonymous poster hash: 2ceb1...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Liker du á drikke ól? Og hvis du gjór det, hva slags merke/type ól?

Ja, men drikker ikke så ofte. Kjøper litt øl i sverige noen ganger, og da tar jeg de med lav %, pripps for eksempel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det gjorde jeg. Men jeg er ikke med på den slags tåpeligheter så den tråden kan de få ha for seg selv. :)

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men var det ikke for å bli kvitt problemet med AB?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men var det ikke for å bli kvitt problemet med AB?

You think? Nah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vet jeg.Ikke vet jeg. Det er i alle fall hyggelig hvis du vil være med.

Det er en tråd her. At en klikke velger å starte en ny får være opp til dem. Jeg liker meg her. Ingenting i veien med denne tråden. Nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...