Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

NonJuan skrev (3 minutter siden):

Det var jo vakkert. 

@ZenobiaLiker du også Piano guys?  

 

Dansingen på videoen var for vidløftig for meg nå, så jeg så ikke ferdig. Men det hørtes lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenobia skrev (4 minutter siden):

Dansingen på videoen var for vidløftig for meg nå, så jeg så ikke ferdig. Men det hørtes lovende ut.

hahahahaha Jeg hører bare på dem på Spotify   Så ser/hører sjeldent på dem på youtube...   men eneste jeg fant av den sangen 😂

Endret: Noen ord manglet

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
NonJuan skrev (3 timer siden):

Ja den har vært helt ok, takk som spør :) :)  

@Tenk positivt Hva skulle man gjøre for å få deg til å smile?

Jeg smiler ofte, det som er koseligst å høre er å høre gode ord om at en er snill, men dagen er alltid best hvis jeg har gledet noen, DA blir jrg veldig gla❤️❤️enn du da❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (6 timer siden):

Jeg skrev faktisk svaret på samme side litt høyere opp 😂 🤣   Men det var nok mest for nysgjerrighet til å begynne med.  Og jeg sol.no var utrolig useriøst. Så jeg kom opp med et Brukernavn og vips var jeg i gang med å svare på mange spørsmål på KG. Og det virket som folk likte å ha meg her, så jeg fortsatte og ble glad i KG enkelt og greit.

@Strange DollLitt spennende og høre din grunn til at du startet her. Har du vært her før også under et annet Nick?

Jeg har vært her under samme nick på og av siden 2009 😅 
Begynte fordi jeg søkte etter info til en skoleoppgave så var det så mange spennende temaer her inne jeg ville være med å diskutere. Så endte jeg opp inne på sosial prat 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt skrev (11 timer siden):

Jeg smiler ofte, det som er koseligst å høre er å høre gode ord om at en er snill, men dagen er alltid best hvis jeg har gledet noen, DA blir jrg veldig gla❤️❤️enn du da❤️

Samme med meg egentlig :)  Liker at folk rundt meg er glade og lykkelige.  Elsker å spre humor 😻 Det får meg definitivt til å smile 

@Tenk positivt Hva lytter du til av musikk?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (8 timer siden):

Jeg har vært her under samme nick på og av siden 2009 😅 
Begynte fordi jeg søkte etter info til en skoleoppgave så var det så mange spennende temaer her inne jeg ville være med å diskutere. Så endte jeg opp inne på sosial prat 

Hahaha... Ja tror vi alle mer eller mindre får litt "dilla" på Sosial prat. Akkurat passe avslappende og humoristisk :P

2009?  Det er jo faktisk en stund det.  :) :) 

@Strange Doll Har du oppført deg bra her på KG? 🙈

@Rumle Godt å se deg inne på denne tråden 😊 Hvordan ser helgen din ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (14 minutter siden):

Hahaha... Ja tror vi alle mer eller mindre får litt "dilla" på Sosial prat. Akkurat passe avslappende og humoristisk :P

2009?  Det er jo faktisk en stund det.  :) :) 

@Strange Doll Har du oppført deg bra her på KG? 🙈

@Rumle Godt å se deg inne på denne tråden 😊 Hvordan ser helgen din ut?

Den blir veldig rolig, håper jeg. Lese, slappe av og vanne mye i hagen, regner jeg med, det er veeeeeldig varmt her :)

Hva er dine planer for helgen da? @NonJuan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Den blir veldig rolig, håper jeg. Lese, slappe av og vanne mye i hagen, regner jeg med, det er veeeeeldig varmt her :)

Hva er dine planer for helgen da? @NonJuan

Jeg har noe Musikkgreier i kveld ellers blir det en rolig helg. Kanskje besøke en kompis :)

@Rumle Hvor befinner du deg? Siden det er varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (2 minutter siden):

Jeg har noe Musikkgreier i kveld ellers blir det en rolig helg. Kanskje besøke en kompis :)

@Rumle Hvor befinner du deg? Siden det er varmt

Bergen 24+.

Hvor i landet holder du til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
NonJuan skrev (32 minutter siden):

Samme med meg egentlig :)  Liker at folk rundt meg er glade og lykkelige.  Elsker å spre humor 😻 Det får meg definitivt til å smile 

@Tenk positivt Hva lytter du til av musikk?  

Tror bi er nokså like js, hsr den følelsen ❤️jeg er veldig allsidig ang musikk,Roxette har alltid fulgt meg, alt fra nokså heavymetall til whitneu Houston, DDE, liker minst dansebamd og Jazz.. Du da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Tenk positivt skrev (2 minutter siden):

Tror bi er nokså like js, hsr den følelsen ❤️jeg er veldig allsidig ang musikk,Roxette har alltid fulgt meg, alt fra nokså heavymetall til whitneu Houston, DDE, liker minst dansebamd og Jazz.. Du da 😀

Litt små skrivefeil i farten 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Bergen 24+.

Hvor i landet holder du til?

Ahhh :)  Jeg har aldri vært i Bergen

45min sør for Oslo 🏎️ Men er Oslogutt

@Rumle Har en følelse at det er noen Bergensere i dette forumet..  Trives du godt i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan skrev (30 minutter siden):

Hahaha... Ja tror vi alle mer eller mindre får litt "dilla" på Sosial prat. Akkurat passe avslappende og humoristisk :P

2009?  Det er jo faktisk en stund det.  :) :) 

@Strange Doll Har du oppført deg bra her på KG? 🙈

@Rumle Godt å se deg inne på denne tråden 😊 Hvordan ser helgen din ut?

Ja det tror jeg da, eller er det noen spesiell hendelse du sikter til @NonJuan? 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt skrev (3 minutter siden):

Tror vi er nokså like ja, har den følelsen ❤️jeg er veldig allsidig ang musikk, Roxette har alltid fulgt meg, alt fra nokså heavy metal til whitney Houston, DDE, liker minst danseband og Jazz.. Du da 😀

Jeg er også rimelig altetende. Men klarer heller ikke Jazz. Fikser det liksom ikke.  Roxette er bra (Må Marie Fredriksson hvile i fred, fantastisk musiker)    Jeg har sunget i kor og ble nok litt videre i musikksmaken etter det.  Så jeg lytter gjerne til Sinatra, Dean Martin, John Denver som Dagny, Siri S eller Allen Walker.  Jeg har laget en tråd hvor jeg legger inn mye av det jeg hører på. Skal få oppdatert den snart.   Danseband.... Vel jeg har sett Sputnik LIVE   🤣😂

@Tenk positivt Har du Tattoering/er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (8 minutter siden):

Ja det tror jeg da, eller er det noen spesiell hendelse du sikter til @NonJuan? 😅

Hæhæ... nei!   Hahahahaha!  Jeg har ikke alltid vært helt snill. Litt mye Kritisering av AB en periode 🙈

@Strange Doll Hvordan kom du opp med ditt Nicknavn?  Har du en merkelig dokke fra barndommen? Eller beskriver den deg som person?  *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NonJuan skrev (1 time siden):

Hæhæ... nei!   Hahahahaha!  Jeg har ikke alltid vært helt snill. Litt mye Kritisering av AB en periode 🙈

@Strange Doll Hvordan kom du opp med ditt Nicknavn?  Har du en merkelig dokke fra barndommen? Eller beskriver den deg som person?  *ler*

hva har du gjort? @NonJuan? har du dårlig samvittighet? 😅😂 

Det beskriver meg som person 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

hva har du gjort? @NonJuan? har du dårlig samvittighet? 😅😂 

Det beskriver meg som person 😅

og, har du hatt et annet nick tidligere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (4 minutter siden):

hva har du gjort? @NonJuan? har du dårlig samvittighet? 😅😂 

Jeg var bare litt lei av Anonyme brukere en periode. Mye drittslenging som AB. Man måtte bruke AB fordi vedkommende turte ikke bruke sitt eget navn. 🤣 Og da klarte jeg ikke holde igjen hva jeg mente 🤭

Strange Doll skrev (6 minutter siden):

og, har du hatt et annet nick tidligere? 

Ja, men har brukt dette 99%. Hadde et annet her en gang. Men husker ikke hva det var, Noe med et barberblad  🤭Erazer kanskje Razer... ett eller annet. 

@Strange Doll Sp1: Hvordan ville du beskrive det å være strange?    Sp2: Har du et drømmested? Et sted hvor du kan la tankene løpe av gårde?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (9 minutter siden):

Jeg var bare litt lei av Anonyme brukere en periode. Mye drittslenging som AB. Man måtte bruke AB fordi vedkommende turte ikke bruke sitt eget navn. 🤣 Og da klarte jeg ikke holde igjen hva jeg mente 🤭

Ja, men har brukt dette 99%. Hadde et annet her en gang. Men husker ikke hva det var, Noe med et barberblad  🤭Erazer kanskje Razer... ett eller annet. 

@Strange Doll Sp1: Hvordan ville du beskrive det å være strange?    Sp2: Har du et drømmested? Et sted hvor du kan la tankene løpe av gårde?

 

haha skjønner deg 😂  

 

Jeg tenker på meg selv som rar fordi jeg ikke følger strømmen. jeg er meg selv på en måte på godt og vondt. alltid fått høre jeg er litt rar. 

Ååh ja jeg elsker kypros, drømmer meg ofte bort dit. 

@NonJuan hva jobber du med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...