HedvigR Skrevet 23. juli 2012 #1661 Skrevet 23. juli 2012 HedvigR: Hvilke film har du sett flest antall ganger, hva liker du ved denne filmen og når var første gang du ble introdusert for den? Må svare to stk, da jeg ikke er helt sikker: Lord of the Rings-filmene: Da den første kom på kino, det var kanskje i 2001? Liker at hver eneste gang jeg ser den blir jeg fortsatt så utrolig grepet av stemningen, blir like engasjert i denne magiske verdenen. Det er så storslagent, men karakterene er fortsatt "ekte". Flott å se på visuelt, og musikken er i men mening den beste filmmusikken som er laget. Jeg tar gjerne og kjører maraton eller fordeler det utover noen dager der jeg ser filmene, flere ganger i året, og da alltid extended edition Les Miserables Tenth Anniversary Concert: Filmatiseringen av sceneshowet. Så denne for første gang da jeg var 5 år, og selv om jeg ikke skjønte alt så fikk jeg jo med meg den fantastiske musikken og at det var trist. Etter det ser jeg den jevnlig flere ganger i året, jeg blir aldri lei denne versjonen og sangene. FruN: Hvilket tiår er du født i? Og hvilket tiår liker du best stilmessig?
Gjest Drue Skrevet 23. juli 2012 #1662 Skrevet 23. juli 2012 Må svare to stk, da jeg ikke er helt sikker: Lord of the Rings-filmene: Da den første kom på kino, det var kanskje i 2001? Liker at hver eneste gang jeg ser den blir jeg fortsatt så utrolig grepet av stemningen, blir like engasjert i denne magiske verdenen. Det er så storslagent, men karakterene er fortsatt "ekte". Flott å se på visuelt, og musikken er i men mening den beste filmmusikken som er laget. Jeg tar gjerne og kjører maraton eller fordeler det utover noen dager der jeg ser filmene, flere ganger i året, og da alltid extended edition Three movies of people walking through a fucking vulcano... Haha! Guybrush: foretrekker du string, truse eller hipster på damer?
Guybrush Skrevet 23. juli 2012 #1663 Skrevet 23. juli 2012 Guybrush: foretrekker du string, truse eller hipster på damer? Hipster Er noe med hvordan de får frem det som er deilig med ei pen damerumpe HedvigR: hva drømte du å jobbe med da du var liten og hva jobber du med idag ?
HedvigR Skrevet 23. juli 2012 #1664 Skrevet 23. juli 2012 Haha! Haha ^^ Jeg har sett filmene mye oftere enn dem da, tror jeg må være mellom 15 og 20 et sted også digger jeg Star Wars ganske greit og :D HedvigR: hva drømte du å jobbe med da du var liten og hva jobber du med idag ? Det første jeg husker at jeg ville bli var brannmann! Eller branndame da. Men drømmen gikk ganske fort over til lærer etter at jeg begynte på skolen, og det er det jeg holder på å utdanne meg til nå Grunnskolelærer 5-10. med fordypning i engelsk. Såpass ukreativ at jeg stjeler spørsmålet ditt om hva som drømmejobb som liten, og stiller det tilbake til deg og til Drue
Gjest Drue Skrevet 23. juli 2012 #1665 Skrevet 23. juli 2012 Haha ^^ Jeg har sett filmene mye oftere enn dem da, tror jeg må være mellom 15 og 20 et sted også digger jeg Star Wars ganske greit og :D Du er gal. Jeg sovna under den siste da jeg så den på kino. Men du er enig i at han på videoen har et poeng? Såpass ukreativ at jeg stjeler spørsmålet ditt om hva som drømmejobb som liten, og stiller det tilbake til deg og til Drue Jeg drømte om å bli proff fotballspiller. I dag studerer jeg til å bli lærer. yes2yes: hva synes du om lav-karbo?
HedvigR Skrevet 23. juli 2012 #1666 Skrevet 23. juli 2012 Du er gal. Jeg sovna under den siste da jeg så den på kino. Men du er enig i at han på videoen har et poeng? Haha, njaa, bare halvveis. Er jo episke kampscener i toern og treern, ikke så mye gåing i mot en vulkan det ^^ Spørsmål til deg: Hva slags lærer vil du bli? Marsipan: Marsipan med eller uten sjokolade?
Minya Skrevet 23. juli 2012 #1667 Skrevet 23. juli 2012 Ikke sikker for jeg har virkelig ikke følt med og det virker ikke som at det spiller så mye rolle hvem man velger da ingenting som blir lovet skjer. Minya: Hvor stor nerd/geek mener du at du er? Jeg kan ærlig konstatere at jeg er en av de største nerdene jeg kjenner. Så mye at da jeg hadde profil på Sukker for noen år siden, skrev jeg at en potensiell partner måtte forstå viktigheten av frasen; "Ikke nå kjære, jeg raider". (jeg hadde flaks og fant meg en like stor nerd ) Jeg er i hovedsak datanerd, gamernerd og kan bygge en pc så lenge jeg får noe assistanse til å finne delene. Sliter litt med de forskjellige benevnelsene på forskjellige deler når det er mye tall ute og går. HedvigR: Hvor ville du reist på ferie for to uker om det hverken stod på penger, tid eller fremkomstmuligheter? 1
Gjest Drue Skrevet 23. juli 2012 #1668 Skrevet 23. juli 2012 Spørsmål til deg: Hva slags lærer vil du bli? Norsk og musikk. Du driver på med lærerutdanning du også? karpuzi: hva spiser du til frokost til vanlig?
FruN Skrevet 23. juli 2012 #1669 Skrevet 23. juli 2012 (endret) FruN: Hvilket tiår er du født i? Og hvilket tiår liker du best stilmessig? Jeg er født på 80-tallet Hvilket tiår jeg stilmessig liker best...det greier jeg ikke avgrense helt, da jeg liker elementer fra spesielt 3 tiår, 1950, -60, og 70-tallet. Jeg er veldig glad i farger og former, spesielt på interiør! Og at det er gjennomført design på hele møbelet/tingen/etc. Klesmessig går det på samme tid, jeg savner den tiden da man faktisk la litt tanke i hva man tok på seg, og dermed tok seg ut. Ikke nødvendigvis at det skulle være så moteriktig, men at dagens mote ble tilpasset. Og at kvinner fikk være Kvinner. FruN: Liker du kavringer? Ååå, ja! Namnam! Knust i en skål med melk og sukker på! FruN; Du får muligheten til å konversere over en cocktail med en hvilken som helst person, moderne eller historisk, levende eller død, hvem velger du? Jane Austen. For å spørre om hvorfor hun valgte livet hun valgte, i en tid som hennes. FruN: Siden du virker litt av en kokke, hva liker du helst å lage? : Det er et vanskelig spørsmål! For det er en del... Men middager jeg gjerne lager er fiskegrateng, kjøttkaker og pannekaker. Søtsaker...marengs(pikekyss), rullekake, muffins, gulrotkake og eplekake. Kom på NÅ at jeg glemte spørsmål - unnskyld! Hog: Hvor har det blitt av flosshattpus??? Endret 23. juli 2012 av FruN
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juli 2012 #1670 Skrevet 23. juli 2012 Kan Minya, Bud, Silfen, Guybrush, Skreppa, Maya ++ lese gjennom retningslinjene igjen? Det har sklidd litt ut nå. Man må gjerne stille samme spørsmål i retur, men litt av poenget med denne tråden er å unngå chatteklikker, så man skal jo liksom inkludere et spørsmål til en tredje bruker når man svarer på et. Man kan gjerne også kommentere andres svar, men igjen: kom med et spørsmål til en tredje bruker. Ullslips brodert med Snurre Sprett som tar seg en pils foran juletreet. Gunvald: hva synes du om gitarsoloen i beat it? Den oser Van Halen, må jo elske sånt. Apropos Beat It, må dele denne seansen fra irc: <Hauken> heisann. asl? <WildThing> liker du michael jackson? <Hauken> musikken ja <WildThing> hørt "beat it"? <Hauken> selvsagt <WildThing> there you go. ha en fin kveld. Rofl: bruker du irc?
Gjest Drue Skrevet 23. juli 2012 #1671 Skrevet 23. juli 2012 Den oser Van Halen, må jo elske sånt. Apropos Beat It, må dele denne seansen fra irc: <Hauken> heisann. asl? <WildThing> liker du michael jackson? <Hauken> musikken ja <WildThing> hørt "beat it"? <Hauken> selvsagt <WildThing> there you go. ha en fin kveld. Rofl: bruker du irc? Haha, bra sagt. Men altså...hva forventer du når du kaller deg WildThing? :gjeiper: Bud: hadde du brukt truse i ett år hvis du fikk tjue tusen kroner for det? Trusene skulle du ha fått gratis.
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2012 #1672 Skrevet 23. juli 2012 NuskMonster: Mest emosjonelle filmscene? utrolig vanskelig spørsmål,( og et veldig trivelig kallenavn..heheee) jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sitti å grini til " I Am Sam " med Sean Penn! Det må nesten bli svaret mitt.. Dette var den første filmen jeg så med Sean Penn og jeg trodde faktisk at han var tilbakestående i lang tid etterpå NozMonster: Favorittbutikk? det er umulig å plukke ut en klesbutikk eller skobutikk, så jeg svarer shangri-La i oslo! Bud: hva har du på beina ute på en varm sommerdag?
HedvigR Skrevet 23. juli 2012 #1673 Skrevet 23. juli 2012 HedvigR: Hvor ville du reist på ferie for to uker om det hverken stod på penger, tid eller fremkomstmuligheter? Oi, vanskelig spørsmål. Selv om det er mange eksotiske steder langt vekk jeg har lyst til å reise til og, så tror jeg at jeg må svare Storbritannia. Har jo vært der før, men har lyst å reise rundt i hele landet, og oppleve ulike ting i forskjellige byer der! Gjerne sammen med mamma og en god venninne. Da hadde vi i hvert fall fått med oss noen musikaler i London, dratt på fotballkamp, sett noen av de små søte sommerbyene, vært flere dager i Skottland og dratt på Beatles-tur i Liverpool. Og selvfølgelig noen dager i nydelige York <3 Noz: Hva er den eldste drømmen du husker?
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2012 #1674 Skrevet 23. juli 2012 Noz: Hva er den eldste drømmen du husker? siden jeg ikke vet om du mener drøm, som en drøm man drømmer på natten, eller drøm, som et ønske, så tar jeg sikte på at du mener natt-drøm... Husker da jeg drev å skulle slutte med bleier. Jeg starta ganske tidlig med å slutte fordi jeg skulle være som storebroren min! Jeg drøme at jeg våknet og at jeg måtte på do- jeg gikk på badet og satte meg for å tisse.. men jeg våkna av at jeg tissa på meg i senga! Jeg husker faktisk godt hvordan det føltes enda! Varmt, vått og jævlig! Men det gjorde faktisk at jeg klarte å slutte med bleier og slutte å tisse i senga! Vampen: om du skal gå på en vanlig matbutikk og kun kjøpe èn stykk frukt, hvilken kjøper du?
SemperFi Skrevet 23. juli 2012 #1675 Skrevet 23. juli 2012 SemperFi Den beste grunnen til å våkne om morningen er Hver morgen spiser familien felles frokost, jeg har savnet det de årene jeg bodde med x'n og studiene. Det må være den beste grunnen til å stå opp. Hva med deg skreppa? loren. Når på dagen sover du?
Gjest Bud Skrevet 23. juli 2012 #1676 Skrevet 23. juli 2012 Bud: hadde du brukt truse i ett år hvis du fikk tjue tusen kroner for det? Trusene skulle du ha fått gratis. Nei! Bud: hva har du på beina ute på en varm sommerdag? Lowa Renegade str. 46, hver eneste dag året rundt! yes2yes: Jobbe på søppeltomta eller på oljeplattform?
Arlea Skrevet 23. juli 2012 #1677 Skrevet 23. juli 2012 (endret) -feilpost. Endret 23. juli 2012 av Arlea
Fresi Skrevet 23. juli 2012 #1678 Skrevet 23. juli 2012 Altså, jeg er bare sporadisk innom denne tråden, så det er mulig dette er forklart lenger bak her. Men. Hva ER det med disse trusene? Bud: kan du forklare meg hvorfor du ikke vil gå i gratis truser for tjue tusen? Drue: kan du forklare meg hvorfor du er så hypp på at Bud skal gå i truse? 1
Gjest Bud Skrevet 23. juli 2012 #1679 Skrevet 23. juli 2012 Bud: kan du forklare meg hvorfor du ikke vil gå i gratis truser for tjue tusen? Truser er vanvittig ubehagelig å gå med, de kan gjøre en ung barnløs mann steril og ser idiotisk ut Penger har jeg nok av...
Cuddlegirl Skrevet 23. juli 2012 #1680 Skrevet 23. juli 2012 2. cuddlegirl. Hun fortjener egentlig mer enn ons, men bosted bergen gjør at det blir slik. Drue: Hvor lenge har du og samboeren din vært kjærester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå