Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, to stk.

En tribal og noen ord som betyr mye for meg.

Niennas: Hvorfor valgte du akkurat det nicket?

Fordi det er et nick jeg ikke har noen andre steder (iallefall da brukeren ble laget). Men det betyr visst mitt gamle navn (het Aune til etternavn før) på alvisk, fant jeg ut på en eller annen side :fnise:

Hjærterdam: Samme spørsmål. (dumme data på jobb som ikke vil få til a'en som jeg vil :( )

Bandit: Kjenner du noen funksjonshemmede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjærterdam: Samme spørsmål. (dumme data på jobb som ikke vil få til a'en som jeg vil :( )

Delvis samme grunn, jeg heter det ingen andre steder :P Det er forøvrig hentet fra tekster av min favorittartist.

Swarovski: Hvilken del av Norge kunne du ønske deg å utforske mer?

Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: er det noen matrett du har hatt skikkelig lyst til å smake på, for så å bli skikkelig skuffet over?

Ja, østers. Fy f...

Tirkes: Dersom du kunne fått ett ønske, hva ville det være?

Litt sappy kanskje.... At pappaen min ikke var hjertesyk lengre.

Tirkes: Første musikk du kjøpte for egne penger, og hører du forstatt på dem?

Haha, verdens beste blanding! Jeg kjøpte en Green Day CD + en Sarah Brightman CD. Og det var på platekompaniet og de var IKKE til nedsatt pris... 14-årige Tirkes følte seg rimelig storkar da, ja. Jeg var fryktelig opptatt av å ikke kjøpe singler, det var dyrere pr sang. :fnise:

Tirkes: samme spørsmål.

Hammy! Med red bull! :) Kanskje fordi jeg har en bestekompis med Asperger + ADD, som minner meg noe hysterisk om det ekornet (noe jeg også har sagt til ham), så dyret blir ekstra morsomt for meg. Tenk Sheldon Cooper på speed.

KateW: Om du fikk velge hvilket yrke som helst i verden å jobbe med + fikk velge hvilken lønn du skulle tjent i det yrket... hva hadde du jobbet som?

hjärterdam: Har du arvet noe fra besteforeldre eller oldeforeldre som du har tatt i daglig bruk?

Yvonne: Er du flink til noe innen håndarbeid...?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: pleier du å kysse/sleike dine egne pupper?

Nei, men eg tek ofte på dei for dei er så mjuke :P

Stjerner: Stemmer det at du og Singha hadde en vellykket date? Mener å ha lest det for en tid tilbake. Og hva er status nå?

Eg og Singha hadde det kjekt, ja.

Stjerner: Oppfatter du meg som sjenert? (må nesten spørre) :ler:

Tja, kanskje, sidan eg har spurt deg to gonger.

Drue: Er du så mjuk at du kan suge deg sjølv?

Sakone: Kva er best med våren?

Endret av Stjerner og planeter
Gjest KateW
Skrevet (endret)

(Piss glemte siterings regelen.... )

Klassisk, Tirkes! Og spesielt den singel greia. Jeg husker det så godt! Hadde akkurat samme måten å regne musikk-verdi på.

Mitt svar: Da hadde jeg jobbet med det jeg faktisk er utdannet som, men som det er vanskelig å leve av her i Norge. (Lar det være med det, men vi snakker utøvende kunstner)

Harlequin: Hvis jeg sier fargen oransje, hva er det første du tenker på da?

Endret av KateW
Gjest Sakone
Skrevet

Sakone: Kva er best med våren?

At det blir varmere, bar bakke og alt kommer til liv! Fuglekvitter, fargene kommer tilbake osv ^^

hjärterdam: Har du noen spennende planer for påsken?

Skrevet

Jellybean ferie i byen eller på landet?

Er en veldig urban person, så storbyferie er nok det jeg foretrekker mest, liker å ha masse

ulike ting jeg kan se/utforske om jeg først reiser til en (ukjent) plass. Tenker som så at

mange plasser besøker jeg kanskje bare 1 gang i løpet av livet, da er cluet å få med seg

så mye som mulig....selv om det spørs litt på hvor en reiser da, noen steder så kan jo

naturopplevelser være fullstendig storslagne....

Jellybean: Nedoverski eller bortoverski? Eller 100% afterski?

Aller, aller helst vil jeg ikke ha noen form for ski i det hele tatt....har hatt et lykkelig fraværende

forhold til denne uhumskheten i maaange år no, og om jeg får viljen min kommer dette til å

fortsette leeeenge enno!

Ble litt kurert for dette tullet da jeg gikk 3-mila i forsvaret på elendig smurte nato-plank for mange

år tilbake, sliter enno psykisk med angst av opplevelsen disse dager....:jepp:

Værste av alt var at de andre pysene i troppen min hadde kollektivt sykmeldt seg eller tatt på seg

andre former for tjeneste slik at jeg var den eneste som stilte opp av oss den dagen,

gjeng med kvinnfolk alle i hop!....

KateW: Har du vært fraværende ifra KG en stund?

Nimmel: Beste kaken du har smakt?

Singha: Favorittøl?

Søsterliten: CD eller MP3 når du lytter til musikk?

Skrevet

Niennas: Har du noen gang vært utro?

padawan: Hva skal du i påsken?

Drue: Er du ferdig med studiene til høsten?

Skrevet

Calavi: Beste kjærlighetsfilmen?

Titanic så klart :hjerte:

Calavi: Hvor mange vesker har du, og hvordan ser favoritten ut?

Telte fort over nå, og kom til 56 stk :sjenert: Her skal det sies at ikke alle er så veldig dyre!Også er jeg veldig glad i vesker.

Favoritten er en knall rosa en :) Var litt usikker på om jeg skulle kjøpe den da den er veeldig rosa, men har ikke angret et sekund. Den litt større enn et a4-ark, men tre lommer. Den bæres på armen, men det følger med "lenke" slik at du også kan bære den over skulderen. Den "gjør" virkelig et kjedelig antrekk, og jeg får til og med komplimenter av gutter når jeg går med den! Og det er jammen ikke dårlig!

hjärterdam: Hvor gammel er du?

lykke: Kan du strikke?

kaffemor: Tror du på spøkelser?

Skrevet

[quote name='Jellybean78' timestamp='1363565411' post='12407249'

Huh? myten? er ikke det en drink da, med tomatjuice om jeg ikke tar helt feil....isåfall,

nei, aldri fristet meg enno.... :ler:

Sikter du til en skrekkfilm eller no her forresten?, syns jeg husker noe slikt ifra en film engang.....

Kenzi: Har du besøkt/sett Taj Mahal!? Favoritt byggverket mitt i hele vide verden... :hoppe:

Skrevet

SøsterLiten: Fortell om en fantastisk opplevelse du har hatt :)

Flere store ting, men første gang jeg fikk datteren min opp på brystet etter fødsel er vel den mest fantastiske opplevelsen jeg har hatt!

Jeg hadde styrtfødsel så alt gikk sykt fort og jeg hadde stormrier (heftige rier og veldig kort pause) nesten hele fødselen. Klarte liksom ikke å puste og det var så mye kaos på fødestuen mens jeg fødte. Idet Knøttet gav sitt første knirk så ble det liksom helt stille, alle smertene ble borte og alle begynte å bevege seg roligere og hviske når de snakket sammen. Knøttet og jeg bare lå og stirret på hverandre mens mannen lå med armene rundt oss. Kontrastene ble så store og opplevelsen snudde fra den værste i mitt liv til den vakreste på bare noen sekunder. Etter at hun kom ut brydde jeg meg ikke om noenting annet enn dette lille rare vesenet som stirret og stirret.

Opplevd mye fantastisk i livet men ikkenoe som overrasket meg så mye som den opplevelsen! :jepp:

Søsterliten: CD eller MP3 når du lytter til musikk?

Jeg har wimp på tven, spotify på pc'n og itunes på padden, så det går vel mest i det... De eneste gangene jeg hører på cd er det hakkebakkeskogen eller kardemomme by... :fnise:

Hmmm... Neste fest skal jeg tørke støv av CD samlingen min og være ækt DJ trur jeg!

Tirkes har du noensinne ønsket at du hadde en superkraft? I såfall hvilken?

Sakone har du fått og beholdt alle visdomstennene dine?

Calavi hva er drømmeboligen din? Og hvor ligger den?

Skrevet

KateW: Hvor har'u vært? Herlig å se brukernavnet ditt igjen!

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozi: Nevn 5 ting du absolutt ikke liker å spise.

1.er ikke spesielt glad i kjøtt (har aldri klart noe annet enn ku, gris og kylling! men er ikke storfan av det heller)

2.kapers er helt forferdelig

3.lutefisk

4.kaker

5.sjokolade

Noz: Syns du har fått ufortjent mye pepper i det siste?

ja, det kan man trygt si!

jeg kjenner meg så absolutttttttt ikke igjen i det som blir sagt her...

i virkeligheten får jeg forsempel "pepper" for at jeg er FOR omtenksom, så omtenksom

at jeg glemmer å tenke på meg selv.. mens her inne er jeg baren en stor dritt.

Noz: Hva er favorittblomsten en mann kan gi deg?

jeg er veldig glad i liljer!

og solsikke.. en stoooor og lang solsikke, men de egner seg jo ikke til å gi bort på den måten :ler:

(hadde riktignok vært litt søtt da men.. synes jeg ser det- en mann komme meg en 5 meter høy plante i plantasjen-papir i armene :ler: )

pandamann: du skrev at du har vært i en bilulykke bak i her- hva skjedde? :redd:

kateW: Om du er usikker på reglene så ta en titt i HI.

Hyggelig å se deg her inne- hva gjorde at du valgte å komme inn her? :)

josefin: hvilken vanlig matrett synes du er skikkelig oppskrytt? (evt flere)

Skrevet

Drue: Følger du med på noen tv-serier?

Tidligere så jeg masse på serier, men det har dabba litt av. Av serier som går nå, så ser jeg på Girls. Men jeg digger serier, altså. Skal begynne å se på Game of Thrones tror jeg.

Drue: halla

Jeg skal så sykt rapportere deg. Nerd!

Drue: Noen som er så kjekke at det er verdt å titte på?

Nei, egentlig ikke. Synes for øvrig at deltakerne er for like. Hvorfor ikke ha litt mere motsetninger?

Drue: Ser du på Paradise?? Det hadde jeg ikke ventet av deg!

Jaja, klart. Det er jo kult å se folk drite seg ut :laugh:

Drue: halla

Drue: Er du veldig "ordentlig" av deg?

Nei. Folk på forumet her tror det, men jeg er faktisk ikke det.

Drue: hvem tror du har seg på paradise?

I hvert fall Amir og hu der Siv Jensen-dama. Hva tror du?

Drue: Er du så mjuk at du kan suge deg sjølv?

Nei.

Drue: Er du ferdig med studiene til høsten?

Ja, endelig!

-

KateW: Du holder på med en mann. Han er hos deg. Plutselig ser du at han kobler opp sin egen playstation på din TV, og begynner å spille Call of Duty mens du lager middag til ham. Hva gjør du?

Kisskiss: er du en muscle chick?

Gjest padawan
Skrevet

pandamann: du skrev at du har vært i en bilulykke bak i her- hva skjedde? :redd:

Det var vinterføre og vi var på vei til Hadeland glassverk. Vi fikk snurr på bilen, kjørte inn i snefonnen og bilen ble kastet ut i veikanten. Bilen gikk rundt et par ganger før den ble liggende halvveis opp mot et tre. Bilen måtte kondemneres men for sikkerhets skyld ble vi tatt med til sykehus.

padawan: Hva skal du i påsken?

er ikke helt sikker enda. Enten blir det sesongåpning av hytten eller så blir det storbypåske med mørk musikk på Inferno.

kaffemor: skal du noe spesielt i påsken da?

Skrevet

Kisskiss: er du en muscle chick?

Som i at jeg er full av det sjøl, eller som i at jeg foretrekker det på menn?

Drue: Hva er det villeste kåtskapen har drevet deg til å gjøre?

Skrevet (endret)

Lykke: Jeg sender det samme spørsmålet tilbake til deg!

Jeg er vel ganske ordentlig av meg nå, men var ikke fullt så ordentlig tidligere. Selv om jeg aldri har vært helt vill, tror jeg?

Jeg er som deg når det gjelder skole og jobb; da gjør jeg mitt beste. Unntatt en periode i slutten av tenårene hvor jeg hadde det veldig vanskelig og livet mitt skled litt ut (var bla. da jeg prøvde kokain).

Jeg røyket jevnlig (edit: ikke daglig altså, men kanskje to ganger for måneden) hasj før jeg ble gravid, synes som deg at den loven er litt tett. Men nå som jeg har blitt mamma så har jeg blitt såpass streit at jeg forsøker å holde meg innenfor loven :P Men jeg kommer nok til å ta meg noen pils på stranda eller i parken i sommer en dag jeg har barnefri, rett og slett fordi det er litt mer stuerent i andres øyne. Når det gjelder jointen er det ikke noe jeg savner i livet mitt uansett; det gjorde meg bare lat (noe som ikke er meg i det hele tatt).

Ja, vet ikke hva mer jeg kan si. I det store og det hele så har jeg blitt en ganske streit person etter jeg fikk barn, eller jeg vil si jeg har blitt mer voksen. Før kunne jeg få for meg litt rare ting, som å stikke innom et piercingstudio på impuls og pierce begge brystvortene mine. Men synes nå ikke jeg har blitt mer kjedelig nå for det :fnise: Bare litt mer streit. Er veldig fornøyd med vendingen livet mitt har tatt :)

-lykke-: Bruker du mye tid på å lage mat ?

Nei, egentlig ikke. Er bare meg og datteren min å lage mat for. Så da lager jeg store porsjoner av mat som går an å fryse ned (fryser for det meste ned små porsjoner til henne). Så jeg bruker vel halvtime-time annenhver til hver tredje dag. Hadde jeg hatt en samboer så hadde det nok vært annerledes.

-lykke-: hvor mange jeans eier du og hor mange av de bruker du?

Jeg har vel en fem-seks stykker, men bruker bare to av de. Grunnen er at jeg har slanket med en del etter graviditeten og har fortsatt fem kilo jeg skal ned. Da ser jeg ingen grunn til å bruke mer penger enn nødvendig på klær som innen to måneder er for store uansett. Men om to måneder så er jeg nok i mål og da skal jeg være litt sjenerøs :)

-lykke-: Har du noen all-time favorittsanger? I så fall - kan du poste dem? :)

Hmm... Vanskelig å komme på alle, men her kommer noen:

TLC- Creep og Diggin on You

Sade - smooth operator

Lenny Kravits - it aint over til its over

Leelah James - Music, Soul food, good time

Mange, mange fler som jeg aldri blir lei av, men det var vel disse jeg kom på sånn i farten.

lykke-: Hvilket fag likte du best på barneskolen?

Religion syntes jeg var veldig spennende (eller hva det het på den tiden, KRL?)

-lykke-: Hva er det mest sentrale i livet ditt?

Datteren min, ingenting over eller ved siden av :rodmer:

Lykke: er en hvit løgn greit hvis det hjelper deg på en eller annen måte uten at det går utover andre?

Ja, det synes jeg.. Om det ikke skader eller sårer noen og jeg og evt. den personen slipper unna en ubehagelig situasjon. Om en kjæreste f.eks. spørs meg om hva jeg synes om størrelsen på utstyret hans og jeg synes den kanskje er bittelitt under det jeg foretrekker, ja da drar jeg en hvit løgn (og ja, jeg har blitt stilt dette spørsmålet før)

lykke: Kan du strikke?

Nei, men jeg skulle ønske jeg kunne! Men jeg har ikke tålmodighet til å lære meg sånt, selv om det sikkert ikke er verdens vanskeligste ting.

Tirkes: Vil du kalle deg selv en perfeksjonist?

Bandit: Hvor gammel er du, og har du skjegg/bart i virkeligheten? :)

Kisskiss: Har du noen sære vaner du helst ikke vil at andre skal få vite om?

Josefin: Hva slags musikksmak har du, og hva er dine all-time favorittsanger?

Endret av -lykke-
Skrevet

Drue: På hvilken måte er du ikke så veldig ordentlig av deg? :)

Skrevet

Drue: Hva er det villeste kåtskapen har drevet deg til å gjøre?

Haha, nei, det er noe smådrøye greier, men jeg tror egentlig ikke at jeg vil skrive det i tråden her :laugh:

Og angående spørsmålet, så mente jeg om du foretrekker det.

lykke: åssen går det med studiene og det-emnet-du-vet?

Skrevet (endret)

lykke: åssen går det med studiene og det-emnet-du-vet?

Jo da, det går helt greit. Nå har datteren min selvfølgelig vært en del syk siden nyttår, men jeg prøver så godt jeg kan å henge med. Eksamen skal gå i boks, noe annet er helt uaktuelt! Men jeg kan ikke si det er det beste emnet jeg har vært borti. Savner de samfunnsfaglige emnene!

Edit: Må bare si at jeg har fått god nytte av de filene du delte med meg! Takk :D

Dreamdrops: Er du fornøyd med livssituasjonen din?

Endret av -lykke-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...