Jellybean78 Skrevet 19. mars 2013 #13961 Skrevet 19. mars 2013 Jelly: Har du søsken? Hvordan mener du at det har påvirket deg? Jepp, en lillebror.....tja, du får jo ett litt mer utstrakt familieforhold, enn de som er kun enebarn, det er givende og godt å ha en annen person som gjennomgår samme ting som en livet, slik at vi kan utveksle felles erfaringer, råd osv. Pluss at en blir ikke så selvsentrert, som ett enebarn kanskje kan bli, siden det har ingen andre i næreste familiekrets enn foreldrene....men, det er jo på både godt og vondt da, om dere er vidt forskjellige typer så kan det jo lede til friksjon og krangling, noe som kan være svært slitsomt på sikt. Jelly: Kva er best; å bli sugd eller å pule? Ja takk, begge deler! Det ene egner seg som innledning, andre som hoveddel... Jelly: Er du ein sjenert fyr? Andre gangen du spørr om dette i tråden no Stjerner! Nei, ikke utpreget sjenert, men tar litt tid før jeg varmer opp til "fremmede". Jelly: smaker du forskjell på seigmenn og non-stop etter hvilken farge de er? Non-stop mest sannsynligvis ikke, seigmenn er jo innsatt med hver sin karakteristiske (frukt) smak så de burde jeg nok klare å skille imellom (skulle jo bare mangle med ett nick som jeg har) Jellybean Liker du fotball? Nei, overhodet ikke.....jeg kan finne på å titte en storkamp innen EM,VM eller Champions League, men der går også streken, titter heller film om jeg har ett valg.... Nå er jeg såpass nyansert at jeg evner å sette pris på ferdighetene og de individuelle teknikkene til de som utøver sporten på høyt nivå (i likhet med all annen sport) men min interesse for selve sporten i seg selv er nok høyst sporadisk. Jellybean78: Hva er det beste med KG? Det sosiale aspektet for min del, noe som kom litt overraskende på meg siden jeg i begynnelsen bare var kun obs. på de forumene som omhandler sex, singelliv, samliv og aktuell debatt.... Oppdaget snikk snakk - forumet ved en ren tilfeldighet etterpå, hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok slettet meg for lenge siden.... Yvonne: Hva er dine synspunkter rundt at det norske språk eroderes i større og større grad av engelsk? (eks. faguttrykk innen offshore, internasjonale selskaper, reklame, uttrykk i daglig tale) Stjerner: Oppfatter du meg som sjenert? (må nesten spørre) Tirkes: Favoritt dommedagsscenario? (zombier, atomkrig, invasjon ifra verdensrommet osv.) Kenzi: Favorittfilm? Noz: Syns du har fått ufortjent mye pepper i det siste? Hjærterdam: Helt ny på KG?
Guybrush Skrevet 19. mars 2013 #13962 Skrevet 19. mars 2013 Guybrush: Har du dyr? Nei. Akkurat nå passer det dårlig pga livssituasjon osv. Men jeg har hatt mye forskjellig Guybrush: Kor mange slips har du? 10 tror jeg. Men 6 av de samler bare støv. Guybrush: Du får invitere en valgfri nålevende kjendis hjem til deg på middag, hvem inviterer du og hvorfor? Om Margareth Thatcher ikke hadde vært dement ville jeg absolutt valgt henne - skarpere kvinnemenneske (og menneske forsåvidt) tror jeg du må lete lenge etter. Ville snakket masse om hennes erfaringer i toppolitikken og veien dit. Så da velger jeg Ron Paul, og stort sett tror jeg praten ville gått ut på mye av det samme. Jeg ville iallefall spurt hvordan en så gammel kar ble galleonsfigur og frontkjemper for den nye liberalistiske bølgen som sprer seg i tillegg til at han har klart å kapre så mange unge velgere. Guybrush: Vil vennene dine definere deg som "snill"? Ser at det er det inntrykket du gir folk på kg Spørs på hvilket område Hmmm men joda jeg tror da det egentlig. Jeg stiller stort sett alltid opp og hater å skuffe andre. Ser jo noen dra litt på det når man spør "hvordan har du det?" så tar jeg meg alltid tid til en skikkelig prat. Ikke fordi jeg må men fordi jeg vil. Nimmel: flaueste opplevelse i voksen alder? :D Calavi: om du fikk være gutt/mannfolk for en dag, beskriv hva du ville gjort
Purple Basil Skrevet 19. mars 2013 #13963 Skrevet 19. mars 2013 Josefin88: Hvis jeg bytter om på spørsmål og bytter om cider med alkohol, hva er svaret da ? ^^ Det er ikke noe vits i å telle ei gang... josefi88: lenge siden du har vært der? Alt for lenge siden Var vel i 2011, omtrent 2 år siden nå.. Planlegger en tur i sommer da. Jeg savner London Jossan88: Har du en tullete egenskap som kan passere som partytriks? Jeg har ikke så mange spesielle egenskaper, men jeg har klart å søle rødvin i taket ved et par anledninger josefin88: leser du blogger? Hvilke er dine tre favorittblogger? Jeg leser kun matblogger (men det er sjeldent), favoritten er Matentusiasten BusteMartePinn: Hvis du fikk muligheten til å reise jorden rundt, hvordan ville reiseruten din sett ut? Tirkes: Favoritt-storby? (om du har noen) og hvorfor? Hjærterdam: Har du lest bøker av Agatha Christie? Hva synes du om bøkene? Padawan: Har du noen spesielle påsketradisjoner? Yvonne: Beskriv din drømmefrokost
SøsterLiten Skrevet 19. mars 2013 #13964 Skrevet 19. mars 2013 Vel, studerer jo engelsk (master) og jobber. MEN, på fritiden så liker jeg å lese, se på tv-serier/filmer (dvd), skrive dikt, spille The Sims 3 eller andre spill. Er også aktiv i flere frivillig organisasjoner, så det blir litt slikt arbeid også. SøsterLiten: Hva drømmer du mest om å gjøre i livet ditt? Hmmm... Lever drømmen på mange måter, men jeg drømmer om å utveksle i afrika når jeg går helsesøster og så dra ned og jobbe en stund når jeg er ferdig. Vil ta med meg min datter når hun er gammel nok til å lære at sånn vi har det hjemme ikke er normalen på verdens basis. Var med min mor rundt i Gambia da jeg var tolv til SOS landsbyer og det gav meg minner for livet. njaaa, det var ikke det verste akkuratt jeg var en ekstremt gutte-jente, med bare guttevenner og greier! ønska meg min første dukke til 7 årsdagen min og da ble mamma så glad at jeg fikk 3 men stakar dukker... de fikk aldri noen kjærlighet fra meg.. tvert om! :/ søsterliten: Hva er det dummeste programmet som går på fjernsynet? Hehe... Stakkars dukkene Jeg var samme type. Kom alltid hjem med skrubbsår eller ødelagte klær. Mamma tvang meg til å ha flette sånn at håret ikke skulle være så tjafsete og fullt av møkk når jeg kom hjem, men det ble bare seendes ut som et kråkereir på slutten av dagen lell. Hehe.. Dummeste på programmet på tv.... Det må bli det Jersey shore i England. Husker ikke hva det heter, men de som er der får de på Jersey Shore til å virke dype, omtenksomme og snille. Hehe Drue: hvem tror du har seg på paradise? -lykke-: hvor mange jeans eier du og hor mange av de bruker du? hjerterdame hva synes du om KG så langt og på hvilket underforum er du mest? Jellybean ferie i byen eller på landet?
Purple Basil Skrevet 19. mars 2013 #13965 Skrevet 19. mars 2013 Sakone: Hva var det siste du kjøpte? Niennas: Dine 3 beste egenskaper? -lykke-: Har du noen all-time favorittsanger? I så fall - kan du poste dem? SøsterLiten: Fortell om en fantastisk opplevelse du har hatt Guybrush: Hvordan er en vanlig dag hjemme hos deg?
Gjest Tirkes Skrevet 19. mars 2013 #13966 Skrevet 19. mars 2013 Herregud, her var det en haug snackse-spørsmål! Tirkes: Hva liker du best med våren? SNØKLOKKER! Også når bjørka eksploderer og det blir grønt overalt. Og første morgenen når jeg våkner til intens fuglekvitter. Tirkes: Hva er ditt beste partytriks? Jeg kan sable champagneflasker. Men jeg har ingen sabel, så jeg bruker en machete. Tirkes: Har du noen gang hatt flere kjærester på en gang? Nei, aldri. Men jeg har to ganger hatt skammelig kort singel-periode mellom kjærester. Jeg er veldig lojal, så den ene gangen jeg ble betatt av en annen uten at jeg var singel, så ryddet jeg helt opp i forholdet før den andre karen (som jeg nå er gift meg) fikk så mye som en klem. Tirkes: spiller du noe FPS da? Hva er ditt yndlingsspill? Det er ikke min sterkeste side, men jeg synes det er veldig morsomt. Jeg har spilt endel Half Life 2, siste året er det kun Black Ops og Left 4 Dead 2 som jeg har brukt tid på av FPS. Favorittspill er et veldig vanskelig spørsmål! Men fav-FPS er Left 4 Dead. Hysterisk morsomt i versus-mode med masse venner på voice-chat. tirkes: Har du mange venner? Oj! Jeg tror ikke jeg har telt over på en stund. Jeg har 4 venninner og 2 kompiser som er 100% IRL-venner, som er selvskrevne når vi feirer nyttår i heimen, og til bryllup og som ringer meg i tykt og tynt. Over nettet har jeg en litt større gjeng venner, som jeg treffer 1-2 ganger årlig ansikt-til-ansikt. 2 av IRL-vennene og 1 av nettvennene er "bestevenner" som jeg kan dele alskens pinligheter og svakheter med. Er det mange? Det føles helt vanlig, egentlig. Jeg kjenner meg ikke som en kjempesosial person. Tirkes: Favoritt-storby? (om du har noen) og hvorfor? Praha. 67% fordi byen er vakker og 33% fordi det er gullsmeder og jewelery på hvert eneste gatehjørne. Og jeg liker bling og elsker granater som byens smykkemestre spesialiserer seg på. Vært der fire ganger. Tirkes: Favoritt dommedagsscenario? (zombier, atomkrig, invasjon ifra verdensrommet osv.) Det er mulig enkelte kommer til å se skjeivt på meg etter dette, men... Jeg ville ikke foretrekke naturkatastrofer eller atomkrig, eller den type katastrofescenarioer. Mest fordi det er vanskelig å pinpointe "fienden" og det gir lite ...spenning over tid. Jeg høres syk ut, men det skal bli verre. Jeg vil foretrekke zombies eller aliens. Fordi det gir en veldig tydelig fiende. Som gjør fienden lettere å drepe, lettere å mentalt stå opp imot enn om det er andre mennesker eller en asteroide. Niennas: Du får velge en av følgende som kjæledyr. Hammy fra "Over Hekken" eller Scrat fra "Istid". Hvilken velger du...? Harlequin: Hvor gammel var du når du fikk din første mobiltelefon? Guybrush: Beste Barne-TV program når du var liten..? Noz: Hva er favorittblomsten en mann kan gi deg? Jellybean: Nedoverski eller bortoverski? Eller 100% afterski? Bandit: Første bilen du eide var...? hjärterdam: Har du noen tatoveringer?
hjärterdam Skrevet 19. mars 2013 #13967 Skrevet 19. mars 2013 Hjærterdam: Helt ny på KG? Semi-ny, som du ser er brukeren nyopprettet, personen bak er ikke ukjent med KG. Hjærterdam: Har du lest bøker av Agatha Christie? Hva synes du om bøkene? Jeg er veldig glad i Christie, har lest en del av henne, og synes hun skriver fascinerende Har et par bøker av henne som jeg ikke har lest enda liggende, satser på at det blir påskeunderholdningen hjerterdame hva synes du om KG så langt og på hvilket underforum er du mest? Jeg har vært innom KG tidligere, og på den stunden jeg var borte rakk det ikke akkurat å forandre seg. Det er som det er med sine intriger og greier rundt AB'ene, og med mange fine oflk som gir gode råd og er gode å snakke med. Jeg havner oftest innom barn og familie og samliv og relasjoner siden det er områder som engasjerer meg. Tirkes: Hvilken bok leste du sist? Vil du anbefale den videre? 2
Gjest Sakone Skrevet 19. mars 2013 #13968 Skrevet 19. mars 2013 Sakone: Hva var det siste du kjøpte? Sjokkerende nok var det Pepsi Maxen jeg kjøpte istad! Josefin88: Liker du å bli stimulert intellektuelt?
Gjest Tirkes Skrevet 19. mars 2013 #13969 Skrevet 19. mars 2013 Tirkes: Hvilken bok leste du sist? Vil du anbefale den videre? Patrick Rothfuss - The Name of the Wind. Og JA, anbefaler på det varmeste til de som liker fantasy og har sansen for engelsk. Det rike og velkrydra språket er halve grunnen til at jeg elsker den boka. Skal til på neste i serien på (er en trilogi). Sakone: Spiller du noe instrument? -lykke-: Hvilket fag likte du best på barneskolen?
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #13970 Skrevet 19. mars 2013 Bandit: Beste sexoppleving? Når vi har virkelig hatt et øyeblikk sammen der kåtheten bare har slått inn over oss. Hvor begge ser på hverandre med et fandenivoldsk uttrykk, og vi bare MÅ ha hverandre. Hvor klærne bare slites av, og man forsyner seg sultent. Villskapen lyser. Nytelsen bare flommer inn over oss. Utslitte bare dumper vi ned ved siden av hverandre, og nyter følelsen av kropp mot kropp. Bandit: Har du en egen bil, og hvis du har det, hvilken bil er det? Nei, Astra'n er solgt. Bandit: Første bilen du eide var...? En Mitsubishi Colt. Mye moro man kunne ha med en riskoker også! -lykke-: Hva er det mest sentrale i livet ditt? Tirkes: Dersom du kunne fått ett ønske, hva ville det være?
Harlequin Skrevet 19. mars 2013 #13971 Skrevet 19. mars 2013 Harlequin: favorittvin? Foreløpig er jeg ingen habil vindrikker, men en musserende hvit slår som regel bra an. Harlequin På en øde øy i 24 timer. Vil du tilbringe tiden med Odd Norstoga eller Sondre Lerche? Odd Nordstoga! Innbiller meg at han er litt mer laidback og mer tess til å fyre opp bål! Vi hadde plukket hvert vårt strå, ligget på ryggen på stranda i sola og vært livsnytere. Harlequin: Er du mamma- eller pappajente? Har alltid vært pappajente! Harlequin: Hvorfor valgte du dette brukernavnet? Nesj, det ble bare sånn - har brukt det litt rundt om på nettet før, også er det på en måte litt lurt. Det er et nick jeg trives med å gjemme meg bak! Harlequin: Har du noen former for tvangstanker? Hvis ja, hva går de ut på? Ingen veldig ekstreme, men HATER at folk går rundt med vrengt hette på jakker eller gensere. Kan dessverre ikke løpe rundt i offentlig rom og vrenge alle hetter jeg ser, men til tider hadde det vært ønskelig. Har også en tendens til å unngå å tråkke på linjer (i feks brostein eller gulv) hvis jeg kan det. Harlequin: Hvor gammel var du når du fikk din første mobiltelefon? Tror jeg var 10, fikk en brukt Motorola-klædd med antenne og null brukervennlighet. Deretter tok det et år før jeg fikk en Nokia 3310-ish som jeg hadde i flere år. Aldri vært den som er først ute med teknologien.. Tirkes: er det noen matrett du har hatt skikkelig lyst til å smake på, for så å bli skikkelig skuffet over? Lykke: er en hvit løgn greit hvis det hjelper deg på en eller annen måte uten at det går utover andre? Pinar: hvilken edelsten er de fineste? Guybrush: storbyferie i fem dager, eller ta sekken og teltet på ryggen og tusle i fjellet i fem dager? Valgfritt selskap. Strangedoll: hvis du skulle velge en farge du måtte ha på alt interiøret ditt resten av livet, hva hadde du valgt?
Purple Basil Skrevet 19. mars 2013 #13972 Skrevet 19. mars 2013 Sjokkerende nok var det Pepsi Maxen jeg kjøpte istad! Josefin88: Liker du å bli stimulert intellektuelt? Ja, det gjør jeg! Harlequin: Hva er ditt beste barndomsminne?
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2013 #13973 Skrevet 19. mars 2013 Titter innom her jeg, selv om jeg fort ramler ut igjen, er jeg redd. Bandit, dersom du kunne reist akkurat hvor du kunne i verden, hvor ville det vært? (og gjerne hvorfor)
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #13974 Skrevet 19. mars 2013 Titter innom her jeg, selv om jeg fort ramler ut igjen, er jeg redd. Bandit, dersom du kunne reist akkurat hvor du kunne i verden, hvor ville det vært? (og gjerne hvorfor) Jeg kunne tenkt meg å reise til Japan en gang. Fantastisk land, og kulturen fascinerer voldsomt. KateW: Hva kjøpte du sist? josefin88: Hva likte du best å gjøre når du gikk på barneskolen?
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2013 #13975 Skrevet 19. mars 2013 (Spennende, Bandit, bra svar) Du må utdype her er jeg redd, kjøpte som i hva jeg sist brukte penger på, alt inkludert?
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #13976 Skrevet 19. mars 2013 (Spennende, Bandit, bra svar) Du må utdype her er jeg redd, kjøpte som i hva jeg sist brukte penger på, alt inkludert? Ja, alt inkludert.
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2013 #13977 Skrevet 19. mars 2013 Kaffe.... (så spennende var det) Tirkes: Første musikk du kjøpte for egne penger, og hører du forstatt på dem?
Purple Basil Skrevet 19. mars 2013 #13978 Skrevet 19. mars 2013 josefin88: Hva likte du best å gjøre når du gikk på barneskolen? Likte når vi hadde "leseuker". Masse bøker i klasserommet og vi skulle lese så mye vi klarte KateW: Hvordan var ditt første kyss?
hjärterdam Skrevet 19. mars 2013 #13979 Skrevet 19. mars 2013 hjärterdam: Har du noen tatoveringer? Ja, to stk. En tribal og noen ord som betyr mye for meg. Niennas: Hvorfor valgte du akkurat det nicket?
Niennas Skrevet 19. mars 2013 #13980 Skrevet 19. mars 2013 Niennas: Hva er det kjipeste du har fått slengt i deg for å gjøre jobben din her inne? Tja, har fått høre mye rart. Det var spesielt en gang jeg virkelig fikk høre hvordan jeg ødela en god diskusjon, og var visst verre enn nazistene. Men jeg har nok ikke det vanskeligste rommet heller, siden jeg moderer Seksualitet. En annen moderator har fått høre at hun er en landsforræder, og burde skytes.... Niennas: Hva er din favorittsmiley? Bruker fnisesmileyen ofte, men tror jeg liker best nigo-smileyen, eller sjarmor-smileyen. Niennas: Dine 3 beste egenskaper? Løsningsorientert Lærer fort Kjapp i replikken. Niennas: Du får velge en av følgende som kjæledyr. Hammy fra "Over Hekken" eller Scrat fra "Istid". Hvilken velger du...? Ja... Nå liker jo jeg best stabile dyr, jeg da. Men tror kanskje jeg ville valgt Scrat. Tirkes: samme spørsmål. Josefin88:Hva er verst av å støvsuge og vaske gulv? KateW: Leser du noen blader fast?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå