Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13341 Skrevet 6. mars 2013 Mortem: Planer for påsken? Absolutt ingenting. Kenzi: Er det noen dyr du ikke liker? Niennas: Dårligste boken du har lest?
Gjest Skrevet 6. mars 2013 #13342 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Magen min. For inni der er det nemlig en liten bebis. Miiiiiih! Niennas: Hvor ofte blir du "forelska" i mannen din? :hoppendeglad: :strix: Gratulerer så mye, Cindi! Det var veldig hyggelig å høre! Jeg leste faktisk så vidt i dagboken din her om dagen, og håpet i mitt stille sinn at det snart skulle bli din tur! Så nå ble jeg kjempglad, og bare forestille meg hvordan du føler deg nå! Cindi: Hvordan reagerte du da du innså at du var gravid? Endret 6. mars 2013 av Calavi 1
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #13343 Skrevet 6. mars 2013 Noz: Hvordan takler du konflikter? Jeg hater konflikter og vil gjerne løse dem så fort som mulig! jeg er av typen som sier alt rett ut hvordan jeg føler det,( direkte kommunikasjon i stedenfor for å lage tråder på KG om det ihverfall!). Det som irriterer meg greneløst er folk som er sint på et annet menneske og som sier det til MEG til stedenfor til vedkommende! Om jeg får høre at en eller annen er sint på meg av en annen person enn den det gjelder så blir jeg rett og slett nokså likegyldig til hele situasjonen.. Cindi: Gratulerer så utrrrrrrrrrolig mye!!! Dette har jeg venta på en stund nå! Men du! Du er vel ikke så langt på vei regner jeg med? Det er jo ikke meningen å drepe gleden, men jeg vil bare minne deg på at du ikke må ta absolutt hele gleden allerede så tidlig. drua: hvor har du blitt av!?
Niennas Skrevet 6. mars 2013 #13344 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Niennas: Er det noe spesielt du legger merke til når du møter nye mennesker for første gang? Hvordan de prater, sko, klær, øyefarge osv... Spesifikke ting: Øyenbryn. Er veldig opptatt av hvordan folk har øyenbrynene sine Men legger best merke til holdning og selvtillit. Jeg tiltrekkes av folk som er komfortable og koser seg. Magen min. For inni der er det nemlig en liten bebis. Miiiiiih! Niennas: Hvor ofte blir du "forelska" i mannen din? Congrats, Cindi Når du først slappet av, da satt den vet du! Hvor langt er du på vei? Og jeg velger å være fullstendig uenig med Noz, her på KG er det fullstendig lov å være så happy man bare vil for en graviditet. Hvis det skulle gått galt, så har du iallefall haugevis med kvinner som har vært i din situasjon før, og som vil trøste deg igjennom det. Bare kos deg gløgg som gravid, kanskje vi begge kommer vaggende på et KG-treff i nærmeste framtid? Edit: Herreguud, glemte jo helt å svare på spørsmålet! De første to årene ble jeg forelsket på nytt hele tiden. Nå går det sjeldnere mellom hver gang, men jeg blir likevel bergtatt relativt ofte. Nå er jeg inne i en sånn periode Niennas: Dårligste boken du har lest? Nå synes jeg ikke at jeg kan dømme en bok hvis jeg ikke har lest hele, og sånn er det jo ofte med dårlige bøker. Men den siste boka jeg kan huske at jeg syntes var skikkelig rævva fra perm til perm må ha vært tatt av kvinnen Noe som er litt trist, fordi jeg liker boka veldig godt. Men jeg og Erlend Loe er rett og slett ikke venner, altså.... Calavi: Hva føler du deg mest vel i? Noz: Har du en jobb ved siden av studiene? Mortem: Nevn en artist eller skuespiller du mener fortjener mer oppmerksomhet enn h*n har? freakingawsome: Hva er du avhengig av? Endret 6. mars 2013 av Niennas 1
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #13345 Skrevet 6. mars 2013 Noz: Har du en jobb ved siden av studiene? (jeg mente ikke at cindi ikke skal juble av glede eller kose seg med graviditeten altså niennas ) Nei, jeg har ikke jobb men må sansynligvis skaffe meg det neste år. Niennas: er du også gravid!? (siden du sa at dere kanskje kommer vaggende sammen)
Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13346 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Mortem: Nevn en artist eller skuespiller du mener fortjener mer oppmerksomhet enn h*n har? Hmm. Jeg vet ikke. De jeg liker har egentlig nok oppmerksomhet. Kjedelig svar, men jeg kommer ikke på noen. Calavi: Hva drømte du om i natt? Endret 6. mars 2013 av Mortem
Strange Doll Skrevet 6. mars 2013 #13347 Skrevet 6. mars 2013 Strange Doll: Største feilen du noensinne har gjort? Det er nok det eneste spørsmålet jeg sier pass på her inne. Padawan: Hva gjør deg skikkelig sint? topp 3.
Niennas Skrevet 6. mars 2013 #13348 Skrevet 6. mars 2013 (jeg mente ikke at cindi ikke skal juble av glede eller kose seg med graviditeten altså niennas ) Nei, jeg har ikke jobb men må sansynligvis skaffe meg det neste år. Niennas: er du også gravid!? (siden du sa at dere kanskje kommer vaggende sammen) Sjekk tickeren/signaturen min da testet positivt for to uker siden, men fordi syklusene mine er fullstendig ute å kjøre så bestilte jeg en ultralyd. Både jeg og T fikk sjokk da vi fant ut at jeg var 9 uker på vei!! Er idag ti uker. Ble gravid rett etter julebordet Men tror ingen i klassen deres vet det sånn at det ikke blir snakket så høyt om enda Padawan: fortell om en gang du var skikkelig dritt som tenåring :D
Gjest padawan Skrevet 6. mars 2013 #13349 Skrevet 6. mars 2013 Padawan: Hva gjør deg skikkelig sint? mennesker som driter i hva jeg sier, Padawan: fortell om en gang du var skikkelig dritt som tenåring Jeg var alt for snill som tenåring så der kommer jeg ikke på noe, iallefall ikke i farten. Grattis med bolle i ovnen btw. Mortem: hva skal du til helgen?
Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13351 Skrevet 6. mars 2013 Mortem: hva skal du til helgen? Bare være hjemme og slappe av med tvserier og god mat. Sjogskriuhond: Hva i all verden betyr nicket ditt? Var vanskelig å skrive det.
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #13352 Skrevet 6. mars 2013 Noz: Hvorfor er du singel? hvorfor? jeg vet ikke.. det er jo ikke alltid man kan bestemme sånt selv. Sjogskriuhond: hva er din sivilstatus? og trives du med det? Harlequin: om du hadde møtt drømmekaren over alle drømmekarer, som viste seg å være bonde... Den eneste muligheten er å flytte inn på gården og hjelpe til med gårdsarbeidet. Hadde du villet det? Vi snakker om en gård på hedemarken ... forsempel..
Gjest Bud Skrevet 6. mars 2013 #13353 Skrevet 6. mars 2013 Sjogskriuhond: hva er din sivilstatus? og trives du med det? Har da mus i hus..?
Gjest Bud Skrevet 6. mars 2013 #13354 Skrevet 6. mars 2013 Sjogskriuhond: Hva i all verden betyr nicket ditt? Var vanskelig å skrive det. Snø-skred-bikkje, dialekt
Guybrush Skrevet 6. mars 2013 #13355 Skrevet 6. mars 2013 Sjogskriuhond: følg reglene! før Drue kommer og kjølhaler deg. Dette er ikke en prate-frem-og-tilbake-tråd Padawan: det mest upassende du har prestert å si til noen/forann noen ? Mortem: har du noen vaner/interesser som man kanskje helst forbinder med gæmliser ?
Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13356 Skrevet 6. mars 2013 Snø-skred-bikkje, dialekt Du skal stille et nytt spørsmål til en person hver gang du svarer. Strange doll: er det apple-logoen du har som avatar?
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #13357 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Har da mus i hus..? Snø-skred-bikkje, dialekt Snø-skred-bikkje, dialekt Forhold deg til reglene i tråden Jeg har nemlig fått ordre av sjefen sjøl å ta hånd om sånne pøbler som deg som bryter reglene! mortem: hvor mange litagoer går det ukentlig? Endret 6. mars 2013 av NozMonster
Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13358 Skrevet 6. mars 2013 Mortem: har du noen vaner/interesser som man kanskje helst forbinder med gæmliser ? Jepp! Jeg broderer. Er glad i håndarbeid som strikking og hekling også. Guybrush: Hvilke tv-serier følger du med på?
Gjest Bud Skrevet 6. mars 2013 #13359 Skrevet 6. mars 2013 Forhold deg til reglene i tråden Jeg har nemlig fått ordre av sjefen sjøl å ta hånd om sånne pøbler som deg som bryter reglene! Sånn som du gjorde nå..? Neida, skal ikke erte deg MorteM: Hvorfor MorteM?
Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13360 Skrevet 6. mars 2013 Sånn som du gjorde nå..? Neida, skal ikke erte deg MorteM: Hvorfor MorteM? Hvorfor ikke? Cindi: Er du flink til å lage mat?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå