Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. februar 2013 #12721 Skrevet 15. februar 2013 Med fare for å angre, ut i fra uttalelser i en annen tråd her inne; ingenting. Alle som føler for å svare: Hvordan er en typisk fredagskveld for deg, og er du fornøyd med at de er slik? kg, tv, pepsi max Loren: går du med smykker/ringer/øyredobber osv?
Gjest NozMonster Skrevet 15. februar 2013 #12722 Skrevet 15. februar 2013 Noz: Hvor kjøpte du pin-up kjolene og får vi se den siste snart? er sikkert ikke noe vits at jeg svarer på det nå siden du har fått svar i fjase-tråden Engels: Du er jo heeelt elendig på å følge reglene i denne tråden- er du ute etter å få Drua mest mulig sint? Poselose: har du hatt en fin bursdagdag? har du fått noe fint?
Gjest padawan Skrevet 15. februar 2013 #12723 Skrevet 15. februar 2013 Det er ikke noe særlig når Drua blir sint. Noz: når får du lønning neste gang?
Gjest Drue Skrevet 15. februar 2013 #12724 Skrevet 15. februar 2013 Hahaha! Nå er det KG-fire-stjerners-middag hos meg. Jeg har serverte fire retter og spilt gitar og fløyte som underholdning. Noz: vil du være tante i tråden her? Jeg kunne trengt en assistent.
Gjest NozMonster Skrevet 15. februar 2013 #12725 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Noz: når får du lønning neste gang? når jeg får lønning...? vettkeeem? Hahaha! Nå er det KG-fire-stjerners-middag hos meg. Jeg har serverte fire retter og spilt gitar og fløyte som underholdning. Noz: vil du være tante i tråden her? Jeg kunne trengt en assistent. woooow! for en ÆRE å bli spurt om det!! Det er meg en stor glede! Jeg irriterer meg tross alt like mye som deg over at reglene her ikke blir overholdt.. drua: KG-fire-stjerners-middag!? hvem er disse gjestene?? pandamann: jeg ble litt nyskjerrig jeg nå, er det noen grunn for at du lurte? semper: er du her enda? Endret 15. februar 2013 av NozMonster
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 15. februar 2013 #12726 Skrevet 15. februar 2013 alt for deg søtingen! åff kåsh i will! nei du, det er ikke så mye.. har litt sånne derre økonomiske kriser her for tiden... Skal snart en tur på posten å hente en pakke som jeg gleeeeeeder meg til å hente! Dumme Noz som brukte opp de siste pengene sine på 3 stk pin-up/ rockabilly- kjoler! Så nå vil jeg enkli bare finne en anledning i helgen til å bruke en av dem.. de er sååå fine! Men det blir nok bare et par langturer med bissevovven, KG og besøke min demente tante. Ohh, stilig! Ikke økonomisk krise altså, men kjolene. Bilde? Hahaha! Nå er det KG-fire-stjerners-middag hos meg. Jeg har serverte fire retter og spilt gitar og fløyte som underholdning. . Drue: Hadde dere det koselig? Og hva serverte du?
Gjest padawan Skrevet 15. februar 2013 #12727 Skrevet 15. februar 2013 pandamann: jeg ble litt nyskjerrig jeg nå, er det noen grunn for at du lurte? nei du, det er ikke så mye.. har litt sånne derre økonomiske kriser her for tiden... Drue: hvem har du på middag?
Gjest Animula Skrevet 16. februar 2013 #12728 Skrevet 16. februar 2013 Farnesina: Hva skal du besøke i Bergen? Graven til en herlig bergenser som jeg savner. Singha: Hva slags vin foretrekker du?
Singha Skrevet 16. februar 2013 #12729 Skrevet 16. februar 2013 Graven til en herlig bergenser som jeg savner. Singha: Hva slags vin foretrekker du? Jeg er ikke så veldig bevandret, men når jeg handler selv går det i Rioja, Valpolicella, Ripasso og Chianti. Ganske standard vil jeg tro? Hva med deg?
Gjest Animula Skrevet 16. februar 2013 #12730 Skrevet 16. februar 2013 Jeg er ikke så veldig bevandret, men når jeg handler selv går det i Rioja, Valpolicella, Ripasso og Chianti. Ganske standard vil jeg tro? Hva med deg? Jeg er heller ikke så bevandret, men jeg kjøper oftest italienske viner og later som jeg er der. Så listen din er glimrende, jeg må bare legge til Montepulciano og at jeg gjerne skulle prøvd noen flere Barolo og Amarone viner. Ellers har jeg fått dilla på en fransk hvitvin Les Fumées Blanches (Sauvignon Blanc). Hva drikker du nå?
Singha Skrevet 16. februar 2013 #12731 Skrevet 16. februar 2013 Jeg drakk Pepsi Max før jeg pussa tennene mine. Hva med deg?
Gjest Animula Skrevet 16. februar 2013 #12732 Skrevet 16. februar 2013 Jeg drakk Pepsi Max før jeg pussa tennene mine. Hva med deg? Et glass Cavallotto Langhe Nebbiolo og cola. Ikke si det til noen. Skal du sove nå da?
Singha Skrevet 16. februar 2013 #12733 Skrevet 16. februar 2013 Er det ikke mer vanlig å blande hvitvin med sitronbrus? Jeg skulle lagt meg for et par timer siden jeg. Hva med deg?
Gjest Animula Skrevet 16. februar 2013 #12734 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har de i hvert sitt glass. Jeg skulle ønske jeg kunne sove litt i natt, men siden jeg var våken til 8 i går og sov lenge så ser det ikke ut som det blir noe av. Hva har du tenkt til å spise til frokost i morgen?
Singha Skrevet 16. februar 2013 #12735 Skrevet 16. februar 2013 Knekkebrød med ost og skinke og majones, sikkert. Deg da?
Purple Basil Skrevet 16. februar 2013 #12736 Skrevet 16. februar 2013 Drue: hvem har du på middag? Jeg må bare si.. Drue laget fantastisk mat i kveld! Virkelig! Jeg vet ikke hvordan jeg skal overgå dette! 1
Gjest badeand1 Skrevet 16. februar 2013 #12737 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Off topic! Drue, hva studerer du? Endret 16. februar 2013 av Mortem
Gjest Animula Skrevet 16. februar 2013 #12738 Skrevet 16. februar 2013 Knekkebrød med ost og skinke og majones, sikkert. Deg da? Espresso med melk. Hva hadde du til middag i dag? 1
Jellybean78 Skrevet 16. februar 2013 #12739 Skrevet 16. februar 2013 Jelly: er du ein sjenert type? Har du inntrykk av at jeg er det? Hehehe....nei, egentlig ikke.....men sånn med handa på hjertet så må jeg vel innrømme at det tar en lang stund før jeg "varmer" opp til ukjente folk, må liksom bli godt kjent med de før jeg investerer noe av meg selv utover sånn vanlig fjas om løst og fast..... Jelly: Hvor mange lange forhold har du hatt? Spørs hva en definerer som lange forhold......har vel hatt 2 stk. som kan regnes som lengre forhold kanskje..... Stjerner: Favorittforfatter? Calavi: Syns du at det er mannens oppgave å ta iniativ i begynnelsen? Daybreak: Din mest jentete side? (klær,sko osv...) (ikke lov å svare hest, nei)
Singha Skrevet 16. februar 2013 #12740 Skrevet 16. februar 2013 Espresso med melk. Hva hadde du til middag i dag? Jeg hadde Pizza S&P: Blir helga bra? Surre: Fant du bikkjepasser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå