Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12301 Skrevet 3. februar 2013 Hahaha, jeg kan se det for meg. Katter er sine egne sjefer ja Nei, dessverre har jeg ikke dyr nå. Det er ikke lov der jeg bor for øyeblikket. Men etterhvert blir det nok en katt eller to på meg Kenzi: Når du sier båttur 1 gang i året. Er det sånn båttur som varer i flere uker? Eller er det bare en dagstur når dere er hos venner/foreldre/hvem det er som eier båten? Da har du masse å glede deg til Det er en "båttur" som pleier å vare i en uke. Hvis man ser bort ifra utreise og hjemreise, så ligger alltid båten til kai.. Da reiser jeg med pappa og stemor. Du hørtes jo veldig sjarmerende ut, da Jeg er ganske pratsom, og kan kanskje virke litt rar eller utenom det vanlige når man snakker med meg. Det er faktisk en del av førsteinntrykket, tror jeg. Noen ganger i hvert fall. Jeg er veldig mørk, har helskjegg. Ganske mørk stemme, litt sånn småhes stemmeskifte-ish (blir mobba for den). Normal kroppsbygning. Har relativt streit klesstil, men liker å ha ta det igjen med fine sko. Når man da har blitt kjent med deg, vil du forstsatt virke rar eller utenom det vanlige? Forøvrig så er det kjekkere å være litt rar, føler ting i hverdagen kan bli litt mer spennende da Jeg kan ikke "troooo" at man blir mobba for stemmeskifte stemme, men det nok sin sjarm det og Kenzi: Beste barndomsminne? Vanskelig!! Men som regel da vi besøkte søskenbarnet mitt og familien hennes om sommeren. Da hadde vi piknik på stranden, badet og koste oss. Når jeg ser tilbake på det (og glemmer at vi har kranglet osv) så virker det hele veldig idyllisk Daybreak: Hva gleder du deg mest til av noe som kommer til å skje i fremtiden?
Daybreak Skrevet 3. februar 2013 #12302 Skrevet 3. februar 2013 Da har du masse å glede deg til Det er en "båttur" som pleier å vare i en uke. Hvis man ser bort ifra utreise og hjemreise, så ligger alltid båten til kai.. Da reiser jeg med pappa og stemor. Når man da har blitt kjent med deg, vil du forstsatt virke rar eller utenom det vanlige? Forøvrig så er det kjekkere å være litt rar, føler ting i hverdagen kan bli litt mer spennende da Jeg kan ikke "troooo" at man blir mobba for stemmeskifte stemme, men det nok sin sjarm det og Vanskelig!! Men som regel da vi besøkte søskenbarnet mitt og familien hennes om sommeren. Da hadde vi piknik på stranden, badet og koste oss. Når jeg ser tilbake på det (og glemmer at vi har kranglet osv) så virker det hele veldig idyllisk Daybreak: Hva gleder du deg mest til av noe som kommer til å skje i fremtiden? Må vel svare på det eg håper vil skje. Har lyst å reise ymse stadar, kjøpe eigen hest, finne ein mann og få barn Ønskjedraumar så eg håper skjer Jelly: Kven på KG har du mest lyst å møte i røyndomen? Jack: Den verste og "beste" måten å døy på? 1
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12303 Skrevet 3. februar 2013 Kenzi: hvordan ville jeg oppfattet deg ved første møte tror du? og hva tar folk vanligvis feil om? Jeg spurte faktisk en venninne igår etter at jeg fikk et lignende spørsmål av Drue. Hun sa da at nye mennesker ville oppfatte meg som søt, sjenert og rar, med et skikkelig kosete hår. Sier meg ganske enig i den, bortsett fra at jeg selv ikke synes håret mitt er koselig. Når jeg først møter en person så synes jeg det er vanskelig å "finne" på noe å si/snakke om, så da kan jeg virke sjenert/uinteressert, men det er jeg ikke. Er bare veldig dårlig på small talk med nye mennesker. Guybrush: samme spørsmål til deg Strange doll: beste parfymen du vet om?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12304 Skrevet 3. februar 2013 Strange doll: beste parfymen du vet om? Lacoste touch of pink... også er det litt flaut å si det men jeg er og glad i lady gaga sin Kenzi: hva liker du best med jobben din? Jelly: har du piercinger? Guybrush: beskriv deg selv med 1 ord?
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12305 Skrevet 3. februar 2013 Lacoste touch of pink... også er det litt flaut å si det men jeg er og glad i lady gaga sin Kenzi: hva liker du best med jobben din? Den som er svart? Klarer du å beskrive lukten på den? Jeg synes den ser så fancy ut! Det er så mangt det. Liker arbeidsmiljøet og selve butikken. Men synes det er ekstra stas når jeg hjelper en kunde som liker forslagene jeg kommer med og blir kjempe glad for servicen Strange Doll: Hva liker du minst med jobben din?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12306 Skrevet 3. februar 2013 Den som er svart? Klarer du å beskrive lukten på den? Jeg synes den ser så fancy ut! Det er så mangt det. Liker arbeidsmiljøet og selve butikken. Men synes det er ekstra stas når jeg hjelper en kunde som liker forslagene jeg kommer med og blir kjempe glad for servicen Strange Doll: Hva liker du minst med jobben din? Den lukter mye friskere enn man skulle tro vanskelig å forklare! Det jeg liker minst er kunder som ikke forstår det at det ikke er min feil at vi ikke har akkurat det de skal ha tak i. Og menn som sjekker meg opp eller kommer med slibrige/seksuelle kommentarer. Daybreak: Hva er dine fremtidsmål? Drue: Er du snill?
Daybreak Skrevet 3. februar 2013 #12307 Skrevet 3. februar 2013 Den lukter mye friskere enn man skulle tro vanskelig å forklare! Det jeg liker minst er kunder som ikke forstår det at det ikke er min feil at vi ikke har akkurat det de skal ha tak i. Og menn som sjekker meg opp eller kommer med slibrige/seksuelle kommentarer. Daybreak: Hva er dine fremtidsmål? Drue: Er du snill? Har svart på denne mange gongar før, blant anna over her. I tillegg til det,så å få meg ein jobb eg trivast i Mynona: Kva hunderase likar du best?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. februar 2013 #12308 Skrevet 3. februar 2013 Min siste date var på en indisk restaurant på Grünerløkka. Helt ok. Calavi: har du planer for sommeren? Skal på ferie med en venninne. Vi har ikke bestilt enda, så usikker på hvor vi drar, men et solfyllt sted i hvertfall. Hadde ikke noen slik tur i fjor så det skal bli godt med en badeferie! Loren: Singel? Det var ikke hyggelig å høre. Hvordan går det med deg? Jelly: Hva har du gjort denne helgen? Drue: Hvem kranglet du med sist, og hvorfor? Kenzi: Hva er din dårligste egenskap?
Jellybean78 Skrevet 3. februar 2013 #12309 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jelly: Hva er ditt høyeste ønske? Hmm....å treffe den rette en dag, stifte en stor familie.... Jelly: synes du det er sexy med damer som har piercing i klitorisen? Eh, nei.....syns nesten det virker litt vulgært/avskrekkende,jeg.... Jelly: Hva ønsker du deg til din neste bursdag? Har du planer om å kjøpe gave til meg? Omtenksomt,Loren....nå ble jeg glad! Neeeei, si det da....billett til konserten som Mark Knopfler har nede i Bergen i sommer, kanskje? Eller en bedre middag, med litt trivelig selskap hadde også vært kjærkomment! Jelly: Kven på KG har du mest lyst å møte i røyndomen? Ok, seriøst, jeg måtte faktisk google ordet røyndom, hadde ikke snøre på hva det betydde...Nei, er jo en rekke av dere som jeg har fått god kontakt med over tiden her inne: Strange Doll, Mynona, Nozmonster, JackCrews,StjernePlanet, LilleSiren og du selvfølgelig. Du kan jo lære meg å ri på hest.....(bare på hest, ja Day....ikke andre ting, nei) Jelly: har du piercinger? Nope, har overhodet ikke noe forhold til piercing, syns ikke det er pent....(enkelte få passer det kanskje litt på...) Strange Doll: Hva symboliserer den siste tatoveringen din? Daybreak: Kommer du ifra en stor eller liten gård? Hva slags husdyr har dere? Nozmonster: Ditt forhold til kunsten til Michelangelo? Gunfreak: Truffet noen ifra KG noengang? Kenzi: Hva er best av notabene og ark? Endret 3. februar 2013 av Jellybean78 1
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12310 Skrevet 3. februar 2013 Drue: Har du deltatt på UKM noen gang? Nei, vi hadde et band som vi skulle melde på oss med, men vi ble aldri helt enige om hva vi skulle spille. Drue: kva spørmål ville du aldri svart på? Spørsmål som "hva hadde du gjort, sugd faren din eller sleika mora di". Når man da har blitt kjent med deg, vil du forstsatt virke rar eller utenom det vanlige? Forøvrig så er det kjekkere å være litt rar, føler ting i hverdagen kan bli litt mer spennende da Jeg kan ikke "troooo" at man blir mobba for stemmeskifte stemme, men det nok sin sjarm det og Ja, jeg vil nok virke litt smårar. Drue: Er du snill? Hva tror doooo? Jag e sneeell. (Ja, jeg er det assa). Drue: Hvem kranglet du med sist, og hvorfor? Dude jeg klarte å søle drikke på på en fest. Kenzi: pleier menn som spooner deg å klage fordi det store håret ditt kiler dem i ansiktet? NMS: ble du fornøyd med karakteren din?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12311 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Strange Doll: Hva symboliserer den siste tatoveringen din? Den siste tatoveringen min symboliserer kjærligheten min til samboeren min, og det at tiden går uansett om jeg ønsker at den skal stå stille eller ikke, og at han er der med meg uansett hvor mye eller lite jeg klarer å få til i livet mitt. Nå gleder jeg meg til å ta den neste. (oooog jeg vil møte deg og. men det vet du ) Calavi: Er du flink til å lage mat? Jelly: Skal du ha flere tattoveringer? Kenzi: Liker du å lese? Endret 3. februar 2013 av Strange Doll
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12312 Skrevet 3. februar 2013 Nei, er jo en rekke av dere som jeg har fått god kontakt med over tiden her inne: Strange Doll, Mynona, Nozmonster, JackCrews, LilleSiren og du selvfølgelig. Du
Daybreak Skrevet 3. februar 2013 #12313 Skrevet 3. februar 2013 Hmm....å treffe den rette en dag, stifte en stor familie.... Eh, nei.....syns nesten det virker litt vulgært/avskrekkende,jeg.... Har du planer om å kjøpe gave til meg? Omtenksomt,Loren....nå ble jeg glad! Neeeei, si det da....billett til konserten som Mark Knopfler har nede i Bergen i sommer, kanskje? Eller en bedre middag, med litt trivelig selskap hadde også vært kjærkomment! Ok, seriøst, jeg måtte faktisk google ordet røyndom, hadde ikke snøre på hva det betydde...Nei, er jo en rekke av dere som jeg har fått god kontakt med over tiden her inne: Strange Doll, Mynona, Nozmonster, JackCrews, LilleSiren og du selvfølgelig. Du kan jo lære meg å ri på hest.....(bare på hest, ja Day....ikke andre ting, nei) Nope, har overhodet ikke noe forhold til piercing, syns ikke det er pent....(enkelte få passer det kanskje litt på...) Strange Doll: Hva symboliserer den siste tatoveringen din? Daybreak: Kommer du ifra en stor eller liten gård? Hva slags husdyr har dere? Nozmonster: Ditt forhold til kunsten til Michelangelo? Gunfreak: Truffet noen ifra KG noengang? Kenzi: Hva er best av notabene og ark? Det er du som set tankane mine på ville vegar,ikkje eg sjølv Men for å svare på spørsmålet ditt, kjem i frå ein liten vestlandsgard, der vi hadde kyr og sauer før, no er det berre små ulldottar att. Forøvrig ein hund og katt også, + nokre revar, eit par kongeørn og hjortar som er glad i oss Jelly: Kan du skildre kva slags tatoveringar du har no? Stjerner og planeter: Du veit vel det heiter planetar? Til det ordentlege spørsmålet: Nemn tre gode sider med deg (at du skriv nynorsk kjem utanom)
Jellybean78 Skrevet 3. februar 2013 #12314 Skrevet 3. februar 2013 Mistake corrected, I humbly beg your apology, madam.....
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12315 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: beskriv deg selv med 1 ord? Egentlig umulig så derfor sier jeg unik Guybrush: samme spørsmål til deg Jeg kan sikkert virke selvsikker, pratsom, imøtekommende og veldig sosial. Som forsåvidt ikke er feil - men virker som mange blir overrasket over at jeg også har endel mer i "dybden" kan du si. Eller jeg håper da det iallefall, tror det selv og har fått høre så av venner. Padawan: hvor stor star warsnerd er du egentlig ? illustrer Dreamdrops: hvordan går boligjakten?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12316 Skrevet 3. februar 2013 Stjerner og planeter: Du veit vel det heiter planetar? Til det ordentlege spørsmålet: Nemn tre gode sider med deg (at du skriv nynorsk kjem utanom) Ja, eg veit... Ufatteleg snill God kunnskap og glad i dei rundt meg Guybrush: Kva song svingar du deg etter? Og er salsakurset noko du brukar når du sjekkar damer?
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12317 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: Kva song svingar du deg etter? Og er salsakurset noko du brukar når du sjekkar damer? Den siste var denne Jeg har hatt lyst til å begynne med salsa helt siden 2006 men ikke fått ut fingern før nå, så det var vel på tide. Så sjekking var ikke intensjonen nei. men jeg har jo skjønt at det er skrekkelig mye jenter som deltar og desto færre mannfolk Det er vel også noen som en gang beskrev salsa som "et vertikalt utrykk for et horisontalt begjær" :D Calavi: har du endret syn på hva du tiltrekkes av i gutter/menn etterhvert som du har blitt eldre?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12318 Skrevet 3. februar 2013 Stjerner: har du fantasert om rskre? 1
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12319 Skrevet 3. februar 2013 Kenzi: Hva er din dårligste egenskap? Kan bli fort sint.. Kenzi: Hva er best av notabene og ark? Notabene, helt klart. Det burde du jo vite Kenzi: pleier menn som spooner deg å klage fordi det store håret ditt kiler dem i ansiktet? Ja litt... men det er vist godt og bruke som en pute også. Kenzi: Liker du å lese? Ja, jeg leser nesten hver dag Strange Doll: Favoritt bok? Jellybean78: Hva foretrekker du, sokker eller barføtt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12320 Skrevet 3. februar 2013 Den var vel litt meir meruenge? Stjerner: har du fantasert om rskre? Jezzez! Eg veit faktisk at han er betydleg eldre enn meg, men veit ingenting om korleis han ser ut. Han seier jo sjølv at ungjentene spring etter han. Men, nei eg har ikkje fantasert (seksuelt) om Rskre. Eg har grådig lyst å diskutera ansikt til ansikt med han! Guybrush: Har du på deg svart bukse og kvit t-skjorte når du dansar Salsa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå