Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12281 Skrevet 3. februar 2013 Drue: Tror du det hadde vært like mye snikk-snakk hvis det bare var kvinner på forumet? Nei, helt klart ikke. Med engang kjønn blandes blir folk mer kontaktsøkende og sosiale. Drue: Mener å ha lest du ikke er så glad i alkohol. Har du prøvd noen andre rusmidler? Nei, det har jeg ikke, men jeg er ganske liberal til f.eks. hasj. Drue: Hva gjør du når du skal kose deg skikkelig? Nå er det alltid mye forholdssnakk her, så la meg prøve en annen vinkling. Jeg digger og ringe en av kompisene mine og avtale en helaften. Vi kan stikke ut, spise på restaurant, spille biljard, møte andre folk, dra på fest, og runde av hele kvelden med et godt nattmatmåltid. Drue: Hvem her på KG som ikke er i denne tråden vil du veldig gjerne ha inn hit? Tror det må bli kevlarsjäl og KateW. Tror begge to har mye juice man kan få ut av dem. Drue: har du hatt en forferdelig stilperiode i ditt liv? Ja, men du må faktisk tilbake til barneskolen for å finne den. Jeg var på nippet til å kjøpe meg buffalosko, og holdt generelt ganske høyt "pakkisnivå". Men det ordna seg heldigvis. Drue: er litt skeptisk. Snillhet er bra bare det ikke blir for mye. er du ikke litt enig? Jo, jeg er egentlig enig. Men det forandrer ikke at snillhet er det viktigste. For mye snillhet kan jo fort bli dumsnillhet, og det er ikke alltid bra, selvom jeg på en måte ikke kan laste dumsnille personer for at de er det. Et annet eksempel er jo "good guy"-stempelet, eller kompisfella og alle de potensielle fellene man kan gå i ved å være "snill" når man skal prøve å sjekke damer. Drua: Melder du din ankomst på torsdag? (Sorry for flere innlegg på rad, men multisitering fungerer ikke) Vi får se. Hvis du kommer, så skal jeg vurdere det Og jeg synes forresten du er flink som spør andre selvom multisitat ikke funker. Agreed. Tror førsteinntrykket mitt ville vært noe slik: Vennlig og smilende. Sjenert med lav/rolig stemme og Stavanger dialekt. Jeg har gått på folkehøyskole så sliter enda litt med at jeg plutselig snakker/sier ord på helt andre dialekter. Stort hår, her er det snakk om masse mellombrune krøller. Blåe katteøyne og høye kinnben. Normal kroppsfasong med litt ekstra på. Bruker som regel mørke klær og ser kanskje litt rocka ut. Hvordan er ditt førsteinntrykk da, Drue? Du hørtes jo veldig sjarmerende ut, da Jeg er ganske pratsom, og kan kanskje virke litt rar eller utenom det vanlige når man snakker med meg. Det er faktisk en del av førsteinntrykket, tror jeg. Noen ganger i hvert fall. Jeg er veldig mørk, har helskjegg. Ganske mørk stemme, litt sånn småhes stemmeskifte-ish (blir mobba for den). Normal kroppsbygning. Har relativt streit klesstil, men liker å ha ta det igjen med fine sko. Drue: Hvor mange amerikanske stater klarer du å navngi, uten å google eller se på kart? Ok, skal vi se. New York, New Jersey, Massachuttes, Florida, Washington DC, Orlando, Texas, Nevada, Arizona, Denver, Washington, California, North Carolina, South Carolina, Arizona, Minnesota, Alaska. Det var de jeg kom på på en søndag. Godkjent? Litt imponert over meg selv. Loren: angående broa, så veit jeg ikke. Jeg tror det er førstemann til mølla. Jeg flytta fra det stedet før jeg fikk lappen, så jeg har liksom aldri tatt et standpunkt tror jeg. Lykke: når var sist du var full? i hvilken setting var det?
Jellybean78 Skrevet 3. februar 2013 #12282 Skrevet 3. februar 2013 Ok, skal vi se. New York, New Jersey, Massachuttes, Florida, Washington DC, Orlando, Texas, Nevada, Arizona, Denver, Washington, California, North Carolina, South Carolina, Arizona, Minnesota, Alaska. Det var de jeg kom på på en søndag. Godkjent? Litt imponert over meg selv. Denver og Orlando er ikke stater, og Arizona er det bare en stat der borte som heter, ikke 2.....14 av 51 stk? Skal ikke så mye til for at du blir imponert av deg selv... Niennas: Hvilket forum er du mest inne på? 1
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12283 Skrevet 3. februar 2013 Denver og Orlando er ikke stater, og Arizona er det bare en stat der borte som heter, ikke 2.....14 av 51 stk? Skal ikke så mye til for at du blir imponert av deg selv... Niennas: Hvilket forum er du mest inne på? Haha, får ta litt selvkritikk på den Niennas: tror du du hadde vært flinkere til å "gå ned" på ei jente enn en hvilken som helst mann?
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12284 Skrevet 3. februar 2013 Loren: Driver du med dykking? (inbiller meg jeg så ett bilde av deg med våtdrakt her inne ett sted) Det stemmer nok at du så det bildet ja Å si jeg driver med det vil være en stor overdrivelse, men jeg skulle gjerne hatt tid og økonomi til det merker jeg. Det bildet er tatt på en tur til Egypt med min eks nå i jula som var, hvor vi dykka med instruktør Loren: Kven er den kjekkaste norske kjendisen? Nicolai Cleve Broch, har hatt et crush på han siden jeg så han i.. tja, hva så jeg han først i...? Buddy tror jeg Loren: Hvem er ditt største forbilde? Jeg har to, min bestemor og min oldemor. To utrolig sterke damer som har gjort stort inntrykk i mitt liv og vært tilstede i hele barndommen min. Nå er begge dessverre døde, men jeg var heldig og fikk beholde dem til jeg var 22 og 27. Jeg tror jeg har nevnt dem begge i tråden før, men kan dele litt om dem fordi. Min bestemor mistet sin mor da hun var 6, i en alder av 12 var hun eldste datter på gården, og stelte for sin syke bestemor, lagde all mat, tok det meste av fjøsstell og vasket klærne til sine 6 brødre og to yngre søstre. Itillegg til dette fikk hun gode karakterer og var faktisk den beste i sin kommune da hun gikk ut av det trinnet som nå tilsvarer ungdomsskolealder. Hun har gjort mye annet og og stått stødig gjennom mye, den målbevisstheten, og det å takle alt hun har gjort, det imponerer meg. Min oldemor er den mest uredde dama jeg vet om.Den episoden som imponerer meg mest er denne; Hun hadde en søster i Amerika som ble syk, hun dro over og pleide henne, ble til hun døde og ordnet det praktiske etter at hun var død. Dette gjorde hun i en alder av 87 år, og uten å egentlig kunne et kvekk engelsk da hun reiste over. Loren: Skulle du ønske at du hadde blitt ferdig med utdannelsen før du fikk barn? Ja, spesielt når "alle" sier det er så lettvint å studere når man har barn. Pussig nok kommer det fra de som ikke må jobbe 100% og vel så det ved siden av Men altså, egentlig så kunne jeg godt studert med små barn, så lenge jeg slapp å bruke så mye tid på jobb ved siden av. Jeg ville heller studert fulltid enn å jobbe fulltid pga friheten det ofte gir. Niennas: Liker du fornøyelsesparker?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12285 Skrevet 3. februar 2013 loren: gjett hvem som skal være konferansier på kulturmønstringa der du bor? Kommer du og ser på?
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12286 Skrevet 3. februar 2013 loren: gjett hvem som skal være konferansier på kulturmønstringa der du bor? Kommer du og ser på? Hmm, jeg gjetter på en viss utflytter? er det nå til helga? Kanskje det hadde vært noe å ta med mini på... Gunfreak: Har du hatt ei fin helg? Hva har du drevet med? padawan: Hvordan reagerer du hvis noen sier de ikke har sett Star Wars?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12287 Skrevet 3. februar 2013 Hmm, jeg gjetter på en viss utflytter? er det nå til helga? Kanskje det hadde vært noe å ta med mini på... Ja. Komkom Jelly: synes du det er sexy med damer som har piercing i klitorisen?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. februar 2013 #12288 Skrevet 3. februar 2013 Dreamdrops: hva skal du i sommer? Skal mest sannsynlig til en gresk øy med min søster, pappa og hans kjæreste I tillegg til den årlige turen til sør-Trøndelag. Ikke noe spennende utover det, tror jeg! Jack: Slips eller sløyfe?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. februar 2013 #12289 Skrevet 3. februar 2013 Vi får se. Hvis du kommer, så skal jeg vurdere det Og jeg synes forresten du er flink som spør andre selvom multisitat ikke funker. Jeg kommer! Så nå forventer jeg nesten å se deg Og takk! Annemor: Hva er ditt forhold til The Beatles?
Gjest padawan Skrevet 3. februar 2013 #12290 Skrevet 3. februar 2013 (endret) padawan: Hvordan reagerer du hvis noen sier de ikke har sett Star Wars? Deres tap (hun jeg var på date med i går hadde ikke noe særlig forhold til Star Wars men hadde til gjengjeld to Star Trek-serier i hyllen). Drue: hvis sløyfe på svaret over - knyter du selv? Endret 3. februar 2013 av padawan
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12291 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Ja. Komkom Jelly: synes du det er sexy med damer som har piercing i klitorisen? Da ser du oss sannsynligvis der, eller så er det vel større sjans for at vi ser deg kanskje Guybrush: Ser du MGP/Eurovision Song Contest? Drue: Har du deltatt på UKM noen gang? Endret 3. februar 2013 av loren
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12292 Skrevet 3. februar 2013 guybrush: hva liker du best med deg selv? Muligens at jeg er sikker på/kjenner meg selv, vet hvem jeg er og hva jeg vil? Guybrush: Hvordan vil du beskrive stemmen din? Ligner den evt. på noen kjente sin? Å for et vanskelig spørsmål.....nå har jeg inntrykk av at vi alle hører vår egen stemme annerledes enn alle andre - og jeg liker IKKE å høre min egen stemme på opptak Tror ikke jeg har evne til å forklare hvordan jeg høres ut Ikke spesielt lys og ikke spesielt mørk tror jeg? Dreamdrops/Guybrush: Hvor er det blitt av wednesday? Hun kutta ut hele KG da mobbing/baksnakkinga var på sin topp her ifjor. Tar det på PM om du har flere spørsmål. Guybrush: Hvilken artist hører du mest på for tiden? Nå har jeg sjeldent for vane å høre mye på en enkelt artist om gangen. Men akkurat nå hører jeg veldig mye på salsa-musikk (som jeg har ekstremt liten erfaring med fra tidligere) grunnet trening hjemme og jeg kan ikke si jeg hverken husker navnet på artistene eller hadde klart å uttale dem Daybreak: hva gleder du deg mest til i uka som kommer? Lykke: når du skal skjemme bort deg selv, hva står på planen? Strange doll: har du planene klare nå når NB legges ned?
Daybreak Skrevet 3. februar 2013 #12293 Skrevet 3. februar 2013 Muligens at jeg er sikker på/kjenner meg selv, vet hvem jeg er og hva jeg vil? Å for et vanskelig spørsmål.....nå har jeg inntrykk av at vi alle hører vår egen stemme annerledes enn alle andre - og jeg liker IKKE å høre min egen stemme på opptak Tror ikke jeg har evne til å forklare hvordan jeg høres ut Ikke spesielt lys og ikke spesielt mørk tror jeg? Hun kutta ut hele KG da mobbing/baksnakkinga var på sin topp her ifjor. Tar det på PM om du har flere spørsmål. Nå har jeg sjeldent for vane å høre mye på en enkelt artist om gangen. Men akkurat nå hører jeg veldig mye på salsa-musikk (som jeg har ekstremt liten erfaring med fra tidligere) grunnet trening hjemme og jeg kan ikke si jeg hverken husker navnet på artistene eller hadde klart å uttale dem Daybreak: hva gleder du deg mest til i uka som kommer? Lykke: når du skal skjemme bort deg selv, hva står på planen? Strange doll: har du planene klare nå når NB legges ned? At eg har to studiedagar Kenzi: Beste barndomsminne? Guybrush: Driv du med jakt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12294 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: Lærar du du generell salsa eller er det peila inn på eit område, som td Son Salsa frå Cuba?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12295 Skrevet 3. februar 2013 Strange doll: har du planene klare nå når NB legges ned? Notabenebutikken jeg jobber i skal ikke legges ned, så planen er å fortsette å jobbe der så lenge jeg skal ha en deltidsstilling. Mange tror at alle skal legges ned, men det er bare enkeltbutikker. Resten av butikkene har fått ny eier. Guybrush: Hva jobber du med? Stjerner og planeter: Har du noen tattoveringer?
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12296 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: Ser du MGP/Eurovision Song Contest? Nei Guybrush: Driv du med jakt? Jeg tok jegerprøven for snart 2 år siden, har deltatt på jakt men kun som medhjelper - har ikke tilgang selv på jaktlag foreløbig. Frister mest med småviltjakt foreløbig Guybrush: Lærar du du generell salsa eller er det peila inn på eit område, som td Son Salsa frå Cuba? Jeg har ikke holdt på lenge så det er generelt. Foreløbig virker det veldig morsomt og jeg innbiller meg iallefall at jeg hittill har tatt ting kjapt, så man får se hvilken retning man går for eller om man prøver litt av hvert Er vel kubansk og la som de kjører på i klubben min. Også har man beslektede danser som merengue og bachata som også finnes i klubben. Loren: Gjorde du? og skammer du deg isåfall litt ? Cindi: har du en ting du elsket da du var liten og fremdeles elsker som voksen?
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12297 Skrevet 3. februar 2013 Loren: Gjorde du? og skammer du deg isåfall litt ? Det gjorde jeg Og ja, litt, men mtp at jeg ble singel på fredag synes jeg at jeg kan komme unna med det aller meste akkurat den lørdagen Cindi: Hvordan liker du helst å feire bursdagen din?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12298 Skrevet 3. februar 2013 Stjerner og planeter: Har du noen tattoveringer? Nei, eg er så jævlig pysete på slikt... Drue: kva spørmål ville du aldri svart på? Loren: Lagar du barnebursdag heima eller typen Hoppeloppeland, McDonalds?
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12299 Skrevet 3. februar 2013 Loren: Lagar du barnebursdag heima eller typen Hoppeloppeland, McDonalds? Hadde hjemmebursdager fram til nå siste (da han ble fem). Da spurte han selv om vi kunne dra til Hoppeloppeland, og siden jeg og pappaen ikke har hatt verdens beste høst kommunikasjonsmessig ble det greiere for alle parter enn å være hjemme hos en av oss. Men, jeg LIKER hjemmebursdagene bedre, så jeg håper han vil ha det neste år Jelly: Hva ønsker du deg til din neste bursdag?
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12300 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: Hva jobber du med? Er medeier i 3 stk AS innenfor forskjellige felt, jobber mest med det ene hvor jeg er ideutvikler. Altså finne på nye forretningsideer/produkter/markedskampanjer etv. Men hjelper selvsagt til på andre områder også siden vi jo er ganske nye, små og ønsker å holde utgiftene nede i oppstartsperioden Kenzi: hvordan ville jeg oppfattet deg ved første møte tror du? og hva tar folk vanligvis feil om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå