Jellybean78 Skrevet 2. februar 2013 #12261 Skrevet 2. februar 2013 Jelly: hvilken avis foretrekker du, og leser du på nett eller papir? For å være 100% ærlig så har jeg blitt veldig dårlig på å holde meg oppdatert innen nyhetsbildet i det siste, leste adresseavisen daglig før, men det har sklidd litt ut i senere tid.... De gangene jeg ønsker å få med meg overskriftene så blir det fort nettutgaven av VG... Jelly: har du møtt noen fra kg? Nei, har det til gode enda......hvem vet, en vakker dag?, det blir kanskje litt uvandt å treffe en "fremmed" person som vet en del om meg Jelly: dette har du sikkert svart på før, men jobber eller studerer du, og evt hva? Jepp, opptil flere ganger.... Har vært yrkesaktiv i over 10 år før jeg la jobben på hylla og bestemte meg for å gå skole igjen...jeg studerer kjemisk prossessfag, dvs. utdanning rettet mot prossessindustri, spesifikkt det som er offshorerelatert, dvs. olje og gass.... (som jeg håper å få en jobb innen en dag) Strange Doll: Har du søsken? Loren: Driver du med dykking? (inbiller meg jeg så ett bilde av deg med våtdrakt her inne ett sted) Daybreak: Lei av å bo på hybel/kollektiv? Ser du frem til å flytte for deg selv? Cindi: Hva syns du om Jan Thomas? attraktiv? ett forbilde for andre menn?
Daybreak Skrevet 2. februar 2013 #12262 Skrevet 2. februar 2013 For å være 100% ærlig så har jeg blitt veldig dårlig på å holde meg oppdatert innen nyhetsbildet i det siste, leste adresseavisen daglig før, men det har sklidd litt ut i senere tid.... De gangene jeg ønsker å få med meg overskriftene så blir det fort nettutgaven av VG... Nei, har det til gode enda......hvem vet, en vakker dag?, det blir kanskje litt uvandt å treffe en "fremmed" person som vet en del om meg Jepp, opptil flere ganger.... Har vært yrkesaktiv i over 10 år før jeg la jobben på hylla og bestemte meg for å gå skole igjen...jeg studerer kjemisk prossessfag, dvs. utdanning rettet mot prossessindustri, spesifikkt det som er offshorerelatert, dvs. olje og gass.... (som jeg håper å få en jobb innen en dag) Strange Doll: Har du søsken? Loren: Driver du med dykking? (inbiller meg jeg så ett bilde av deg med våtdrakt her inne ett sted) Daybreak: Lei av å bo på hybel/kollektiv? Ser du frem til å flytte for deg selv? Cindi: Hva syns du om Jan Thomas? attraktiv? ett forbilde for andre menn? Ja,er ganske lei no. Så det skal bli kjekt å kome seg ut av blokka. Loren: Kven er den kjekkaste norske kjendisen? Niennas: Ser du på MGP?
Strange Doll Skrevet 2. februar 2013 #12263 Skrevet 2. februar 2013 Strange Doll: Har du søsken? s? attraktiv? ett forbilde for andre menn? Nei jeg er enebarn Daybreak: Har du noen hobbyer? Loren: Hvem er ditt største forbilde? Jelly: Hva er ditt høyeste ønske?
Daybreak Skrevet 2. februar 2013 #12264 Skrevet 2. februar 2013 Nei jeg er enebarn Daybreak: Har du noen hobbyer? Loren: Hvem er ditt største forbilde? Jelly: Hva er ditt høyeste ønske? Ja,har fleire,men det eg driv mest med er å gå turar i skog og mark/fjellet, drive med hest og lese.Er også storfan av Harry Potter og Nemi, om ein kan kalle det hobby, og sjølvsagt høyre på musikk Jack:Om du kunne reise i tid, når ville du ha reist, fram eller attande og kva tidsperiode?
Daybreak Skrevet 2. februar 2013 #12266 Skrevet 2. februar 2013 Strange Doll: Forstår det slik du også likar Nemi? Kva likar du best med ho?
Strange Doll Skrevet 2. februar 2013 #12267 Skrevet 2. februar 2013 Strange Doll: Forstår det slik du også likar Nemi? Kva likar du best med ho? Det at hun er så lik meg selv og at stripene er laget på en måte som gjør at man kjenner seg igjen i situasjonene og bare MÅ le. Hun er så søt! Daybreak: hva liker DU best med nemi? guybrush: hva liker du best med deg selv?
Daybreak Skrevet 2. februar 2013 #12268 Skrevet 2. februar 2013 Det at hun er så lik meg selv og at stripene er laget på en måte som gjør at man kjenner seg igjen i situasjonene og bare MÅ le. Hun er så søt! Daybreak: hva liker DU best med nemi? guybrush: hva liker du best med deg selv? Ho har berre heilt geniale kommentarar,og som du seier, ofte i situasjonar som vi alle har vore i. Ho står på sitt og kjempar for si sak, på til tider sære måtar,men det er noko som gjer ho til eit førebilete Nattjenta: Kan du fortelje tre gode ting med deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. februar 2013 #12269 Skrevet 2. februar 2013 Drømmedrops: du finner en lampeånd, og får ønske deg noe - samme hva. hva er ditt største ønske? Jeg må nok si uendelig med penger. Så er det både i fordel til meg selv; reising, innkjøp av sovesofa, tv, osv, i tillegg til at jeg kan hjelpe hvem andre jeg vil. Jada, meget forutsigbar. Pene sko: Hvilken kaffetype liker du best?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. februar 2013 #12270 Skrevet 2. februar 2013 Dreamdrops: Mest attraktive norske kjendis? Enkelt! Nicolai Cleve Broch. Sakone: Den chick flick-filmen du liker best?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. februar 2013 #12271 Skrevet 2. februar 2013 Dreamdrops/Guybrush: Hvor er det blitt av wednesday? Aner ikke. Kan trygt si det var noe tull med henne. Drua: Melder du din ankomst på torsdag? (Sorry for flere innlegg på rad, men multisitering fungerer ikke) 1
Kenzi Skrevet 2. februar 2013 #12272 Skrevet 2. februar 2013 Snillhet. Ingenting annet funker hvis man ikke er snill. Kenzi: beskriv et førsteinntryk av deg er. Dvs, utseende, klesstil, kroppsfasong, dialekt, hårtype, stemmebruk etc. Agreed. Tror førsteinntrykket mitt ville vært noe slik: Vennlig og smilende. Sjenert med lav/rolig stemme og Stavanger dialekt. Jeg har gått på folkehøyskole så sliter enda litt med at jeg plutselig snakker/sier ord på helt andre dialekter. Stort hår, her er det snakk om masse mellombrune krøller. Blåe katteøyne og høye kinnben. Normal kroppsfasong med litt ekstra på. Bruker som regel mørke klær og ser kanskje litt rocka ut. Hvordan er ditt førsteinntrykk da, Drue? Strange Doll: Hvor lenge har du jobbet i Notabene?
Strange Doll Skrevet 2. februar 2013 #12273 Skrevet 2. februar 2013 Strange Doll: Hvor lenge har du jobbet i Notabene? Jeg begynte å jobbe i Notabene i juni 2011. Dreamdrops: hva skal du i sommer? Kenzi: har du dyr?
Cindi Skrevet 2. februar 2013 #12274 Skrevet 2. februar 2013 Cindi: synes du det er stas når du ser et vandrende nakent menneske gjennom et vindu? Jeg har til gode å oppleve det. Men spør naboen min. Både naboen, og kompiser av mannen min som har kommet på besøk tilfeldig har opplevd at Cindi har tusla rundt i bare trusa. For så å oppdage at noen står rett utenfor vinduet/døra og ser lettere sjokkert ut. Jeg tror jeg hadde ledd godt hvis jeg var "kikkern". Cindi: Hva syns du om Jan Thomas? attraktiv? ett forbilde for andre menn? Jeg syns Jan Thomas virker som et veldig trivelig menneske. Han virker sympatisk og søt, og jeg tror han er et godt medmenneske. Men jeg syns ikke han er så veldig attraktiv, mest fordi han har tatt så mye botox at han er så stiv i ansiktet at man ikke ser om han er sur eller blid. Jeg håper ikke at andre menn ser til han som et forbilde når det kommer til botoxen, for jeg liker ansiktsmimikk. Men at menn gjerne kan bry seg mer om utseendet sitt generelt, det er jeg helt for. Så han er kanskje et forbilde ellers. Forutenom botoxen altså. Også digger jeg at han har selvironi nok til å selv le av FanThomas. =) Jeg lo hvertfall høyt av enkelte av episodene. "Ta på deg hjelmen din nå Christoffer." Dreamdrops: Hva gjør du på denne lørdagskvelden?
Gjest Swarovski Skrevet 2. februar 2013 #12275 Skrevet 2. februar 2013 Jeg svarer på denne jeg, Mr Sakone har blitt skolenerd og ditcha oss! Neida, men han har iallefall hatt det ganske hektisk på skolen den siste tiden. OMG. Tenk å ditche spørretråden for noe så kjipt som skolen. Ungdommen nå til dags altså Swarowski: Hvorfor spurte du meg om hvorfor Bandit ikke er her? Hehehe. Nei si det?? Kaaan det være fordi du sier at du gjerne ville vært på date med ham OOOG fordi dere henger/hang i fjasetråden sammen? Arabella: Hvilken årstid trives du best i? Loren: Skulle du ønske at du hadde blitt ferdig med utdannelsen før du fikk barn? Sukkerspinnet: Har du druknet i Bergens-regnet?
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12276 Skrevet 3. februar 2013 Kenzi: har du dyr? Ja, 3 søte katter Swarovski: Liker du å gå tur?
Gjest Swarovski Skrevet 3. februar 2013 #12277 Skrevet 3. februar 2013 Swarovski: Liker du å gå tur? Jeg liker ikke å gå tur alene, men jeg går gjerne tur sammen med andre. Og med tur så mener jeg lette turer i nabolaget, ikke sånne "nærmest gå seg vill oppå vidda", eller "svime av fordi du har litt høydeskrekk og skrenten ned fjeller er litt vel skummel". Så nei, jeg er ikke friluftsmenneske. Kenzi: Har du noengang gått tur med kattene dine? Drue: Hvor mange amerikanske stater klarer du å navngi, uten å google eller se på kart? maya76: Er det noe yrke du ikke vil at barna dine skal ha?
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12278 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jeg liker ikke å gå tur alene, men jeg går gjerne tur sammen med andre. Og med tur så mener jeg lette turer i nabolaget, ikke sånne "nærmest gå seg vill oppå vidda", eller "svime av fordi du har litt høydeskrekk og skrenten ned fjeller er litt vel skummel". Så nei, jeg er ikke friluftsmenneske. Kenzi: Har du noengang gått tur med kattene dine? Haha, må si meg enig i den. Tur er gøy når man har selskap og ikke utsettes for skumle fjellskrenter! Vi gikk tur med de på terrassen en gang, de trivdes ikke for å si det sånn.. La seg nesten helt flate og nektet å bevege seg (er overbevist at det var selen sin feil). Men de blir faktisk med på båttur 1 gang i året.. Den ene katten spydde en gang men ellers har det gått overraskende fint. Også blir de så kosete på båten Swarovski: Har du dyr? Endret 3. februar 2013 av Kenzi
Gjest Swarovski Skrevet 3. februar 2013 #12279 Skrevet 3. februar 2013 Haha, må si meg enig i den. Tur er gøy når man har selskap og ikke utsettes for skumle fjellskrenter! Vi gikk tur med de på terrassen en gang, de trivdes ikke for å si det sånn.. La seg nesten helt flate og nektet å bevege seg (er overbevist at det var selen sin feil). Men de blir faktisk med på båttur 1 gang i året.. Den ene katten spydde en gang men ellers har det gått overraskende fint. Også blir de så kosete på båten Swarovski: Har du dyr? Hahaha, jeg kan se det for meg. Katter er sine egne sjefer ja Nei, dessverre har jeg ikke dyr nå. Det er ikke lov der jeg bor for øyeblikket. Men etterhvert blir det nok en katt eller to på meg Kenzi: Når du sier båttur 1 gang i året. Er det sånn båttur som varer i flere uker? Eller er det bare en dagstur når dere er hos venner/foreldre/hvem det er som eier båten? Vampen: Har du noengang vurdert et annet yrke enn lærer? Niennas: Hvor mange pm'er har du fått som har spurt deg om sexlivet ditt? Dreamdrops: Har du en hobby som du ikke har like mye tid til som du skulle ønske? Lillesiren: Er du ei aktiv jente som alltid må gjøre noe, eller er du mer lat og trenger ikke bevege deg opp fra sofaen etter at du er kommet hjem fra jobb/skole?
Niennas Skrevet 3. februar 2013 #12280 Skrevet 3. februar 2013 (endret) suuuuuuuuuuuuuuuuuperbra! Jeg klarer nesten ikke vente til sensuren faller jeg nå! Niennas: Hvordan gikk det med mannen din og eksamen? Så bra!! Det gikk helt greit, tror jeg? Han slet visst med spørsmål nr. 2, men ellers klarte han seg ganske bra. Han er ikke typen som liker å skryte, så det er vanskelig å vite, men han var sikker på at han besto iallefall Niennas: Hvor mange pm'er har du fått som har spurt deg om sexlivet ditt? Skuffende lite! (Les: Ingen) Men tre forskjellige KGere jeg er venn med på facebook har spurt da, hvis det teller? En av de var jente, og hun skrev at hun synes det var mer forstyrrende hvor nysjerrig hun var på dette, enn at jeg faktisk hadde hatt det. Swarovski: Henger du på andre forum enn KG? Dreamdrops: Jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg på torsdag - har du? Endret 3. februar 2013 av Niennas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå