Niennas Skrevet 1. februar 2013 #12241 Skrevet 1. februar 2013 Pene sko sjekket opp Gunfreak i "treff 7. Februar"-tråden igår iallefall (Skal svare på spørsmål, må bare komme meg på en data!) Jack: hva skulle til for at du selger alt av biler (jeg gjetter på at du har flere) og kun bruker kollektivtrafikk? 1
-lykke- Skrevet 1. februar 2013 #12242 Skrevet 1. februar 2013 Lykke: om du skal fjonge deg opp på byen, hva er antrekket fra ytterst til innerst Innerst så er det vel helt vanlig undertøy, altså ikke noe spesielt. Har jo uansett ingen planer om å vise det fram til noen Og så spørs det helt hvor jeg skal. Skal jeg ut for å danse så går jeg stort sett i kjole, skal jeg bare ta noen pils på en bar så er det enkelt med jeans og en topp. Dog jeg går nesten bare i kjoler om våren/sommeren og da blir det det ute på bar og. Alltid høye hæler, enten det er pumps eller støvletter. Går ikke uten! Så pleier jeg å ha store øreringer, stort sett. Og om det er kjølig så har jeg jakke til Guybrush: Hvordan vil du beskrive stemmen din? Ligner den evt. på noen kjente sin? Lillesiren: Kan du linke til bloggen din? Ble nysgjerrig Tekola: Følger du med på noen blogger?
Jellybean78 Skrevet 1. februar 2013 #12243 Skrevet 1. februar 2013 Jelly: Ja, jeg skjønte du mente det... har aldri du sett en sjiraff kanskjeem? Er ikke sikker....har jo vært i dyreparker fra tid til annen, men har ikke ett bevisst minne av å direkte ha sett de der, nei....(men, jeg titta ikke aktivt etter de heller da, skal det sies) Jack: farligste situasjonen du har opplevd under utenlandstjenesten din? Loren: Hva følte du deg urettferdig behandlet for sist?
Vulpes Skrevet 1. februar 2013 #12244 Skrevet 1. februar 2013 Tonje!: Hva er det beste som har skjedd deg denne uken? Uken du stilte spørsmålet var det beste det at jeg hadde bursdag, med to herlige feiringer. NozMonster: Dra ut på pub for å prate og kose seg eller dra ut for å danse?
Niennas Skrevet 1. februar 2013 #12245 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Niennas: Hva er det verste du kan bli spurt om på en "Jeg har ikke" drikkelek, der du har gjort det du blir spurt om? Tror det må være at jeg har hatt gruppesex. Niennas: Hva er de 3 koseligste jentefilmene du vet om? (jeg er aleine hjemme i helga, og trenger noe å se på. hehe!) Jeg er VELDIG forelsket i Gerard Butler (og hadde skilt meg tvert om jeg og han hadde hooket opp ), så jeg er veldig glad i P.S. I love you. Ellers liker jeg The Holiday. Og ikke en typisk jentefilm, men siden du nevnte at du liker musikaler: Singing in the Rain er en utrolig bra film! NMS: Samme spørsmål. Kenzi: Spiller du noen instrumenter? Endret 1. februar 2013 av Niennas
Gjest padawan Skrevet 1. februar 2013 #12246 Skrevet 1. februar 2013 Noz: være med på treff til uken?
Gjest Drue Skrevet 1. februar 2013 #12248 Skrevet 1. februar 2013 Tror det må være at jeg har hatt gruppesex. *sette drikka i halsen*...say what? MFF eller MMF eller gangbang? Kenzi: hadde du blitt sjarmert om en gutt sang og spilte tears in heaven på nachspiel? 1
Niennas Skrevet 1. februar 2013 #12249 Skrevet 1. februar 2013 *sette drikka i halsen*...say what? MFF eller MMF eller gangbang? Kenzi: hadde du blitt sjarmert om en gutt sang og spilte tears in heaven på nachspiel? Hvis du virkelig er nysjerrig på mitt sexliv, Drue, så får du heller sende meg en PM. Tar meg rettigheten til å la vær å stille noen spørsmål, siden du spør om så personlige ting. 3
Gjest Drue Skrevet 1. februar 2013 #12250 Skrevet 1. februar 2013 Hvis du virkelig er nysjerrig på mitt sexliv, Drue, så får du heller sende meg en PM. Tar meg rettigheten til å la vær å stille noen spørsmål, siden du spør om så personlige ting. Sorry, men jeg gidder ikke å sende PM'er til damer på forumet her og spørre om sexting (norah får være unntaket). Tonje: Sier du "halla"?
Gjest loren Skrevet 1. februar 2013 #12251 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Loren: Hva følte du deg urettferdig behandlet for sist? Hmm, det er jeg usikker på, hvis du tenker en spesifikk hendelse. Men generelt synes jeg livet behandler meg litt urettferdig om dagen, jeg har en del fine ting i livet, men en helt fucka timing som gjør at noe sannsynligvis vil måtte vike, og det synes jeg faktisk er fryktelig urettferdig. Jeg er kanskje utakknemlig, men det føles ikke greit å måtte gi slipp på noe bra bare fordi det ikke passer akkurat nå, sånn egentlig... Jelly: hvilken avis foretrekker du, og leser du på nett eller papir? Drue: du er fryktelig dårlig på å svare på spørsmålene mine, har du tenkt å gjøre noe med det? Endret 1. februar 2013 av loren
Kenzi Skrevet 1. februar 2013 #12252 Skrevet 1. februar 2013 Kenzi: Spiller du noen instrumenter? Nei... har en el gitar? som står i hjørnet på rommet mitt.. Kan ikke huske sist jeg rørte den! Kenzi: hadde du blitt sjarmert om en gutt sang og spilte tears in heaven på nachspiel? Mest sannsynligvis så hadde jeg blitt døds klein.. Sånn ellers så kommer det helt an på personen og hvilket syn jeg har på han. Hadde vært søtt fordi om Drue: Hva er den beste kvaliteten et menneske kan ha?
Gjest Vampen Skrevet 1. februar 2013 #12253 Skrevet 1. februar 2013 Vampen: Who's the stupid people? Altfor mange. Vampen: Hva er du stolt av? Jeg er stolt av mye og mange. Jeg blir lett stolt av de jeg bryr meg om, om det er en elev som får til noe nytt, eller en av mine nærmeste som gjør noe bra. Så jeg tilbringer mye tid på en snurr av stolthet. Når det gjelder mine egne bedrifter, så går det på ting som har vært viktig for meg, som jeg har klart å gjennomføre eller kommet meg gjennom. vampen: har du noen innsigelser vedrørende mine valg? Absolutt ikke, you had me at Ocarina! Vampen: Har du alltid vært så empatisk? Hehe, vel, det er sikkert ikke alle som oppfatter meg som empatisk. Jeg har nok alltid hatt en overaktiv samvittighet, kombinert med en god dose beskyttelsesinnstinkt og rettferdighetsfølelse. Det kicker inn når jeg oppfatter at noen virkelig har det tøft, blir urettferdig behandlet, er litt utafor eller på annet vis trenger noe eller noen. Det har til en viss grad alltid vært slik, men det har nok blitt forsterket av at jeg selv har trynet inn i noen av livets vegger. Det er jo ikke så vanskelig å leve seg inn i hvordan det er å ha det vanskelig, når man har vært der selv. Men det skal sies at jeg har lav smerteterskel for det jeg oppfatter som overfladiske tulleproblemer. Egne erfaringer har gitt meg et litt større perspektiv på hva det er verdt å bruke tid på å bekymre seg for eller la plage seg, så når det gjelder slikt er jeg nok litt mindre empatisk. Annemor30: hvilke av dine egne kvaliteter eller egenskaper er du mest stolt av? loren: hvorfor valgte du den utdanningen du går på?
Vulpes Skrevet 1. februar 2013 #12255 Skrevet 1. februar 2013 Tonje: Sier du "halla"? Nei. Hadde en periode på ungdomsskolen hvor jeg synes det var kult å si «halla balla», men den perioden gikk over for lenge siden gitt. Jeg pleier derimot å si «hei hei», mens ene søsteren min pleier å si «hallo hallo». Vi må ha en papegøye langt uti slekten et sted. Silfen: Hvilket førsteinntrykk tror du folk pleier å få av deg i sosiale sammenhenger?
Gjest Drue Skrevet 1. februar 2013 #12256 Skrevet 1. februar 2013 Drue: du er fryktelig dårlig på å svare på spørsmålene mine, har du tenkt å gjøre noe med det? Ja, sorry. De bare havner så langt bak når jeg først svarer. Still det igjen da, så skal svare Drue: Hva er den beste kvaliteten et menneske kan ha? Snillhet. Ingenting annet funker hvis man ikke er snill. Kenzi: beskriv et førsteinntryk av deg er. Dvs, utseende, klesstil, kroppsfasong, dialekt, hårtype, stemmebruk etc. Cindi: synes du det er stas når du ser et vandrende nakent menneske gjennom et vindu?
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #12257 Skrevet 2. februar 2013 (endret) NozMonster: Hvor er det blitt av Bandit? heheheee... hvorfor spør du meg om det montro? Han ble litt lei, men han dukker nok opp igjen plutselig Noz: Hva er dine helgeplaner? i går var jeg først ute en pitteliten tur med Mynona og Gjesten, og så gikk Mynona og jeg videre for vi skulle noe greier, og så dro jeg ut på byen sammen med noen i klassen for å feire litt Idag skal jeg ut på tur med bissevovven min, bade og drikke te. Jeg er så utrolig sliten etter den intensive eksamenslesinga og syllefyk etter i går.. NozMonster: Dra ut på pub for å prate og kose seg eller dra ut for å danse? ja takk begge deler! Det kommer veldig ann på. Sånn som i går da jeg var ute med noen i klassen så er pub en klar vinner, siden målet var å skravle over mange øl. Men jeg er veldig glad i å gå ut å danse også, men det er helst etter jente-fåsh kanskje.. Noz: være med på treff til uken? ja, mulig jeg kommer litt sent men. Noz: Hvordan gikk eksamen idag? suuuuuuuuuuuuuuuuuperbra! Jeg klarer nesten ikke vente til sensuren faller jeg nå! Niennas: Hvordan gikk det med mannen din og eksamen? Swarowski: Hvorfor spurte du meg om hvorfor Bandit ikke er her? Loren: Er du på det glade sørland? Endret 2. februar 2013 av NozMonster
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2013 #12258 Skrevet 2. februar 2013 ja, mulig jeg kommer litt sent men. så bra Drue: er litt skeptisk. Snillhet er bra bare det ikke blir for mye. er du ikke litt enig?
Gjest loren Skrevet 2. februar 2013 #12259 Skrevet 2. februar 2013 loren: hvorfor valgte du den utdanningen du går på? Jeg er glad i folk, og må ha en jobb der jeg treffer mennesker, samtidig ønsket jeg en jobb der jeg kan utgjøre en forskjell for de menneskene jeg møter, samtidig som jeg også kan, i riktig jobb, være med og utgjøre en forskjell i måten ting styres på i kommunene,. Loren: Er du på det glade sørland? Ja, det er jeg, det er etter min mening for kaldt i dag til å kvalifiseres til ordentlig sørland Ja, sorry. De bare havner så langt bak når jeg først svarer. Still det igjen da, så skal jeg svare. Jeg husker egentlig bare et, men det er sikkert fordi jeg kjører der nesten hver dag du vet den smale brua litt bortafor meg? Der det bare er plass til en bil og de ikke har satt opp skilt om forkjørsrett, hvem har rett til å kjøre først, de som kommer fra min side eller de som kommer fra Strømmen? Finnes det liksom en uskreven regel jeg som innflytter har gått glipp av? Vampen: du er lærer forstår jeg? Hvilket klassetrinn liker du best å undervise på? Jelly: dette har du sikkert svart på før, men jobber eller studerer du, og evt hva?
Gjest Vampen Skrevet 2. februar 2013 #12260 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er glad i folk, og må ha en jobb der jeg treffer mennesker, samtidig ønsket jeg en jobb der jeg kan utgjøre en forskjell for de menneskene jeg møter, samtidig som jeg også kan, i riktig jobb, være med og utgjøre en forskjell i måten ting styres på i kommunene,. Ja, det er jeg, det er etter min mening for kaldt i dag til å kvalifiseres til ordentlig sørland Jeg husker egentlig bare et, men det er sikkert fordi jeg kjører der nesten hver dag du vet den smale brua litt bortafor meg? Der det bare er plass til en bil og de ikke har satt opp skilt om forkjørsrett, hvem har rett til å kjøre først, de som kommer fra min side eller de som kommer fra Strømmen? Finnes det liksom en uskreven regel jeg som innflytter har gått glipp av? Vampen: du er lærer forstår jeg? Hvilket klassetrinn liker du best å undervise på? Jelly: dette har du sikkert svart på før, men jobber eller studerer du, og evt hva? Alle trinn har sin sjarm. De små er supersøte, det er morsomt å se dem knekke lesekoden og skrive og det er en takknemlig jobb å engasjere dem. De litt større begynner å få meninger om verden rundt seg, finne seg selv og kan imponere med øyeblikk av både visdom, idealisme og humor. Men om jeg skal velge, så foretrekker jeg ungdomstrinnet. Rett og slett fordi det faglige fokuset er større der. Det er mer oppdragelse, "kom og tørk", påkledning og dilling på småskoletrinnet. Det er greit i mindre doser, men på sikt trives jeg bedre med å kunne jobbe mer med fag. Lykke: hva gjør deg lykkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå