Gjest Tekola Skrevet 31. januar 2013 #12221 Skrevet 31. januar 2013 Tekola: Dyreste klesplagget du eier? Det er nok Sagadrakten min, om den tells. På andreplass er brudekjolen. Og tredjeplass går til... Fjällrevengenseren min Tekola: Hva blir det beste med å få baby jenta di til verden? Åh, aner ikke! Der og da, å få sove på magen igjen (enkle gleder). Men det å bli kjent med et nytt menneske, få vise henne alt jeg er så glad i og, og, og (kanskje å slippe hormonene etter en stund? ) Kenzi: Hvis du kunne få være et hvilket som helst dyr for en dag, hvilket hadde det vært? Noz: Hvem gjorde deg sist dusteglad?
Daybreak Skrevet 31. januar 2013 #12222 Skrevet 31. januar 2013 (endret) .... Daybreak: En bruker her inne du kunne tenkt deg å truffet? Stjerner: Noe du ser frem til dette år? Lillesiren: Favorittantrekk? (gjerne bilde) Dreamdrops: Mest attraktive norske kjendis? Det har eg blitt spurt om før,men kan sjå om eg hugsar lista mi. Det er i alle fall ein god del,dei eg har snakka mest med, men eg har kjensla av å ha gløymt mange....Skrik ut om du har snakka ein del med meg så får du bli med på lista Dog her er eit utval: Noz,Tekola,Kristine,Strange Doll, Jack,My,Pene Sko,Stjerner og planeter, Hogwash.Carnage, FruN,Rumle,Rofl og deg Jelly Strange Doll: Du hadde vore Gud eller Satan (vel sjølv) for ein dag,kva hadde du gjort? Endret 31. januar 2013 av Daybreak 1
Kenzi Skrevet 31. januar 2013 #12223 Skrevet 31. januar 2013 Åh, aner ikke! Der og da, å få sove på magen igjen (enkle gleder). Men det å bli kjent med et nytt menneske, få vise henne alt jeg er så glad i og, og, og (kanskje å slippe hormonene etter en stund? ) Kenzi: Hvis du kunne få være et hvilket som helst dyr for en dag, hvilket hadde det vært? Haha, så koselig! Ser for at det kan bli greit å slippe hormonene ja Hvis jeg skulle vært et dyr så måtte det har vært...... katt!! De kan ligge å sove hele dagen, maten står alltid klar, de finner selskap når de vil og kan gjemme seg for å være alene + jeg hadde mest sannsynligvis sitt ganske søt ut :D men det hadde kanskje vært litt kjekt å vært en gaupe og?? Kenzi: Er du avataren din, eller ligner du? Nopp, det er ikke meg. Nee-eei, tror ikke jeg ligner noe særlig. Men jeg kan være litt mørk av meg om det går an å si det sånn. Tekola: Hvilket dyr ville du vært, og hvorfor?
Jellybean78 Skrevet 31. januar 2013 #12224 Skrevet 31. januar 2013 ja, men det har jo alle... Jeg mente som in-real life, ikke på tv'n eller på ett bilde, nei.
Gjest NozMonster Skrevet 31. januar 2013 #12225 Skrevet 31. januar 2013 Vi hadde det... Men vi har lagt det på is.Noz: Mener du at DU ser teit ut i trange bukser, eller at alle gjør det? Utdyp altså, jeg fikk spm om hva folk ikke vil se meg i, så det at jeg mener at ingen vil se meg i trange bukser betyr jo ikke at jeg synes trange bukser ikke er pent. Det er bare langt ifra pent på me. Det er nok ikke det jeg foretrekker først og frem på hvem som helst, men det er langt ifra stygt. Noz: Hvem gjorde deg sist dusteglad? En guttemann i klassen min, men jeg tror nok ikke jeg skal si så mye mer enn det Jelly: Ja, jeg skjønte du mente det... har aldri du sett en sjiraff kanskjeem? Cindi: skal du på flere kurs i nærmeste fremtid? Annemor: får du til det med siteringa nå?
Cindi Skrevet 31. januar 2013 #12226 Skrevet 31. januar 2013 altså, jeg fikk spm om hva folk ikke vil se meg i, så det at jeg mener at ingen vil se meg i trange bukser betyr jo ikke at jeg synes trange bukser ikke er pent. Det er bare langt ifra pent på me. Det er nok ikke det jeg foretrekker først og frem på hvem som helst, men det er langt ifra stygt. Cindi: skal du på flere kurs i nærmeste fremtid? Ikke som jeg vet om. Men brått skjer det. Jeg følte meg såååååå truffet. Fordi jeg hadde superkomplekser for at buksa mi var så trang i dag! Følte meg som ei støffa pølse. Niennas: Hva er de 3 koseligste jentefilmene du vet om? (jeg er aleine hjemme i helga, og trenger noe å se på. hehe!)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. januar 2013 #12227 Skrevet 31. januar 2013 Stjerner og planeter: Hvor lenge hadde du overlevd i en zombieapokalypse? Ein kva for nåkke??!!Der eg var zombie? Der alle var zombie? Der zombiane var zombiar...Og verda skulle gå under? Eg skjønar ingenting... Guybrush: Kor ofte klippar du håret?
-lykke- Skrevet 31. januar 2013 #12228 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Lykke: Følger du med noe på tv? Nei, egentlig ikke. Jeg ser veldig sjelden på tv. Var en skikkelig tv-slave før, og det er veldig godt å være fri! Men på den annen side så har jeg blitt litt KG-slave Lillesiren: Hva skriver du om på bloggen din? Loren: Har du instagram? Kenzi: Liker/pleier du å campe? Endret 31. januar 2013 av -lykke-
Cindi Skrevet 31. januar 2013 #12229 Skrevet 31. januar 2013 Kom på nå at noen hadde spurt meg om jeg var mye på finn.no. Husker ikke hvem som spurte. Men svaret er: Ja, jeg er innom finn.no flere ganger om dagen. Kanskje så mye som 10 ganger hver dag. Mye dagdrømming loren: Hvilken film fikk deg sist til å få latterkrampe?
Kenzi Skrevet 31. januar 2013 #12230 Skrevet 31. januar 2013 Kenzi: Liker/pleier du å campe? Pleier veldig sjeldent å campe, så vet ikke helt hva jeg skal svare. Ja? Bare det ikke blir for lenge:) Er over 2 år siden sist, men det var en kjekk opplevelse. Loren: favoritt hårprodukt? Med begrunnelse.
Gjest Lillesiren Skrevet 31. januar 2013 #12231 Skrevet 31. januar 2013 Lillesiren: Hva får deg i godt humør? Når sola skinner over byen(man lærer å virkelig, virkelig sette pris på slikt når man bor i denne byen), positive ord fra andre, å dulle rundt på de to nye nevøene mine, en ny middagsoppskrift jeg er skikkelig fornøyd med, koselige kommentarer på bloggen, kvalitetstid med nære og kjære, å spise kebab , følelsen når man har lagt bak seg en mil på mølla, å sitte på finn.no og kikke etter leilighet..Jeg kunne nok fortsatt en stund til, men tror jeg stopper der:P Lillesiren: Favorittantrekk? (gjerne bilde) Den offwhite ullkjolen bruker jeg mye om dagen, så går for den jeg:)(Og den har jeg jo lagt ut bilde av i outfit-tråden:)) Lillesiren: Hva skriver du om på bloggen din? Det er en matblogg, så hovudsaklig oppskrifter:) Kenzi: Ligner du noe på avataren din:)? Noz: Du nevnte at du unngår visse matvarer leger oppe, har du noen matallergier, eller er det pga diett/kosthold:)?
Gjest NozMonster Skrevet 31. januar 2013 #12232 Skrevet 31. januar 2013 Noz: Du nevnte at du unngår visse matvarer leger oppe, har du noen matallergier, eller er det pga diett/kosthold:)? diett/kostholdsgreier ja. Lillesiren: Finner du på oppskrifter selv? (for.eks kremete supper, gryteretter osv) isåfall- nevn en ting som har blitt skikkelig vellykka. Ery: du som er så glad i dyr- du har ikke vurdert å skaffe deg en katt da?
Guybrush Skrevet 31. januar 2013 #12233 Skrevet 31. januar 2013 Guybrush: Kor ofte klippar du håret? Hmm ca hver 5 uke? det gror godt i topplokket så det må frisere og tynnes ut jevnlig Guybrush; Har du testet ut Fridays i Trheim? (har ikke vært der siden den kom...) Jepp vært der en gang med venner. Samme greia som i Oslo bare uten svenske servitører Guybrush: Er du opprinnelig trønder? Born and raised Guy: sægger du? Wooot?! hva tar du meg for drue? Husker med gru da disse "psycho cowboy" greiene dukket opp på ungdomsskolen....gaaaawd. Hakke noe behov for å konkurrere med rørleggere evt reklamere at jeg er interessert i å være jail-wife Guybrush: Hvilken del av Trondheim er din favoritt? Sommer på solsiden, eller på festningen og marinen. Bakklandet med sine trange små brosteinslagte gater og små vindskeive hus Guybrush: Når du går ut på byen, hva slags steder liker du å gå ut på da? jeg kan akseptere mye så lenge selskapet er bra. Det er viktigst uansett. Men her i byen havner vi stort sett på de trange rocka bulene med billig øl, men også de litt mer avslappa cafeene med godt ølutvalg:) Leeenge siden jeg har hengt på noen av de klassiske kjøttmarkedene. Annemor30: skifter du brukernavn hvert år eller er du nå blitt annemor34 ? Drue: har du hatt en forferdelig stilperiode i ditt liv? Lykke: om du skal fjonge deg opp på byen, hva er antrekket fra ytterst til innerst
Gjest Lillesiren Skrevet 1. februar 2013 #12234 Skrevet 1. februar 2013 (endret) diett/kostholdsgreier ja. Lillesiren: Finner du på oppskrifter selv? (for.eks kremete supper, gryteretter osv) isåfall- nevn en ting som har blitt skikkelig vellykka. Bare èn altså, jeg har lyst å nevne mange , men for å ta kun èn da, så denne: Meksikansk gryte!(For all del, er ikke en revolusjonerende oppskrift akkurat, men smaker veldig godt da;)) Drue: Hvilke elementer i hverdagen kan virkelig gjøre dagen din til en drittdag? Endret 1. februar 2013 av Lillesiren
Gjest Swarovski Skrevet 1. februar 2013 #12235 Skrevet 1. februar 2013 Swar: verste plassen du har funnet en edderkopp? Den gangen jeg våknet og så en edderkopp hengende fra taket, 10 cm over ansiktet mitt!!! Heldigvis spant den seg opp igjen. Og da jeg klarte å roe med litt ned, så blei edderkoppen slått kjapt ihjel. Når den skremmer meg såpass, så fortjener den ikke å leve Swar: hva er egentlig verst? en vinter med bare regn eller en vinter med masse snø? En vinter med masse snø gjør at det virker noe lysere. Mens bare regn er ikke annet enn å bli deprimert av. Så regn er verst. swarovski: hva synes du om at lillesiren prøver å snike seg unna spørsmål ? Hehe. Jeg synes det er helt greit. Det er ikke noe plikt på å svare på spørsmålene her inne. Og noen spørsmål blir for private, eller man har en annen grunn til å ikke ønske å utlevere seg/svare. Om man velger å overse spørsmålet, tulle seg unna det eller skrive en direkte løgn; alt er greit for meg. (Vel så lenge løgnen ikke går utover noen på en negativ måte da.) Dere valgte å tulle litt med "date-situasjonen", og hadde litt humor på det. Så jeg fulgte opp, nysgjerrig som jeg er. Og glad i latter som jeg er Hadde dere valgt å svare at nei, vi har aldri møtt hverandre. Eller nei, vi er bare venner og aner ikke hvordan den andre kysser osv, så ville "vi" nysgjerrige sannsynligvis ha latt det være med det. I hvert fall en stund For det går fint an å ha et hemmelig forhold på KG. Men da er det en fordel å ikke snakke høyt om det, snakke om å treffes, plutselig forsvare hverandre ofte, skrive i de samme trådene osv. Det er mange fallgruver på et stort forum. Man har de synlig nysgjerrige som meg, og så har du alle de usynlige. De som omtrent samler informasjon om andre brukere. Men nå vandrer jeg vekk fra spørsmålet. Det er helt greit at lillesiren sneik seg unna spørsmålet mitt Å du vet det vanlige, har akkurat lakkert neglene på både fingre og tær. Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle ha rosa eller lilla neglelakk, men jeg bestemte meg for å ha "space" neglelakk (http://favim.com/ori...m.com-88549.jpg) ettersom det er hva som passer mine øyne best og fremhever kinnbena mine uuuutrolig bra! Er du ikke enig? Og så dum som jeg er så klarte jeg å ta på mitt nyklippete hår, så fikk neglelakk over hele håret Så da måtte jeg gå til frisyren igjen å fikse på håret mitt.. Ja så, sånn er det her i gården. Swarkowski: Hvordan kom du på ditt brukernamn?? Sånn kan det gå. Forhåpentligvis så blir du flinkere til å huske på at du har nylakka negler etterhvert. Om ikke så får du kjøpe en hurtigtørkende overlakk, så slipper du sånne problemer Jeg har de siste årene vært veldig glad i å lage mine egne smykker, da gjerne med swarovski krystaller. Da jeg registrerte meg her på KG så ville jeg ikke bruke mitt noe gjenkjennelige vanlige nick. Så da var det bare å se seg litt rundt for å finne inspirasjon til et nytt nick. En haug krystaller lå rett foran meg, og voila; Swarovski var født NozMonster: Hvor er det blitt av Bandit? Dreamdrops/Guybrush: Hvor er det blitt av wednesday? Adele/Gunfreak: Hvor er det blitt av sakone? Daybreak: Hvor er det blitt av pene sko?
Rskre Skrevet 1. februar 2013 #12236 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Gunfreak: Kva får du ut av denne? Endret 1. februar 2013 av Rskre
Kenzi Skrevet 1. februar 2013 #12237 Skrevet 1. februar 2013 Kenzi: Ligner du noe på avataren din:)? Ikke voldsomt Lillesiren: Blir dette en voldsom helg med mye sprell eller en helt avslappende helg?
Strange Doll Skrevet 1. februar 2013 #12238 Skrevet 1. februar 2013 Strange Doll: Dine planer denne sommeren? Har søkt på en sommerjobb i en avis. Håper at jeg får den. Om ikke blir det notabene davettu. s-doll: hvilken av mine tekster liker du egentlig best? Det er en hemmelighet. Sorry. Strange Doll: Hva stod det på den siste sms'en du mottok? "Du vet at det ordner seg vennen om du ikke tenker så mye på det. " Noz,Tekola,Kristine,Strange Doll, Jack,My,Pene Sko,Stjerner og planeter, Hogwash.Carnage, FruN,Rumle,Rofl og deg Jelly Strange Doll: Du hadde vore Gud eller Satan (vel sjølv) for ein dag,kva hadde du gjort? Så koooselig! Jeg vil møte deg og, kom til byn:) Hm.. jeg tror egentlig jeg ville vært satan og straffet de som får andre mennesker til å lide. faktisk.
Gjest loren Skrevet 1. februar 2013 #12239 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Loren: Har du instagram? Det har jeg, legger ikke ut navnet mitt der åpent her, men om du vil kikke kan du sende meg en PM så skal du få brukernavnet mitt Vil velge hvem som skal få finne meg der siden jeg har bilder av meg, mini osv der loren: Hvilken film fikk deg sist til å få latterkrampe? Oi, nå er det lenge siden jeg har sett komedier... Men jeg og mini lo masse da vi så Rio sist.. Det var dog like mye av at vi dansa til den sangen i "nattklubben" som noe annet, men da endte vi iallefall med å ligge på golvet og le begge to Det er forøvrig denne: (man får ikke mere moro en man lager selv påstås det...) Loren: favoritt hårprodukt? Med begrunnelse. Jeg er frykelig dårlig på å ta bruke hårprodukter... Håret mitt er tynt og glatt og detter sammen igjen omtrent uansett hva jeg putter oppi det. Så det jeg bruker mest er faktisk hårspray, det er det som får håret til å holde seg så det har litt volum lengst Jeg bruker helst en fra Swartzkopf (er det sånn det skrives tro?) Men, jeg får vel også da bare innrømme at jeg er fryktelig lite jålete og har funnet ut at First Price sin funker like greit som det meste annet.... Jeg kommer til å ende opp som mamman min med praktisk kort frisyre og jakke med store lommer, for som hun sier "Veske er fryktelig slitsomt da, drive å dille med så mange småting hele tida!" Adele/Gunfreak: Hvor er det blitt av sakone? Jeg svarer på denne jeg, Mr Sakone har blitt skolenerd og ditcha oss! Neida, men han har iallefall hatt det ganske hektisk på skolen den siste tiden. Guybrush: Hvilken artist hører du mest på for tiden? Noz: Hva er dine helgeplaner? Endret 1. februar 2013 av loren
Daybreak Skrevet 1. februar 2013 #12240 Skrevet 1. februar 2013 Den gangen jeg våknet og så en edderkopp hengende fra taket, 10 cm over ansiktet mitt!!! Heldigvis spant den seg opp igjen. Og da jeg klarte å roe med litt ned, så blei edderkoppen slått kjapt ihjel. Når den skremmer meg såpass, så fortjener den ikke å leve En vinter med masse snø gjør at det virker noe lysere. Mens bare regn er ikke annet enn å bli deprimert av. Så regn er verst. Hehe. Jeg synes det er helt greit. Det er ikke noe plikt på å svare på spørsmålene her inne. Og noen spørsmål blir for private, eller man har en annen grunn til å ikke ønske å utlevere seg/svare. Om man velger å overse spørsmålet, tulle seg unna det eller skrive en direkte løgn; alt er greit for meg. (Vel så lenge løgnen ikke går utover noen på en negativ måte da.) Dere valgte å tulle litt med "date-situasjonen", og hadde litt humor på det. Så jeg fulgte opp, nysgjerrig som jeg er. Og glad i latter som jeg er Hadde dere valgt å svare at nei, vi har aldri møtt hverandre. Eller nei, vi er bare venner og aner ikke hvordan den andre kysser osv, så ville "vi" nysgjerrige sannsynligvis ha latt det være med det. I hvert fall en stund For det går fint an å ha et hemmelig forhold på KG. Men da er det en fordel å ikke snakke høyt om det, snakke om å treffes, plutselig forsvare hverandre ofte, skrive i de samme trådene osv. Det er mange fallgruver på et stort forum. Man har de synlig nysgjerrige som meg, og så har du alle de usynlige. De som omtrent samler informasjon om andre brukere. Men nå vandrer jeg vekk fra spørsmålet. Det er helt greit at lillesiren sneik seg unna spørsmålet mitt Sånn kan det gå. Forhåpentligvis så blir du flinkere til å huske på at du har nylakka negler etterhvert. Om ikke så får du kjøpe en hurtigtørkende overlakk, så slipper du sånne problemer Jeg har de siste årene vært veldig glad i å lage mine egne smykker, da gjerne med swarovski krystaller. Da jeg registrerte meg her på KG så ville jeg ikke bruke mitt noe gjenkjennelige vanlige nick. Så da var det bare å se seg litt rundt for å finne inspirasjon til et nytt nick. En haug krystaller lå rett foran meg, og voila; Swarovski var født NozMonster: Hvor er det blitt av Bandit? Dreamdrops/Guybrush: Hvor er det blitt av wednesday? Adele/Gunfreak: Hvor er det blitt av sakone? Daybreak: Hvor er det blitt av pene sko? Nja,sei det,har ikkje snakka med han på ei god stund Pene Sko: Kor er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå