Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest annemor30
Skrevet

Annemor: Verste som har skjedd i 2013? Det er at jeg slutter på en veldig fin arbeidsplass.

JackCrews: Beskriv deg selv med et ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Conservationista
Skrevet

annemor30: Har du Louboutins, og hva bruker du de til?

Gjest annemor30
Skrevet

annemor30: Har du Louboutins, og hva bruker du de til?

Ja,det har jeg:-) Jeg bruker de til kjoler:-)

Conservationista: Favoritt veske merke?

Gjest Conservationista
Skrevet

Conservationista: Favoritt veske merke?

Mulberry:) Er veldig glad i min Mulberry Bayswater. Prøver å kjøpe få, men fine ting så har ikke kjøpt flere vesker etter den. Trenger ingen andre:)

JackCrews: Skulle du ønske du var en pirat, og i så fall hvordan ville du vært?

Skrevet

Neste kinotur skjer nok om ikke veldig lenge, om vi skal klare å rekke å se filmen før den gis ut på DVD. Det er Twilight. Har holdt på å skulle se den i flere måneder nå....

Hva med deg da, Kristine?

Her blir det nok å se Les Miserables sammen med mamma om ikke så altfor lenge ^^, Gleder meg.

loren: Har du noen skuespillere du misliker å se uten at du har noen spesiell grunn til det?

Skrevet

Kenzi: Beste som har skjedd i 2013?

At jeg fikk beholde jobben min :)

Calavi: Noe du ikke klarer deg uten?

Skrevet (endret)

Serviceinstilt og nyskjerrig

Maya76: Hva synes du om Bacalao?

Jeg er veldig glad i bacalao, en av mine favoritter:)

Red;

liten bom på svar (men, fikk nesten til å multisitere for første gang!!), men bacalaosvar var til EryMax:)

Maya: Hva er din dårligste egenskap?

Jeg blir skikkelig grinete, amper og stresset hvis det har gått for lang tid uten mat og blodsukkeret er på bunnnivå... Lar seg heldigvis løse på en enkel måte. Men ofte skjønner jeg ikke selv at det er derfor, så standard fra mannen min er "på tide med noe å spise kjære"...

annemor30; har du mange barn og kjæledyr?

Endret av maya76
Skrevet

Mulberry:) Er veldig glad i min Mulberry Bayswater. Prøver å kjøpe få, men fine ting så har ikke kjøpt flere vesker etter den. Trenger ingen andre:)

JackCrews: Skulle du ønske du var en pirat, og i så fall hvordan ville du vært?

Pirat? Næh. Jeg er for lat for sånt.

Conservationisva: hvordan det? Tror du jeg hadde kledd trebein?

Loren: hva ville vært et bra piratnavn på meg?

Skrevet (endret)

Annemor: Du må nesten begynne å sitere ordentlig (og følge retningslinjene). Det er jo helt krise sånn du holder på.

Kenzi: hva synes du om hår på kassa hos menn?

Endret av Drue
Gjest annemor30
Skrevet

Annemor: Du må nesten begynne å sitere ordentlig (og følge retningslinjene). Det er jo helt krise sånn du holder på.

Hadde du fulgt litt bedre med så hadde du sett at jeg flere ganger har bedt om hjelp,jeg gjør da ikke dette for å ødelegge en morosm tråd! Jeg klarer IKKE BEDRE! Så dere får heller fortsette uten meg da :opplyser:

Skrevet

....her leder du meg jo rett over i spørsmål #2..

hva er dette "fotball"?

Jeg veit ikke, dvs jeg kan ikke forklare deg en eneste regel, men det er visst dødsviktig for min far, og spesielt at hans romeriksbarnebarn heier på RBK, så da blir det sånn. For pappas skyld ;)

Loren: Hvilken sang hørte du på sist?

Lars Winenrbäck - Fribiljett mot himmelen:

Her blir det nok å se Les Miserables sammen med mamma om ikke så altfor lenge ^^, Gleder meg.

loren: Har du noen skuespillere du misliker å se uten at du har noen spesiell grunn til det?

Les Miserables var fantastisk! Gled deg :)

Jeg liker ikke Robert Pattison(er det det han heter?)

Og han har ikke gjort noe for å irritere meg, jeg bare liker han ikke...

Loren: hva ville vært et bra piratnavn på meg?

Trenger du å spørre? Jack Sparrow så klart. Eller skal du liksom ha et eget et?

padawan: Hvilken skuespiller synes du får for lite oppmerksomhet i forhold til kvaliteten på det vedkommende gjør?

Guybrush: Hvilken del av Trondheim er din favoritt?

Skrevet

Hvis du her hadde skrevet ETTER der det står: [/qoute] hadde du fått det til riktig :)

Skrevet

Hvis du her hadde skrevet ETTER der det står: [/qoute] hadde du fått det til riktig :)

Nettopp. Også går det litt på å spørre en tredje bruker og ikke bare tilbake til den du fikk spørsmålet av.

Guy: sægger du?

Gjest Conservationista
Skrevet

Pirat? Næh. Jeg er for lat for sånt.

Conservationisva: hvordan det? Tror du jeg hadde kledd trebein?

Tror du hadde kledd trebein meget godt;) Og piratnavnet har du allerede.

Gjest Conservationista
Skrevet

Drue: Tror du det hadde vært like mye snikk-snakk hvis det bare var kvinner på forumet?

Skrevet (endret)

SubHomosapiens; hva ser du på tv nå om dagen?

Jeg er så gammeldags at jeg ikke ser på TV. Eller det eneste jeg ser på er Big Bang Theory om Onsdager og Hotel Cæcar (tradisjon? :vetikke: ).

SubHuman: How you doin'? :fnise:

Å du vet det vanlige, har akkurat lakkert neglene på både fingre og tær. Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle ha rosa eller lilla neglelakk, men jeg bestemte meg for å ha "space" neglelakk (http://favim.com/ori...m.com-88549.jpg) ettersom det er hva som passer mine øyne best og fremhever kinnbena mine uuuutrolig bra! Er du ikke enig? Og så dum som jeg er :sjenert: så klarte jeg å ta på mitt nyklippete hår, så fikk neglelakk over hele håret :( Så da måtte jeg gå til frisyren igjen å fikse på håret mitt.. Ja så, sånn er det her i gården.

-----

Stjerner og planeter: Kan du lere meg nynorsk?

Vampen: Who's the stupid people?

Swarkowski: Hvordan kom du på ditt brukernamn??

Endret av SubHuman
Skrevet

Hvordan mener du at du gjør det beste du kan, når du ikke en gang har lest reglene? :klo:

Kenzi: Er du ny? Eller gammel med nytt nick?

Skrevet (endret)

Når du ser disse klammene: [ quote ][ / quote ] (Uten mellomrom selvfølgelig) så betyr det at alt innenfor der blir et sitat. Så det du ikke skal sitere tar du utenfor koden.

Eksempel: [ quote ] sitat bla bla bla [meg] Så utrolig morsomt sagt![ / quote] =

sitat bla bla bla [meg] Så utrolig morsomt sagt![

Flytt da ut det du skriver fra koden (quote) slik som dette:

[ quote ] sitat bla bla bla [ / quote ]

Så utrolig morsomt sagt!

Sånn at det blir:

sitat bla bla bla

Så utrlolig morsomt sagt!

Når vi først er i gang så kan jeg vise deg noe annet morsomt:

Hvis du vil sitere flere folk, men kjapt så trykker du bare på "Multisiat" (mellom Rediger og Svar knappen under hvert innlegg) så kan du trykke på flere og etterpå trykke på "Bruk full editor" som er til høyre for der du trykker på når du poster nye innlegg.

Og hvis du skriver lengre tråder, eller siterer veldig mange kan du opprette en spoiler:

Her kan jeg vise deg hvordan du lager det: Gjør det samme som med siterering, bare bytt ut "quote" med "spoiler". Det vil se sånn ut: [ spoiler ] [ / spoiler ] Her kan du se en likhet ved at begge kodene har [ ] rundt seg, og blir avsluttet med en /. Så hvis man slår dem sammen og skriver masse tekst inni blir det seende slik ut:

Så hvis man slår dem sammen og skriver masse tekst inni blir det seende slik

AnneMor30: Hjalp det?

Endret av SubHuman
Skrevet (endret)

Niennas: Hva er det rareste du har måttet "modde" bort her inne?

vanskelig spørsmål! Litt fordi jeg er usikker, og litt fordi jeg har taushetsplikt, så vet ikke helt hva som er greit å si. så jeg lar dette spørsmålet bare stå. sorry, Jelly! :klemmer:

Niennas; Hva er det ekleste du vet....virkelig det som får deg til å frike helt ut?

Dette er egentlig ganske flaut å inrømme... Men det må være sperm. Før klarte jeg ikke være nær det en gang, taklet ikke å kjenne det inni meg. Nå har jeg kommet en del lenger, men klarer ikke ha det i ansiktet eller munnen. Jeg blir virkelig dårlig. :fnise:

(Sperm var det første jeg kom på, og når jeg spurte mannen min i håp om at han skulle gi meg et bedre tips så sa han også sperm, uten å tenke en gang.... :P )

Niennas: idag har jeg opplevd at strømmen gikk imorges og et speilglass på bilen bestemte seg for å plutselig knuses på vei til jobb. Få høre om den siste drittdagen du hadde? :)

Først: :klemmer: Håper dagen idag er mye bedre!

Den siste drittdagen jeg hadde skjedde for noen uker siden, da datteren min våknet alt for tidlig, var sur hele dagen, og da jeg skulle kjøre hjem en tur (vi overnattet nemlig hos svigermor) så var batteriet dødt på bilen. Problemet var at jeg skulle rekke et tog, og måtte hjem for å hente lommebok og pusse tennene (for jeg hadde jo selvsagt glemt tannbørsten hjemme!). Etter mye styr, så lovte svigermor å kjøre meg til jernbanen så fort hun kom hjem fra jobb..... Det var så vidt hun rakk det.

Heldigvis var kvelden veldig ålreit! :jepp:

Niennas: How you doin'? :lur:

Hvis du tror du kan sjekke meg opp bare fordi vi skal tilbringe en hel helg på hotell... Så har du fullstendig rett ;)

Niennas: hvor mange enheter alkohol skal til før du kan overtales til å moone (vise ræv til) en

Hm. Ganske mange, dessverre. Jeg tåler ganske mye alkohol.

Niennas: Beste sjokolade?

Kindermaxi, uten tvil :danse:

Niennas: Kva saknar du i livet ditt?

Uff, dette var et trist spørsmål, synes jeg. Jeg savner veldig lite i livet mitt, men jeg savner å ha nok tid til alt og alle.

Niennas: Hva gjør du dersom du skal gjøre noe romantisk/hyggelig for kjæresten din, uten å bruke penger på det?

Etter vi fikk barn så ble ting veldig rutinemessig, spesielt om kvelden. Så jeg tror det bare ville vært å ta seg tid til å være sammen. Gå en tur på stranda f.eks.

___

Jellybean: Hvordan ser drømmehuset ut?

Maya: Føler du at Afrika har forandret deg som menneske?

Guybrush: Er du opprinnelig trønder?

Tekola: Begynner du å bli lei av å være gravid?

Jack: Hvorfor har du byttet avatar? :( :( :( :(

Stjerner og planeter: Hvor lenge hadde du overlevd i en zombieapokalypse?

Cindi: Får du råd til å være med på KG-treff? Pliiiis? (Og et ordentlig spørsmål: Bruker du finn.no mye?)

NMS: Hvorfor nicket?

Annemor30: Litt klokere på sitering nå? :)

Nica: Smugleser du fortsatt her inne? :D

Endret av Niennas
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Det er også mulig å trykke på "bruk full editor" -> "forhåndsvis innlegg" for å prøve seg frem uten å publisere innlegget.

Drue: Mener å ha lest du ikke er så glad i alkohol. Har du prøvd noen andre rusmidler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...