Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. oktober 2012 #8621 Skrevet 18. oktober 2012 MariaM; Ikke sant babyen din skal bruke slike? Ha! Nei, stakkars Silfen: Hvordan skal jeg få tiden til å gå fortere frem til termin? Vampen: Er du fjasete i virkeligheten også? Eller får du ut din indre fjaser her på snikksnakk?
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8622 Skrevet 18. oktober 2012 mynona: hvor fornøyd er du med navnet ditt? hvis du skulle døpt deg selv, og ditt nåværende navn ikke fantes- hva ville du døpt deg selv som? Nja, altså.. jeg kunne gjerne hett noe annet. Er ikke direkte misfornøyd, men "alle" heter jo det samme som meg, så det er litt kjedelig - og forvirrende i noen situasjoner. Hvis jeg kunne velge ville jeg hett Mia tror jeg. Eller Maria. (vanlige de og da, men ikke like vanlig som mitt) Loren: Hva gjør deg flau?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8623 Skrevet 18. oktober 2012 bandit: har du noen gang vært i politiavhør? (og hvis det ikke er for privat, så må du gjerne fortelle om det) Nei, jeg holder meg unna de blå... Bud: Har du noe eldgammelt du har samlet på?
Solsenga Skrevet 18. oktober 2012 #8624 Skrevet 18. oktober 2012 solsenga: er du en klemmer? (klemmer venninner og familie og sånt) Ja, det er jeg! Familien på mammas side er ekstreme klemmere, så det har jeg vokst opp med Noz: Hvilket instrument ønsker du å lære deg? Drue: Skjørt eller bukse på damene? Stjerner og planeter: Er du avhengig av mobilen? Mynona: Bruker du Mastercard? I såfall; i hvilke tilfeller? Maria_Marihøne: Er navnet klart? Bandit: Hvor dro du kortet sist? Tvillingjenta: Hvilken dings er den beste du har?
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8625 Skrevet 18. oktober 2012 Mynona: Bruker du Mastercard? I såfall; i hvilke tilfeller? Ja, jeg gjør det i blandt. Har 3 stk faktisk - men bruker de sjelden. Bruker det når jeg handler på nett, når jeg kjøper flybilletter (er som regel jeg som legger ut for alle) (det er jo på nett og da), og hvis jeg kjøper noe veldig dyrt som jeg skal betale fra sparekonto - som ny sofa/tørketrommel eller sånne ting. Også hender det hvis jeg synes jeg har brukt mye penger en mnd og vil at det skal gå på neste lønning. Jeg betaler alltid hele mastercard-regningen til forfall, så har ingen renter. Lillesiren: Jeg har fått med meg at ny mote nå er skjørt over bukse - hva synes du?
Anoia Skrevet 18. oktober 2012 #8626 Skrevet 18. oktober 2012 Anoia: Hva synes du; skal jeg være flink pike å lese et kapittel til i pensumboken nå før jeg skal på ferie, eller skal jeg unne meg en frikveld siden jeg var så flink lørdag-tirsdag? Eller har du en annen løsning? (beslutningsvegring i dag, så da er det fint om en fremmed kan ta beslutningen for meg) Næh, ta heller en kort repetisjonsrunde av det du har lest fra før, så det sitter ordentlig, og ta deg fri resten av kvelden! Men jeg er litt sent ute med å svare, så du har kanskje funnet ut av det selv Anoia: Foretrekker du radio eller spotify/wimp? Radioresepsjonen (eller min egen harddisk) når jeg er alene, Spotify til fest Silfen: Har du noensinne gitt en gjenstand et personlig navn?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8627 Skrevet 18. oktober 2012 Bandit: Hvor dro du kortet sist? På Meny - i kveld. Ble litt ekstra fordi jeg var sulten... aldri gå i matbutikken sulten.... Lillesiren: Hvilket plagg føler du deg mest komfortabel i?
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #8628 Skrevet 18. oktober 2012 Nja, altså.. jeg kunne gjerne hett noe annet. Er ikke direkte misfornøyd, men "alle" heter jo det samme som meg, så det er litt kjedelig - og forvirrende i noen situasjoner. Hvis jeg kunne velge ville jeg hett Mia tror jeg. Eller Maria. (vanlige de og da, men ikke like vanlig som mitt) Loren: Hva gjør deg flau? Jeg blir veldig sjelden flau, men det som gjør meg mest flau er de (heldigvis få!) gangene mini slår seg vrang i offentlighet, føler "alle" tenker jeg ikke har kontroll på ungen... Bandit: hvilken musikk hører du på sammen med barnet ditt, er det annen musikk enn ellers, eller hører du på det samme uansett? Stjerner: kunne du tenkt deg å bo i en ordentlig storby, dvs type Londonstørrelse?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. oktober 2012 #8629 Skrevet 18. oktober 2012 Maria_Marihøne: Er navnet klart? Jepp! Men det er veldig hemmelig Bud: Er du en gentleman?
_Tvillingjenta_ Skrevet 18. oktober 2012 #8630 Skrevet 18. oktober 2012 Tvillingjenta: Hvilken dings er den beste du har? Æææh.. En dings kan jo være mye rart, men jeg svarer kaffemaskinen min. Så får du heller spør igjen om svaret ikke er "riktig" Loren: Regner det hos deg nå? Solsenga: Har du sett noe snø enda? Maria_marihøne: Julaften eller nyttårsaften? Drue: Du skal høre mye før øra detter av.. Har dine vært i nærheten av å falle av? :-p Dai: Om jeg skal ut å reise i vinter, hvor anbefaler du meg å dra?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. oktober 2012 #8631 Skrevet 18. oktober 2012 Maria_marihøne: Julaften eller nyttårsaften? Hvilken dag jeg liker best? Helt klart juleaften! Elsker den dagen like mye nå som da jeg var barn Men i år har jeg termin på nyttårsaften, så kanskje den dagen blir enda bedre enn julaften... Drue: ost og vin eller potegull og øl?
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #8632 Skrevet 18. oktober 2012 Loren: Regner det hos deg nå? Jaaa =\ og jeg er så LEI! teller dager til sydentur nå! :D Dai: hvilket kjent sted i verden vil du oppleve? Maria_marihøne: hvordan er været hos deg? Tvillingjenta: foretrekker du å gå eller å sykle?
pinar Skrevet 18. oktober 2012 #8633 Skrevet 18. oktober 2012 Mynona - Fem ting vi skal feire når du kommer hjem? :D
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. oktober 2012 #8634 Skrevet 18. oktober 2012 Maria_marihøne: hvordan er været hos deg? I dag har det vært drittvær her. Regn, regn og atter regn! Karpuzi: Hvorfor tenker jeg på epler når jeg ser nicket ditt? Bandit: Hva er det beste med høsten?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8635 Skrevet 18. oktober 2012 Bandit: hvilken musikk hører du på sammen med barnet ditt, er det annen musikk enn ellers, eller hører du på det samme uansett? Når jeg setter på musikk i stua, så setter jeg gjerne på noe jeg liker. Vil jo at poden skal få litt mer input fra den tiden der musikk virkelig var musikk... Men er jeg inne på rommet hans, så kan vi godt høre den musikken HAN liker. _Tvillingjenta_: Når du er ute. Går du ut for å danse, eller prate?
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #8636 Skrevet 18. oktober 2012 Bandit: Hva er det beste med høsten? Nydelige farger og natur. Aller best er det å sitte inne, med et pledd, og nyte utsikten. fridus: Kjøtt eller fisk?
Mynona Skrevet 18. oktober 2012 #8637 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Mynona - Fem ting vi skal feire når du kommer hjem? :D Jo det var jo at 1. Sakone har bursdag, 2. du hadde bursdag i januar, 3. jeg blir yngre for hver bursdag fremover 4. Praksisen din er over 5. Livet er herlig! 5,5. Rofl kommer til Oslo! Godkjent? Arabella: Har du gjort noe fornuftig i dag? Endret 18. oktober 2012 av Mynona
Anoia Skrevet 18. oktober 2012 #8638 Skrevet 18. oktober 2012 Anoia: Hva betyr nicket ditt? Anoia er gudinnen for Ting Som Sitter Fast i Skuffer, og hører hjemme i Discworld-universet. Anoia: Hva er det mest ekstreme du har hatt på deg? Tja, vet ikke helt. Har vel aldri gått offentlig i noe som har fått folk til å gispe av sjokk. Men jeg har blitt observert flere ganger som en vandrende Tim Burton-parodi; flosshatt, stripestrømper, korsett som er strammet så det knaker i ribbeina og blonder og spenner og snøring og lisser både her og der, og det har vakt litt oppsikt. Anoia: Trur du flixter slår an i Noreg? Jeg håper det, sånn at det får mer innhold etterhvert Mariahøne: Hva er den morsomste filmen du har sett?
Gjest Sakone Skrevet 18. oktober 2012 #8639 Skrevet 18. oktober 2012 Jo det var jo at 1. Sakone har bursdag, 2. du hadde bursdag i januar, 3. jeg blir yngre for hver bursdag fremover 4. Praksisen din er over 5. Livet er herlig! 5,5. Rofl kommer til Oslo! Godkjent? Punkt 1 er absolutt godkjent!! Karpuzi: I frykt for å virke ignorant nå, men hvem er det som er i avataren din?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. oktober 2012 #8640 Skrevet 18. oktober 2012 Mariahøne: Hva er den morsomste filmen du har sett? Hm.. Jeg lo godt av Superbad og Knocked Up. Og I love you, man. Og Hangover. Jeg tror egentlig det er en annen film jeg syns er morsommere, men jeg kommer ikke på hva det er Anoia: Beste feel-good filmen? Noz: Hva tar du med deg på vorspiel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå