Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten alltid, om det ikke er noe jeg virkelig MÅ ha uansett pris. Handla faktisk på salg, sist i dag. :)

Dreamdrops: Hva var det siste klesplagget du kjøpte og hva kosta det?

Å, hva kjøpte du da? :)

Hm.. For å være ærlig husker jeg ikke :( Shopper ikke mye for tiden, grunnet penger.

Arabella: Hva lager du best på kjøkkenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CadJack: Hører du på Rainbow? Kill the king feks?

SINCE YOU'VE BEEN GONE!!!! har paven rar hatt? skiter elgen i skogen? er stoltenberg en ryggløs dott? selvfølgelig hører jeg på Rainbow! Har forøvrig alle albumene til Deep Purple også, det henger jo litt sammen med Rainbow

Error: største band fra 70talls-rocken?

Cuddlegørl: jeg var faktisk ikke klar over at du holdt til her i regnbuebyen, men _er_ du bergenser - eller er du bare juks, slik som meg?

Skrevet (endret)

Hm.. For å være ærlig husker jeg ikke :( Shopper ikke mye for tiden, grunnet penger.

Arabella: Hva lager du best på kjøkkenet?

Jeg tror ingen som kjenner meg, ville karakterisere meg som noen kjøkkenskriver :). Jeg kan selvfølgelig lage enkle middagsretter som fersk suppe, lammefrikassé, fårikål, kjøttkaker/karbonader, diverse av kylling osv.

Jeg kan bake også hvis jeg må, men ikke noe avansert. Det går i sjokoladekake, tropisk aroma. Jeg er ikke verst på sachertorte, heller.

Jeg bor alene, så for min egen del går det stort sett i ferdigmat. Det er mye godt i ferskvare- og frysedisken :).

Bandit: Noen planer for høstferien?

Endret av Arabella
Gjest Error Sapiens
Skrevet

Dhang! Klapp på egen skulder for god gjetting :)

Error: største band fra 70talls-rocken?

Whoooff! Nå spør du vanskelig! Hvordan skal jeg velge.. Jeg havner nok på Black Sabbath. Men digger jo så mange.. jeg hater å måtte velge et band.

Cadjack: Hører du på Mountain, Camel, Gong, King Crimson?

Arabella: Er det Celin Dion?

Skrevet

Error: selvsagt, brukte kopiere de låtene over på kasett da jeg var liten :P Pro eller zipstick?

Maya: siden vi er inne på temaet, har du noen minner fra gamle spillmaskiner og datamaskiner fra 80tallet?

Cuddle: hmmmf, du overså spørsmålet mitt jo!

Skrevet

Cadjack: Hører du på Mountain, Camel, Gong, King Crimson?

åssn kan man IKKE høre på missisippi queen? tross alt, she taught me everything ;)

camel har jeg ikke viet så mye tid, ei heller gong. jeg kjenner til den utrolig fete soundet på leadgitaren til gong, den er legendarisk i mine ører. king crimson har jeg ikke hørt om, som jeg kan erindre. noe jeg bør sjekke ut?

jeg er veldig stuck på deep purple, uriah heep, BOC, lizzy og ikke minst - led zep! hadde jeg vært i nærheten av halvparten til gitar-skillsene til Vår Herre Jimmy Page, så hadde jeg vært verdens lykkeligste nordlending.

Error: topp tre feteste gitarsoloer, uansett epoke - rock!

Minya: beste sangen fra Ac/Dc?

Skrevet

Cuddlegirl: Et lass med chili eller sur/søt ?

Sur/søt. Er ikke så veldig glad i sterk mat.

Kjøpte en hvit bolero-jakke, som hadde stått i 399, men var satt ned til 210kr. Kupp! :smilorange:

Cuddlegørl: jeg var faktisk ikke klar over at du holdt til her i regnbuebyen, men _er_ du bergenser - eller er du bare juks, slik som meg?

Duuh, du må følge med! :snurt: Jeg er nok bare en juksebergenser, akkurat som deg. :(

Error Sapiens: Hvilke type jenter liker du ikke?

Skrevet

Duuh, du må følge med! :snurt: Jeg er nok bare en juksebergenser, akkurat som deg. :(

jeg lover å skjerpe meg tyve hakk! men fortell, hen i verden kommer du fra? drangedal? dovre? skippagurra? halden? eller noen annen eksotisk plass? TELL ME MORE, TELL ME MORE!

Drømmedrops: rask middagsrett, hva finner du på da?

Skrevet

Maya: siden vi er inne på temaet, har du noen minner fra gamle spillmaskiner og datamaskiner fra 80tallet?

Jeg har en gadgetgæærn far, så jeg var en av de første der jeg bodde som fikk ei commadore 64-maskin... Også hadde jeg en sånn donkeykong (het den gameboy??)

Arabella; ligner du på avataren din? Hva liker du best med denne årstiden vi er inne i nå?

Skrevet

jeg lover å skjerpe meg tyve hakk! men fortell, hen i verden kommer du fra? drangedal? dovre? skippagurra? halden? eller noen annen eksotisk plass? TELL ME MORE, TELL ME MORE!

Bra, holder et øye med deg. :ninja: Kommer fra en liten plass, rundt 1,5 time fra Bergen. Vet ikke om jeg tør å si hvor, siden plassen er så liten at jeg er redd for å bli gjenkjent. Flytta til Bergen på grunn av skole, og er ferdigutdanna til våren. :) Så da spørs det hvor lenge jeg blir boendes.

CJ: Hvilken dialekt har du?

Skrevet (endret)

drue: hvor anbefaler du å ta en øl med kompiser i Oslo (mener å huske at du var bosatt i området) ?

Hmmm. Colonel Mustard for en rolig kveld med brettspill og øl. Mono for litt mer action. Ellers pleide jeg å henge litt på et wannabeglam sted som het Champoo på løkka. Rolig sted med bra beliggenhet. Av steder lengre vest, så er Mikrobryggeriet helt chill.

Drua: Er avataren din han fra "Gulladam"? Så reklamen på siden her, og tenkte "Oi, der er Drua på reklamen!" :P

Ja, de har brukt meg i reklamene deres. Liker du eldre menn med grått hår og skjegg? Og har du noen gang klina med en med bart? Var det digg?

jaaa indisk er favoritten! naaaam! elsker det :sikle: hva med deg da?

Ooo, favoritten her og! Indisk mat er virkelig godt :smilorange:

Signerer denne!!!!!!! Jeg er avhengig av indisk mat.

NozMonster: når var sist du hadde sex, og åssen var det? (og hadde vedkommende skjegg?)

Endret av Drue
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay?

Noz: hva er det dyreste du har kjøpt på eBay?

jeg har bestilt så utrolig lite på e-bay jeg- det er først i de siste dagene jeg har fått øynene opp for det :P

fordi jeg har så teit kroppsform, så har jeg alltid foretrukket å handle i butikker, fordi jeg alltid må prøve 79 forskjellige plass, før jeg endelig finner et som faktisk sitter bra! (eller i det hele tatt greit)

det rareste jeg har kjøpt, og som tilfeldigvis var det dyreste også, er en sjiraffsekk :fnise:

Jeg fikk hentelappen i posten idag!!! :hoppe: *glede seg til i morgen*

og for å være helt ærlig, så har jeg ikke bestilt andre ting fra e-bay enn sjiraffting, fordi jeg rett og slett ikke klarer å finne frem til de kule og stilige tingene! jeg søker og søker og leter og leter, men jeg føler at det er noe jeg har misforstått og dermed søker og leter på feile steder ...:klo:

ery: hvor kunne du tenkt deg å fått en jobb?

solsenga: hva foretrekker du å gjøre på bursdagen(e) din(e) ?

Skrevet

Ja, de har brukt meg i reklamene deres. Liker du eldre menn med grått hår og skjegg? Og har du noen gang klina med en med bart? Var det digg?

Om det er Russell Crowe, ja. Om det er Gulladam, nei :P Ellers kommer det an på selvsagt. Vet du har noen små grå, Drua.

Svaret på det andre er nei, forresten

Solsenga: Hvilket bacon liker du best?.

Gjest Error Sapiens
Skrevet (endret)

Error: selvsagt, brukte kopiere de låtene over på kasett da jeg var liten :P Pro eller zipstick?

Zip stick. Gjennomsiktig med røde, runde knapper og stick, samt Sort med gule kvadratiske knapper og stick.

Error: topp tre feteste gitarsoloer, uansett epoke - rock!

Ja, du bør sjekke ut King Crimson: start litt safe med 21th century schitzoid man (sang). Hør plata: in the wake of the poseidon om du vil høre en hel plate.

Så over til soloene.. Dette blir et umiddelbart utvalg som popper opp NÅ:

Tony Iommi: WAR PIGS (Kunst)

Dweezil Zappa: Stayin Alive (Tribute to Beegees) Den soloen har så mange sprengte faser at man må bare glise.

Slash: Sweet child of mine.

Error Sapiens: Hvilke type jenter liker du ikke?

Jeg liker ikke jenter som sminker bort fregner. Generelt liker jeg ikke caroten sapiens.

Jenter som ikke tør være søte og rare, men jobber blindt med å beholde fasaden om at man bor i et slott og hele tiden er lykkelig. Jeg liker menneskelige trekk, ikke superjenter.

CadJack: Kuleste bassist på 1. 70tallet.2. 80tallet 3. 90tallet

Endret av Error Sapiens
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: når var sist du hadde sex, og åssen var det? (og hadde vedkommende skjegg?)

for litt over 3 mnd siden!

hehee... joda- det var overraskende bra det :ler: vi var ute å så på fotball VM, men plutselig så dukka

det opp en lyst fra et intetanende sted, så vi klarte ikke å skynte oss ut fra det stedet raskt nok :ler:

Han hadde ikke skjegg-skjegg nei, men ikke helt glatt heller! Men han er alikevell en stykk deilig kar :rodmer:

drua: er du fornøyd med sexlivet ditt? hva burde ha vært anderledes?

Skrevet

Jippi, spørsmål! Det hjalp å ikke logge seg inn anonymt :P

solsenga: hva foretrekker du å gjøre på bursdagen(e) din(e) ?

Noe jeg alltid har hatt lyst til er å gå ut på byen med noen venner, men blir som regel middag hjemme hos mamma og pappa (der bursdagsbarnet får bestemme maten) :) Veldig koselig det også altså, men det er så hverdagslig. Eller å dra på konsert hadde vært bra!

Solsenga: Hvilket bacon liker du best?.

Hmm, er det så mange typer? Kjøper alltid stjernebacon fra Gilde. Men sist jeg var på hyttetur fikk jeg servert en mager type (var bare kjøtt) som var røkt, veldig godt!

Swarowski: Hva synes du om Vinni? Musikk og person.

Dreamdrops: Wimp eller Spotify? Hvorfor?

Error Sapiens: Hva synes du om dette bildet? :P

alkasil: Er du flink til å få i deg nok vann?

Cad.Jack: Har du hytte? Hvis ikke, ville du hatt på fjellet eller ved sjøen?

Drue: Har noen kommentert det fine skjegget ditt? Altså, ikke her inne :)

Skrevet

drua: er du fornøyd med sexlivet ditt? hva burde ha vært anderledes?

Nåå begynner spørsmålene å ligne noe!

Noz: Hva synes du om å ha ONS? Pleier du å ha det?

Skrevet

Cad.Jack: Har du hytte? Hvis ikke, ville du hatt på fjellet eller ved sjøen?

jeg har "hytte" i kristiansand. familien har hytte på fjellet i nordnorge, samt på voss. jeg er mer fjellmenneske enn sjømenneske.

Swarovski: hva hunderase er mest gull?

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg liker ikke jenter som sminker bort fregner. Generelt liker jeg ikke caroten sapiens.

Jenter som ikke tør være søte og rare, men jobber blindt med å beholde fasaden om at man bor i et slott og hele tiden er lykkelig. Jeg liker menneskelige trekk, ikke superjenter.

Jeg liker deg!! :hoppendeglad:

Fregner! :rodmer:

Error? mener du det samme som iselin? eller er hun et untak?

1367652-9-1334139605975.jpg

• Liker 1
Skrevet

Dreamdrops: Wimp eller Spotify? Hvorfor?

Vet ikke hva Wimp er, så da må jeg svare Spotify. Likte det bedre før da alt var gratis for å si det sånn :fnise: Men ellers er det ganske greit. Glad de fjerna den "maks høre på sangen 5 ganger"- greia.

Error Sapiens: Hvilken sexstilling liker du best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...