Gjest Error Sapiens Skrevet 17. september 2012 #6461 Skrevet 17. september 2012 Error Sapiens: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Må si jeg ble litt nysgjerrig nå.. Hmmm.. jeg er fornøyd med navnet mitt, for dette spm får jeg oftest. Det er en kombinasjon av navnet et musikkprosjekt jeg drev med en gang og en feilmelding på Commodore 64. Musikkprosjektet var et konseptbasert greie som lekte med tanken på at evolusjonen kanskje ikke hadde forbedret mennesket spesielt slik det ser ut idag. Feilmeldingen er SYNTAX ERROR. Homo sapiens - Error Sapiens, se? Ikke så veldig spennende dessverre. Graver du litt klarer du sikkert å finne en misantrop i meg også på en dårlig dag, men det er jo ingenting å se etter. Tvillingjenta: Hvorfor heter du tvillingjenta? Stjernetegn, fordi du faktisk er tvilling - i så fall hvor mange egg - eller er det et kodeord for å være litt "delt" eller ambivalent? Dramdrops: Beklager kjedelig spm. Prøver et nytt: Har du noen gang tatt deg selv i å sitte på en benk mens du kun stirrer på skotøyet til folk, for å så gjette hvordan de ser ut i ansiktet/håret? Guybrush: Hva er den mest idiotiske situasjonen du har klart å havne i den siste uka? Drue: Ler du av å se på folk som slår seg? Wednesday: Hvilke tvangstanker er mest plagsomme for deg, sett at du har noen?
Gjest Error Sapiens Skrevet 17. september 2012 #6462 Skrevet 17. september 2012 at du noen ganger er bittebittelitt overbekymret for meg! ;p hva med deg da? (altså, hva med meg ville du enda) neeeeeeeeeeeeeiiii!! Error Sapiens: ser du på asbjørn brekke show akkurat nå ? Nei! Ser knapt tv, men AKKURAT det vil jeg se. Takker. 1
Guybrush Skrevet 17. september 2012 #6463 Skrevet 17. september 2012 at du noen ganger er bittebittelitt overbekymret for meg! ;p hva med deg da? (altså, hva med meg ville du enda) neeeeeeeeeeeeeiiii!! Point taken ;D Hmmmm.....den var litt vanskelig. Kanskje det at du setter så strenge krav til deg selv på alle områder - synes du kunne roa ned på noe iallefall Error Sapiens: hva er det kuleste du har opplevd idag ? Maya76: har du vært med på slakting? Nerdmedsverd: ditt største forbilde? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6464 Skrevet 17. september 2012 CJ: Det mest spesielle komplimentet du har fått? "Du er så frekk at jeg har lyst til å ligge med deg." true story. sagt av en kvinne som ble nektet adgang til nattklubben min fordi hun kom i joggesko. jeg fikk nummeret også. Lillesiren: går du med joggesko på byen?
Gjest Eurodice Skrevet 17. september 2012 #6465 Skrevet 17. september 2012 "Du er så frekk at jeg har lyst til å ligge med deg." true story. sagt av en kvinne som ble nektet adgang til nattklubben min fordi hun kom i joggesko. jeg fikk nummeret også. Du fikk et nummer?
Gjest Error Sapiens Skrevet 17. september 2012 #6466 Skrevet 17. september 2012 Error Sapiens: hva er det kuleste du har opplevd idag ? hmm.. helt ærlig, men litt privat: Å bli oppringt for å lage musikkvideo for et band i Oslo pga. en videokonkurranse jeg er med i. CadillacJack: Noen gang kjørt en så heavy "prank" at noen er blitt skadet? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6467 Skrevet 17. september 2012 Du fikk et nummer? Lol,TELEFONnummer! Nei, jeg brukte det ikke. Jeg sjekker stort sett ikke opp kvinner jeg treffer på jobb. Stort sett. CadillacJack: Noen gang kjørt en så heavy "prank" at noen er blitt skadet? Hahah, jah! Det var slik jeg lærte at flashbangs faktisk ER skadelig for huden! hysterisk morsomt, men ikke så fryktelig lurt in the long run. Jeg har også nesten skremt livet av en fyr som forsøkte olme seg innpå kvinnen jeg delte seng og tak med. Hvis du har sett filmen True Lies med Arnold, så var det ikke så fryktelig langt unna den fantastiske scenen i campingvognen. Resultatet var at han tisset seg ut og måtte en tur på legevakten pga smerter i brystet etter sjokket. I never ever play soft. Wednesday: kunne du levd med en hemmelig agent, lik rolleagenten til Arnold i den nevnte filmen True Lies?
Gjest Lillesiren Skrevet 17. september 2012 #6468 Skrevet 17. september 2012 Nå vi itj fårrå nålles, dæsomitj de føre te at vi har firri heim før vi har kimmi så langt. E det snåpt? "Bestemor", altså min mormor Kosligste dama på jord. Ikke værst ikke værst, close but no cigar Føl fri til å fantasere videre om hvordan vi er på diverse områder gøy å høre hvilket inntrykk vi gir. Jeg tok jegerprøven ifjor men har hittill kun vært med og hjulpet til på elg og hjortejakt Hørtes litt pretensiøst ut? Type nachspielfilosofering etter liiiiitt for mye rødvin Puserjenta: hva har vært mest komisk/morsomt å lese av det du har funnet inne på denne tråden hittill ? Bud: hva er det mest "bonjævlete" du eier Lillesiren: hvorfor lurte du på det ? Maya76: bedriver du og/eller gubben jakt? Synes bare det var litt morsomt:) Hørte det på radioen her om dagen, og ble litt sånn...Come again o_O..?Sitatet er fra Morten Harket btw, dype dype mannen;) Holy crap, ikke noe jeg vet ville være morro for andre å vite. Det eneste jeg vet om er historie, biologi og tv. Noz, hva er yndlingsdyret ditt(jeg har en anelse, men jeg kan jo ha feil. Lillesiren foretrekker du å se tv serier eller filmer(eller ingen av delene) Hm, filmer tror jeg:) Dreamdrops: Studerer du? Såfall hva? Solsenga: Har du noen uvaner ingen vet om? Maya76: gratulerer litt på etterskudd med dagen din:) Har du noen planer for hva året som 36-åring skal innebære?
Guybrush Skrevet 17. september 2012 #6469 Skrevet 17. september 2012 (endret) Lillesiren: hahahahaha hvorfor sjokkerer det meg ikke på en flekk. Fyren er jo definasjonen på pretensiøst tullballprat Du kan få et spørsmål forresten - har du vært med i en linjeforening på Gløs? og isåfall, var det en morsom opptaksprøve relatert til dette? Dreamdrops: hmm forslag? jeg har da gitt deg en god del forslag jeg dra forresten med deg typen ut på kino eller restaurant en gang og åpne veska di, vis ham forsiktig ei truse mens du ser på ham med bedroom eyes og sier noe ala "ooops jeg glemte visst å ta på meg denna idag". Helst iført kjole eller skjørt av noe slag da pass på så han ikke har problemer med hjerteinfarkt i familien eller noe Så til ditt spørsmål, har du noe forslag å gi oss ? Endret 17. september 2012 av Guybrush
Puserjenta Skrevet 17. september 2012 #6470 Skrevet 17. september 2012 Puserjenta: hva har vært mest komisk/morsomt å lese av det du har funnet inne på denne tråden hittill ? Har vel ikke vært så mye komisk her inne, men morsomt å lese at romantikken blomstrer fortsett gjerne med oppdateringer Maya76: Hvilken veske i samlingen din elsker du høyest? Guybrush: har du kjøpt noe fint til jenta di?
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6471 Skrevet 17. september 2012 Dreamdrops: hmm forslag? jeg har da gitt deg en god del forslag jeg dra forresten med deg typen ut på kino eller restaurant en gang og åpne veska di, vis ham forsiktig ei truse mens du ser på ham med bedroom eyes og sier noe ala "ooops jeg glemte visst å ta på meg denna idag". Helst iført kjole eller skjørt av noe slag da pass på så han ikke har problemer med hjerteinfarkt i familien eller noe Så til ditt spørsmål, har du noe forslag å gi oss ? Vet, men kan ikke få nok forslag da.. Det har jeg faktisk tenkt på før, men nå synes jeg det er altfor kaldt til å gå med skjørt/kjole, i alle fall frossenpinnen meg Hm.. Det må jeg nesten tenke på Og dere har nok tenkt på det meste uansett Har jeg rett eller har jeg rett? Wednesday: Logg på skype! Puserjenta: Ikke dusje på en måned eller ikke bruke sko på en måned? CJ: Hva slags joggesko var det? Ville du sluppet henne inn om de var kulere?
Gjest NozMonster Skrevet 17. september 2012 #6472 Skrevet 17. september 2012 Noz, hva er yndlingsdyret ditt(jeg har en anelse, men jeg kan jo ha feil. ...jeg skjønner ikke helt åffer du spør ...jeg trodde nemlig det var veldig åpenbart.. Noz. Er jeg en slem gutt? nei, slem er du ikke. Men jeg synes du bare er veldig flink til å stille deg i forsvarsposisjon når noen sier deg imot, samt at du kan være litt korttenkt/ ufølsom til tider. NozMonster: Hvilke låter får deg til å danse? Når jeg bestemmer musikken, så går det i rock N`roll, Grunge, punk og metal, men skal jeg danse-danse, så skjer det som oftest ute på byen, og da kan det se ut som jeg er Lady Gaga`s største fan MEN det er bare en illusjon! Konklusjon- jeg danser til alt som det er mulig å danse til! (foretrekker Lady gaga fremfor metal da da!) Semper: synes du jeg har feil bilde av deg? hva mener du er dine beste og værste egenskaper? (jeg synes mange positive ting om deg også alså!)
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6473 Skrevet 17. september 2012 (endret) Du drar ut på date Dreamdrops, og får velge hva du vil på eksklusiv michelin restaurant. Hva bestiller du? Jeg måtte faktisk google Michelin restaurant, og da kom bl. annet "Bagatelle" opp. Og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville bestilt. Noe godt noe i alle fall! Dramdrops: Beklager kjedelig spm. Prøver et nytt: Har du noen gang tatt deg selv i å sitte på en benk mens du kun stirrer på skotøyet til folk, for å så gjette hvordan de ser ut i ansiktet/håret? Går fint! Du kunne jo ikke vite at jeg har fått det en del ganger før Nei, jeg har faktisk ikke det Skjedd med deg? Swarovski: Det du er mest fornøyd med på kroppen din og hvorfor? Guybrush: Tror du "Post et bilde av dine pupper!" hadde blitt en suksess-tråd, eller hadde nok den mest sannsynlig blitt fylt med bilder av mannepupper? Endret 17. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Gunfreak Skrevet 17. september 2012 #6474 Skrevet 17. september 2012 ..jeg skjønner ikke helt åffer du spør ...jeg trodde nemlig det var veldig åpenbart Var derfor jeg spurte, kunne hende du ville ha et overaskende svar.
Puserjenta Skrevet 17. september 2012 #6475 Skrevet 17. september 2012 Puserjenta: Ikke dusje på en måned eller ikke bruke sko på en måned? Nå som det nærmer seg vinteren må jeg bruke sko, også antar jeg at jeg får vaske meg?? Vann er ikke bannlyst? Men er fristet til å la skoene ligge i gangen kjenner jeg... Dreamdrops: hva gjør unge kule jenter på en mandag!? Nozm: hva gjør unge kule jenter på en mandag!?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 17. september 2012 #6476 Skrevet 17. september 2012 NerdMedSverd: Hvilken forfatter er din yndlingsforfatter og hvorfor? Hm, jeg har ikke for vane å lese mange bøker av samme forfatter egentlig. Så litt vanskelig å svare på, men jeg har lest alt som er oversatt til engelsk av Murakami. Veldig glad i det han har skrevet og bøkene har en veldig behagelig og "rolig" stemning. Fan av det surrealistiske. Nerdmedsverd: ditt største forbilde? Si det, aldri tenkt over før. Mange fascinerende personer, men personlig forbilde? Neh, har nok ingen. Når jeg bestemmer musikken, så går det i rock N`roll, Grunge, punk og metal, men skal jeg danse-danse, så skjer det som oftest ute på byen, og da kan det se ut som jeg er Lady Gaga`s største fan MEN det er bare en illusjon! Konklusjon- jeg danser til alt som det er mulig å danse til! (foretrekker Lady gaga fremfor metal da da!) Ey, Lady Gaga er også en av mine favoritter! Egentlig litt hemmelig, men samler sånn halvveis på musikken hennes. Liker ikke så godt det nye albumet, så sluttet etter det kom. Puserjenta: Drømmereisemål? Mjau Fashionistaen: Spiller klesstilen til en gutt inn når du skal finne deg en makker?
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6477 Skrevet 17. september 2012 Nå som det nærmer seg vinteren må jeg bruke sko, også antar jeg at jeg får vaske meg?? Vann er ikke bannlyst? Men er fristet til å la skoene ligge i gangen kjenner jeg... Dreamdrops: hva gjør unge kule jenter på en mandag!? Jeg er ung og kul nok til å spise popcorn og drikke god fun-saft. Og se litt serie da. Ikke noe mer moro enn det Du som ikke er ung og kul, Puserjenta: Hvor gammel er du?
Puserjenta Skrevet 17. september 2012 #6478 Skrevet 17. september 2012 (endret) Puserjenta: Drømmereisemål? Mjau Akkurat nå er det vel New York med samboeren min og Florida med ungene. ( når de blir større) mjau Jeg er ung og kul nok til å spise popcorn og drikke god fun-saft. Og se litt serie da. Ikke noe mer moro enn det Du som ikke er ung og kul, Puserjenta: Hvor gammel er du? Jeg er 30. Arabella: hvor godt skal biffen stekes? Silfen: er du på instagram? Dreamdrops: er du på fruktfestkjøret? Endret 17. september 2012 av Puserjenta
Silfen Skrevet 17. september 2012 #6479 Skrevet 17. september 2012 Silfen: er du på instagram? Hva har jeg der å gjøre? Nå skal alle bruke instagram, dere, weeeee, liksom. EvigFrost; why? 1
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6480 Skrevet 17. september 2012 Dreamdrops: er du på fruktfestkjøret? Hva er det? Viernes: Har du allerede lagt planer for helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå