Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet

Hihih, mye ostesnakk! :fnise: Til ost og vin bruker jeg "babyost", vanlig ost og kremost uten raritet-smaker. Jeg liker heller ikke muggost og de der :riste:

Lillesiren: De rareste smileysene her inne på KG?

:kosteskaft::skya: disse to kanskje?(eller, synes egentlig sistnevnte er litt morsom)

Lillesiren: hvilken er den beste boken du noengang har lest?

Hm..den boken jeg husker som har gjort mest inntrykk på meg var hvertfall, var ei bok ved navn "Prinsessen", en sann historie om en saudi-arabisk prinsesse, kontrasten mellom luksuslivet og liv i mer eller mindre fangenskap som "sønneføder", uten fri vilje.

Ellers er jeg egentlig ganske glad i lettfordøyelige bøker som Harry Hole serien etc, da pensumbøkene er tunge nok synes jeg:P

Lillesiren: Anser du deg selv som morsom?

Heh, tja..sånn semimorsom kanskje? Har fått høre fra flere kompiser at jeg er "ganske morsom til å være jente";) Tror likevel ikke det er førsteinntrykket folk får, da jeg sannsynligvis "safer" altfor mye blant nye folk:)

Lillesiren: Hvor mange par sko har du? Og er du typen til å alltid måtte ha bare ett par sko til?

Hm..ca 20-30 par tenker jeg, dersom man trekker ifra type funksjonelle sko som støvler og treningssko.

Og nei, jeg er ikke typisk skojente, kjøper ved behov rett og slett(har dog sannsynligvis en annen definisjon på "behov" enn hva en mann har).

Guybrush: Hva synes du om dette sitatet:

"I all enkelhet så tror jeg på en måte ikke kanskje lenger at den fysiske verden fins. Det har jeg fundert på i det siste. Det er på en måte resultatet av et forsøk på en logisk tankerekke som handler om ingenting, altså konseptet ingenting. Og fordi ingenting ikke fins i denne verden, så kan jeg ikke skjønne at denne verden kan fins heller"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bahaha. Greit det, jeg kan godt fantasere videre om dere jeg :skratte:

Vel, dere har jo nevnt både kostymer, og bilder som ikke passer seg for KG, så litt kinky er dere nok. :fnise: Jeg vil tippe at dere er sånn kosekinky. Hvilket vil si ikke de tøffeste sidene. Ikke noe breathcontrol, langvarige blåmerker o.l. Kanskje pisken(e) har kommet frem, men tipper dere venter litt med de. Men litt dasking forekommer nok både titt og ofte. Tror guybrush er den mest dominante.

Men kan tenke meg at ting kan bli avbrutt av latter og lek en gang iblandt. :fnise:

Dere er nok like mye "på", begge to. Så kommer nok ikke noen innlegg om at "kjæresten min tar aldri initiativ til sex" fra dere to.

haha jeg tror vi er mer kinky enn du tror ... :plystre:

men ellers, :tommelopp: !!!

Dreamdrops: har du noen gang vært så full at du ikke huska noe dagen etter ?

Skrevet

Guybrush: skal vi itj færra bort på kaffæterian ?;p

Nå vi itj fårrå nålles, dæsomitj de føre te at vi har firri heim før vi har kimmi så langt. E det snåpt?

Guybrush: Hvem av besteforeldrene dine har/hadde du best forhold til?

"Bestemor", altså min mormor :) Kosligste dama på jord.

Bahaha. Greit det, jeg kan godt fantasere videre om dere jeg :skratte:

Vel, dere har jo nevnt både kostymer, og bilder som ikke passer seg for KG, så litt kinky er dere nok. :fnise: Jeg vil tippe at dere er sånn kosekinky. Hvilket vil si ikke de tøffeste sidene. Ikke noe breathcontrol, langvarige blåmerker o.l. Kanskje pisken(e) har kommet frem, men tipper dere venter litt med de. Men litt dasking forekommer nok både titt og ofte. Tror guybrush er den mest dominante.

Men kan tenke meg at ting kan bli avbrutt av latter og lek en gang iblandt. :fnise:

Dere er nok like mye "på", begge to. Så kommer nok ikke noen innlegg om at "kjæresten min tar aldri initiativ til sex" fra dere to.

Ikke værst ikke værst, close but no cigar ;) Føl fri til å fantasere videre om hvordan vi er på diverse områder ;) gøy å høre hvilket inntrykk vi gir.

Guybrush; Går du på høstjakt? (mener da firbeinte dyr eller fugler;-))

Jeg tok jegerprøven ifjor men har hittill kun vært med og hjulpet til på elg og hjortejakt :)

Guybrush: Hva synes du om dette sitatet:

"I all enkelhet så tror jeg på en måte ikke kanskje lenger at den fysiske verden fins. Det har jeg fundert på i det siste. Det er på en måte resultatet av et forsøk på en logisk tankerekke som handler om ingenting, altså konseptet ingenting. Og fordi ingenting ikke fins i denne verden, så kan jeg ikke skjønne at denne verden kan fins heller"

Hørtes litt pretensiøst ut? Type nachspielfilosofering etter liiiiitt for mye rødvin :P

Puserjenta: hva har vært mest komisk/morsomt å lese av det du har funnet inne på denne tråden hittill ? :P

Bud: hva er det mest "bonjævlete" du eier :P

Lillesiren: hvorfor lurte du på det ? :)

Maya76: bedriver du og/eller gubben jakt?

Skrevet

Nå vi itj fårrå nålles, dæsomitj de føre te at vi har firri heim før vi har kimmi så langt. E det snåpt?

say whaaat? :overrasket:

Skrevet

Dreamdrops: har du noen gang vært så full at du ikke huska noe dagen etter ?

Nei, jeg liker å huske hva jeg har gjort jeg.. Selvsagt er det alltid småting man glemmer, men det er som oftest ting jeg husker om jeg blir mint på det.

Guybrush: Hvor mange øl kan du drikke før du blir helt stupings?

Nozi: Hår som Rapunzel eller ikke hår i det hele tatt?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: hva har vært det beste med denne helgen?

Guttekveld lørdag, med kokkelering og drikking av ypperste klasse og anseelige mengder.

Dersom du hadde spurt hva som har vært det verste med denne helgen; søndag................. :kvalm:

Guybrush: Værdal'n?

Skrevet (endret)

BM2: Syns du jeg har traktorhår?

:ler: Aner ikke hva traktorhår er, men jeg tenker ikke på ditt sånn sett nei :ler:

BM2: Har du traktor?

Nei, men det var det første motoriserte kjøretøyet jeg styrte selv, i en alder av fem.

Maya76: Bananasplit, bananskum eller banankake?

Endret av BM2
Skrevet

say whaaat? :overrasket:

Vær glad jeg ikke snakker bredt vennen ;)

Guybrush: Hvor mange øl kan du drikke før du blir helt stupings?

Ehhh det har jeg igrunn ikke oversikt over. Annet enn at jeg vet jeg kunnne drikke sjukt mye mere i begynnelsen av 20-åra enn jeg kan nå :P tror det hadde noe med antallet festdager i uka ;)

Guybrush: Værdal'n?

Nah, Stjørdal med litt Åsenfjord (muttern er derifra).

Wednesday: her har du fripass til å si hva du vil ;) Lite eller smått, hvilken en enkeltting kunne du tenkt deg og endret ved meg ? :P

Silfen: burde jeg tvinge Wednesday til å se Firefly selv om hun er skeptisk til scifi? :)

Stronger: plukk hvilket som helst spørsmål du har sett andre fått og tenkt "ååå det vil jeg svare på" - dette er nå mitt spørsmål til deg ;)

Dreamdrops: har du og kjæresten funnet på noe nytt "spenstig" i det sitte *wink wink nudge nudge*

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Har du rådført deg med noen om å ta så mye av den medisinen på kort tid..?

neeei...altså.. jeg lever jo enda så.. jeg tror ikke det er noe falig.. tar ikke såååå for mye migrenepiller!

de pillene har riktignok noen festlige bivirkninger da! jeg synes det er ganske morsomt å lese på forskjellige piller serru, for det står så mye rart... på mine står det både blodpropp, hjerteflimmer, pustebesvær, og til og med hjertestans- meeen, det skjer jo ikke meg :nigo:

Nozi: Hår som Rapunzel eller ikke hår i det hele tatt?

hår som rapunze,........for da kunne jeg jo bare tatt saksa mi å klippet meg slik jeg ville :ler:

Gorgonzola: var søndagen så ille at det gikk opp for deg at lørdagen egentlig ikke var verdt det?

Tekola: hva liker du, som du føler ingen andre liker? (av ting eller mat eller interesser...........)

tvillingjenta: hvor i norges land har du bosatt deg?

Skrevet

Dreamdrops: Oslo eller Bergen, hvilken er best

Var i Bergen et par ganger da jeg var liten, så kan ikke uttale meg så mye. Må nok si Oslo da!

Dreamdrops: har du og kjæresten funnet på noe nytt "spenstig" i det sitte *wink wink nudge nudge*

Kan ikke si det akkurat, nei.. Noen tips?

Sempi: Topp 3 Disneyfilmer fra da du var liten?

Gunfreak: Nevn noe du bare vet/husker som kan være moro for oss andre å vite.

Skrevet

Gunfreak: Nevn noe du bare vet/husker som kan være moro for oss andre å vite.

Holy crap, ikke noe jeg vet ville være morro for andre å vite. Det eneste jeg vet om er historie, biologi og tv.

Noz, hva er yndlingsdyret ditt(jeg har en anelse, men jeg kan jo ha feil.

Lillesiren foretrekker du å se tv serier eller filmer(eller ingen av delene)

Skrevet

Sempi: Topp 3 Disneyfilmer fra da du var liten?

Tegnefilmer eller alle?

Jungelboken.

De tre musketerer.

Aladdin.

Du drar ut på date Dreamdrops, og får velge hva du vil på eksklusiv michelin restaurant. Hva bestiller du?

Noz. Er jeg en slem gutt?

Skrevet

Guy- er hun skeptisk til scifi så kan du bare dumpe henne, det kommer uansett ikke til å fungere.

Onsdag- hvordan foretrekker du å bli dumpet?

• Liker 2
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Silfen: Top fem scifi filmer?

NozMonster: Hvilke låter får deg til å danse?

Reza08: Hva liker du best ved Jan Thomas?

Skrevet (endret)

Giacomo_P: Pga. nicket ditt; skal du se oppsetningen av Madama butterfly på operaen?

NerdMedSverd: Hvilken forfatter er din yndlingsforfatter og hvorfor?

Sails: Sett at penger ikke var noe problem; Hvis du hadde fått en måned og kunne brukt den til å reise hvor som helst i verden, hvor hadde det blitt?

Alyah: Hva salgs blomster er din yndlings-type?

Endret av Fashionistaen
Gjest LightBulb
Skrevet

Lightbulb: Noen bakgrunn for nicket ditt? Gikk det et lys opp for deg da du skulle finne brukernavn? :fnise:

:ler: Det gikk et lys opp for meg når jeg så despicable me, når Gru sier "lightbulb" hver gang har får en idè.

LightBulb: har du opplevd noe som var så "fluffy" at du kunne dø ? ;)

Haha, vel det var en ganske "fluffy" opplevelse når jeg ble løpt ned av en haug med bittesmå valper :fnise:

Skrevet

"Bestemor", altså min mormor :) Kosligste dama på jord.

Ikke værst ikke værst, close but no cigar ;) Føl fri til å fantasere videre om hvordan vi er på diverse områder ;) gøy å høre hvilket inntrykk vi gir.

Jeg tok jegerprøven ifjor men har hittill kun vært med og hjulpet til på elg og hjortejakt :)

Hørtes litt pretensiøst ut? Type nachspielfilosofering etter liiiiitt for mye rødvin :P

Maya76: bedriver du og/eller gubben jakt?

Jepp:-) Eller, mannen er ivrig jeger, jeg bruker å være med. Har planer om å ta jegerprøven ganske snart.

Fashionistaen; Hva er det dyreste plagget/tilbehøret/skoene du eier?

Skrevet

:ler: Aner ikke hva traktorhår er, men jeg tenker ikke på ditt sånn sett nei :ler:

Nei, men det var det første motoriserte kjøretøyet jeg styrte selv, i en alder av fem.

Maya76: Bananasplit, bananskum eller banankake?

Jeg bruker å bake ei banankake som er veldig god........så går for kake:D

Skrevet

Wednesday: her har du fripass til å si hva du vil ;) Lite eller smått, hvilken en enkeltting kunne du tenkt deg og endret ved meg ? :P

at du noen ganger er bittebittelitt overbekymret for meg! ;p

hva med deg da? (altså, hva med meg ville du enda)

Guy- er hun skeptisk til scifi så kan du bare dumpe henne, det kommer uansett ikke til å fungere.

Onsdag- hvordan foretrekker du å bli dumpet?

neeeeeeeeeeeeeiiii!! :cry3:

Error Sapiens: ser du på asbjørn brekke show akkurat nå ? :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...