_Tvillingjenta_ Skrevet 17. september 2012 #6421 Skrevet 17. september 2012 Tvillingjenta: har du noen skikkelig "freske" spørsmål du rett og slett ikke har turt å spørre noen ? Haha, ja, det har vel vært noen av dem også :-p Guybrush: Ville du hatt et "freskt" spørsmål av meg? Error Sapiens: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Må si jeg ble litt nysgjerrig nå.. CadillacJack: Feirer du Halloween?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6422 Skrevet 17. september 2012 CadillacJack: Feirer du Halloween? har stort sett jobbet den tiden. bruker være høytid for utelivsbransjen. men jeg synes halloween er litt kult, for all del Kosemose: var du en rolig eller vilter tenåring?
Kosemose Skrevet 17. september 2012 #6423 Skrevet 17. september 2012 (endret) Kosemose: Har du smakt den nye Freia melkesjokoladen Boble? Tror det. Jeg er ikke så glad i ren melkesjokolade, men selvsagt - hvis jeg MÅ ha sjokolade (iblant så MÅ man jo bare det ) så spiser jeg hva som helst, til og med Fruktnøtt... KoseMose: Du utviser en viss form for forståelse for det agrikulturelle, hva er ditt forhold til jord- og skogbruk? De lange beina dine hadde garantert gjort seg i mørke gummistøvler, også har du slik "traktorhår", men jeg stusser på om denne interessen for jordbruk er genuin eller ikke... Kanskje du er gift med en odelsgutt..? ... Jeg er i allefall IKKE gift med en odelsgutt! Hva skal man vel med det? Men - traktorhår? Kosemose: Kake- eller is-overdose? Iskosemoseoverdose! Aller helst Ben&Jerry med cookiedough eller pishfood (å nå fikk jeg lyst på is... ) BM2: Syns du jeg har traktorhår? Endret 17. september 2012 av Kosemose
Kosemose Skrevet 17. september 2012 #6424 Skrevet 17. september 2012 har stort sett jobbet den tiden. bruker være høytid for utelivsbransjen. men jeg synes halloween er litt kult, for all del Kosemose: var du en rolig eller vilter tenåring? Jeg var litt sammensatt, tror jeg. Litt rebell og spenningssøkende, samtidig litt sjenert og usikker. Er så glad jeg ikke lenger er tenåring! Arabella: Hvilke egenskap er aller, aller viktigst hos en potensiell kjæreste? Og hvilke egenskap er aller, aller viktigst hos en potensiell venninine?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. september 2012 #6425 Skrevet 17. september 2012 James Dean. Sixpence og skinnjakke er min greie, og på ungdomsskolen fikk jeg mange kommentarer om likhetstrekk i ansiktet. Dramdrops: Siste konsertopplevelse? Uu, James Dean Nå har jeg fått det spørsmålet en del ganger, men går helt fint Det var The Beach Boys for et par måneder siden; helt fantastisk og fullstendig magisk! Kosemose: Hvilken ost er best? Swarovski: Kyllinglår, kyllingfilet eller kyllingkjøttdeig? Guybrush: Liker du Jalapenos? CJ: Det mest spesielle komplimentet du har fått? Drua: Nå har jeg tydeligvis gått glipp av noe; hva var det som fikk deg sur? Aphrodite: Beste svart-hvitt film?
Kosemose Skrevet 17. september 2012 #6426 Skrevet 17. september 2012 Kosemose: Hvilken ost er best? Å, det spørs på bruken. Er så mye god ost! Er veldig veldig glad i lun chevre, gjerne med litt stekeskorpe på (å, nå ble jeg sulten!), og veldig glad i halvstramme, harde oster, (parmesan og lignende) gjerne sammen med skinke og brød, eller i salater. Også er jeg veldig glad i fetaost i salater eller sammen med laks. Smørekrydderost og eplebiter på knekkebrød, eller en grovbrødskive med geitost og kakao til, varme ostesmørbrød med vanlig Norvegia, bacon og sennep... Mmmm Typiske ost&vin-oster er jeg derimot ikke så glad i, type blåmugg og camembert og lignende. Er litt barnslig i ostesmaken min, tror jeg... Drua: Er du sur? Hvordan kan du være det når tråden din er på hele 322 sider?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. september 2012 #6427 Skrevet 17. september 2012 Å, det spørs på bruken. Er så mye god ost! Er veldig veldig glad i lun chevre, gjerne med litt stekeskorpe på (å, nå ble jeg sulten!), og veldig glad i halvstramme, harde oster, (parmesan og lignende) gjerne sammen med skinke og brød, eller i salater. Også er jeg veldig glad i fetaost i salater eller sammen med laks. Smørekrydderost og eplebiter på knekkebrød, eller en grovbrødskive med geitost og kakao til, varme ostesmørbrød med vanlig Norvegia, bacon og sennep... Mmmm Typiske ost&vin-oster er jeg derimot ikke så glad i, type blåmugg og camembert og lignende. Er litt barnslig i ostesmaken min, tror jeg... Hihih, mye ostesnakk! Til ost og vin bruker jeg "babyost", vanlig ost og kremost uten raritet-smaker. Jeg liker heller ikke muggost og de der Lillesiren: De rareste smileysene her inne på KG?
Gjest Swarovski Skrevet 17. september 2012 #6428 Skrevet 17. september 2012 Himmel som dere har vært nysgjerrige i det siste Yes please Nå har jeg ikke hatt tid til å tenke over dette. Så jeg får skrive ned det som ramler ned i hodet mitt akkurat nå. På privaten er dere: Snakkesalige. Jeg vil tippe dere kan snakke hull i hodet på hverandre. Ertende. Spesielt du guybrush tror jeg kan erte og tulle livet av wednesday. Det er generellt mye latter og tull og tøys mellom dere. Sukkersøte. Ingen av dere er redde for å vise følelser, og snakke om fremtid og muligheter. Dere har nok kjælenavn på hverandre, og bruker lang tid på å avslutte en telefonsamtale. "Klengete". Dere er nok glad i berøring begge to, og er nok ikke langt unna hverandre når dere møtes. Diskuterende. Litt det samme som at dere er glade i å snakke. Dere er nok veldig glade i å diskutere, og lære av hverandre. Er jeg i nærheten av sannheten Guybrush og Wednesday? Swarovski: lysekroner i spisestuen eller minimalistisk stil? Ja takk, begge deler :gjeiper: Jeg elsker store dinglende krystalllysekroner, men jeg hater rengjøring nok til at jeg liker det minimalistiske. Nips er ikke noe jeg bruker penger på, for å si det sånn Swarovski: Hvilket underforum er du mest innom og hva fanger din oppmerksomhet? Jeg begynte min karriere på velvære forumet, og det er det jeg har gått tilbake til nå den siste tiden. Jeg ble lei av alle de rare problemene, sjalusien, kjeftingen og oppgulpet som kom i endel av de andre forumene. (Ikke at velvære er ukjent med noe av det, når jeg tenker meg om... ) Men av og til så er det noen crazy overskrifter som fanger oppmerksomheten min. Men har ikke noen oversikt over hva de er. Swarovski . Takker du vedkommende som åpner eller holder døren igjen for deg? Begge deler. Noen ganger husker jeg det, andre ganger er jeg i egne tanker eller snakker så mye at jeg glemmer det Å være wonderwoman er en fulltidsjobb Swarovski; I hvilken rekkefølge tar du klesvasken? Haha, det er bra det Håper du får godt betalt Er dette et studentlivspørsmål? Jeg vasker når nok klær er blitt skitne. Om det er korgen med lyst, mørkt eller håndkler som blir fyllt opp først, avhenger av alt mulig og umulig :gjeiper: Fordi jeg er sløv, haha. Jeg får sånne bloggeperioder hvor det er gøy å blogge og jeg skriver flere innlegg i uken, og så går det kanskje 6-12 måneder til neste innlegg dukker opp. Bra at du blogger når du har lyst da Men siden du er så flink til å sminke deg, så har du plikt til å legge ut nye looks minst en gang i uka Swarovski: hvordan er du foran kamera? rømmer du, lager du duckface eller forsøker du se en annen veg? Jeg rømmer. Hvis det ikke er mulig så ser jeg en annen vei, og hvis det ikke er mulig så setter jeg opp kamerasmilet mitt. Sjelden bevisste grimaser fra meg. Det er ille nok å måtte se de bildene, om jeg ikke skal se enda rarere ut :gjeiper: Swarovski: En person du ser opp til? Hmm.. Jeg har egentlig ikke noen jeg ser opp til. Og det har jeg egentlig aldri hatt. Men jeg kan jo nevne at Giacomo_P har gitt meg tilbake litt av troen på mennesket og mannfolk. Det er sjelden jeg ser noen som gir så mye av seg selv, som bryr seg, som passer på, som ordner opp, som lytter og som vil andre vel. Så jeg ser opp til den han er, og det han gir verden. Swarovski: Kyllinglår, kyllingfilet eller kyllingkjøttdeig? Alt til sitt bruk. Men det går nok mest i filet. Solsenga: Er du kunstner. Enten proff eller hobby? Lightbulb: Noen bakgrunn for nicket ditt? Gikk det et lys opp for deg da du skulle finne brukernavn? 2
Gjest Aphrodite Skrevet 17. september 2012 #6429 Skrevet 17. september 2012 Aphrodite: Hvor bor du, og har du altid bodd der eller er du innflytta Jeg har bodd her hele livet! Jeg bor i Telemark et sted. Og kunne gjerne tenkt meg å flytte.. Aphrodite: Gjør du ? Holder deg unna underforum? Jeg holder meg unna hus og hage... Hehhehe.. Lillesiren: hvilken er den beste boken du noengang har lest? Guybrush: Hvilken ukedag er det aller beste? Hogwash: Har du en favorittsaft? Eller er saft æsj? Drue: er du flink til å male? Stronger: Hvem sang hører du mest på nå for tiden?
Solsenga Skrevet 17. september 2012 #6430 Skrevet 17. september 2012 Solsenga: Er du kunstner. Enten proff eller hobby? Jeg har gått på Kunsthøgskolen, men på design. Kan nok kalle meg hobbykunstner ja Frihåndstegning, skulpturering og modellbygging er favorittene Swarovski: Har du fått inntrykk av at jeg er kunstner? Lillesiren: Anser du deg selv som morsom? Aphrodite: Hva vil du si er de sterke sidene dine?
Guybrush Skrevet 17. september 2012 #6431 Skrevet 17. september 2012 Guybrush: Ville du hatt et "freskt" spørsmål av meg? fyr løs Guybrush: Liker du Jalapenos? Servert på rett måte, absolutt Liker sterk mat! På privaten er dere: Snakkesalige. Jeg vil tippe dere kan snakke hull i hodet på hverandre. Ertende. Spesielt du guybrush tror jeg kan erte og tulle livet av wednesday. Det er generellt mye latter og tull og tøys mellom dere. Sukkersøte. Ingen av dere er redde for å vise følelser, og snakke om fremtid og muligheter. Dere har nok kjælenavn på hverandre, og bruker lang tid på å avslutte en telefonsamtale. "Klengete". Dere er nok glad i berøring begge to, og er nok ikke langt unna hverandre når dere møtes. Diskuterende. Litt det samme som at dere er glade i å snakke. Dere er nok veldig glade i å diskutere, og lære av hverandre. Er jeg i nærheten av sannheten Guybrush og Wednesday? Hahaha, mere mere! Guybrush: Hvor mye kjøper du gave for (ca) til foreldre/ forelder? Nå tenker jeg sjeldent sum når jeg ordner sånt, og jeg jobber mer med innholdet i en gave og tanken bak. Jeg kan fint gi bort noe eller lage noe som i seg selv ikke koster penger, men som jeg kanskje har brukt mye tid og ressurser ellers for å få til BusteMartePinn/ Guybrush: Klarer du å skille mellom å kjede deg/ være sulten? Ehh what?! er de like? O_o bare være oss selv vettu baby Guybrush: 1000 takk for klovnebildet!!! nå sover ikke jeg til natta liksom !!! Hihihihi, ur welcome baby. Jeg anntar at jeg ikke får lov å kle meg opp som psycho killer clown sammen med deg på halloweenfest? Guybrush: Hvilke RPG har du prøvd? Pen'n'paper eller elektronisk ? Wednesday: hvilke andre karakterer på film har skremt buksa av deg? Aphrodite: hva husker du best/fascinerte deg mest av historiene/karakterene i den greske mytologien? LightBulb: har du opplevd noe som var så "fluffy" at du kunne dø ?
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6432 Skrevet 17. september 2012 Jeg vil også ha spørsmål! Driver og sjekker her hele tiden jo..
Gjest Swarovski Skrevet 17. september 2012 #6433 Skrevet 17. september 2012 Swarovski: Har du fått inntrykk av at jeg er kunstner? Egentlig ikke. Men jeg leste i denne tråden at du gjerne ville loffa rundt i europa og levd av å tegne. Fritt oversatt fra hukommelsen :gjeiper: Hahaha, mere mere! haha. Ikke før du sier om jeg er på rett spor eller ei Dreamdrops: Hva ville vært det verste og det beste spørsmålet du kunne fått? Lillesiren: Hvor mange par sko har du? Og er du typen til å alltid måtte ha bare ett par sko til?
Wednesday Skrevet 17. september 2012 #6434 Skrevet 17. september 2012 Wednesday: hvilke andre karakterer på film har skremt buksa av deg? michael myers haha. Ikke før du sier om jeg er på rett spor eller ei du har veldig rett i alt du sa fortsett daaaa! hvor kinky tror du vi er? HAHA Guybrush: skal vi itj færra bort på kaffæterian ?;p
Solsenga Skrevet 17. september 2012 #6435 Skrevet 17. september 2012 Egentlig ikke. Men jeg leste i denne tråden at du gjerne ville loffa rundt i europa og levd av å tegne. Fritt oversatt fra hukommelsen :gjeiper: Stemmer! Hahaha, ja det kan ha gitt deg et lite hint Dreamdrops: Kunne du ofret livet ditt for noen andre? Swarovski: Hvilken sang er din favoritt gjennom tidene?
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6436 Skrevet 17. september 2012 (endret) Dreamdrops: Hva ville vært det verste og det beste spørsmålet du kunne fått? Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har ikke fått et veldig ille spørsmålet enda (kommer vel etter jeg har posta dette i så fall ) og det beste må vel være: Dreamdrops: Vil du jeg skal komme innom der du bor med en pakke cookies og en glasscola? Og faktisk mene det altså! Dreamdrops: Kunne du ofret livet ditt for noen andre? Ja, det kunne jeg gjort; for de jeg er veldig glade i. Guybrush: Hvem av besteforeldrene dine har/hadde du best forhold til? Endret 17. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Bud Skrevet 17. september 2012 #6437 Skrevet 17. september 2012 ... Jeg er i allefall IKKE gift med en odelsgutt! Hva skal man vel med det? Men - traktorhår? Ja, sånn langt, mørkt og småbustete hår Er du fra gård selv da eller?
Gjest Swarovski Skrevet 17. september 2012 #6438 Skrevet 17. september 2012 du har veldig rett i alt du sa fortsett daaaa! hvor kinky tror du vi er? HAHA Bahaha. Greit det, jeg kan godt fantasere videre om dere jeg Vel, dere har jo nevnt både kostymer, og bilder som ikke passer seg for KG, så litt kinky er dere nok. Jeg vil tippe at dere er sånn kosekinky. Hvilket vil si ikke de tøffeste sidene. Ikke noe breathcontrol, langvarige blåmerker o.l. Kanskje pisken(e) har kommet frem, men tipper dere venter litt med de. Men litt dasking forekommer nok både titt og ofte. Tror guybrush er den mest dominante. Men kan tenke meg at ting kan bli avbrutt av latter og lek en gang iblandt. Dere er nok like mye "på", begge to. Så kommer nok ikke noen innlegg om at "kjæresten min tar aldri initiativ til sex" fra dere to. Stemmer! Hahaha, ja det kan ha gitt deg et lite hint Swarovski: Hvilken sang er din favoritt gjennom tidene? Ja, det gav meg ett lite hint. Men visste ikke at du var så seriøs kunster da For et vanskelig spørsmål... Jeg har vært innom så mange sjangere i løpet av livet mitt, med dertil favoritter...En jeg alltid har likt, selv om jeg sjelden hører den er Bette Midler - The Rose. Maya76: Gratulerer med dagen på etterskudd. Hvilke kaker hadde dere? Viernes: Hva er din favorittkake? (Ja, jeg er godtesyk... ) 1
Guybrush Skrevet 17. september 2012 #6439 Skrevet 17. september 2012 Egentlig ikke. Men jeg leste i denne tråden at du gjerne ville loffa rundt i europa og levd av å tegne. Fritt oversatt fra hukommelsen :gjeiper: haha. Ikke før du sier om jeg er på rett spor eller ei Trodde du skjønte at du traff ganske godt
skruf Skrevet 17. september 2012 #6440 Skrevet 17. september 2012 Bahaha. Greit det, jeg kan godt fantasere videre om dere jeg Vel, dere har jo nevnt både kostymer, og bilder som ikke passer seg for KG, så litt kinky er dere nok. Jeg vil tippe at dere er sånn kosekinky. Hvilket vil si ikke de tøffeste sidene. Ikke noe breathcontrol, langvarige blåmerker o.l. Kanskje pisken(e) har kommet frem, men tipper dere venter litt med de. Men litt dasking forekommer nok både titt og ofte. Tror guybrush er den mest dominante. Men kan tenke meg at ting kan bli avbrutt av latter og lek en gang iblandt. Dere er nok like mye "på", begge to. Så kommer nok ikke noen innlegg om at "kjæresten min tar aldri initiativ til sex" fra dere to. Ja, det gav meg ett lite hint. Men visste ikke at du var så seriøs kunster da For et vanskelig spørsmål... Jeg har vært innom så mange sjangere i løpet av livet mitt, med dertil favoritter...En jeg alltid har likt, selv om jeg sjelden hører den er Bette Midler - The Rose. Maya76: Gratulerer med dagen på etterskudd. Hvilke kaker hadde dere? Viernes: Hva er din favorittkake? (Ja, jeg er godtesyk... ) Hadde en sjokoladekake som er innmari god (er to plater kokesjokolade bl.a i røren), Silfens oreomuffins og vafler:-D Fortsatt kake igjen........... Guybrush; Går du på høstjakt? (mener da firbeinte dyr eller fugler;-)) Swarovski; Hva er dine topp 3 favorittkaker, topp 3 sjokolader og topp 3 iskremer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå