TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6401 Skrevet 17. september 2012 Cadjack: Du spiser sjokoladepudding akkurat som meg! Bare jeg bytter den gjerne ut med jordbærgele. 1/4 gele og 3/4 vaniljesaus, så er vi på nett. Liker du Creme Brulee? Eller enklere - hva er favorittdesserten din? Favorittdesserten min er eplekake med vaniljeis. Jeg er egentlig ikke noe spesielt glad i søtsaker og kaker, men der er jeg troende til å jafse i meg litt. Dernest er det denne vaniljesaus/sjokoladepuddingen faktisk. Men som sagt, det er sjeldent jeg nyter noe dessert. Flair: jeg må jo bryte regelen her, og spørre deg. Drue får bli så sint han vil *peke nese* Men hva jobber du med som gjør at du reiser med drosje mongotidlig på morgenen?
skruf Skrevet 17. september 2012 #6402 Skrevet 17. september 2012 Jeg har ikke akkurat en drøss av x-er å velge mellom, men tror det må bli at han slukte godteriet. Var ikke snakk om å dele. Jeg gidder ikke å måtte forte meg for å få noe! (Generelt var han veldig usunn. Spiste grandis til frokost osv). Frustrerte fruer eller Home & Away Det kan være kult! Hvis man har riktige stilen riktignok. Enten med sort penbukse og hvit skjorte, eller: (vedlegg) (Ser at bildet jeg la ut også var med hvit skjorte, men mer "casual") Dreamdrops/ maya76/ Wednesday: Hva gjør du helst på morgenen på julaften? MÅ du se Askepott? Om morgenen på julaften så fyrer vi opp i peisen på tvstua, også sitter jentene og jeg under pledd, i pysj med julestrømpa (ja, jeg får fortsatt julestrømpe jeg også;-)) og ser tv:-) Men så går det litt i ett med forberedelser til julemiddagen, før vi stikker i kirken kl 14. Flair; Er du avhengig av kaffe om morgenen for å få kroppen igang?
skruf Skrevet 17. september 2012 #6403 Skrevet 17. september 2012 Maya76: åssen er det å ha blitt 1 år eldre idag ? - gratulerer så masse med dagen forresten. Takk:-) Joda, et år eldre gikk fint i år også:-) Var en koselig dag med mannen og jentene, pluss moren min og et par brødre tok turen innom. Masse fint fikk jeg også:-) Dreamdrops; Hva er den fineste gaven du har fått noensinne, og hva er den kjipste? 1
skruf Skrevet 17. september 2012 #6404 Skrevet 17. september 2012 Hadde du bursdag i går, Maya? Gratulerer så mye!! Takk:D
Sweet77 Skrevet 17. september 2012 #6405 Skrevet 17. september 2012 (endret) Favorittdesserten min er eplekake med vaniljeis. Jeg er egentlig ikke noe spesielt glad i søtsaker og kaker, men der er jeg troende til å jafse i meg litt. Dernest er det denne vaniljesaus/sjokoladepuddingen faktisk. Men som sagt, det er sjeldent jeg nyter noe dessert. Flair: jeg må jo bryte regelen her, og spørre deg. Drue får bli så sint han vil *peke nese* Men hva jobber du med som gjør at du reiser med drosje mongotidlig på morgenen? Å, det er det mange som har spurt meg om her inne, men jeg lovte meg selv når jeg begynte her at jeg ikke skulle fortelle det. Da blir jeg lett å kjenne igjen, og jeg kjenner så mange at jeg måtte blitt mye snillere, og det ville jeg sikkert ikke greid Drue: hvor sur ble du nå på en skala fra 1:10? *får ikke opp gjeipe-smilyen, den rosa du vet som rekker tunge til deg* Flair; Er du avhengig av kaffe om morgenen for å få kroppen igang? Totally. Kaffe, og mannen min som vekker meg igjen sånn 2.hvert minutt ca det første kvarteret. Heldigvis er han tålmodig, og heldigvis har jeg lært meg både å like det og holde kjeft - alternativt le av meg selv, i motsatt fall kommer det bare edder og galle ut. Jeg er sånn som ser ut som et ekte troll om morgenen, både inni og utenpå. Pent er det ikke, men han påstår det er supersøtt (!!) Og GRATULERER, Maya! Endret 17. september 2012 av Flair
Solsenga Skrevet 17. september 2012 #6406 Skrevet 17. september 2012 Solsenga: hva liker du å gjøre på julaften før julemiddagen? Som regel står jeg opp tidlig, tar meg en dusj og setter meg i sofaen med pysj og pledd. Også MÅ jeg spise julekaker til for-frokost! De siste årene har jeg jobbet på morgenen, men er alltid ferdig til Askepott. Følger ikke slavisk med lenger, men må i hvertfall ha på lyden i bakgrunnen. Etter det pynter jeg meg og drar til foreldrene mine. Gruer meg til jeg må stelle istand jul og julemiddagen selv, da vet jeg ikke om det blir jul lenger! maya76: Gratulerer så mye med dagen som var! Hvilke(n) av dine bursdagsfeiringer husker du best? Guybrush: Hvor mye kjøper du gave for (ca) til foreldre/ forelder? CadillacJack: Ribbe/ pinnekjøtt/ fisk/ medisterkaker/ pølser.. Hva vil du helst ha på julaften? Herr Heftig: Hva er den beste gaven du har fått?
Gjest Drue Skrevet 17. september 2012 #6407 Skrevet 17. september 2012 Drue: hvor sur ble du nå på en skala fra 1:10? *får ikke opp gjeipe-smilyen, den rosa du vet som rekker tunge til deg* Sånn ca 8. Også synes jeg det er rart at du sier at du ikke har hjernekapasitetet om morgenen, samtidig som du sier at du har lest hele det lange innlegget til Caddie om det norske militæret norah: jeg hadde ikke mulighet til å dra på matstreif. Var du der? Hvordan var det? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6408 Skrevet 17. september 2012 CadillacJack: Ribbe/ pinnekjøtt/ fisk/ medisterkaker/ pølser.. Hva vil du helst ha på julaften? Jeg er egentlig ikke så nøye på det på julaften, som oftest er jeg på jobb da. Men kan jeg slippe lutefisk eller pinnekjøtt, så er jeg veldig lykkelig. De gangene jeg selv har stått for middagen, så har det gått i høstens selvplukkede hjort eller reinkjøtt - med stor suksess. Solsenga: den mest tankeløse og/eller dårligste julegaven du har fått? henrix: hva ønsker du deg til jul av meg i år?
Solsenga Skrevet 17. september 2012 #6409 Skrevet 17. september 2012 Solsenga: den mest tankeløse og/eller dårligste julegaven du har fått? Mange gaver er gaver du får bare fordi man måtte kjøpe noe, men kommer ikke på noe tankeløst (da tolker jeg det som noe man kan bli støtt av/ lei seg for/ flau av). Har en mormor som elsker å kjøpe vesker og klær til meg, det har heldigvis blitt mye bedre de siste årene, men jeg har fått mye grelt. På ungdomsskolen fikk jeg en stabel med neonfarget gjennomsiktig undertøy (bestemortruse-fasong). De ble ikke akkurat mye brukt! Cad.Jack: Samme tilbake til deg, hva er den "dårligste" gaven du har fått? OG hva er den dårligste du har gitt?
skruf Skrevet 17. september 2012 #6410 Skrevet 17. september 2012 Som regel står jeg opp tidlig, tar meg en dusj og setter meg i sofaen med pysj og pledd. Også MÅ jeg spise julekaker til for-frokost! De siste årene har jeg jobbet på morgenen, men er alltid ferdig til Askepott. Følger ikke slavisk med lenger, men må i hvertfall ha på lyden i bakgrunnen. Etter det pynter jeg meg og drar til foreldrene mine. Gruer meg til jeg må stelle istand jul og julemiddagen selv, da vet jeg ikke om det blir jul lenger! maya76: Gratulerer så mye med dagen som var! Hvilke(n) av dine bursdagsfeiringer husker du best? Takk:-D Jeg vet ikke om jeg husker noen bursdager som ekstra spesielle, men såklart var det ekstra stas å bli 18! Endelig kunne jeg kjøpe vin på polet selv uten å sende bestemor dit for å handle for meg! Og superfest med venner på kvelden:-) I voksen alder så er alle bursdager kjekke; ligge våken å vente på at mann og barn skal "vekke" meg, få kaffe på senga (takler ikke frokost med en gang jeg har våknet) og spente jenter som har laget gaver og tegnet kort til meg. Også er det alltid spennende å pakke opp gaver fra mannen, han er virkelig god på gaver:-) Bursdagen ifjor var forresten litt stusselig, da var jeg hjemme alene! Wednesday; Når har du bursdag?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6411 Skrevet 17. september 2012 Mange gaver er gaver du får bare fordi man måtte kjøpe noe, men kommer ikke på noe tankeløst (da tolker jeg det som noe man kan bli støtt av/ lei seg for/ flau av). Har en mormor som elsker å kjøpe vesker og klær til meg, det har heldigvis blitt mye bedre de siste årene, men jeg har fått mye grelt. På ungdomsskolen fikk jeg en stabel med neonfarget gjennomsiktig undertøy (bestemortruse-fasong). De ble ikke akkurat mye brukt! Cad.Jack: Samme tilbake til deg, hva er den "dårligste" gaven du har fått? OG hva er den dårligste du har gitt? jeg lar meg til stadighet forundre/fundere på alle disse marsipangrisene jeg får hvert år. jeg er noe allergisk mot marsipan. mandel er rett og slett en kjapp vei til sykehuset for meg. et år fikk jeg cden til kristian valen. man gir ikke sånt til folk man liker. jeg liker bedre å få kort hvor man skriver ned noen ord til meg. den dårligste gaven jeg har gitt var en virkelig i-siste-lite-gave type statoil. en paraply. ikke spør, jeg skjemmes enda. Drue: pleier du ha store bursdagsfeiringer?
Solsenga Skrevet 17. september 2012 #6412 Skrevet 17. september 2012 jeg lar meg til stadighet forundre/fundere på alle disse marsipangrisene jeg får hvert år. jeg er noe allergisk mot marsipan. mandel er rett og slett en kjapp vei til sykehuset for meg. et år fikk jeg cden til kristian valen. man gir ikke sånt til folk man liker. jeg liker bedre å få kort hvor man skriver ned noen ord til meg. den dårligste gaven jeg har gitt var en virkelig i-siste-lite-gave type statoil. en paraply. ikke spør, jeg skjemmes enda. Du ba om det, Jack! Hvem var den heldige som fikk paraplyen?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6413 Skrevet 17. september 2012 Du ba om det, Jack! Hvem var den heldige som fikk paraplyen? ....dette er faktisk fantastisk flaut. min mor. jeg hadde helt glemt at jeg skulle på julemiddag hos dem 1. juledag, og jah. men jeg gjorde det mer enn godt nok opp igjen for henne til hennes fødselsdag 20 dager etter. 1
Silfen Skrevet 17. september 2012 #6414 Skrevet 17. september 2012 ....dette er faktisk fantastisk flaut. min mor. jeg hadde helt glemt at jeg skulle på julemiddag hos dem 1. juledag, og jah. men jeg gjorde det mer enn godt nok opp igjen for henne til hennes fødselsdag 20 dager etter. Har din mor bursdag 14.01? I så fall en meget bra dato.
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6415 Skrevet 17. september 2012 Har din mor bursdag 14.01? I så fall en meget bra dato. *sukk* enda en å kjøpe paraply til. Minya: kostymeplaner for halloween?
Silfen Skrevet 17. september 2012 #6416 Skrevet 17. september 2012 *sukk* enda en å kjøpe paraply til. Slapp av, det er ikke min. Min er top secret.
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #6417 Skrevet 17. september 2012 Slapp av, det er ikke min. Min er top secret. hey, en utfordring. Maruuuh: beste sang å spille minuttene før man skal ut døren og ut på byen for å treffe småfrøkener?
Silfen Skrevet 17. september 2012 #6418 Skrevet 17. september 2012 hey, en utfordring. HAHA! Error; ville du vært Errol Flynn eller James Dean. Utdyp.
Sweet77 Skrevet 17. september 2012 #6419 Skrevet 17. september 2012 Sånn ca 8. Også synes jeg det er rart at du sier at du ikke har hjernekapasitetet om morgenen, samtidig som du sier at du har lest hele det lange innlegget til Caddie om det norske militæret Takk!!
Gjest Error Sapiens Skrevet 17. september 2012 #6420 Skrevet 17. september 2012 (endret) Hoi! Fikk et lite hint om at jeg hadde vært uhøflig og ikke svart på spm her.. Så nå har jeg scrollet på meg epelepsianfall for å ordne opp i det: Error Sapiens: Tror du det finnes liv et annet sted i universet? Absolutt. Noe annet ville vært arrogant. Men hva slags liv, og hvor komplisert.. I dunno Error Sapiens: Tror du på et liv etter døden? Ja, for de som fortsetter å leve. Nei for den som dør. Error Sapiens: holder du deg unna et underforum? Av en spesiell grunn? Nei Ikke som jeg vet? Nevn gjerne eksempler på underforum jeg bør holde meg unna. Error Sapiens: Røyker/snuser du? Null og nix. Svineri. Ingen nikotin her i gården. Error Sapiens: Har du sendt PM til, eller fått PM av noen smukke KG-damer enda? Nei. Ikke annet enn et par mld med skryt for smarte innlegg. Ikke "smukkrealtert". Ikke fått noen heller, hvorfor skulle jeg det? Error; ville du vært Errol Flynn eller James Dean. Utdyp. James Dean. Sixpence og skinnjakke er min greie, og på ungdomsskolen fikk jeg mange kommentarer om likhetstrekk i ansiktet. Aphrodite: Gjør du ? Holder deg unna underforum? Dramdrops: Siste konsertopplevelse? Endret 17. september 2012 av Error Sapiens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå