Mynona Skrevet 25. juni 2012 #421 Del Skrevet 25. juni 2012 Mynona-83 - Hvem eller hva gjorde størst inntrykk på deg i dine tenårene? Idoler, forbilder, og så videre. Jeg vet ikke om det var så mye som gjorde stort inntrykk på meg da. Har egentlig aldri hatt noen forbilder eller idoler. Trivdes vel i min egen boble (altså samfunnet der jeg vokste opp), uten å ta så mye til meg hva kjendiser og slikt drev med. Men av hendelser som gjorde stort inntrykk på meg har vært tsunamien i Thailand, tur med Hvite busser til konsentrasjonsleirene i Polen/Tyskland, og se uttrykket og begeistringen til de irakiske jentene (eller var de fra Iran?) da de svømte og snorklet for første gang (de hadde ikke sett havet før). Ja, det var det jeg kom på nå. SemperFi: Hvem savner du mest akkurat nå? Bond: Er du klønete/klomsete? Tonje!: Hvordan er drømmeferien din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. juni 2012 #422 Del Skrevet 25. juni 2012 Neida, vet ikke om det er noen som heter det der. Hadde bare en hypotese om at alle som er litt "hardcore" på et forum, ofte skriver på flere Bond: Hvilke studieretninger appellerer til dine interesser? Jeg er ekstremt hardcore selvfølgelig. Men jeg bruker ikke noen andre fora aktivt lenger. Var aktiv på et p2p forum tidligere, men det var liksom 10 år siden. Studieretninger: Kan nok finne noe interessant i det aller meste, utenom fagene som tar utgangspunkt i mer ekstrem sosialkonstruktivistisme - jeg klarer ikke få det til å klikke hos meg. I videregående tok jeg fordypning i matte, og var nok over gjennomsnitt interessert i matte, fysikk og kjemi i skolen. Men etter det har jeg nok vært innom en god del annet - noe kunst-rettet og til slutt endt opp med samfunnsvitenskap og er passe tverrfaglig i min egen forskning. Skal nok ikke være mer presis enn det tenker jeg Bond: Er du klønete/klomsete? Tror jeg er mer distre og opplever (skaper?) konstant kaos rundt. Kan nok være litt klønete om jeg føler jeg er i en ubekvem setting, men ikke så veldig mye ellers. Eller, ikke mer enn mange andre - vil jeg helst tro i hvert fall. Nei vent - en ting er jeg flink på - å tryne helt uten videre (jepp, edru). * * * Mortem - Beste iskrem? Flair - hvis du måtte være en reality-kjendis for én dag, hvem hadde du helst vært og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 25. juni 2012 #423 Del Skrevet 25. juni 2012 Hmm.. Den isen som ligner på lion king size.. (husker ikke hva den heter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juni 2012 #424 Del Skrevet 25. juni 2012 Mortem: Har du glemt reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. juni 2012 #425 Del Skrevet 25. juni 2012 NozMonster: Hadde det ikke vært koseligere med, KozMonster? neeej, det synes jeg da ikke... Fysikeren: Hadde ikke "Fystikk" vært et bedre nick til deg? Bond: forsto jeg det rett da du skrev oppiher at om en moderator fjerner noen "ulovlige" innlegg i en tråd, så kan ingen modder etter dette skrive et innlegg i denne tråden for å debattere? why? Yme: Hva er den mest unyttige kjøkkendingsen du har? (type salatslynge, epleskreller osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 25. juni 2012 #426 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) SemperFi: Hvem savner du mest akkurat nå? Tilhørighet. Dessverre var ikke akkurat dette som var savnet før, jeg tenkte ikke på det en gang. Men ettersom jeg har blitt eldre får jeg stadig vekk høre at jeg ikke "hører" til Norge, selv om jeg har bodd i Norge over 21 år. Jeg har gjort min plikt over Norge "tjenestegjort". Jeg har også jobbet, skattet godt uten å klage, bidratt til samfunnet og hjulpet andre på eget initiativ eller når det har blitt etterspurt. Jeg passer ihvertfall ikke inn i Irans samfunn. Selv om jeg snakker Farsi bra, merker de at jeg snakker "gammel" Farsi. Jeg kan lese og skrive litt på Farsi, men dagens Iran er langt ifra mine personlige grunnstener. Jeg får høre av iranere fra Iran at jeg heller ikke er iraner. Så da er man stuck in the middle. Trist at det er slikt, selv om vennene mine sier at de aldri har møtt en person med min bakgrunn før, og jeg får høre det hele tiden at jeg er "nordmann". Men jo eldre jeg blir jo mer fordommer møter jeg. Det virker som om verden går bakover i mitt hode. I.o.m at jeg trives best med norsk kjæreste blir det også vanskeligere for meg enn en etnisk norsk gutt. Foreldrene mine har tredd over hodene våre at vi følger norsk kultur. Men det er en tomhet i meg, en tomhet som vokser. Men, men ... Lang historie, jeg skal ikke rante i vei. Edit. Så nå at det sto hvem og ikke hva. Jeg savner en barndomsvenn, han tok sitt eget liv. En kollega som også tok sitt eget liv og morfar. Selv om jeg kun møtte morfar par 4-5 ganger i mitt liv kunne man se fra innerst inne i sjelen hans at han satt pris på meg. Han hadde de grønne små øyne og kort hvitt hår. Mynona-83. Hvordan lager du middagen, blir det mye freestyle eller følger du oppskriftene til punkt og prikke? Yme. Jeg har stor respekt til deg, og du virker som en åpen og tillitsfull person. Hjelper du ofte personer du ser trenger hjelp uten at de spør? Endret 25. juni 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 25. juni 2012 #427 Del Skrevet 25. juni 2012 SemperFI: Har du slettet deg fra KG tidligere og gjennoppstått med samme nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. juni 2012 #428 Del Skrevet 25. juni 2012 Tilhørighet. Mynona-83. Hvordan lager du middagen, blir det mye freestyle eller følger du oppskriftene til punkt og prikke? Først: Så; det blir stort sett freestyle. Hvis jeg skal lage noe jeg ikke har laget før (og som ikke ligner på noe jeg har laget før) pleier jeg å følge oppskriften. Neste gang jeg skal lage det ser jeg på den for å se mengdeforhold, men da erstatter jeg gjerne ting med andre ting osv. Man tager hva man haver. Men noen ganger har jeg ikke alt som skal i en oppskrift, så da bruker jeg noe som ligner. Flair: Hva slags klesstil har du? Maruwan: Beskriv deg selv med 6 ord; 3 positive og 3 negative Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 25. juni 2012 #429 Del Skrevet 25. juni 2012 Tilhørighet. Dessverre var ikke akkurat dette som var savnet før, jeg tenkte ikke på det en gang. Men ettersom jeg har blitt eldre får jeg stadig vekk høre at jeg ikke "hører" til Norge, selv om jeg har bodd i Norge over 21 år. Jeg har gjort min plikt over Norge "tjenestegjort". Jeg har også jobbet, skattet godt uten å klage, bidratt til samfunnet og hjulpet andre på eget initiativ eller når det har blitt etterspurt. Jeg passer ihvertfall ikke inn i Irans samfunn. Selv om jeg snakker Farsi bra, merker de at jeg snakker "gammel" Farsi. Jeg kan lese og skrive litt på Farsi, men dagens Iran er langt ifra mine personlige grunnstener. Jeg får høre av iranere fra Iran at jeg heller ikke er iraner. Så da er man stuck in the middle. Trist at det er slikt, selv om vennene mine sier at de aldri har møtt en person med min bakgrunn før, og jeg får høre det hele tiden at jeg er "nordmann". Men jo eldre jeg blir jo mer fordommer møter jeg. Det virker som om verden går bakover i mitt hode. I.o.m at jeg trives best med norsk kjæreste blir det også vanskeligere for meg enn en etnisk norsk gutt. Foreldrene mine har tredd over hodene våre at vi følger norsk kultur. Men det er en tomhet i meg, en tomhet som vokser. Men, men ... Lang historie, jeg skal ikke rante i vei. Word BM2: hvor høy er du, og hvor mye veier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 25. juni 2012 #430 Del Skrevet 25. juni 2012 Word BM2: hvor høy er du, og hvor mye veier du? 174cm, 73 - 74 kg. Mål om 65 kg før jul. Flair: Har du sett Vøringsfossen med egne øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. juni 2012 #431 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Bond: forsto jeg det rett da du skrev oppiher at om en moderator fjerner noen "ulovlige" innlegg i en tråd, så kan ingen modder etter dette skrive et innlegg i denne tråden for å debattere? why? Næh ikke helt - samme modde skal ikke både moderere og delta i en diskusjon - for å holde det ryddig og mest mulig upartisk. Så om jeg deltar i diskusjonen her og det blir noen regelbrudd i etterkant, burde det ikke være meg som rydder men en annen moderator som ikke har deltatt her BM2 - din mest romantiske minne? NozMonster - hva er kjedeligst i verden? Endret 25. juni 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 25. juni 2012 #432 Del Skrevet 25. juni 2012 Fysikeren: Beskriv deg selv med 4 ord. Sosial, morsom, snill og avslappet. Fysikeren: Hadde ikke "Fystikk" vært et bedre nick til deg? Hoho! Morsom norah: Hva gjør du på en lørdagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 25. juni 2012 #433 Del Skrevet 25. juni 2012 BM2 - din mest romantiske minne? Har ingen slike som jeg kommer på Det nærmeste må være den gangen to jenter stemplet meg som romantisk. Var vel ca 22 den gangen? Det var februar og kveldstid. Rundet "hjørnet" fra Monument og fikk Tower Brigde i åsynet. Sa noe i rettning av: "Jøss her var det fint! Tenk å sitte på en benk med noen her". Fikk noen nndååå og sukk som respons. Er vel et slikt YouHadToBeThere øyeblikk :gjeiper: BettyBoop: Kan ikke du være grei og bytte nick til BettyBoobs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 25. juni 2012 #434 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Maruwan: Beskriv deg selv med 6 ord; 3 positive og 3 negative Positivt: Samvittighetsfull, intelligent, talent for det jeg driver med Negativt: Lat, irriterende stort markeringsbehov, egoistisk BM2: Hvor gammel er du? Endret 25. juni 2012 av Maruwan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 25. juni 2012 #435 Del Skrevet 25. juni 2012 BM2: Hvor gammel er du? Nærmere 50 en 30 for å si det slik. Vampen: Hvor rampen er du på en skala fra 13 til 47? Der 47 er såpass rampete at politiet vil ha et ord med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 25. juni 2012 #436 Del Skrevet 25. juni 2012 Cosette: har du andre kunstneriske/kreative evner i tillegg til at du kan skrive? Jeg er egentlig nokså musikalsk, har et godt øre. Spilte piano i oppveksten og kunne sikkert utviklet meg videre, men jeg øvde altfor lite og lot det skli helt ut. Angrer på det idag. Har visst litt anlegg for tegning og maling også, uten at det er noe jeg gjør særlig ofte. Nja, ganske så lite. Jeg sjekka nå - jeg har 16 "samtaler". Hvor mange har du? Rundt samme antall her også, litt flere. Men det er forholdsvis få av dem som hadde vært interessante å snoke i, for å si det slik. Kråkefjas: Hvordan er du som kjæreste, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #437 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Kråkefjas: Hvordan er du som kjæreste, tror du? Bortsett fra at jeg er fattig og har lav status, så er jeg helt perfekt. Og det mener jeg helt oppriktig. Jeg er høy, mørk, sterk, handy som få, svært kunnskapsrik. intelligent og reflektert. Veldig forståelsesfull og har sykelig god intuisjon (innsikt, mente jeg selvsagt). Og så er jeg den morsomste jeg kjenner. Hva med deg, cosette? Endret 25. juni 2012 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 25. juni 2012 #438 Del Skrevet 25. juni 2012 Og jeg er Johnny Depp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #439 Del Skrevet 25. juni 2012 Nerdmedsverd: Gratulerer med ny dame! Amber Heard er virkelig et solid stykke arbeid. Så til spørsmålet: Driver du med laiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. juni 2012 #440 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Tonje: Nå har alle kommet med spørsmål om hvorfor du er søt, hvorfor du er pen osv. Hvem ville du gått på date med om du måtte velge en bruker? Endret 25. juni 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå