Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Godt det ikke bare er meg:fnise:

Både ja og nei. Jeg er flink til å få dratt på trening, så da får jeg jo egentlig egentid, men for meg så er egentid muligheten til å sette meg ned og gjøre ingenting, alene i litt eget hus - og det har jeg nesten ikke hatt siden før plutten ble født.

Da får du tenke at du er søm en god vin, du blir bare bedre med alderen 🥰

Barbie, Lego,  Briomekk. Ute hoppet vi slengtau, paradis og strikk. Og sykkel - alle skulle sykle overalt, så det var litt slitsomt å ikke kunne det. 

@Rosendahl Har du noen gang ligget på sykehus? 

@Strange Doll Hvis du skulle ha flyttet til en annen by i Norge enn den du bor i, hvilken ville du valgt og hvorfor? 

Kristiansand eller Fredrikstad :) Fordi jeg er veldig glad i byene og har et godt inntrykk av de :) 

@Lykke Li samme spørsmål til deg :)

Skrevet
Lykke Li skrev (10 timer siden):

@Daryl Dixon Hvilken tv-serie går du aldri lei av, og hvorfor elsker du den?

Det må bli friends. Jeg elsker humoren og karakterene. Og den har vært trøst og hjelp i mange år. Når jeg ikke fikk sove så vær den god å ha, og som bakgrunnslyd når jeg syntes natta ble for stille. Jeg er oppriktig glad i den serien. 

@Lykke Li Hvilken karakter i friends er du mest lik? 

Gjest Rosendahl
Skrevet
Lykke Li skrev (11 timer siden):

Godt det ikke bare er meg:fnise:

Både ja og nei. Jeg er flink til å få dratt på trening, så da får jeg jo egentlig egentid, men for meg så er egentid muligheten til å sette meg ned og gjøre ingenting, alene i litt eget hus - og det har jeg nesten ikke hatt siden før plutten ble født.

Da får du tenke at du er søm en god vin, du blir bare bedre med alderen 🥰

Barbie, Lego,  Briomekk. Ute hoppet vi slengtau, paradis og strikk. Og sykkel - alle skulle sykle overalt, så det var litt slitsomt å ikke kunne det. 

@Rosendahl Har du noen gang ligget på sykehus? 

@Strange Doll Hvis du skulle ha flyttet til en annen by i Norge enn den du bor i, hvilken ville du valgt og hvorfor? 

Ja. Var ikke noe gøy.
Hadde du noen av de typiske barnesykdommene som barn?

Skrevet
Strange Doll skrev (12 timer siden):

Kristiansand eller Fredrikstad :) Fordi jeg er veldig glad i byene og har et godt inntrykk av de :) 

@Lykke Li samme spørsmål til deg :)

Leknes i Lofoten eller Trondheim kanskje? Trondheim er en veldig hyggelig by, og jeg kjenner folk der fra før. Jeg elsker naturen i Lofoten og kunne kanskje bodd der - hvertfall en liten stund. Også har jeg venner som bor der også 😅

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Det må bli friends. Jeg elsker humoren og karakterene. Og den har vært trøst og hjelp i mange år. Når jeg ikke fikk sove så vær den god å ha, og som bakgrunnslyd når jeg syntes natta ble for stille. Jeg er oppriktig glad i den serien. 

@Lykke Li Hvilken karakter i friends er du mest lik? 

Jeg tror kanskje jeg er mest lik Monica?🙈 Ikke så nevrotisk, og langt unna så god på å lage mat, men sånn ellers... 

Rosendahl skrev (1 time siden):

Ja. Var ikke noe gøy.
Hadde du noen av de typiske barnesykdommene som barn?

Jeg hadde vannkopper (såvidt, hadde en prikk), falsk krupp og kikhoste hvertfall, men de andre ble jeg vaksinert mot (meslinger,kusma og røde hunder)

@Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @SidFernwilter @NonJuan 

Liker du vann og er du flink til å få i deg nok ila. dagen? Og liker du best vann med eller uten bobler/med eller uten smak? 

Gjest Rosendahl
Skrevet
Lykke Li skrev (28 minutter siden):

Leknes i Lofoten eller Trondheim kanskje? Trondheim er en veldig hyggelig by, og jeg kjenner folk der fra før. Jeg elsker naturen i Lofoten og kunne kanskje bodd der - hvertfall en liten stund. Også har jeg venner som bor der også 😅

Jeg tror kanskje jeg er mest lik Monica?🙈 Ikke så nevrotisk, og langt unna så god på å lage mat, men sånn ellers... 

Jeg hadde vannkopper (såvidt, hadde en prikk), falsk krupp og kikhoste hvertfall, men de andre ble jeg vaksinert mot (meslinger,kusma og røde hunder)

Liker du vann og er du flink til å få i deg nok ila. dagen? Og liker du best vann med eller uten bobler/med eller uten smak? 

Er ikke flink nok dessverre. Liker best farris bris med bringebærsmak.

hoppet dere  paradis som barn? 

Skrevet
Strange Doll skrev (19 timer siden):

@SidFernwilter Brunetter eller blondiner?

alle på en gang? hvor er redheadsene? 

Rosendahl skrev (18 timer siden):

Liker du å gå på kaffebar?

liker ikke kaffe, vokst opp alt for nært Friele sine fabrikker i Bergen og får fremdeles gysninger av den grusomme lukten når de brenner bønder der oppe. artig nok drikker jeg sånn sett heller ikke noen andre varme drikker heller, jo, suppe! 

Lykke Li skrev (3 timer siden):

@SidFernwilter 

drikker alltid nok vann i løpet av dagen, litt svak for den nye til Farris med bringebær og et eller annet som var veldig godt. hm. nå må jeg ut og ha sånn! fy på deg! 

@NonJuan au! du blir bitt av en ettermiddkoppflue. ta på plaster! og så kan du velge en av disse superkreftene som bonus: du kan velge å enten bæsje iskrem eller fise flammer - hvilken blir det? 
@Strange Doll når du ser saccosekker i disse dager, tenker du på meg da? 
@Lykke Li hva gjør deg lykkeligst: lytte til musikk eller lese bok? 
@Rosendahl  din favoritt artist for tiden er? 
@Daryl Dixon utfordring; velg en sang av rune rudberg som du må spille minst fem ganger i løpet av dagen. hvilken blir det? 

Gjest Rosendahl
Skrevet
SidFernwilter skrev (6 timer siden):

liker ikke kaffe, vokst opp alt for nært Friele sine fabrikker i Bergen og får fremdeles gysninger av den grusomme lukten når de brenner bønder der oppe. artig nok drikker jeg sånn sett heller ikke noen andre varme drikker heller, jo, suppe! 

drikker alltid nok vann i løpet av dagen, litt svak for den nye til Farris med bringebær og et eller annet som var veldig godt. hm. nå må jeg ut og ha sånn! fy på deg! 

@NonJuan au! du blir bitt av en ettermiddkoppflue. ta på plaster! og så kan du velge en av disse superkreftene som bonus: du kan velge å enten bæsje iskrem eller fise flammer - hvilken blir det? 
@Daryl Dixon utfordring; velg en sang av rune rudberg som du må spille minst fem ganger i løpet av dagen. hvilken blir det? 

Har sluttet å høre på musikk. Men før likte jeg Kent A-ha og Minor Majority veldig godt.
Abonnerer du på noen aviser eller blader? 

Skrevet

hah, tidenes skrivefeil. la meg bare gjøre det klart at Friele brenner ikke bønder. BØNNER. beklager forvirringen.

• Liker 1
Skrevet
Lykke Li skrev (13 timer siden):

Jeg er alt for dårlig på å drikke vann. Liker best helt vanlig vann uten noe greier :) 

SidFernwilter skrev (9 timer siden):

Fordi du skulle VELGE, vel. 

Ja, jeg har et par i huset og da går tankene til deg. 

@SidFernwilter Når blir du irritert på meg? 

@Lykke Li hvilken dag i uken er best? 

@NonJuan sverger du til tacofredag, eller er du fleksibel? 

@Rosendahl Hva ser du på som ditt største talent? 

Skrevet
Lykke Li skrev (På 13.10.2021 den 23.23):

@NonJuan Tror du fortsatt på julenissen på ordentlig...? For det gjør jeg og jeg møter aldri noen andre voksne som tror🙈🤩 

Klart jeg tror på nissen!! Jeg setter ut grøt hver vinter jeg! Alltid gjort.  Den mest morsomme er jo Fjøsnissen! 

Strange Doll skrev (På 13.10.2021 den 20.25):

@NonJuan Hvor ofte bytter du mobil?

Bytter man mobil? Har fremdeles Nokia 3310 jeg! (Kun da de går i stykker)

SidFernwilter skrev (På 14.10.2021 den 0.18):

@NonJuan  så du videoen og sang med, du også nå?

Nei jeg sang ikke med... men dødmanns blues sang jeg en gang på Audition.  Ble visst ikke med videre.... "Det satt en stakkars faen på en benk hvor der jeg bor....hans øyne........var fulle av tårer...."  Ikke sikkert de likte den.... 

Rosendahl skrev (På 14.10.2021 den 7.34):

Er DU MGP fan? 

Ja, jeg tror faktisk jeg er det. Elsker å få det med meg iallefall :) 

Lykke Li skrev (20 timer siden):

@NonJuan Liker du vann og er du flink til å få i deg nok ila. dagen? Og liker du best vann med eller uten bobler/med eller uten smak? 

Jeg liker vann enten innvendig eller utvendig. Men om jeg får i meg nok veske i løpet av en dag? Nei det tror jeg ikke. 

Men det burde jeg jo gjøre....  Jeg er glad i stort sett all boblevann. Kunne ikke fordra Farris før. men nå liker jeg det :)

@Strange Doll Hvilke to sportsutøvere kunne du tenkt deg og møtt? 

@SidFernwilter Er utseende viktig i et forhold?     Både innad og utad...

@Lykke Li Hva er dine planer for helgen? Pleier du å planlegge helger, eller tar du de som det kommer?

@Rosendahl Si at du måtte skryte av en av dine ferdigheter, hvilken ferdighet ville det være?  som f.eks   "Rask, Ryddig, Ærlig e.l" 

Skrevet
SidFernwilter skrev (16 timer siden):

Jei tlol jei bæsser iskjem fåj da kan jei bæsse mye og bji semperik

Strange Doll skrev (7 timer siden):

Veldig fleksibel.. er jo tross alt Pizza! 😂   Seriøst. tror egentlig bare Lørdager er fast dag med samme mat... 🤣

@Strange Doll Hvilken sang ville du sunget sammen med Kurt Nilsen om du måtte gå opp på scenen? 

Skrevet
Rosendahl skrev (21 timer siden):

Er ikke flink nok dessverre. Liker best farris bris med bringebærsmak.

hoppet dere  paradis som barn? 

Det gjorde vi! 

SidFernwilter skrev (18 timer siden):

Oi, jeg vet virkelig ikke. Å lese en bok er stort sett min "go to" når verden er vanskelig, men musikk er en veldig stor del av livet mitt. Tror ikke jeg klarer å velge 🤷‍♀️

Strange Doll skrev (8 timer siden):

Jeg er alt for dårlig på å drikke vann. Liker best helt vanlig vann uten noe greier :) 

Lørdag! For da står mannen opp tidlig med 2åringen, og jeg får sove lenge. Også spiser vi alltid pizza på lørdag, og det er noe helt eget ved fast lørdagspizza. 

NonJuan skrev (1 time siden):

Klart jeg tror på nissen!! Jeg setter ut grøt hver vinter jeg! Alltid gjort.  Den mest morsomme er jo Fjøsnissen! 

Nei jeg sang ikke med... men dødmanns blues sang jeg en gang på Audition.  Ble visst ikke med videre.... "Det satt en stakkars faen på en benk hvor der jeg bor....hans øyne........var fulle av tårer...."  Ikke sikkert de likte den.... 

Jeg liker vann enten innvendig eller utvendig. Men om jeg får i meg nok veske i løpet av en dag? Nei det tror jeg ikke. 

Men det burde jeg jo gjøre....  Jeg er glad i stort sett all boblevann. Kunne ikke fordra Farris før. men nå liker jeg det :)

@Lykke Li Hva er dine planer for helgen? Pleier du å planlegge helger, eller tar du de som det kommer?

@Rosendahl Si at du måtte skryte av en av dine ferdigheter, hvilken ferdighet ville det være?  som f.eks   "Rask, Ryddig, Ærlig e.l" 

Denne helgen skal jeg i barnebursdag, på show, ut å spise, på loppemarked, hente plutten his svigers og spise middag der 😅 Jeg både planlegger og tar det som det kommer. Kommer an på helgen 🙈

@NonJuan @Strange Doll @Rosendahl @SidFernwilter @Daryl Dixon Liker du sauer? Hvorfor/hvorfor ikke?

Gjest Rosendahl
Skrevet
Strange Doll skrev (9 timer siden):

At jeg kan hekle 😊
Hva er ditt forhold til garn? 

Gjest Rosendahl
Skrevet
NonJuan skrev (2 timer siden):

Jeg er et skikkelig ordensmenneske 🙈
Liker du å gjøre rent? 

Gjest Rosendahl
Skrevet
Lykke Li skrev (55 minutter siden):

Det gjorde vi! 

Oi, jeg vet virkelig ikke. Å lese en bok er stort sett min "go to" når verden er vanskelig, men musikk er en veldig stor del av livet mitt. Tror ikke jeg klarer å velge 🤷‍♀️

Lørdag! For da står mannen opp tidlig med 2åringen, og jeg får sove lenge. Også spiser vi alltid pizza på lørdag, og det er noe helt eget ved fast lørdagspizza. 

Denne helgen skal jeg i barnebursdag, på show, ut å spise, på loppemarked, hente plutten his svigers og spise middag der 😅 Jeg både planlegger og tar det som det kommer. Kommer an på helgen 🙈

@NonJuan @Strange Doll @Rosendahl @SidFernwilter @Daryl Dixon Liker du sauer? Hvorfor/hvorfor ikke?

Sauer er kjempefine dyr. Digger dem. Best i levende tilstand. 
Koker du fårikål nå om høsten? 

Annonse
Skrevet
On 10/13/2021 at 12:24 AM, SidFernwilter said:

ikke ennå, en dag så må det skje. foretrekker uansett de uten nøtter. 

@Jessica! 

Er dette den beste melodien fra 90tallet?

Haha, aldri hørt den før, så usikker på om den er kremen av kremen - men litt av en tittel da: Please dont talk to Jessica :skratte:Kanskje alle her inne skal ta den til følge.. :sprettoy:

On 10/13/2021 at 3:42 AM, Strange Doll said:

So ro lille mann! 

Aner ikke, helt oppriktig. Hadde sikkert vært singel med 14 katter 😂

@Jessica! Hva er det verste du vet av mat? 

Innmat! Typ: lever, blodklubb, lungemos... :sjokkbla:

On 10/13/2021 at 7:09 PM, NonJuan said:

Linni uten tvil. Jeg digger Linni!  ❤️ 

Er så vannvittig mange gode Countrysanger. Kjempesansen for Brad Paisley,  Zach Williams, Lee Brice

@Jessica! Har du noen gang kledd deg ut for ikke å bli gjenkjent?  (Ikke karneval kostymepartyer og slikt) men sånn i det daglige

Klart det, og jeg kom unna med det skal jeg si deg :nigo:

@NonJuan  Er du litt foggy om natta? 

@Strange Doll   Har du noen gang opplevd å miste kontakten med en god venn?

@SidFernwilter Har du flere kjente her inne?

Skrevet
Strange Doll skrev (15 timer siden):

jeg har egentlig bare blitt irritert på deg en gang, men jeg var strengt tatt mer irritert på meg. 

NonJuan skrev (8 timer siden):

yep, utseeendet er veldig viktig, de som mener noe annet ljuger. inni ser jeg ikke så ofte, men jeg liker kvinder med edle hensikter og motiver. 
Død Manns Blues er fet, forøvrig. brukte spille den på gitar ofte i gamle dager da jeg ennå var ung og lovende.

Lykke Li skrev (6 timer siden):

@SidFernwilter Liker du sauer? Hvorfor/hvorfor ikke?

dumme drittdyr, kun overgått av kameler. 

Skrevet
Jessica! skrev (2 timer siden):

ja, en hel del. flere gode venner og sånt. og en kvinne går rundt og forteller at hun er min kone. det er jævlig skummelt, for det er jaggu meg helt sant. 

@NonJuan audition, sier De? hva slags audition var dette?
@Strange Doll ble du oppgitt over meg da jeg sa jeg skulle jobbe bokstavelig talt i hele dag?
@Lykke Li verdens beste bok er...:?
@Jessica! om morgenen, frokost og sånn. eplejuice, appelsinjuice eller melk? NEI, DU FÅR IKKE TE, VANNKOKEREN ER I STYKKER! 
@Rosendahl eier du noe slags dyr? krokodiller teller ikke.

Skrevet
SidFernwilter skrev (7 timer siden):

ja, en hel del. flere gode venner og sånt. og en kvinne går rundt og forteller at hun er min kone. det er jævlig skummelt, for det er jaggu meg helt sant. 

@NonJuan audition, sier De? hva slags audition var dette?
@Strange Doll ble du oppgitt over meg da jeg sa jeg skulle jobbe bokstavelig talt i hele dag?
@Lykke Li verdens beste bok er...:?
@Jessica! om morgenen, frokost og sånn. eplejuice, appelsinjuice eller melk? NEI, DU FÅR IKKE TE, VANNKOKEREN ER I STYKKER! 
@Rosendahl eier du noe slags dyr? krokodiller teller ikke.

Ja, men jeg har vel igrunn gitt litt opp.

Jessica! skrev (10 timer siden):

Haha, aldri hørt den før, så usikker på om den er kremen av kremen - men litt av en tittel da: Please dont talk to Jessica :skratte:Kanskje alle her inne skal ta den til følge.. :sprettoy:

Innmat! Typ: lever, blodklubb, lungemos... :sjokkbla:

Klart det, og jeg kom unna med det skal jeg si deg :nigo:

@NonJuan  Er du litt foggy om natta? 

@Strange Doll   Har du noen gang opplevd å miste kontakten med en god venn?

Ja mange. Men har valgt å tenke at det er for en grunn.

Rosendahl skrev (13 timer siden):

At jeg kan hekle 😊
Hva er ditt forhold til garn? 

Ikke eksisterende 😅😂

Lykke Li skrev (14 timer siden):

Det gjorde vi! 

Har ikke noe imot sauer, de blir god mat og skader meg ikke når de lever.

NonJuan skrev (15 timer siden):

Jei tlol jei bæsser iskjem fåj da kan jei bæsse mye og bji semperik

Veldig fleksibel.. er jo tross alt Pizza! 😂   Seriøst. tror egentlig bare Lørdager er fast dag med samme mat... 🤣

@Strange Doll Hvilken sang ville du sunget sammen med Kurt Nilsen om du måtte gå opp på scenen? 

Om jeg først må lide på en scene velger jeg «du sa» eller «stjernesludd» 

NonJuan skrev (15 timer siden):

Hmm.. Magnus carlsen, teller han? Jeg sier ja. 

Og Ronaldo! 

@NonJuan Liker du engelsk fotball?

@Jessica! Hvilken fotballspiller ville du gått på date med? 

@Rosendahl Hvem er du i vennegjengen? 

@SidFernwilter Når er du på ditt lykkeligste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...