Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

jeg kan kjøpe til deg, strikke skjer ikke😂 

😇 det skjer om du minner meg på det… jeg husker så dårlig 🥺😥 

@NonJuan Om du skulle på halloweenfest, hva hadde du kledd deg ut som?

Tror det hadde blitt Lilla tights 🤣😂 og batmanuniform  

s-l300.jpg

@Strange Doll Hvem ville du datet.... Erlend Elias eller Chartersvein?   Og hvorfor? 

Skrevet
NonJuan skrev (Akkurat nå):

Tror det hadde blitt Lilla tights 🤣😂 og batmanuniform  

s-l300.jpg

@Strange Doll Hvem ville du datet.... Erlend Elias eller Chartersvein?   Og hvorfor? 

Chartersvein! Har for dårlig stil til å date Erlend Elias og jeg elsker å reise til syden 😂 

@NonJuan Hvem ville du datet, Linni Meister eller Lilli Bendriss?

Skrevet
Strange Doll skrev (9 timer siden):

@SidFernwilter hva er min svakeste side? 

du er ikke noe god på å blåse såpebobler med nesa.

Jessica! skrev (4 timer siden):

@SidFernwilter  Er du tøffere enn vår kjære @NonJuan, eller er vi rett og slett for skumle? 🤡 

få ting i verden er tøffere enn meg. restskatt, det er tøffere, men bare så vidt. 

NonJuan skrev (2 timer siden):

@SidFernwilter Hvilken av de store Gunslingerene vil du si er den største av dem alle?  (Lucky luke teller ikke)

john henry doc holliday. uten tvil!

Strange Doll skrev (2 timer siden):

@SidFernwilter Hva er mine beste sider? 

puppene. og så smiler du ganske pent. 

@Strange Doll hvis du skulle synge nattasang til meg, hvilken sang blir'e da? 

@Jessica! er det dårlig ide å ha sex på første date?

@NonJuan den fineste countrysangen du vet av. den heter? 

Skrevet
3 hours ago, NonJuan said:

@Jessica! Har du noen gang vurdert å bli modell? Eller har du vært modell?

Nej, det är inte min grej 😝

2 hours ago, Strange Doll said:

Onlyfans er ikke min ting, det har jeg verken kropp eller selvtillit til😅 

@Jessica! Hvilken serie ser du igjen og igjen? 

Enda et TV-relatert spørsmål... dere liker å sette meg i saksa?! 😅 Jeg har sett en tyrkisk serie som heter Kara Sevda mer enn 1 gang. Nihan, Leyla & Kemal 😍 

2 hours ago, NonJuan said:

Skumle?  Ja klart det....SKREMMENDE vakre da i såfall 🙈

Og det er ingen som er tøffere enn meg...!  😆

Jaaaaa. dere kan få ta med @SidFernwilter som sjåfør. Det er helt greit :) :)   Så kan jeg ta flyet videre til Hellas. Jeg skal ikke til Midtøsten! 

Hei....  ikke noe knebling takk! :fy_fy:  Da kommer fingeren!  

Er du blitt helt totalt gæren nå?   NEI ikke noe gruppesamtale.  Og natten skal jeg jo være helt alene. Har du ikke lært dette da? Vent litt... nei det har du visst ikke.  Burde være forbud for slikt...

Jammen kjære vene da... var da maken til mas 😂    KG Treff?   Det hadde jo vært hyggelig det... Kanskje vi alle kunne reist til Majorstuen?

@Jessica! Hvordan er appetitten din om natten?  Klarer du strekke tungen ut og berøre nesen med den? 👅

Du får ikke ut fingeren når vi har kneblet deg da, amatør-v*****e 🍦:hoho:

Jojo, vi ringer helt plutselig.. bare vent du :mobil:

Jeg har aldri hatt så lang tunge at jeg får til det - har du appetitt for lange tunger? :nigo:

2 hours ago, Strange Doll said:

Majorstuen??? har du ikke noe LITT mer eksotisk?? @SidFernwilter og @Jessica!, dette funker ikke! 

Jeg eier i bowling 😎 eller.. ikke.. tror ikke jeg duger til noe sport 😂 

@NonJuan syns du det er praktisk med den sinnsykt gode hukommelsen din?

Hahaha, enig.. vi skal da østover og ikke på Majorstuen.. :kari:

2 hours ago, NonJuan said:

Ja Majorstuen. @Jessica! Elsker Majorstuen  😂 

Hahaha, pass deg du nå, jeg har aldri blitt observert der!!! :briller2:

36 minutter siden, SidFernwilter said:

få ting i verden er tøffere enn meg. restskatt, det er tøffere, men bare så vidt. 

Det tror jeg kommer helt an på personene. Selv ville jeg helt klart foretrukket å bygge et bånd først. Det er tross alt det nærmeste man kan komme hverandre (fysisk), og jeg tror det blir mer spesielt om man venter litt. 

@Strange Doll  Om du aldri møtte mannen din, hvordan tror du livet ditt hadde sett ut idag da?

@NonJuan    Når du var barn - hvordan drømte du om at voksenlivet ditt skulle bli? 

@SidFernwilter   Hva er det beste med livet ditt?

Skrevet
Jessica! skrev (10 minutter siden):

en fantastisk familie med 3 1/2 barn, kvinde og verdens beste gordon setter pluss en livsfarlig katt. 

@Rosendahlhva liker du å se på YouTube?
 @Jessica!brenner du middagen ofte, eller er du en fabuloso på kjøkkenet som aldri feiler? 

Skrevet
27 minutter siden, SidFernwilter said:

en fantastisk familie med 3 1/2 barn, kvinde og verdens beste gordon setter pluss en livsfarlig katt. 

@Jessica!brenner du middagen ofte, eller er du en fabuloso på kjøkkenet som aldri feiler? 

Heldig da :jepp:

Jeg er ikke den beste på kjøkkenet... men har avtale med @Strange Doll om opplæring i baking, så snart er jeg hakket bedre 👌😃

@SidFernwilter  Har du smakt noen av de gode kakene til @Strange Doll? Hvilken kan du i så fall anbefale? 🍰

Skrevet
Jessica! skrev (14 minutter siden):

@SidFernwilter  Har du smakt noen av de gode kakene til @Strange Doll? Hvilken kan du i så fall anbefale? 🍰

ikke ennå, en dag så må det skje. foretrekker uansett de uten nøtter. 

@Jessica! 

Er dette den beste melodien fra 90tallet?

Skrevet
SidFernwilter skrev (På 12.10.2021 den 0.29):

80tallet. hockeysveis, rød camaro, ray bans, trange jeans, cowboystøvler, Def Leppard på stereoen, store vide skjorter, jeg hadde rett og slett vært Swayze i Roadhouse. 

@Lykke Li menn med hockey. yay or nay.

Kommer an på mannen 😉 

Strange Doll skrev (18 timer siden):

Pinnekjøtt! Elsker det :) 

Dårlig :( har knapt tid  til å titte innom kg 😅

Nay. Ser du for deg meg på en slik festival? 

Ja😂 Det er ikke din sterkeste side. 

@Jessica! Gleder du deg til snøen kommer? 

@Dr. Ops Liker du å stå på ski? 

@Lykke Li Pleier du å stå på skøyter? 

@SidFernwilter Er du et vintermenneske?

Nei, ikke nå lenger. Sto mye på skøyter da jeg var yngre, men det er sikkert 10 år siden sist snart. Kanskje jeg skal ta det opp igjen til vinteren siden du nevner det😅

NonJuan skrev (5 timer siden):

Nei tror ikke det egentlig.  Eneste gangene jeg blir skikkelig sur er om noen lover noe og ikke holder det.  Aldri vært noe "fan" av det.. 

Hellas/Tenerife/Mexico  Uten tvil

Det er mange unike mennesker/musikere der ute. Mozart... MJ..... Freddie Mercury....     Men den største for meg er Jan Werner Danielsen

Nydelig menneske! På alle nivåer!  Et Stort tap for verden :grine:

Hello there!     

A chuck Would not chuck wood, since a woodchuck chucks nothing but chucks itself.... But without a chuck there would be hard to hold on to the wood without a wood chuck

Ordentlig lurt, kan jeg ikke huske med det første. Men bli lurt.. ja... flere ganger. Husker min far sa til emg da jeg var ung at jeg skulle stikke fingeren i munnen på en gjedde og knekke nakken på den. Det gjorde vondt. For den BET! :cry3:

@Strange Doll Finnes det noen plattformer du aldri vil ha eller bevege deg innpå?   (Som Myspace, Facebook, Kik, Snap osv)

@Lykke Li Du virker som ei dame med hjertet på rett sted, hva vil du gjøre for å smigre din samboer? 

@SidFernwilter Hvilken av de store Gunslingerene vil du si er den største av dem alle?  (Lucky luke teller ikke)

@Rosendahl Er du hendig? Om noen ba deg snekre et fuglehus.... hvor lang tid ville det ta?

Jeg kjøper favorittsmågodtet, en øl og lar han få sitte i fred å game 😂 

*hjernen er full av snørr, så spørsmål må komme senere* 

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (5 timer siden):

@Strange Doll hvis du skulle synge nattasang til meg, hvilken sang blir'e da? 

So ro lille mann! 

Jessica! skrev (4 timer siden):

Nej, det är inte min grej 😝

Enda et TV-relatert spørsmål... dere liker å sette meg i saksa?! 😅 Jeg har sett en tyrkisk serie som heter Kara Sevda mer enn 1 gang. Nihan, Leyla & Kemal 😍 

Du får ikke ut fingeren når vi har kneblet deg da, amatør-v*****e 🍦:hoho:

Jojo, vi ringer helt plutselig.. bare vent du :mobil:

Jeg har aldri hatt så lang tunge at jeg får til det - har du appetitt for lange tunger? :nigo:

Hahaha, enig.. vi skal da østover og ikke på Majorstuen.. :kari:

Hahaha, pass deg du nå, jeg har aldri blitt observert der!!! :briller2:

Det tror jeg kommer helt an på personene. Selv ville jeg helt klart foretrukket å bygge et bånd først. Det er tross alt det nærmeste man kan komme hverandre (fysisk), og jeg tror det blir mer spesielt om man venter litt. 

@Strange Doll  Om du aldri møtte mannen din, hvordan tror du livet ditt hadde sett ut idag da?

@NonJuan    Når du var barn - hvordan drømte du om at voksenlivet ditt skulle bli? 

Aner ikke, helt oppriktig. Hadde sikkert vært singel med 14 katter 😂

@SidFernwilter Hva er det første du gjør om morgenen? 

@Jessica! Hva er det verste du vet av mat? 

@NonJuanNår tok tålmodigheten din sist slutt?

Gjest Rosendahl
Skrevet
Strange Doll skrev (22 timer siden):

Ja jeg elsker Halloween :) 

at du alltid stiller opp. 

@SidFernwilter hva er min svakeste side? 

@Rosendahl Hvilket i-landsproblem irriterer deg mest? 

@NonJuan Er du en sånn som tar vare på ting fordi «man kan få bruk for det en gang»?

@Dr. Ops Hvilken tradisjoner er viktig for deg å videreføre til barna? 

Aner faktisk ikke. Har aldri tenkt over det. 🤷‍♀️
Hvilket i landsproblem irriterer deg da?

Gjest Rosendahl
Skrevet
NonJuan skrev (15 timer siden):

Nei tror ikke det egentlig.  Eneste gangene jeg blir skikkelig sur er om noen lover noe og ikke holder det.  Aldri vært noe "fan" av det.. 

Hellas/Tenerife/Mexico  Uten tvil

Det er mange unike mennesker/musikere der ute. Mozart... MJ..... Freddie Mercury....     Men den største for meg er Jan Werner Danielsen

Nydelig menneske! På alle nivåer!  Et Stort tap for verden :grine:

Hello there!     

A chuck Would not chuck wood, since a woodchuck chucks nothing but chucks itself.... But without a chuck there would be hard to hold on to the wood without a wood chuck

Ordentlig lurt, kan jeg ikke huske med det første. Men bli lurt.. ja... flere ganger. Husker min far sa til emg da jeg var ung at jeg skulle stikke fingeren i munnen på en gjedde og knekke nakken på den. Det gjorde vondt. For den BET! :cry3:

@Strange Doll Finnes det noen plattformer du aldri vil ha eller bevege deg innpå?   (Som Myspace, Facebook, Kik, Snap osv)

@Lykke Li Du virker som ei dame med hjertet på rett sted, hva vil du gjøre for å smigre din samboer? 

@Rosendahl Er du hendig? Om noen ba deg snekre et fuglehus.... hvor lang tid ville det ta?

1 time kanskje. Skulle nok klart det greit.

Vet du hvordan man lager et bål ute? 

Gjest Rosendahl
Skrevet
SidFernwilter skrev (11 timer siden):

Tegnefilmer 😊
Leser du blogger? Hvis ja hvem er favoritt? 

Skrevet
Rosendahl skrev (6 timer siden):

Aner faktisk ikke. Har aldri tenkt over det. 🤷‍♀️
Hvilket i landsproblem irriterer deg da?

Mye 😂 Feks at det er tomt for det jeg skal ha på butikken, at systemene på jobb er trege, at det ikke er det jeg vil ha i kantinen.. at det er kø på veien.. at det regner ute 😅 

@Rosendahl Er du flink å se det positive i ting? 

@NonJuan når tutet du sist på noen? 

@SidFernwilter Tror du jeg er en god sjåfør? 

Skrevet
Jessica! skrev (18 timer siden):

Heldig da :jepp:

Jeg er ikke den beste på kjøkkenet... men har avtale med @Strange Doll om opplæring i baking, så snart er jeg hakket bedre 👌😃

Ja.. det skal ikke så mye til.....  Du skulle sett de pannekakene!  🤣  Pannekaka ser ut som den allerede har vært på rulleturen og funnet vei gjennom grisen og igjen havnet i stekepanna! 

Lykke Li skrev (17 timer siden):

Jeg kjøper favorittsmågodtet, en øl og lar han få sitte i fred å game 😂 

Stilig! Det setter han nok pris på....   Er du en "Gamer" også @Lykke Li ?

Strange Doll skrev (14 timer siden):

@NonJuanNår tok tålmodigheten din sist slutt?

Godt spørsmål, jeg er ganske tålmodig. Men det var nok her for en uke eller 2 siden, da en viss person på død og liv skulle ha et telefonnummer til å virke

Rosendahl skrev (7 timer siden):

1 time kanskje. Skulle nok klart det greit.

Vet du hvordan man lager et bål ute? 

Det vet jeg ;)  Er ikke så komplisert :)  

Strange Doll skrev (1 time siden):

@NonJuan når tutet du sist på noen? 

En uke siden... en måke av en sjåfør som bare plutselig stoppet i rundkjøringa!! :alice:

@Strange Doll Hvem er sjefen i ditt hjem? 

@Strange Doll Hva gjør du da du ikke får sove?

@RosendahlEr du glad i fisk? Hva slags fisk vil du spise om du skal lage middag?

@Rosendahl En venn av deg har bursdag og inviterer deg. Samme kveld er det Eurovision på tv, blir du hjemme eller drar du?

Skrevet
NonJuan skrev (25 minutter siden):

Ja.. det skal ikke så mye til.....  Du skulle sett de pannekakene!  🤣  Pannekaka ser ut som den allerede har vært på rulleturen og funnet vei gjennom grisen og igjen havnet i stekepanna! 

Stilig! Det setter han nok pris på....   Er du en "Gamer" også @Lykke Li ?

Godt spørsmål, jeg er ganske tålmodig. Men det var nok her for en uke eller 2 siden, da en viss person på død og liv skulle ha et telefonnummer til å virke

Det vet jeg ;)  Er ikke så komplisert :)  

En uke siden... en måke av en sjåfør som bare plutselig stoppet i rundkjøringa!! :alice:

@Strange Doll Hvem er sjefen i ditt hjem? 

@Strange Doll Hva gjør du da du ikke får sove?

@RosendahlEr du glad i fisk? Hva slags fisk vil du spise om du skal lage middag?

@Rosendahl En venn av deg har bursdag og inviterer deg. Samme kveld er det Eurovision på tv, blir du hjemme eller drar du?

hahaha det kunne vært meg 😂

Jeg ligger på telefonen 😅 prøver å finne noe kjedelig da sånn at jeg får sove, men ender ofte på kg 🙄

Jeg er sjefen😂 Enkelt å greit 😂

@NonJuan Hvor lenge trodde du på julenissen? 

@SidFernwilter Hva var det første du tenkte på i dag tidlig? 

@Lykke Li Tror du på Karma?

Skrevet
Strange Doll skrev (22 timer siden):

Chartersvein! Har for dårlig stil til å date Erlend Elias og jeg elsker å reise til syden 😂 

@NonJuan Hvem ville du datet, Linni Meister eller Lilli Bendriss?

Linni uten tvil. Jeg digger Linni!  ❤️ 

SidFernwilter skrev (20 timer siden):

Er så vannvittig mange gode Countrysanger. Kjempesansen for Brad Paisley,  Zach Williams, Lee Brice

Her er et par sanger 

Jessica! skrev (19 timer siden):

Veldig ;)

Simpelt vil jeg tro. Det har det jo ikke vært..   Jeg har nok hatt det lettere enn mange andre, så jeg har ikke lov til å klage.

Rik ble jeg heller aldri 😂

@SidFernwilter Har du en favorittsang innen Norsk musikk? 

@Jessica! Har du noen gang kledd deg ut for ikke å bli gjenkjent?  (Ikke karneval kostymepartyer og slikt) men sånn i det daglige

Skrevet
Strange Doll skrev (6 minutter siden):

hahaha det kunne vært meg 😂

Jeg ligger på telefonen 😅 prøver å finne noe kjedelig da sånn at jeg får sove, men ender ofte på kg 🙄

Jeg er sjefen😂 Enkelt å greit 😂

@NonJuan Hvor lenge trodde du på julenissen? 

Hvvva? Skjelvende underleppe  200.gif

Sluttet og tro på nissen? :grine::cry3::grine::cry3::grine::cry3::grine::cry3:

@Strange Doll Hvor i Hellas ville du dratt om du kunne dra i morgen? Og hvorfor det stedet?

Skrevet
NonJuan skrev (Akkurat nå):

Hvvva? Skjelvende underleppe  200.gif

Sluttet og tro på nissen? :grine::cry3::grine::cry3::grine::cry3::grine::cry3:

@Strange Doll Hvor i Hellas ville du dratt om du kunne dra i morgen? Og hvorfor det stedet?

Ååååååå :troest: jeg bare tulla!! 

Santorini! det ser så magisk ut der, har drømt om det stedet i årevis. Samme spørsmål til deg @NonJuan

Skrevet (endret)
Strange Doll skrev (10 minutter siden):

Ååååååå :troest: jeg bare tulla!! 

Santorini! det ser så magisk ut der, har drømt om det stedet i årevis. Samme spørsmål til deg @NonJuan

SNufs SNufs SNufs Snufs!   :cry3: 

Men Santorini ser kjempefint ut. Plakias og Chania vil jeg også til :) 

@Strange Doll Blir man aktiv av å ha Kanin? 

Endret av NonJuan
Lære meg å skrive rett!
Skrevet
NonJuan skrev (1 minutt siden):

SNufs SNufs SNufs Snufs!   :cry3: 

Men Santorini ser kjempefint ut. Plakias og Chania vil jeg også til :) 

@Strange Doll Blir man aktiv av å ha Kanin? 

Chania har jeg hørt mye bra om :) 

Jeg vet ikke med folk som har normale kaninen, men med min lille psykopat blir man det. 😅 

@NonJuan Liker du hester ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...