Lykke Li Skrevet 6. oktober 2021 #20661 Del Skrevet 6. oktober 2021 NonJuan skrev (2 timer siden): Jeg gleder meg til badet er ferdig 🤣 Myyyyyyye jobb!! Tror ikke jeg vet om noe irriterende jeg... Helt ærlig KAOTISK! Men nok drikkevarer og mat! Jeg hadde fått det til... men blir stressa ved tanken! 🙈 @Lykke Li Kunne du tenkt deg å delta på 71 grader nord/Farmen/Skal vi danse eller lignende? @Strange Doll Stilig profilbilde Er du glad i å ta selfier? Har du en egen positur du liker bedre enn andre? @Dr. Ops Er du en festløve? Eller er du den som holder seg litt tilbaketrukket og observerer...? Absolutt ikke. Jeg er et veldig dårlig konkurransemenneske i sånne settinger og mistrives fryktelig. Jeg hadde med vilje bedt om å få dra hjem 😅 @NonJuan Hvis du måtte ha valgt å delta i et realityprogram, hvilket hadde du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. oktober 2021 #20662 Del Skrevet 6. oktober 2021 @Gladikaffe hvilken kaffe er favoritten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 6. oktober 2021 #20663 Del Skrevet 6. oktober 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): @Gladikaffe hvilken kaffe er favoritten din? Svart filterkaffe er greia min nå ☕️😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 6. oktober 2021 #20664 Del Skrevet 6. oktober 2021 @Athena79 Hvilke farge har du på tannbørsten din 😁🦷🦷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. oktober 2021 #20665 Del Skrevet 6. oktober 2021 Gladikaffe skrev (9 minutter siden): @Athena79 Hvilke farge har du på tannbørsten din 😁🦷🦷 Hvit og rosa Hvilken farge er det på sofaen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 6. oktober 2021 #20666 Del Skrevet 6. oktober 2021 Athena79 skrev (2 minutter siden): Hvit og rosa Hvilken farge er det på sofaen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 7. oktober 2021 #20667 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jessica! skrev (11 timer siden): Jeg ville uten tvil valgt en kur fremfor penger. Men om jeg kunne bidratt best ved å være forskeren selv, eller med masse penger til å støtte forskningen er jeg usikker på.. egentlig et litt tricky spørsmål det der når man begynner å tenke på det Hvis det skal være noe som ikke handler om privatlivet, så er vel kanskje vinteren noe av det jeg oftest uttrykker sterk misnøye over Takk det samme Dr. Ops WOW - talentfulle mann, godt jobba Men... hva skjedde med Nursie Nursie - have no mercy?! Goodnight Bro @Rosendahl Hvis du fikk tilbud om å leve livet ditt om igjen, ville du tatt det imot eller ikke? @Strange Doll Hvilken sang hadde du sendt inn som ønske på radioen til NJ? @Dr. Ops Har du møtt noen fra KG før? @NonJuan Hadde du turt å være med på KG-treff med alle folka fra trådene her inne, eller er du tøffest på avstand? Ville absolutt tatt imot det. Da ville jeg forhåpentligvis vite hvordan unngå feil. Hvilken norsk klassiske forfatter (Ibsen collett osv) ville du helst vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 7. oktober 2021 #20668 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) 7 hours ago, Rosendahl said: Ville absolutt tatt imot det. Da ville jeg forhåpentligvis vite hvordan unngå feil. Hvilken norsk klassiske forfatter (Ibsen collett osv) ville du helst vært? Du har litt vanskelige spørsmål du, Rosendahl.. jeg har helt ærlig ikke helt oversikt over de norske klassiske forfatterne 😶😅 Hvilken kan du anbefale? Endret 7. oktober 2021 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. oktober 2021 #20669 Del Skrevet 7. oktober 2021 Lykke Li skrev (På 2.10.2021 den 9.19): @Daryl Dixon Hva er favoritttingen din å gjøre i løpet av desember? Pynte juletre! Strange Doll skrev (På 2.10.2021 den 9.33): @Daryl Dixon Hva er det fineste noen kan gjøre for deg i hverdagen? Egentlig bare å være med meg, trenger ikke å gjøre noe spes. Bare slippe å være alene. @Lykke Li hvilket dyr ville du vært? @Strange Doll hva er din favoritt julerett eller julesnop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. oktober 2021 #20670 Del Skrevet 7. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Pynte juletre! Egentlig bare å være med meg, trenger ikke å gjøre noe spes. Bare slippe å være alene. @Lykke Li hvilket dyr ville du vært? @Strange Doll hva er din favoritt julerett eller julesnop? Pinnekjøtt! Og av snop er det skumnisser😂 SidFernwilter skrev (På 5.10.2021 den 23.30): bare kjeft å få! siste uken før julaften braker løs, jeg er litt skeptisk til å ha det stående for lenge så husets beboere på fire bein får herje det tomt for granbar og julepynt. ja, det har skjedd! @Strange Dollhva får jeg i julegave av deg i år? lover å ikke si det videre til meg. Gleden er på min side, Doktor! @Dr. Ops Allmennpraktikant, øre/nese/hals eller tannlege? Hmmmmmmm en klem? NonJuan skrev (23 timer siden): Jeg gleder meg til badet er ferdig 🤣 Myyyyyyye jobb!! Tror ikke jeg vet om noe irriterende jeg... Helt ærlig KAOTISK! Men nok drikkevarer og mat! Jeg hadde fått det til... men blir stressa ved tanken! 🙈 @Lykke Li Kunne du tenkt deg å delta på 71 grader nord/Farmen/Skal vi danse eller lignende? @Strange Doll Stilig profilbilde Er du glad i å ta selfier? Har du en egen positur du liker bedre enn andre? @Dr. Ops Er du en festløve? Eller er du den som holder seg litt tilbaketrukket og observerer...? Takk:) Nei igrunn ikke, blir veldig sjeldent fornøyd 😅 Jessica! skrev (21 timer siden): Jeg ville uten tvil valgt en kur fremfor penger. Men om jeg kunne bidratt best ved å være forskeren selv, eller med masse penger til å støtte forskningen er jeg usikker på.. egentlig et litt tricky spørsmål det der når man begynner å tenke på det Hvis det skal være noe som ikke handler om privatlivet, så er vel kanskje vinteren noe av det jeg oftest uttrykker sterk misnøye over Takk det samme Dr. Ops WOW - talentfulle mann, godt jobba Men... hva skjedde med Nursie Nursie - have no mercy?! Goodnight Bro @Rosendahl Hvis du fikk tilbud om å leve livet ditt om igjen, ville du tatt det imot eller ikke? @Strange Doll Hvilken sang hadde du sendt inn som ønske på radioen til NJ? @Dr. Ops Har du møtt noen fra KG før? @NonJuan Hadde du turt å være med på KG-treff med alle folka fra trådene her inne, eller er du tøffest på avstand? Mistå klinkekula av kristian valen 😂 @Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. oktober 2021 #20671 Del Skrevet 7. oktober 2021 Strange Doll skrev (26 minutter siden): @Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person? @Strange Doll samme spørsmål til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. oktober 2021 #20672 Del Skrevet 7. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): @Strange Doll samme spørsmål til deg. https://m.youtube.com/watch?v=2KBFD0aoZy8 fikk ikke film jeg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 7. oktober 2021 #20673 Del Skrevet 7. oktober 2021 Strange Doll skrev (42 minutter siden): Pinnekjøtt! Og av snop er det skumnisser😂 Hmmmmmmm en klem? Takk:) Nei igrunn ikke, blir veldig sjeldent fornøyd 😅 Mistå klinkekula av kristian valen 😂 @Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person? Aner ikke Om det skal lages film om deg. Hvem har hovedrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 7. oktober 2021 #20674 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jessica! skrev (3 timer siden): Du har litt vanskelige spørsmål du, Rosendahl.. jeg har helt ærlig ikke helt oversikt over de norske klassiske forfatterne 😶😅 Hvilken kan du anbefale? Ibsen har mye bra 👍og Camilla Collett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 7. oktober 2021 #20675 Del Skrevet 7. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Pynte juletre! Egentlig bare å være med meg, trenger ikke å gjøre noe spes. Bare slippe å være alene. @Lykke Li hvilket dyr ville du vært? @Strange Doll hva er din favoritt julerett eller julesnop? En hund i et godt hjem... eller en drage 🙈 Strange Doll skrev (3 timer siden): Pinnekjøtt! Og av snop er det skumnisser😂 Hmmmmmmm en klem? Takk:) Nei igrunn ikke, blir veldig sjeldent fornøyd 😅 Mistå klinkekula av kristian valen 😂 @Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person? Jeg har mange, men "Jeg vet" - Siri Nilsen @NonJuan @Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @Dr. Ops @SidFernwilter @AliceNextDoor @Beneviento Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 7. oktober 2021 #20676 Del Skrevet 7. oktober 2021 5 hours ago, Strange Doll said: Mistå klinkekula av kristian valen 😂 @Jessica! @NonJuan @Dr. Ops @SidFernwilter @Rosendahl @Lykke Li @Daryl Dixon Hvilken sang vil du si beskriver deg som person? @Strange Doll Hvis du måtte flyttet fra byen du bor i, hvor ville du bosatt deg da? Og hvorfor akkurat der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 7. oktober 2021 #20677 Del Skrevet 7. oktober 2021 Athena79 skrev (På 6.10.2021 den 23.07): Hvit og rosa Hvilken farge er det på sofaen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 7. oktober 2021 #20678 Del Skrevet 7. oktober 2021 @Skogsalv Hvis du skulle vært en fugl, hvilke fugl ville du vært, og hvorfor ville du valgt akkurat den fuglen? 🍃🍂😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. oktober 2021 #20679 Del Skrevet 7. oktober 2021 Lykke Li skrev (2 timer siden): En hund i et godt hjem... eller en drage 🙈 Jeg har mange, men "Jeg vet" - Siri Nilsen @NonJuan @Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @Dr. Ops @SidFernwilter @AliceNextDoor @Beneviento Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? Da ville jeg valgt rundt slutten av 1870-tallet da Ibsen skrev blant annet Et Dukkehjem, bare for å kjenne på ånden i tiden. Edison viser frem elektrisk lys for første gang, Universität Leipzig etablerer et av Europas første psykiske forskningslaboratorium, og vitenskapen har enorme fremskritt. Det er en tid av fremskritt og uendelig håp, og en slags uskyldighet som allikevel ikke klarer å dekke over en stor fremmars av likestilling og krav om likeverd. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 8. oktober 2021 #20680 Del Skrevet 8. oktober 2021 Lykke Li skrev (11 timer siden): En hund i et godt hjem... eller en drage 🙈 Jeg har mange, men "Jeg vet" - Siri Nilsen @NonJuan @Daryl Dixon @Rosendahl @Strange Doll @Dr. Ops @SidFernwilter @AliceNextDoor @Beneviento Hvis du kunne ha valgt et hvilket som helst tiår fra fortiden å oppleve, hvilket ville du ha valgt og hvorfor? 1130 -1350 høymiddelalderen Virker som en spennende brytningstid å leve i. Dessuten mye religion og det liker jeg. Samt ridderne. Liker forøvrig filmen og bøkene om Kristin Lavransdatter veldig godt. Var du en proff med jojo som barn/ungdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå