Gjest BM2 Skrevet 23. juni 2012 #381 Del Skrevet 23. juni 2012 Vampen: Kan du fornærme meg på arabisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 23. juni 2012 #382 Del Skrevet 23. juni 2012 Vampen: Kan du fornærme meg på arabisk? Meh, du er for nusselig, det blir som å fornærme en søt og fluffy liten kaninbaby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. juni 2012 #383 Del Skrevet 23. juni 2012 Vampen, er du arabisk? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 23. juni 2012 #384 Del Skrevet 23. juni 2012 Vampen, er du arabisk? :O Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 24. juni 2012 #385 Del Skrevet 24. juni 2012 Cuddlegirl: Hvordan tror du tvillingsøstra di vil beskrive deg? Hmm, godt spørsmål. Sikkert noe sånt som snill, omtenksom, har en uvane til å snakke før jeg tenker, utolmodig, sprudlende, litt rotete, smiler nesten alltid, sta og spontan! Også litt sjenert i nye omgivelser. (i tillegg så ville hun sikkert sagt at jeg er flink å irritere. ) Maruwan: 5 ting du ser etter i en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #386 Del Skrevet 24. juni 2012 Meh, du er for nusselig, det blir som å fornærme en søt og fluffy liten kaninbaby. Kaniner er til for å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. juni 2012 #387 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) NozMonster: Tenner du på mørke menn? Ikke på alle Men jeg har x`er med mørkere hudfarge ihvertfall. Liker dem! Noz. Har du noen gang sovnet på toget forbi stoppeplassen du pleier å gå av? Heheheheee... neeeejda, ikke i det hele tatt! Husker i mine yngre dager da jeg bestandig drakk meg for dritings ute på byen, og da jeg skulle ta nattbussen hjem fra Oslo som bruker bortimot 1 time. Om jeg tok nattbussen alene så sovet jeg ofte og ble vekka av bussjåføren på siste holdeplass- da var det rimlig kjipt å traske hele veien hjem, noe som tok 35-50 minutter avhengig av skovalg. Men aldri sovnet på toget forbi stoppeplassen så vidt jeg husker. Noz: hva er dine minst sjarmerende egenskaper? hehee... Jeg tror nok de aller fleste vil si at det må være rapinga mi Jeg synes jeg er himla god til det, men mange blir jo rimlig sjokkerte over hvor bra raper jeg har, og ikke minst hvor plutselige de kommer! Noz: hva er det mest impulsive du har gjort, som du har angret på? Jeg har gjort veldig mye impulsive ting! Men akkuratt nå er jeg ute av stand til å tenke klart pga gårsdagens festligheter, og kommer ikke på andre episoder enn da min x-venninne og jeg var i oslo som 16 åringer for å shoppe litt, og da vi skulle hjem gikk vi ned til Oslo S for å toge hjem. På togoversikten så stod det at toget til Halden skulle gå om 10 minutter, mens våres tog ikke gikk før om 20 minutter. Pulevennen til x-venninnen min bodde i Halden. Jaja- hvorfor ikke bare dra til halden? tenkte vi Så vi gjorde det.. Satt oss på toget, og ringte denne gutten og spurte om han ville han besøk. Det ville han jo! Mamma var rimlig streng, og jeg fikk ikke lov til "noen ting" før jeg ble myndig, og siden hun ikke lot meg sove hos venninner engang, så bare skrev jeg sms til henne og sa at jeg drar til Halden, kommer hjem imorgen. Så skrudde jeg av telefonen. Jeg har ikke tenkt å komme med så mange detaljer, men gutten bodde hjemme og hadde jo bare et soverom, så vi sov i senga hans alle 3. Jeg fikk rimlig dårlig samvittighet da jeg kom hjem og mamma hadde vært pissredd for meg og ikke sovet hele natta- bare sitti alensomt i sofaen og stirra i veggen helt til jeg kom hjem Vampen: Hvordan gikk det med eksamnene dine i år? (om du har fått resultatet da?) Norah: Hva er du mest stolt over å ha mestret/gjennomført/oppnådd? Gjesten: Hvilken egenskap ved deg selv skulle du virkelig ønske at du hadde, men føler du ikke har/greier? Mynona: Hadde du en fin/hyggelig/bra kveld i går? BM2: Hvilken sport ville du drevet med aktivt om du måtte? Endret 24. juni 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. juni 2012 #388 Del Skrevet 24. juni 2012 Yme: har du sett pupper i dag? Nei, det er aldri noen som vil vise meg puppene sine :cry: Karpuzi: Er du glad i jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #389 Del Skrevet 24. juni 2012 BM2: Hvilken sport ville du drevet med aktivt om du måtte? Vanskelig valg. Turn om en skal se kun på utfordringen det er å bedrive den form for idrett. Det er og blir det råeste jeg vet om av styrke og kroppsbeherskelse. Men om vi tenker penger og oppmerksomhet så ville det å vært stjernespiller på Barcelona definitivt vært tingen. Xaphan: Har du noen gang bungy-jumpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 24. juni 2012 #390 Del Skrevet 24. juni 2012 Flair: Hva er din/dine favoritt tv-serie(-r)? Dexter er den klart største. Ellers liker jeg House, selv om han har lett for å gå litt på tomgang, og Frustrerte Fruer da det gikk. Hmmm, og så har jeg fått litt sansen for The Walking Dead. HunterLady: Er du også sånn som blir pissesur, og da mener jeg pisse,pisse,pisse sur, hvis du går glipp av favorittserien din? Hmh, den var vanskelig. Det er vanskelig å plukke ut en. Toleranse, kanskje? Toleranse er viktig for meg. Det bør være rom for annerledeshet og mangfold, på mange måter. Jeg tror jeg er ganske tolerant selv. Det er noen egenskaper, holdninger og handlinger som får meg til å stritte med alle pigger, men de er relativt få. Jeg er heller ikke spesielt begeistret for å omgås intolerante mennesker. Så, toleranse er vel en av de viktigste verdiene for meg, både i meg selv og andre. Flair: hva drømte du om å bli når du var barn? Wolfmoon: om du var enehersker for en dag, hva er de tre første tingene du ville ha endret? Heyy, good one! Toleranse er en verdi jeg setter veldig høyt selv Da jeg var barn, det jeg husker best er at jeg ville bli voksen, for da kunne jeg gjøre som jeg ville, og så ville jeg bli kunstner eller forsker, eller aller helst begge deler. Bud: Du svarte ikke på det forrige spørsmålet mitt - så da får du et nytt og mye enklere et: Har du vært på motorsykkelferie noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. juni 2012 #391 Del Skrevet 24. juni 2012 Fysikeren. Liker du kvantefysikk? Har ikke vært så mye innom det ennå, men kommer vel en tid for det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. juni 2012 #392 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Mynona-83: Du må leve med 5 matretter i 10 år, hva velger du? Oi, vanskelig. Jeg som blir så fort matlei. Men da måtte det nesten ha blitt kyllingwok, grillmat (er det 1 rett?), stekt laks med grønnsaker (må jo ha i meg fisk og), salat og hjemmelaget tomatsuppe. Hadde sikkert spist veldig lite etterhvert pga matleiheten. Håper jeg hadde fått lov å ha forskjellige krydder, så det hadde blitt litt variasjon. Mynona: Hadde du en fin/hyggelig/bra kveld i går? Jaaaaa Konsert, reker, båt, vin, godt selskap og jentetaxi! Kan ikke slå feil! Kjenner på det i dag da.. siden jeg ikke husker at jeg dro hjem Noz: Hva er din beste kvalitet? Fysikern: Er du allergisk mot noe? Mortem: Hvordan ser favorittjoggebuksa di ut? Vampen: Hvor i landet kommer du fra/bor? Edit: glemte å lage fet-skrift. mye å huske på. Endret 24. juni 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. juni 2012 #393 Del Skrevet 24. juni 2012 Noz: Hva er din beste kvalitet? oi, det tror jeg noen som kjenner meg kanskje klarer å svare bedre på enn meg. Jeg har nok ikke altfor mange gode kvaliteter, men den beste må kanskje være... eh.. at jeg bryr meg veldig om mine medmennesker og spesielt de jeg er glad i! Mortem: Hvor har du vært i det siste? (siden du ikke har vært her.. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. juni 2012 #394 Del Skrevet 24. juni 2012 Fysikern: Er du allergisk mot noe? Nei Noz: gjør du på en søndagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. juni 2012 #395 Del Skrevet 24. juni 2012 Noz: gjør du på en søndagskveld? Pleier fyllesykheten, eller ihverfall restene av dem, og titter på fotballkamp! Fysikeren: følger du med på EM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. juni 2012 #396 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Oi, vanskelig. Jeg som blir så fort matlei. Men da måtte det nesten ha blitt kyllingwok, grillmat (er det 1 rett?), stekt laks med grønnsaker (må jo ha i meg fisk og), salat og hjemmelaget tomatsuppe. Hadde sikkert spist veldig lite etterhvert pga matleiheten. Håper jeg hadde fått lov å ha forskjellige krydder, så det hadde blitt litt variasjon. Jaaaaa Konsert, reker, båt, vin, godt selskap og jentetaxi! Kan ikke slå feil! Kjenner på det i dag da.. siden jeg ikke husker at jeg dro hjem Noz: Hva er din beste kvalitet? Fysikern: Er du allergisk mot noe? Mortem: Hvordan ser favorittjoggebuksa di ut? Vampen: Hvor i landet kommer du fra/bor? Edit: glemte å lage fet-skrift. mye å huske på. Den er svart, ikke så stor og posete men alikevel løs. Gjerne i fleece med strikk på beina og rundt livet. ^^ oi, det tror jeg noen som kjenner meg kanskje klarer å svare bedre på enn meg. Jeg har nok ikke altfor mange gode kvaliteter, men den beste må kanskje være... eh.. at jeg bryr meg veldig om mine medmennesker og spesielt de jeg er glad i! Mortem: Hvor har du vært i det siste? (siden du ikke har vært her.. hehe) Hehe, har vært her, har bare ikke giddet å svare. Yme, Hva er du utdanna som? Endret 24. juni 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. juni 2012 #397 Del Skrevet 24. juni 2012 Fysikeren: følger du med på EM? Det gjør jeg! Cuddlegirl: Er du på byen med din tvillingsøster? Hvis ja, blir dere hitta på som som en "enhet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. juni 2012 #398 Del Skrevet 24. juni 2012 HunterLady. Trives du i nåværende livssituasjon? Både ja og nei. Jeg er superlykkelig som mamma til en nydelig liten gutt, men jeg savner resten av familien min. Jeg savner å ha en familie å gå til når ting er vanskelig, og jeg føler meg veldig alene mange ganger. BettyBoop: Hvordan sykepleier er du? Jobbe du f.eks på sykehus, sykehjem, DPS, hjemmetjeneste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. juni 2012 #399 Del Skrevet 24. juni 2012 Dexter er den klart største. Ellers liker jeg House, selv om han har lett for å gå litt på tomgang, og Frustrerte Fruer da det gikk. Hmmm, og så har jeg fått litt sansen for The Walking Dead. HunterLady: Er du også sånn som blir pissesur, og da mener jeg pisse,pisse,pisse sur, hvis du går glipp av favorittserien din? Ekstremt. Også er blir jeg sint fordi jeg vil se alt på en gang. Hater å vente på nye episoder. I want it all!!! Flair: Har du barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 24. juni 2012 #400 Del Skrevet 24. juni 2012 Cuddlegirl. hva er 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1*0? Drue. Er du kunstnerisk, kan du male? Lille-pus Ville du snudd bilen om du hadde kjørt 1t på vei til x destinasjon og hadde glemt mobilen for en dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå