frkmammatil3 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg har ikke ro i kroppen, så har fått gjort andre ting enn de som står på listen: * Kjørt avgårde metallsøppel, lyspærer og batteri. * Hentet masse pappesker på butikken. * Kjøpt lysrør, og forsøkt å bytte.... * Laget middag til meg og poden. * Satt på enda en maskin med klær, og hengt opp det som var i maskina. * Bært ned ting fra kjellergangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 29. juli 2012 Det suser og går, om enn ikke så fort... i dag sov jeg til kl. 0930, dvs, ble vekt halv ni, og hadde juniorbesøk 17 ganger den neste timen, men halv ti våknet jeg skikkelig Venninne på telefon, og planlegging av dagen I stedet for å fortsette på lista fra i går gjorde jeg dette: * Redde sengen min * Frokost og en god kopp te. * Tømte oppvaskmaskin, og satte inn det som sto i kummen. * Gikk ned med noen esker, og tok ut av det i vaskemaskina * Satte på ny maskin * Brettet et stativ med klær, og la på plass tøyet. * Hengte opp klær ute. * Småryddet litt på stue/kjøkken/bad * Strikka i over en time på en julegave. * Holdt på med pakking i ca halvtime i kjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Ny liste på gang, og tar med det som ikke ble gjort på forrige liste: * Flytt tv * Heng opp gardiner på mitt rom. * Fyll ut papirer til vandelsattest * Fyll ut papirer til Nav. * Brett tørre klær * Heng opp klær. * Tøm oppvaskmaskina * Fyll inn det fra kummen * Sett på enda ei maskin med klær * 20 minutter i kjelleren. Endret 29. juli 2012 av frkmammatil3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 29. juli 2012 Flytte tv utgikk, da jeg må ha hjelp til oppkobling osv.... Jeg prøvde virkelig å gjøre et ærlig forsøk på å henge opp gardiner (liker ikke holde på med sånt). Men siden jeg måtte henge opp veggfestene for stanga, så ble det bare tull. Først prøvde jeg med skrujern, og banket et lite hull for skruene først... det gikk ikke, altfor hardt!! Deretter prøvde jeg den lille Black & Decker drillen min... det gikk heller ikke. Så da hentet jeg den store drillen, og svoooosj, så hadde jeg svidd bort skrugjengene (heter det det??) Så nå er en skrue helt inn, en nesten inn og to veldig langt ut. Da ga jeg opp... orket ikke gjøre mer, så har strikka og lest i bok. Til og med spist sjokolade... Så får se i morgen om jeg får til å skru ut skruene med tang eller noe. Hmrf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå