Gå til innhold

Får ikke sett kjæresten på 2-3 måneder


Xaphan

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke sett kjærsten min før i August/September. Det knyter seg i magen min når jeg tenker på hvor lenge det er til jeg ser han igjen. Vi bor sammen så er vant til å sees hver dag. Har vært borte fra hverandre i 3 uker før, og da savnet jeg han masse.

Hvordan takle dette på best måte? Vil bare at tiden skal fly...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telefon, sms og skype.

Omså bare for å si hei, savner deg, ha en fin dag. Sånne småting hjelper på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg selv mye opptatt.

Anonym poster: 57f3f85e51a1fb549f101acc5d68a6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på ting du kan gjöre mens han er borte, hold deg opptatt, finn på aktiviteter.

Det et jo sommer så bli med venner på festivaler, grilling, stranden osv.

Send tekstmeldinger og mms bilder for å holde hverandre oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loren

Som andre sier, hold deg opptatt med ting, ha kontakt på skype, sms, facebook osv..

Utrolig hva som går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har samme problemet nå, dama skal bort og vi har nettopp blitt sammen. Spent på hvordan det går, men det beste tipset er nok å holde seg selv mye opptatt og tenke på andre ting. Og så hjelper det sikkert å sende noen korte meldinger i nye og ne.

Anonym poster: d093165b6f94a4722687cb086b6d2666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke så mye kontakt. "Hei, ha en fin dag" et par ganger i uka skulle holde. Da vil tiden fly.

Anonym poster: d093165b6f94a4722687cb086b6d2666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Jeg har vært i denne problemstillingen mange ganger. Jeg skal ikke lyve å si at det er enkelt, men det blir enklere om man ikke sitter hjemme alene og surker. Det beste er at man holder seg opptatt med noe så ofte som mulig. Vær sosial, sammen med andre, ta deg en tur på byen, få deg en hobby, gå på fjellet, se filmer, driv med matlaging og baking, osv. Få tiden til å gå! Jo mer du sitter i ro, jo mer savner du han. Når natten kommer vil du sannsynligvis tenke at det er kjedelig og trist å ligge alene å sove uten han, og da savner du han mer. Det er enklere å sovne og sove godt om natten om man har vært i mye aktivitet på dagen, fått frisk luft, spist god mat, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle råd :) Jeg skal hvertfall ikke gå i fella jeg gikk i sist gang, da jeg bare satt hjemme og snakket med han på skype hele dagen. Det gjør ikke akkurat ting lettere og får ikke tiden til å gå noe fortere. Skal prøve å holde meg opptatt i sommer, kanskje starte på noen prosjekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Takk for alle råd :) Jeg skal hvertfall ikke gå i fella jeg gikk i sist gang, da jeg bare satt hjemme og snakket med han på skype hele dagen. Det gjør ikke akkurat ting lettere og får ikke tiden til å gå noe fortere. Skal prøve å holde meg opptatt i sommer, kanskje starte på noen prosjekter :)

Det er bra! :) Sist gang jeg var i samme situasjon endte jeg opp med å pusse opp 3 soverom. Malte, la tapet på 2 vegger, kjøpte nye tekstiler og lamper. Han ble imponert når han kom hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfaring på området selv, og som nevnt før er det viktig å gjøre noe! Ja, starten blir tøff. Den er vanskeligst også går det seg til :)

Jeg har ikke sett mannen på fire måneder og det er selvsagt en dag av hvert fortsatt, men det blir lettere :)

Hvis det er noe du har lyst til er dette tid og sted :)

Jeg har tatt fag, tatt MC lappen, reist litt, trent, besøkt mange, lært noe nytt og selvfølgelig gjort huset i klart for babyen som kommer. Veldig viktig å bli litt godsliten så man sovner lett. Kveldene og nettene har vært verst for meg i perioder :)

Utrolig hva man klarer og forholdet blir ofte styrket av en slik periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...