AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #41 Skrevet 25. juni 2012 Må ærlig innrømme at jeg blir utrolig tent av å lese denne tråden!! Akkurat nå vil jeg bare ha HEFTG grensesprengende sex! Om det er med en mann eller kvinne spiller mindre rolle for jeg er så kåt nå..... Roger Anonym poster: 839c548bf7bbefdcf64d5706aa42ad88
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. juni 2012 #42 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Min X-mann hadde en greie for analsex, men jeg nektet. Så en kveld så tok han opp saken igjen og jeg sa: "Det er greit, du skal få pule mæ i ræva, men æ ska pul dæ først". Det gikk han med på. Om jeg hadde stilt et sånt spørsmål og egentlig ikke ville, hadde jeg håpet på at han sa nei :gjeiper: Skjønner forresten ikke hva som er tennene med å dominere en mann. Er det ikke han som skal være mannen da :gjeiper: Endret 25. juni 2012 av Evilposelos 1
Gjest Miranda2011 Skrevet 26. juni 2012 #44 Skrevet 26. juni 2012 Dama mi vil ta meg med strapon. Skal jeg bytte dame eller akseptere skjebnen? Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243 kommer an på om du har lyst til å prøve
Aquarelles Skrevet 28. juni 2012 #45 Skrevet 28. juni 2012 Åhhh som vi venter... vi på forumet er såååå spent på å høre noe fra deg Er det noe nytt?
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2012 #46 Skrevet 28. juni 2012 Personlig ville jeg ikke gjort dette selv, med mindre mannen ba om det. Og jeg skal være ærlig å si at jeg hadde kanskje mistet respekten for mandigheten hans. Men jeg synes likevel dette er litt spennende, og dersom dere begge ønsker dette, så ser jeg da virkelig ikke hvorfor det skulle være problematisk. Bare husk å bruk mye glidekrem! 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #47 Skrevet 30. juni 2012 Da er det gjort. Skal fortelle mer sener :gjeiper: Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #48 Skrevet 30. juni 2012 Det er antageligvis et forsøk fra henne på å ta litt kontroll over deg. Hun får ikke noen fysisk nytelse av å ta deg med en strapon. Strapons er laget så mannevonde kvinner med penismisunnelse kan dominere menn, og det er i hvert fall ikke noe respekt fra hennes side inne i bildet. Dette handler om at hun vil ha litt makt og putte deg i en komprimerende stilling. Hun vil ta fra deg litt av din posisjon som mannen i forholdet. Jeg ville ikke gjort dette, og vil påstå at din egen maskulinitet er i fare her. Du burdere seriøst revurdere denne jenta, og kanskje finne ut hvorfor hun vil gjøre noe så ydmykende mot deg. Det handler i hvert fall ikke om respekt og omtanke for deg, det skal jeg love deg. Anonym poster: c4a3141ffaa457a6ea82462ccf507da8 Dette er jo det verste jeg har hørt. Også mange menn tenner på å underkaste seg under en dame som liker å dominere. Mannen mister ikke maskuliniteten for det. Anonym poster: 43f26090756fa91f3becaf92634ec93d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #50 Skrevet 3. juli 2012 Hei Hannee, det gikk veldig bra følelsesmessig. Erotisk var det også spennende. Strapon var for tykk men vi skal kjøpe en litt tynnere. Hun tok meg bakfra og så i misjonær. Brukte masse glidemiddel. Likevel ble det for tykk strapon. Morgenen etter var dert hun som tok meg uoppfordret. Hun liker det. Hun er redd for å gjøre meg vondt. Så jeg sier hvor mye som er ok. Vi skal utforske mer. Hun fingret meg også og det var best. Så tynnere strapon blr spennende. Det var første gang så det skal vel litt tilvenning til også. Absolutt spennende og dette blir en del av reportuaret nå :gjeiper: Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243
Aquarelles Skrevet 3. juli 2012 #51 Skrevet 3. juli 2012 Hei TS! Så koselig at dere likte det begge og vil prøve mer senere! Det viktigste er jo at begge synest at slik eksperimentering er spennende. Å prøve nye former for i et allerede godt forhold spriter kanskje opp slike opplevelser endå mer, men det er jo og viktig at man kan si stopp når man føler for det og at begge parter respekterer det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #52 Skrevet 3. juli 2012 ikke gjør det, maskuline menn er best! Anonym poster: 789dd301dd5caf0945d83a7bf688c1b7
AnitaB Skrevet 3. juli 2012 #53 Skrevet 3. juli 2012 Hei TS, Fantastisk! Det er så moro å lese om mennesker og par som selebrerer og gleder seg over seksualiteten sin. Noen ganger funker det ikke helt 100, men det fine med å være utforskende er at noen ganger blir det bare helt fabelaktig! Veldig hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse :-) Lykke til videre!
Gjest Hannee Skrevet 3. juli 2012 #54 Skrevet 3. juli 2012 Så utrolig bra! Høres ut som om at kjæresten din ser dine behov, og hører på deg, samt at du stoler på henne, og at dere er trygge sammen! Mindre strap on er nok lurt, også finnes det mange spennende butt pluger der ute, de som vibrerer er favoritter hos oss. Det er viktig å ha det godt, spennende og kanskje litt mystisk i senga. Kos dere masse videre
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #55 Skrevet 12. august 2012 Nå er det gått en måneds tid. Hun har begynt å si at jeg bare bruker henne som knullevenn enda vi har reist og kost oss og hatt mange føotte opplevelser. Vi har ikke gjentatt eksperimentet heller. Hun har ikke så mye respekt for meg lenger. Og hun har begynt å bli irritert over bagateller. Hun kutter kommunikasjon og holder det på et minimum dvs en kald sms eller to i uken. Jeg tror det jeg fryktet er i ferd med å skje. Hun respekterer ikke en mann hun har knullet med strapon. Hun har nå sluttet å si at hun er glad i meg. Kanskje jeg må forberede meg på å finne en ny dame etterhvert. Og da tør jeg ikke passere den grensen igjen. Da blir det vaniljesex. Så jeg kan vise at jeg er mannen! Det er visst slik det skal være. <br /><br /> Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå