Gå til innhold

Knulle en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noe å lure på hvis begge tenner på tanken. Hva er du redd for?

Anonym poster: 1f984e9d1b6b0e29f7c949878d09cd82

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres spennende ut. Hvorfor ikke prøve en gang slik at du kan finne ut om du liker det eller ikke? :sengekos: Du er vel mann nok til å prøve en gang, og mann nok til å si nei til neste viss du ikke liker det etter den første gangen? ;) Kjør i vei. Hva med en tilbakemelding i denne tråden etter at dere har prøvd?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres spennende ut. Hvorfor ikke prøve en gang slik at du kan finne ut om du liker det eller ikke? :sengekos: Du er vel mann nok til å prøve en gang, og mann nok til å si nei til neste viss du ikke liker det etter den første gangen? ;) Kjør i vei. Hva med en tilbakemelding i denne tråden etter at dere har prøvd?

Å prøve en gang tør jeg. Hun er veldig pen og sexy og jeg stoler på henne. Hvis jeg tar det som en lek og leser litt mer om det først så. Da får jeg vel si det til henne da. Vet ikke om jeg melder tilbake i tråden men skal forsøke. :haar:

Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243

• Liker 1
Gjest Hannee
Skrevet

Nå har vi vært sammen noen år og stoler 100% på hverandre. Hun er absolutt ikke dominerende utenfor sengen. Hun har en slank kropp som mange misunner henne, langt flott hår, et vakkert ansikt og hun er veldig pen. Å se henne i høye heler, stockings og korsett med en strapon er noe jeg egentlig liker tanken på.

Vi liker begge variasjon. Jeg har penetrert henne over 1000 ganger på utallige måter. Og nå vil hun dette. Faktisk så har mange vært slemme mot henne så hun fortjener kanskje å være den som dominerer av og til. Å kjenne at hun også kan som er så snill til vanlig. Hun liker å bli dominert av meg også så det er ikke slik at hun ønsker å nedverdige meg. Det er mer en lek med tenning.

Det er heller ingen som vil få vite om dette så der ikke noe tap av ansikt. Det er vel mer hvordan hun ser på meg. Men jeg vet hun er veldig glad i meg.

Jeg får tenke litt til :sukk: jeg kjenner og har hatt sex med flere damer som har vist seg å være slemme. Men det er ikke hun i det hele tatt. :klemmer: hva gjør jeg nå?

Jeg tenker at det du skriver her bør du snakke med henne om. At du kanskje er usikker på hvordan hun vil se på deg, og om noe vil forandre seg? Det jeg tenker hvertfall er at stoler man på hverandre og elsker hverandre og er trygge på hverandre, kan man ha analsex. Og det som er enda viktigere, har man et slikt forhold så gjør det ingenting om det ikke blir en bra opplevelse. Det gjør ingenting om dildoen ikke går inn, om man må bytte til en annen, om det kommer litt "uhell", om det ble en litt rar stilling. Man kan jo bare prøve igjen om man ønsker det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva dama mi synes. Hun vil og skal snart. Men hva synes andre damer? Ville du likt å være den som tar initiativet, som kler av, legger ned, gnir, fingrer, penetrerer og hører, ser og kjenner han nyte?

Og hva ville du synes om det og han etterpå? Vile du mistet respekten? Eller ville du følt deg nærmere?

Og etterpå når dere går på byen som et par eller på familiemiddag ville tankene vandret litt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det du skriver her bør du snakke med henne om. At du kanskje er usikker på hvordan hun vil se på deg, og om noe vil forandre seg? Det jeg tenker hvertfall er at stoler man på hverandre og elsker hverandre og er trygge på hverandre, kan man ha analsex. Og det som er enda viktigere, har man et slikt forhold så gjør det ingenting om det ikke blir en bra opplevelse. Det gjør ingenting om dildoen ikke går inn, om man må bytte til en annen, om det kommer litt "uhell", om det ble en litt rar stilling. Man kan jo bare prøve igjen om man ønsker det :)

Jeg liker innstillingen din Hannee. Du virker reflektert, åpen, hensynsfull og klok.

Jeg skal snakke med henne om det. Høre hva hun tenker. Jeg kommer til å spørre henne hva hun kjenner inne i seg når hun gjør det med meg. Om hun liker å være den som bruker. Hun har allere sagt hun gleder seg. Og strapon er bestillt........

Skrevet

Dama mi vil ta meg med strapon. Skal jeg bytte dame eller akseptere skjebnen? :skravle:

hei, det må du bli med på,skulle ønske det var meg,jeg leker med en dildo i min anal når jeg er alene,men kan ikke si det til dama,for det liker hun ikke, men det er jo deilig, misunner deg der

:kjefte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hei, det må du bli med på,skulle ønske det var meg,jeg leker med en dildo i min anal når jeg er alene,men kan ikke si det til dama,for det liker hun ikke, men det er jo deilig, misunner deg der

:kjefte:

Hun liker ikke at du gjør det når du er alene? :klo:

Anonym poster: 1f984e9d1b6b0e29f7c949878d09cd82

• Liker 1
Skrevet

Det høres veldig spennende ut. Du er absolutt heldig å ha en dame som tester grensene, både dine og hennes.

Lykke til og husk å fortelle om hvordan det har gått etterpå. Promise?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres veldig spennende ut. Du er absolutt heldig å ha en dame som tester grensene, både dine og hennes.

Lykke til og husk å fortelle om hvordan det har gått etterpå. Promise?

Tusen takk og I Promise Zeus :klem1:

FEELING GOOD

Birds flying high you know how I feel

Sun in the sky you know how I feel

Breeze driftin' on by you know how I feel

It's a new dawn

It's a new day

It's a new life

For me

And I'm feeling good

Fish in the sea you know how I feel

River running free you know how I feel

Blossom on the tree you know how I feel

Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know

Butterflies all havin' fun you know what I mean

Sleep in peace when day is done

That's what I mean

And this old world is a new world

And a bold world

For me

Stars when you shine you know how I feel

Scent of the pine you know how I feel

Oh freedom is mine

And I know how I feel

Gjest norah
Skrevet

Jeg vet hva dama mi synes. Hun vil og skal snart. Men hva synes andre damer? Ville du likt å være den som tar initiativet, som kler av, legger ned, gnir, fingrer, penetrerer og hører, ser og kjenner han nyte?

Og hva ville du synes om det og han etterpå? Vile du mistet respekten? Eller ville du følt deg nærmere?

Og etterpå når dere går på byen som et par eller på familiemiddag ville tankene vandret litt?

Hæ? :klo:

Mulig jeg er naiv her - men tar ikke de aller fleste kvinner slikt initiativ - sånn uavhengig av denne strap-on greia?

Det er da ingen forskjell om man driver med lett leking selv eller benytter leketøy - og det spiller vel ingen rolle hvor på kroppen denne stimulien finner sted sålenge begge får noe ut av det?

Jeg ser ikke helt hva som er så ufattelig tabu med det.

Det er stimulering, man tenner på det(eller finner ut at det var litt gøy men ikke helt mindblowing), og det er en seksuell gjensidig greie.

Hva skal man egentlig miste respekten på grunnlag av?

Nytelse er jo nytelse uansett hvor på kroppen det skjer, og det er vel ingen forskjell på menneskets verdi og kjønn utfra hvor på kroppen denne nytelsen forekommer.

Sålenge jeg ikke føler meg direkte utilpass og forespørselen er helt ufattelig banal skal mannen få nøyaktig hva han ber om og vel så det.

• Liker 2
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg liker innstillingen din Hannee. Du virker reflektert, åpen, hensynsfull og klok.

Jeg skal snakke med henne om det. Høre hva hun tenker. Jeg kommer til å spørre henne hva hun kjenner inne i seg når hun gjør det med meg. Om hun liker å være den som bruker. Hun har allere sagt hun gleder seg. Og strapon er bestillt........

Tusen takk for det, snille deg :)

Det er veldig bra at du skal snakke med henne om dette, og høre hva hun tenker og hva hun vil tenke etterpå. Og du trenger ikke å tenke på det som at hun skal bruke deg. Det jeg vil, når jeg gjør det med mannen min, er å nyte han. Å nyte å se at han nyter. Og skjenne hvor deilig det er for han. Og også ha det deilig selv. Det er fantastisk å gi partneren sin nytelse, synes jeg, om det så er gjennom kyss, berøring eller penetrering. Det viktigste for meg er tryggheten, tilliten, kjærligheten og spenningen.

Fortell hvordan det går da ;)

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg var med ei som tente skikkelig på dette. Hadde det ikke vært for at hun tente enormt på dette, så hadde det ikke gitt meg noe. Men synet av henne som hadde det så deilig, tente meg. Jeg har ikke noe imot å flytte litt personlige grenser for partner.

Skrevet

Dama mi vil ta meg med strapon. Skal jeg bytte dame eller akseptere skjebnen? :skravle:

Publikum venter i spenning! Har du akseptert skjebnen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Publikum venter i spenning! Har du akseptert skjebnen? :)

Hei Aquarelles og Hannee :sjenert: nå har det kommet sms om at strapon er på vei i posten. :lur:

Har snakket med kjæresten min litt om renslighet og følelser. Hun vil gjerne oppleve det. Hun er flott og snill og leken og nå er det hennes tur å kjenne hvordan det er å knulle. Nå begynner hun å bli veldig tent. Hun har begynt å dominere meg mer i sengen nå også. Som om hun forbereder seg :sukk:

Jeg kjenner jeg er litt nervøs men jeg tenner nå også veldig på tanken av å se og kjenne henne så jeg kommer til å la det skje. Akkurat slik hun vil det.

Kommer tilbake til tråden når det skjer mer :skravle: ganske snart.

Gjest Hannee
Skrevet

Så bra :) Jeg husker at jeg var nervøs før jeg brukte strap on, og før min mann tok meg analt. Men var også veldig spennende, og det å slippe seg helt løst, og stole fult og helt på partneren sin :)

Et siste tips, bruk masse glidemiddel, kjennes det ut som om den ikke går inn, så bruk litt mer. Og ta det i ditt tempo. Du bør så fra når hun bør føre dildoen inn, tempo og så videre.

Men jeg vil fortsatt anbefale at dere prøver buttplugs og fingre først. Og bruk kondom, da glir det også lettere :)

Og det virker på meg som at du ikke er helt sikker på om du liker at hun dominerer? Jeg synes du bør snakke mer med henne om dette, at du for eksempel vil det, men at du også vil dominere. Snakk om det å ha et variert sexliv. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med ei som tente skikkelig på dette. Hadde det ikke vært for at hun tente enormt på dette, så hadde det ikke gitt meg noe. Men synet av henne som hadde det så deilig, tente meg. Jeg har ikke noe imot å flytte litt personlige grenser for partner.

lolol tok du den i ræva?

Gayyyyh!

Anonym poster: c4a3141ffaa457a6ea82462ccf507da8

Gjest Bandit
Skrevet

lolol tok du den i ræva?

Gayyyyh!

Anonym poster: c4a3141ffaa457a6ea82462ccf507da8

Jepp... skikkelig gayyyyh (fantastisk uttrykk) når man blir tatt av ei dame. Tror du får lese deg opp på hva det å være homofil faktisk innebærer.

• Liker 2
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg begynner av og til å lure på hvor mange av vennene mine som har bra sex og slikt jeg. Eksperimenterer de? Bruker de strap on? Har de bare misjonær, og har det helt fantastisk sånn?

Beklager for liten avsporing. Bare en tanke.

Man kan være heterofil, bifil og homofil og bruke strap on. Jeg er heterofil og bruker strap on.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...