AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Dama mi vil ta meg med strapon. Skal jeg bytte dame eller akseptere skjebnen? Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243
GUT Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Ta utfordringen og vær glad du har en så spennende dame 5
Gjest badeand1 Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Du skal si kjør på hvis du vil og nei takk hvis du ikke vil. 2
Tibbie Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Akseptere skjebnen! Høres spennende ut! Guttene har G-pungtet i baken, så jeg tror du vil få en overraskende god opplevelse! :D 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #5 Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker egentlig tanken på å bli brukt av henne. Og at hun har kontroll over meg. Og at jeg ikke kan komme unna. Og kjenne og høre henne. Jeg kjenner jeg blir veldig tent på det. Og hun vet det. Hun er jo aktiv og leken og jeg vet hun vil være forsiktig til å begynne med,,,,,,,,,. nå er det kanskje hennes tur? Vi jeg glade i hberandre og har det fint ellers. Håper det ikke ødellegger respekten mellom oss. Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Det er antageligvis et forsøk fra henne på å ta litt kontroll over deg. Hun får ikke noen fysisk nytelse av å ta deg med en strapon. Strapons er laget så mannevonde kvinner med penismisunnelse kan dominere menn, og det er i hvert fall ikke noe respekt fra hennes side inne i bildet. Dette handler om at hun vil ha litt makt og putte deg i en komprimerende stilling. Hun vil ta fra deg litt av din posisjon som mannen i forholdet. Jeg ville ikke gjort dette, og vil påstå at din egen maskulinitet er i fare her. Du burdere seriøst revurdere denne jenta, og kanskje finne ut hvorfor hun vil gjøre noe så ydmykende mot deg. Det handler i hvert fall ikke om respekt og omtanke for deg, det skal jeg love deg. Anonym poster: c4a3141ffaa457a6ea82462ccf507da8 6
Gjest SnowLeopard Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Skal man revurdere noen straks det blir snakk om noe som ikke direkte gir fysisk nytelse?? Sex handler jo nesten like mye om "psykisk nytelse", vel. 5
Gjest Hannee Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Hvis du synes at dette er spennende, og kan være litt ekstra krydder, så bare go for it Dere bør snakke mye om dette, slik at dere begge er sikre og trygge på hverandre Jeg kan selv si at kvinner kan få nytelse av dette. Det kan være nytelse og se partneren sin få nytelse, og det er også veldig givende og tennende, hvertfall for meg. Og det finnes strap on'er med vibrering og slike som har to staver, slik at det kan være i hennes vagina og i din anal samtidig. Har du aldri hatt analsex før, vil jeg anbefale dere og leke med buttplugs og fingre først. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Dama mi vil ta meg med strapon. Skal jeg bytte dame eller akseptere skjebnen? Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243 Synes du skal stille et ultimatum. Hvis du skal bli rækjørt, så skal hun også. Anonym poster: a10aaa6880fd9c428428424a958ef189 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Det er antageligvis et forsøk fra henne på å ta litt kontroll over deg. Hun får ikke noen fysisk nytelse av å ta deg med en strapon. Strapons er laget så mannevonde kvinner med penismisunnelse kan dominere menn, og det er i hvert fall ikke noe respekt fra hennes side inne i bildet. Dette handler om at hun vil ha litt makt og putte deg i en komprimerende stilling. Hun vil ta fra deg litt av din posisjon som mannen i forholdet. Jeg ville ikke gjort dette, og vil påstå at din egen maskulinitet er i fare her. Du burdere seriøst revurdere denne jenta, og kanskje finne ut hvorfor hun vil gjøre noe så ydmykende mot deg. Det handler i hvert fall ikke om respekt og omtanke for deg, det skal jeg love deg. Anonym poster: c4a3141ffaa457a6ea82462ccf507da8 Stakkars deg som er så lite mann at du mister maskuliniteten din av å bli dominert :kgbaby: Anonym poster: 1f984e9d1b6b0e29f7c949878d09cd82 14
Mann 42 Skrevet 16. juni 2012 #12 Skrevet 16. juni 2012 Skal man revurdere noen straks det blir snakk om noe som ikke direkte gir fysisk nytelse?? Sex handler jo nesten like mye om "psykisk nytelse", vel. Det fins mange sk "passive" homofile som ikke kan tenke seg større lykke enn å bli penetrert analt, antakeligvis pga det mannlige "G-punktet" som stimuleres da. Så det kan bli en høydare for begge parter. Strap-ons er konstruert slik at bunnplaten gnikker mot vulva og klitoris, så hun har også gode muligheter for en orgasme. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #13 Skrevet 16. juni 2012 Ingenting så umandig som en mann som blir dominert. Men jøss, om du har lyst så er det vel bare å prøve. Anonym poster: 5f89ecd8e884b07b238905cc568c26af 1
Gjest Hannee Skrevet 16. juni 2012 #14 Skrevet 16. juni 2012 Jeg synes ikke det er umandig. Hvis begge parter vil og føler seg trygge på hverandre, synes jeg det er faktisk det. Tillit, trygghet og spenning.
Adonis Skrevet 16. juni 2012 #15 Skrevet 16. juni 2012 Umandig som et helvete. Ta deg sammen mann. Dette får hun selvsagt ikke gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #16 Skrevet 16. juni 2012 Hun får all nytelsen og du får baller som blir blåere enn gamlesmurf sine. Høres ikke så lurt ut, gjør det vel? Anonym poster: a7bc5854aaef6ad58d47bee5170ed564 2
en'krone Skrevet 16. juni 2012 #17 Skrevet 16. juni 2012 Stakkars deg som er så lite mann at du mister maskuliniteten din av å bli dominert :kgbaby: Anonym poster: 1f984e9d1b6b0e29f7c949878d09cd82 Hersketeknikk for å få viljen sin... Ingenting så umandig som en mann som blir dominert. Men jøss, om du har lyst så er det vel bare å prøve. Anonym poster: 5f89ecd8e884b07b238905cc568c26af Hersketeknikk for å utfordre hans maskulinitet i håp om å få en irettesetter....nuffelig. Du har hvertfall ikke en dame som er opptatt av omtanke for deg og ivareta dine hensyn for hun får ikke annet ut av dette enn å se deg i en setting som hun antageligvis vil oppfatte som ydmykende og underdanning. Et rent maktbehov hun vil tilfredsstille, og hun har neppe mye respekt for deg i utgangspunktet som foreslår noe sånt. Hvis disse holdningene er noe du tenner å og liker så kjør på. Er du opptatt av å ha ei dame som respekterer deg og liker deg og syns du er nok uten dette så finn deg ei ny. Og hun vil sikkert prøve å manipulere deg å få deg til å tro at du er den store tøffe mannen som tørr å bli med på dette, men i realiteten ser hun på deg som en liten tøffel hun kan herse med og bruke som hun vil og tenner på at du er det, som en liten sado. 1
Mann 42 Skrevet 16. juni 2012 #18 Skrevet 16. juni 2012 Hersketeknikk for å få viljen sin... Hersketeknikk for å utfordre hans maskulinitet i håp om å få en irettesetter....nuffelig. Du har hvertfall ikke en dame som er opptatt av omtanke for deg og ivareta dine hensyn for hun får ikke annet ut av dette enn å se deg i en setting som hun antageligvis vil oppfatte som ydmykende og underdanning. Et rent maktbehov hun vil tilfredsstille, og hun har neppe mye respekt for deg i utgangspunktet som foreslår noe sånt. Hvis disse holdningene er noe du tenner å og liker så kjør på. Er du opptatt av å ha ei dame som respekterer deg og liker deg og syns du er nok uten dette så finn deg ei ny. Og hun vil sikkert prøve å manipulere deg å få deg til å tro at du er den store tøffe mannen som tørr å bli med på dette, men i realiteten ser hun på deg som en liten tøffel hun kan herse med og bruke som hun vil og tenner på at du er det, som en liten sado. Hva slags grunnlag har du for å mene noe om holdningene hennes, egentlig? Seksuelle handlinger er ikke i seg selv nedverdigende eller ydmykende. Og de sier ikke så mye om relasjonen dem i mellom. Jeg har sett en relevant formulering om dominans og respekt, fra en lesbisk dom som ble intervjuet om sine holdninger til sin sub. Et spm som ble stilt var om hun så ned på sub-en. Hennes svar var "Man må huske at det er et spill, en lek med roller. Og en kvinne som stoler nok på meg til å la meg binde henne som en del av den leken, er min gudinne." Nå er det selvsagt meget la-seg-gjørlig å dominere og terrorisere et menneske til å gjøre akkurat det samme, så muligheten for det stikk motsatte er også til stede. Men det kan man ikke konstatere ut fra en enkel beskrivelse av handlingen. 3
Gjest "gjest" Skrevet 16. juni 2012 #19 Skrevet 16. juni 2012 Min X-mann hadde en greie for analsex, men jeg nektet. Så en kveld så tok han opp saken igjen og jeg sa: "Det er greit, du skal få pule mæ i ræva, men æ ska pul dæ først". Det gikk han med på. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #20 Skrevet 16. juni 2012 Jeg synes ikke det er umandig. Hvis begge parter vil og føler seg trygge på hverandre, synes jeg det er faktisk det. Tillit, trygghet og spenning. Nå har vi vært sammen noen år og stoler 100% på hverandre. Hun er absolutt ikke dominerende utenfor sengen. Hun har en slank kropp som mange misunner henne, langt flott hår, et vakkert ansikt og hun er veldig pen. Å se henne i høye heler, stockings og korsett med en strapon er noe jeg egentlig liker tanken på. Vi liker begge variasjon. Jeg har penetrert henne over 1000 ganger på utallige måter. Og nå vil hun dette. Faktisk så har mange vært slemme mot henne så hun fortjener kanskje å være den som dominerer av og til. Å kjenne at hun også kan som er så snill til vanlig. Hun liker å bli dominert av meg også så det er ikke slik at hun ønsker å nedverdige meg. Det er mer en lek med tenning. Det er heller ingen som vil få vite om dette så der ikke noe tap av ansikt. Det er vel mer hvordan hun ser på meg. Men jeg vet hun er veldig glad i meg. Jeg får tenke litt til jeg kjenner og har hatt sex med flere damer som har vist seg å være slemme. Men det er ikke hun i det hele tatt. hva gjør jeg nå? Anonym poster: 4eff92da008552c9a18c4168ee3fe243
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå