Gå til innhold

Kollegaer prompet i kontorlandskapet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt...i dag prumpet 2 mannlige kolleger så det sang i kontorlandskapet. Vi sitter ca 20 stk. der, og jeg var blant de 10 som satt nær og fikk høre brakene...de hadde vært ute på jobbreise og blitt smittet av mat på restaurant. Begge fikk sjuken og måtte kjøres hjem...den ene kastet opp!

Herregud, for et syn...gla det ikke var meg. Nå er begge hjemme fra jobben i noen dager for å bli friske igjen.

Hva med dere, noen gang opplevd å bli sjuke på jobben?? Ikke meg ennå, bank i bordet sier jeg.

Anonym poster: da292dd5cd16539797bf7aed87ed479a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, stakkars folk. Håper de ikke rakk å smitte deg og resten av gjengen på kontoret da.

Anonym poster: ac5c8fdb6ef60b284245231bf45e3856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest delfiny

Ånei,promp!!! Neida jeg tuller. Sånt kan man ikke for. Likegjerne bli syk på jobb som hjemme. Men stakkars!det må ha vært et mareritt å komme seg hjem. Har opplevd å blitt skikkelig dårlig på jobb et par ganger med influensa. Ikke noe gøy! Får håpe de blir friske fort. Og som AB over sier at dere ikke blir smittet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, stakkars folk. Håper de ikke rakk å smitte deg og resten av gjengen på kontoret da.

Anonym poster: ac5c8fdb6ef60b284245231bf45e3856

Har ikke hørt om smitte, men det gjenstår å se på mandag hvor mange som er borte fra jobb.

Smittefaren er vel øyeblikkelig eller veldig rask men merker ikke noe her foreløpig. Nå er det helg og, så får vel høre mer senere. Skremmende at det kan skje så plutselig!

Anonym poster: da292dd5cd16539797bf7aed87ed479a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden ligger dette under "samliv og relasjoner"? :gjeiper:

Tenkte tema å bli akutt syk på jobben blant andre var aktuelt å poste i "relasjoner", er jo sosialt. Sjøl har jeg alltid klart å komme meg unna sosiale relasjoner/forsamlinger om jeg blir sjuk...spyr eller får diare eller noe. Men folk kan jo ikke noe for det, når det rammer plutselig.

Anonym poster: da292dd5cd16539797bf7aed87ed479a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja , begynte å sprutespy under jobben min som vekter etter å ha spist en kebab, svimte av så jeg ble sendt til sykehus med matforgiftning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Ja , begynte å sprutespy under jobben min som vekter etter å ha spist en kebab, svimte av så jeg ble sendt til sykehus med matforgiftning!

Hørtes ikke bra ut...føler med alle som blir syke mens de er på jobben blant kollegene sine..det blir jo mange som hører og ser, og det er liksom noe privat som kommer ut. Men folk kan ikke noe for at de blir akutt syke p åjobben, slik er jo livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...