Gå til innhold

Seksuell lavalder


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei :)

Eksen min har nettopp bltt kjent med ei jente på Facebook, greit nok. Hun har videre kommentert flere av bildene av han i bar overkeopp med "åh du er så sexy" osv, noe som han svarer på/liker. Jeg synes hun har sett litt vel ung ut (han er 25). undersøkte saken nærmere, og fant ut at ho konfirmerte seg i 2011.. Hvor gammel er hun da i 2012?? Hvis hun konfirmerte seg ved normal alder vel og merke..:)

ho bor også et helt annet sted i Norge, så kan nok være de har møttes på nettet..

Synes dette grenser til pedofili..? For å si det sånn, skjønner klart og tydelig nå at dette ikke akkurat er drømmemannen...

Kleeeeeeeeint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Vil hun ikke da være/bli seksten i 2012? Altså lovlig.

Det at hun kommenterer på hans bilder, betyr ikke at han har tenkt til å ha sex med henne.

Endret av Katten.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en på 25 er interessert i en som er 15 sier sitt om han. Er litt på kanten, ser ikke hva en som har passert 20 kan se i i noen under sexuell lavalder. Har han en mental alder under 20 som gjør han kan passe til å være sammen med ett barn ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en på 25 er interessert i en som er 15 sier sitt om han. Er litt på kanten, ser ikke hva en som har passert 20 kan se i i noen under sexuell lavalder. Har han en mental alder under 20 som gjør han kan passe til å være sammen med ett barn ?

16 åring er ikke et barn,jeg har samme kroppen nå som når jeg var 16.

Igjen: hvorfor bry seg? Jeg har alltid datet eldre menn,hva sier det om meg?

Fordommer fordummer :murvegg:

Anonym poster: a2a69cfab051d668ddb020c9b755ac10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åring er ikke et barn,jeg har samme kroppen nå som når jeg var 16.

Igjen: hvorfor bry seg? Jeg har alltid datet eldre menn,hva sier det om meg?

Fordommer fordummer :murvegg:

Anonym poster: a2a69cfab051d668ddb020c9b755ac10

Samme kroppen ja, men er du lik i hode som da du var 16 ? Er det greit at en voksen puler ett barn bare fordi han syns det er hot ? Når man er 16 er man ikke voksen, når man er 25 er man det.

Endret av Tulling
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kroppen ja, men er du lik i hode som da du var 16 ? Er det greit at en voksen puler ett barn bare fordi han syns det er hot ? Når man er 16 er man ikke voksen, når man er 25 er man det.

Ikke hvis man er gutt

Anonym poster: a2a69cfab051d668ddb020c9b755ac10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis man er gutt

Anonym poster: a2a69cfab051d668ddb020c9b755ac10

Hæ? Hva svarte du på nå?

Anonym poster: 28b9244e6b31fd75eb8afdd11e3f5d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en på 25 er interessert i en som er 15 sier sitt om han. Er litt på kanten, ser ikke hva en som har passert 20 kan se i i noen under sexuell lavalder. Har han en mental alder under 20 som gjør han kan passe til å være sammen med ett barn ?

Akkurat nå føler jeg at nicket ditt passer forbløffende bra til deg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier:

How you doin'?

puuuuurrrfect.

Bad-cat-humor :fnise:

Anonym poster: a2a69cfab051d668ddb020c9b755ac10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åring er ikke et barn,jeg har samme kroppen nå som når jeg var 16.

Igjen: hvorfor bry seg? Jeg har alltid datet eldre menn,hva sier det om meg?

Fordommer fordummer :murvegg:

Anonym poster: a2a69cfab051d668ddb020c9b755ac10

Ingenting.

At en på 25 er med en på 35 er normalt. 15 og 25 kan ikke sammenlignes da den ene ikke er voksen. Er en 25 og den andre 35 er man begge voksne, forskjellen jevner seg ut jo eldre man blir.

Så det at du sier her at du liker eldre menn, sier ingenting om deg :) Og det er mange som gjør det, spesielt i starten av 20 årene er det det mange "gutter" som egentlig bare er manchild.Men selv om en er manchild, betyr ikke at det er greit at de går etter småjenter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Eksen min har nettopp bltt kjent med ei jente på Facebook, greit nok. Hun har videre kommentert flere av bildene av han i bar overkeopp med "åh du er så sexy" osv, noe som han svarer på/liker. Jeg synes hun har sett litt vel ung ut (han er 25). undersøkte saken nærmere, og fant ut at ho konfirmerte seg i 2011.. Hvor gammel er hun da i 2012?? Hvis hun konfirmerte seg ved normal alder vel og merke..:)

ho bor også et helt annet sted i Norge, så kan nok være de har møttes på nettet..

Synes dette grenser til pedofili..? For å si det sånn, skjønner klart og tydelig nå at dette ikke akkurat er drømmemannen...

Kleeeeeeeeint

For det første har du ingenting med dette å gjøre. Han er eksen din, slutt å bry deg. For det andre bør du finne ut hva pedofili er, du har tydeligvis ikke snøring.

Anonym poster: 171dc8655849b55af0f55d8b33b73eb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ms_kwang

du burde ikke bry deg, han er eksen din, la han gå, hvorfor snoker du på hans sider etter at det er blitt slutt mellom dere?

Du vil vel ikke bli den gale exen som legger seg i alt hva exen din gjør? La han gå, og du finn deg en annen hobby enn å stalke han ;)

Når det kommer til at hun "nye" er snart 16 (eller er) så ser jeg ikke problemer der heller. Når jeg var 16 var jeg ilag med en på 25. Hadde sikkert vært lengre ilag enn 1 år hadde det ikke vært for at det var JEG som maste på HAN at han måtte få seg jobb, slutte å feste rundt å oppføre seg som en voksen :sukk:

Det er jo ikke sikkert at det er noe på gang mellom de to da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...