Gå til innhold

Hvordan reagerer du hvis kona/samboeren henger opp rosa gardiner?


Gjest haihei

Anbefalte innlegg

Gjest haihei

Ja, menn, spørsmålet står vel i tittelen... Hvordan reagerer du hvis du kommer hjem til din egen stue, som du deler med sambo/kone, og du plutselig har fått deg noen flotte, rosa gardiner? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Spiller rollen helt ut: Begynner å gå med lærhatt på hodet og en boks vaselin i baklomma. Bar overkropp og skinnbukse er også et must i nærheten av rosa gardiner. Eventuelt kan en bare kappe av seg pung og pikk med det samme, men det er litt kjipt da når rosa gardiner omsider går av moten.

Helt ærlig hadde jeg ikke brydd meg. Interiør og design er et slag jeg aldri kommer til å gidde å kjempe i noe forhold.

Endret av Maruwan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haihei

Spiller rollen helt ut: Begynner å gå med lærhatt på hodet og en boks vaselin i baklomma. Bar overkropp og skinnbukse er også et must i nærheten av rosa gardiner. Eventuelt kan en bare kappe av seg pung og pikk med det samme, men det er litt kjipt da når rosa gardiner omsider går av moten.

Helt ærlig hadde jeg ikke brydd meg. Interiør og design er et slag jeg aldri kommer til å gidde å kjempe i noe forhold.

Hehehe ;) Good point!

Skal sies at jeg inviterte han til å bli med på handleturen, slik at han ikke skulle bli negativt overrasket, men han sa bare: "dette har jeg ikke greie på, du ser da hva som er fint du" også syntes han det ble fint, til tross for at han aldri hadde tenkt tanken på rosa gardiner selv.

Så jeg fikk altså positiv tilbakemelding fra min mann... Bare lurer på om noen føler seg svært maskulint truent av slike innspill i hjemmet?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤ Pikekyss ¤

Da henger du opp et fotballbanner på motsatt vegg og sier "Let the game begin".

Endret av ¤ Pikekyss ¤
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, menn, spørsmålet står vel i tittelen... Hvordan reagerer du hvis du kommer hjem til din egen stue, som du deler med sambo/kone, og du plutselig har fått deg noen flotte, rosa gardiner? ;)

Den var vanskelig. Jeg tror jeg hadde kjøpt hvite liljer til henne, og ser for meg at de saftige grønne stilkene sammen med de hvite blomstene hadde blitt fine nær disse gardinene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, men jeg tror at hvis jeg hadde hengt opp rosa gardiner ville kjæresten min protestert litt, og så ikke brydd seg. Kanskje jeg hadde sagt at dersom han ikke likte de kunne han finne egne gardiner, det ville han aldri giddet og de rosa gardinene ville hengt.

Ikke det at jeg har lyst på rosa gardiner, da...

Anonym poster: 57044320aa3426887320f9005b211772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juppsi

Jeg er ikke en mann, men om noen hadde gjort det i mitt hjem, så hadde jeg tatt ned gardinene og sagt noe sånt som "takk, nå må jeg gå til psykolog for å bli kvitt traumene. Jeg lurer på hvor mange år det kommer til å ta"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Snakker for min mann. Han hadde ikke sett det :fnise:

Jeg tror ikke mange menn legger merke til det.

Dere har rett....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke blind...

Rosa er ikke favorittfargen, for å si det sånn.

Hvordan jeg ville grepet an problemstillingen, vet jeg ikke, men hvis hun var storfornøyd med saken, kan det tenkes at jeg ville latt henne holde på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silje

Ha ha, jeg måtte le da jeg så disse gardinene! Jeg har akkurat de gardinene hengende på min stue, og mannen min syntes det ble så fint! Ikke at jeg spurte han på forhånd eller lagt ut en tråd om dette på kg. Han bryr seg ikke om fargen, han ser helheten, og bryr seg ikke om det er rosa.... Tror egentlig de fleste menn ikke bryr seg.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg måtte le da jeg så disse gardinene! Jeg har akkurat de gardinene hengende på min stue, og mannen min syntes det ble så fint! Ikke at jeg spurte han på forhånd eller lagt ut en tråd om dette på kg. Han bryr seg ikke om fargen, han ser helheten, og bryr seg ikke om det er rosa.... Tror egentlig de fleste menn ikke bryr seg.....

Alternativt: Han lar deg tro at han ikke bryr seg. :)

Det er ikke alt man gidder bry seg med i den grad at man lager noen krangel ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forklart at jeg ikke ønsker å bo i en leilighet som ser ut som den er dekorert av en 12 år gammel jente.

Personlig foretrekker jeg en maskulin og minimalistisk stil, så det ville ikke vært innenfor med rosa gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...