Gå til innhold

han mistet sexlyst


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Gjest baremei

jeg(jente) og kjæresten min hadde veldig mye sex i begynnelsen av foholdet.. vi har vært samen i 1 år.. men de 3 siste månedene har ikke han hatt sexlyst. før klådde han på meg hele tiden og gjøre meg kåt, men nå er det bare for å plage og ikke gjøre noe videre.

jeg suger han ofte, men han har ikke slikket meg på nærmest 2 måneder.

jeg maser av og til men da sier han at jeg er avhengig.. han er 18, HVORDAN I ALL VERDEN myster en 18 åring sexlyst? vi har sex kankje 1-2 ganger i uken.

er ganske sikker på at han ikke er enten homo eller utro, jeg tror han ikke tenner på meg lengre, men han sier at han gjør det!

hva skal jeg gjøøre??

er frustrert over å bli avvist gang på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med ham..

Kan være han har mistet følelsene for deg?? Kan være at han har gått lei pga for mye sex! Ja det går! Man kan gå drit lei...

Hvorfor prøver du ikke dette en gang: du sier nei til sex! Gutter er litt som jenter... Vi vil ha det vi ikke kan få, så begynn å nekte du, vær litt vanskelig å få inn i seng... Tro meg: da er det mye mere morro når man først klarer det:)

Gutt her btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du spør! Når jeg var 18 var jeg så plagsomt kåt at samme hva jeg gjorde ble det liksom ikke nok! :P

Anonym poster: a83bf7231c57cb53fe43d2da4e802c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er et menneske med følelser akkurat som deg. La han være i fred og slutt å mas.

Anonym poster: 4469266995814316090aaeb4692169ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Snakk med ham..

Kan være han har mistet følelsene for deg?? Kan være at han har gått lei pga for mye sex! Ja det går! Man kan gå drit lei...

Hvorfor prøver du ikke dette en gang: du sier nei til sex! Gutter er litt som jenter... Vi vil ha det vi ikke kan få, så begynn å nekte du, vær litt vanskelig å få inn i seng... Tro meg: da er det mye mere morro når man først klarer det:)

Gutt her btw

takk for svar <3 hjalp litt.. jeg prøvde det i dag, og det fynket for nå :P lot ham jakte litt! håper bare lysten ikke forsvinner igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...