Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Jeg kan ikke se noen annen grunn i hvert fall.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Så dere ser ikke at menn kan potensielt ødelegge livene til tenåringsjentene?

Hvor egoistisk kan dere egentlig tillate dere å være før det blir politisak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dere ser ikke at menn kan potensielt ødelegge livene til tenåringsjentene?

Hvor egoistisk kan dere egentlig tillate dere å være før det blir politisak?

Hva tilsier at en voksen, moden mann skal ødelegge ei ungjente enn ei jevngammel, tenåringsgutt full av hormoner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har mistet respekten for noen av disse kvinnene på denne tråden...De som rakker ned på menn som blir ilag med yngre kvinner.

Anonym poster: 290112b5fd863807487aba383f0e2a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har mistet respekten for noen av disse kvinnene på denne tråden...De som rakker ned på menn som blir ilag med yngre kvinner.

Anonym poster: 290112b5fd863807487aba383f0e2a95

Å neeei. :grine:

Anonym poster: 845aa6fb74a76c98c35abd7db0ba7349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ser ikke at menn kan potensielt ødelegge livene til tenåringsjentene?

Hvor egoistisk kan dere egentlig tillate dere å være før det blir politisak?

Potensielt ødelegge livene faktisk! Vil da ikke tro at de kan ødelegge noe mer enn en tenåringsgutt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Så dere ser ikke at menn kan potensielt ødelegge livene til tenåringsjentene?

Hvor egoistisk kan dere egentlig tillate dere å være før det blir politisak?

Menn kan ødelegge livet til kvinner i alle aldre på samme måte som kvinner har demonstrert at de fint kan ødelegge livet til menn uten å slite seg ut i prosessen.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere ser ikke at menn kan potensielt ødelegge livene til tenåringsjentene?

Hvor egoistisk kan dere egentlig tillate dere å være før det blir politisak?

Ødelegge livet? Hvilken planet befinner du deg på? Man ødelegger ikke livet til noen ved å bli sammen med en yngre kvinne.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Og det er liksom hva du får ut av TS innlegg og våre svar her? At vi er avemsjuke på pene tenåringer??

Det er presist det inntrykket jeg sitter igjen med, ja. Det er liksom ikke måte på hvilke latterlige "argumenter" dere klarer å hoste opp når desperasjonen blir som værst.

Men hvor var vi? Jo, stemmer det: "Ødelegging av liv" var det vi var kommet til nå :klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på når det gjelder menn i alder 20+ som går etter 16-19 åringer er:

Hva ser dere i de ungjentene? Ligger dere på samme nivå IQ-messig? Er det mulig å ha intellektuelle samtaler med en tenåringsjente?

Jeg sier ikke at det er galt, men jeg begynner å lure på hva dere får ut av ett forhold med en ungjente, når dere selv nærmer dere 30.

Anonym poster: aa443eb0deffaf5e2a5a49fef72abba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ser ikke at menn kan potensielt ødelegge livene til tenåringsjentene?

Hvor egoistisk kan dere egentlig tillate dere å være før det blir politisak?

Virker faktisk mer som om det er tenåringsjentene som kan ødelegge mennenes liv, hvert fall etter reaksjonene her inne å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på når det gjelder menn i alder 20+ som går etter 16-19 åringer er:

Hva ser dere i de ungjentene?

- sprek kropp

- ikke ute etter barn og volvo med det første

- mindre erfaring på kjærestefronten enn eldre kvinner, passer meg bra

- veldig sjarmerende, og ser mer opp til kjæresten enn eldre kvinner

Ligger dere på samme nivå IQ-messig? Er det mulig å ha intellektuelle samtaler med en tenåringsjente?

Ja, hvis det er en smart jente, så.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Det jeg lurer på når det gjelder menn i alder 20+ som går etter 16-19 åringer er:

Hva ser dere i de ungjentene? Ligger dere på samme nivå IQ-messig? Er det mulig å ha intellektuelle samtaler med en tenåringsjente?

Jeg sier ikke at det er galt, men jeg begynner å lure på hva dere får ut av ett forhold med en ungjente, når dere selv nærmer dere 30.

Anonym poster: aa443eb0deffaf5e2a5a49fef72abba7

Det er ikke alle menn som er ute etter en "bestekompis" når de skal finne seg en dame. Noen foretrekker ei som er super-feminin og ikke blander seg inn i voksne samtaler eller skal ha en mening om alt mulig. Noen foretrekker å diskutere livets store spørsmål med kompisene sine og la kone være kone (henne kan de se på Paradise Hotel med eller noe sånn).

I tillegg vet jeg om 18-20 åringer som er langt mer reflekterte enn sine eldre medsøstre, gjerne også mindre bitre (noe man gjerne blir etter et langt liv med mye motgang). Så det er ikke så svart-hvitt som at "18 = dum" heller.

Jeg er per dags dato tiltrukket av ei på 17, men på grunn av at det er et profesjonelt forhold så kommer uansett ikke noe til å skje der i gården. Men jeg vet hvorfor jeg liker henne: Hun er eksepsjonelt vakker, hun er nysjerrig, hun er mer opptatt av morro enn av trygghet, hun skiller seg ut (i forhold til kvinner i alle aldre) og vi deler en interesse som ikke så mange deler (klassisk musikk). Det har ingenting å gjøre med at jeg er lite intelligent og derfor må finne noen "på mitt eget nivå". Og jeg er heller ikke ute etter å ødelegge noens liv :skratte:

Dersom jeg ikke traff henne i en profesjonell sammenheng hadde jeg hatt null dårlig samvittighet for å prøve meg på henne uansett hvor bitre eldre damer og sjalu menn skulle bli av det.

Endret av Maruwan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Trenger ikke være drittsekk for å holde kvinnen i sjakk. Men det er en fordel å være litt eldre. Kvinner har mer respekt for eldre menn.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

olde kvinnen i sjakk??? man skal være likeverdige i forhold. Ingen skal ha makten over den andre. Hva slags år lever du i 1909?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil ha en mann som tar styringen og vet hva han vil.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva tilsier at en voksen, moden mann skal ødelegge ei ungjente enn ei jevngammel, tenåringsgutt full av hormoner?

Ja. For han kan være mer utspekulert og tvinne en usikker tenåring rundt lillefingern slik at han får det slik han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

- sprek kropp

- ikke ute etter barn og volvo med det første

- mindre erfaring på kjærestefronten enn eldre kvinner, passer meg bra

- veldig sjarmerende, og ser mer opp til kjæresten enn eldre kvinner

Ja, hvis det er en smart jente, så.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Ehh du vil bli sammen med jenta bare fordi hun har sprekere kropp enn de fleste jentene på din alder? Skal du da bytte henne ut med en yngre modell igjen når hun ikke lenger innfrir disse kravene dine?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kvinner vil ha en mann som tar styringen og vet hva han vil.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Vil ha en mann som vet hva han vil men vil itillegg ha en mann som behandler meg med respekt og ikke som en hund.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er ikke alle menn som er ute etter en "bestekompis" når de skal finne seg en dame. Noen foretrekker ei som er super-feminin og ikke blander seg inn i voksne samtaler eller skal ha en mening om alt mulig. Noen foretrekker å diskutere livets store spørsmål med kompisene sine og la kone være kone (henne kan de se på Paradise Hotel med eller noe sånn).

Nei, barnet skal bare sitte der og se bra ut og være til pynt sånn at gamlefar våger å få stå og beundring av de her like skitne kameratene, ja.

I tillegg vet jeg om 18-20 åringer som er langt mer reflekterte enn sine eldre medsøstre, gjerne også mindre bitre (noe man gjerne blir etter et langt liv med mye motgang). Så det er ikke så svart-hvitt som at "18 = dum" heller.

Kanskje de her eldre medsøstrene er bitre og slitne pga de har blitt misbrukt av eldre fyrer da de var tenåringer?

Og 18-20 åringer er ikke reflekterte eller modne. De kan virke slik, og de vil nok mene at de er det selv også, men 5-10 år etterpå vil de mene at de selv var skitunger som tenåringer. Akkurat som alle andre.

Jeg er per dags dato tiltrukket av ei på 17, men på grunn av at det er et profesjonelt forhold så kommer uansett ikke noe til å skje der i gården. Men jeg vet hvorfor jeg liker henne: Hun er eksepsjonelt vakker, hun er nysjerrig, hun er mer opptatt av morro enn av trygghet, hun skiller seg ut (i forhold til kvinner i alle aldre) og vi deler en interesse som ikke så mange deler (klassisk musikk). Det har ingenting å gjøre med at jeg er lite intelligent og derfor må finne noen "på mitt eget nivå". Og jeg er heller ikke ute etter å ødelegge noens liv :skratte:

Glad du holder deg profesjonell. Du fikk noen poeng, faktisk.

Dersom jeg ikke traff henne i en profesjonell sammenheng hadde jeg hatt null dårlig samvittighet for å prøve meg på henne uansett hvor bitre eldre damer og sjalu menn skulle bli av det.

Tviler på at noen kvinner vil bli bitre, du. Og du vet hva jeg sikter til. :spyr:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh du vil bli sammen med jenta bare fordi hun har sprekere kropp enn de fleste jentene på din alder?

Nei, men det er unektelig et stort pluss.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...