Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex er et grunnleggende fysisk behov.

Det stemmer ikke.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke dere menn at dere potensielt kan ødelegge disse jentene?

Det kommer an på hva slags mann hun blir sammen med.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det kommer an på hva slags mann hun blir sammen med.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Nei, egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eldre kvinner vil atlid prøve å påføre menn skam for å være sammen med eller ha sex med yngre jenter fordi de eldre kvinnene vet de ikke kan konkurere med de yngres skjønnhet. Så når eldre kvinner snakker om hvor forferdelig det med menn som er sammen med en dame som er 10,15,20 år yngre så er hun egentlig bare egoistisk. Det er egentlig utrolig frekt å moralisere over noen andres naturlige adferd bare fordi det tjener dine egoistiske interesser at de endrer den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eldre kvinner snakker om hvor forferdelig det med menn som er sammen med en dame som er 10,15,20 år yngre så er hun egentlig bare egoistisk.

Misunnelig.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janus

Joda, 20 og 30 er ikke alltid dømt til å mislykkes. Men 30 og 18, eller 30 og 17 er ikke helt det samme. De små årene som skiller til 20, er ganske betydningsfulle når det kommer til modenhetsnivå.

TS har jo selv sagt at han gjerne kan gå for 17-åringer, så da er det ikke langt unna barn. Spesielt da han selv er langt over myndighetsalder.

Ja, det er jeg enig i.

Det finnes kanskje noen få unntak for regelen, men å aktivt gå etter 16-17 åringer for en 30 år gammel mann ser jeg på som sykt.

I en alder av 28 år, synes jeg selv at de fleste 20 åringer blir for unge, men jeg møtte faktisk en 19 år gammel jente for litt tilbake som overrasket meg veldig. Jeg hadde ikke nølt et sekund, men kanskje var hun mer moden enn hva som er normalt i den alderen.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er sykt å aktivt gå etter 16 17 åringer. Men hvis man møter en man har match med, hvorfor ikke? Det er ikke ofte man møter noen med match.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er det veldig bra, hvis det er en bra fyr som tar vare på dem. Sånn som meg.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Eldre kvinner vil atlid prøve å påføre menn skam for å være sammen med eller ha sex med yngre jenter fordi de eldre kvinnene vet de ikke kan konkurere med de yngres skjønnhet. Så når eldre kvinner snakker om hvor forferdelig det med menn som er sammen med en dame som er 10,15,20 år yngre så er hun egentlig bare egoistisk. Det er egentlig utrolig frekt å moralisere over noen andres naturlige adferd bare fordi det tjener dine egoistiske interesser at de endrer den.

Et lite tankekors.

Jeg er ikke en eldre kvinne. Jeg er 23 og regnes som ung. Da jeg var 18 var jeg enig i dine utsagn, men det finnes heldigvis mange 18-åringer som er modnere enn hva jeg var. Husk at når til og med 18-åringer selv ser at det er noe galt med en slik tiltrekning, så kanskje det faktisk er noe galt med deg?

Det er du som fremstår som utrolig frekk i denne tråden forresten. Du starter et startinnlegg som ber om å få reaksjoner, men når du får dem, så nekter du og godta de og tilegner andre følelser de egentlig ikke har.

Jeg finnes ikke sjalu. Jeg synes bare det er galt når en tiltrekning er så ensporet som din, og at den faktisk kan ødelegge for yngre, uskyldige jenter. At du ikke ser at dette kan forstyrre deres liv i ettertid, spesielt seksuelt, gjør meg enda mer sikker på at jeg hadde rett angående deg da jeg for første gang leste hovedinnlegget ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du TS har en utrolig "vridd" tankemåte - Det er helt greit selvfølgelig er smak og behag, og om du foretrekker yngre så skal du jo få lov til det så lenge de yngre også vil ha en på din alder - Men det jeg derimot blir litt overrasket over er at du virker så BESTEMT på at nei jeg vil ha yngre de lever livet etc.

Og det at du sier at du liker tanken på å være deres første seriøse kjæreste? Det syns jeg er utrolig egoistisk når alt du vil er å ha korte forhold men ikke noe seriøst. Unge jenter er følsomme på et helt annet nivå og de binder seg på en helt annen måte enn eldre modne jenter. Og det at du bevisst går for yngre i den forstand at de har hatt færre partnere noe de tro meg ikke har hatt :P og at de er like uerfarne som deg noe som sier at du faktisk er utrolig umoden og uerfaren utifra det du sier.

Vil du ha yngre greit det er lov. Men ikke si at eldre damer er sånn, og 20-25 åringer vil ha barn bla bla bla. Er du 29 så får du oppføre deg deretter.

Anonym poster: f835424fec2cd582923d41a4b20f0592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er det veldig bra, hvis det er en bra fyr som tar vare på dem. Sånn som meg.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Hmm Javel? Mener du en "bra" fyr som dumper dem etter at de har utviklet visse behov og følelser for deg som person? Hehe uff tror ikke på trådstarters innlegg, tror TS bare tuller

Anonym poster: f835424fec2cd582923d41a4b20f0592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken er den at det er ikke bra for tenåringsjenter å være ilag med eldre fyrer.

For det bestemmer du?

Hvor har du vrøvlet ditt fra?

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det at du sier at du liker tanken på å være deres første seriøse kjæreste? Det syns jeg er utrolig egoistisk når alt du vil er å ha korte forhold men ikke noe seriøst.

Hvor leser du at jeg bare vil ha korte useriøse forhold? Jeg har ikke vært i noe langvarig seriøst forhold før, men jeg er interessert i det nå. Inntil nå har jeg derimot prioritert andre ting i livet mitt enn damer.

Og det at du bevisst går for yngre i den forstand at de har hatt færre partnere noe de tro meg ikke har hatt :P

Joda, yngre jenter har mindre kjæresteerfaring.

og at de er like uerfarne som deg noe som sier at du faktisk er utrolig umoden og uerfaren utifra det du sier.

Jeg er uerfaren når det gjelder kjæresteting. Er ikke flau over det.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Javel? Mener du en "bra" fyr som dumper dem etter at de har utviklet visse behov og følelser for deg som person?

Anonym poster: f835424fec2cd582923d41a4b20f0592

Jeg har ikke tenkt til å dumpe eller utnytte henne, hvor har du det fra? Jeg behandler mennesker med respekt.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

For det bestemmer du?

Hvor har du vrøvlet ditt fra?

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Personlig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig erfaring.

Og da gjelder for alle?

Flaks at du ikke jobber med statistikk.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Og da gjelder for alle?

Flaks at du ikke jobber med statistikk.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Men det er jo det jeg gjør. Og en randomisering vil bekrefte det jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det jeg gjør. Og en randomisering vil bekrefte det jeg sier.

:skratte:

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...