Gå til innhold

Jeg liker unge jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hengt en del rundt med menn mellom 28-36 siden jeg var 17 (jeg er 20 nå), og vi har hatt det veldig gøy. Men med en gang noen av de har prøvd seg har det blitt ekkelt og ubehagelig. Vi er på så forskjellige steder i livet og i grunnen burde de har roet seg ned. Jeg har hengt med dem nettopp fordi de oppfører seg som unge mennesker, men det er nettopp dét; de er ikke unge voksne lenger, de er voksne.

Anonym poster: e25af44894b716e60fcfb4526e1d6bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt en normalt smart mann som går etter unge damer for et forhold, så jeg tenker mitt også går jeg videre uten å gruble mer på det.

Anonym poster: d7d4bf6f6ef5f06d3c51a0dab194c8ab

Dette er interessant. Eldre menn som går etter mye yngre jenter er svin eller som du antyder dumme. Mens eldre kvinner som går etter mye yngre menn er frigjorte. Hva kommer denne dobbeltmoralen av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på når det gjelder menn i alder 20+ som går etter 16-19 åringer er:

Hva ser dere i de ungjentene? Ligger dere på samme nivå IQ-messig? Er det mulig å ha intellektuelle samtaler med en tenåringsjente?

Jeg sier ikke at det er galt, men jeg begynner å lure på hva dere får ut av ett forhold med en ungjente, når dere selv nærmer dere 30.

Anonym poster: aa443eb0deffaf5e2a5a49fef72abba7

Ville du sagt det samme til kvinner i tredveåra som blir sammen med (ikke bare seksuelt) menn på et par og tjue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ville du sagt det samme til kvinner i tredveåra som blir sammen med (ikke bare seksuelt) menn på et par og tjue?

Jeg svarer på dette, om det ikke gjør noe. Og ja, jeg ville betvilt denne kvinnens mentale alder og hennes intensjoner.

Dersom en kvinne på 29 blir sammen med en 17-18 år gammel gutt, så ser du ikke noe litt feil med dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Jeg svarer på dette, om det ikke gjør noe. Og ja, jeg ville betvilt denne kvinnens mentale alder og hennes intensjoner.

Dersom en kvinne på 29 blir sammen med en 17-18 år gammel gutt, så ser du ikke noe litt feil med dette?

Niks. Hadde forstått henne veldig godt. Og hadde ei heller sett på gutten som noe offer eller på damen som ei som "ødelegger liv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Dette er interessant. Eldre menn som går etter mye yngre jenter er svin eller som du antyder dumme. Mens eldre kvinner som går etter mye yngre menn er frigjorte. Hva kommer denne dobbeltmoralen av?

Dobbeltmoral er vel ikke det mest overraskende fenomenet når vi betrakter ytringer og meninger fra kvinner hva angår tema som relasjoner mellom kjønn.

At yngre kvinner går etter/velger eldre menn er fullt ut akseptert og til dels respektert, med mindre vi babler om helt latterlige konstellasjoner som Hugh Hefner og alle blondinene hans eller den hjertesyke skipsrederen på 92 som plutselig gifter seg med den nylig ansatte hushjelpen på 26 med platinablondt hår, BH størrelse 95G, restylanenebb og plastsko med 22 cm høye hæler.

Det er videre både spennende og tillatt for kvinnelige studenter å forelske seg i foreleseren (men ikke pule ham dersom han er gift, :nei:) selv om han kunne vært faren hennes. Motsatt er selvsagt læreren en ekkel gammel gris.

Det er mye svada om aldersforskjell og det hevdes sågar at kvinner egentlig ikke bryr seg om det er noen år opp eller ned i forhold til partnervalg/partnerønske. For 100 år siden var mannen i gjennomsnitt knapt tre og et ahlvt år eldre enn kvinnen når de giftet seg. I dag er er forskjellen den samme men det skal tillegges: Det er vesentlig større variasjon mellom parene i dag, typisk; mann ni år eldre enn kone. Dette gjelder spesielt når hun er utenlandsk. Det samme motsatt, de (relativt sett få) ekteskap som inngås mellom norsk kvinne og utenlandsk mann så er førstnevnte ofte en del eldre. For samboere ser statistikken omtrent identisk ut.

Det ligger nok mye i denne damas uttalelse , ikke minst med tanke på sitt eget velvære og ego (:lur:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Niks. Hadde forstått henne veldig godt. Og hadde ei heller sett på gutten som noe offer eller på damen som ei som "ødelegger liv".

Hvorfor hadde du forstått henne? Fordi han har bedre kropp og mest sannsynlig har best sæd??

Husk bare at kvinners og menns seksualitet er litt forskjellig, og at unge kvinner som regel har lettere for å bli seksuelt traumatisert. 17 år gamle gutter tenker jo bare på sex, og fryder seg sikkert lykkelig bare de får seg noe. En 17 år gammel jenter har som regel andre drømmer enn å bli seksuelt tilfredsstilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke feil at to stykker med samme mentale alder blir sammen.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde du forstått henne? Fordi han har bedre kropp og mest sannsynlig har best sæd??

Husk bare at kvinners og menns seksualitet er litt forskjellig, og at unge kvinner som regel har lettere for å bli seksuelt traumatisert. 17 år gamle gutter tenker jo bare på sex, og fryder seg sikkert lykkelig bare de får seg noe. En 17 år gammel jenter har som regel andre drømmer enn å bli seksuelt tilfredsstilt.

Dette er bare tull. En så ung person har selvsagt nøyaktig like forutsetninger for å bli traumatisert uavhengig av kjønn, og det du kommer med her er bare fordommer. Det finnes mange eksempler på at også unge gutter har blitt voldtatt, det er bare ikke så politisk korrekt å snakke om det fordi mange mener at kvinner ikke er i stand til å voldta.

Men når det er sagt er det overhode ikke snakk om seksuell traumatisering i denne tråden, men at TS ønsker seg en yngre person enn seg selv som kjæreste. Er du 19 og og blir sammen med en på 29 og det skjer frivillig fra begge parter er det jo overhodet ikke misbruk inne i bildet.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Noe sånt, ja. Alle de samme grunnene til at menn liker yngre jenter, egentlig. Han er penere, mer ungdomslig, mindre bitter og kvinnehatende, en kan ha det gøyere med ham o.s.v. o.s.v.

Ok? Høres en smule kvinnefiendtlig ut i mine ører, men nå vet ikke jeg hvordan dere tenker. Jeg anser dere ihvertfall ikke som fullt så svake og manipulerbare...og så enkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jo pinadø. hun er ei skitkjerring jeg ikke hadde gadd og hatt noe med å gjøre. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Mannfolk ser ikke det der, de tror de er likens som 17-årige gutter, de tror visst de gjør de her småjentene ei tjeneste ved å pule dem. Det er bare ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Jo pinadø. hun er ei skitkjerring jeg ikke hadde gadd og hatt noe med å gjøre. :filer:

Akk, så fordømmende. Alltid. Blir det ikke litt ensomt der oppe på din høye hest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Akk, så fordømmende. Alltid. Blir det ikke litt ensomt der oppe på din høye hest?

Har du en tvillingbror? Det går da ikke an å være så teit som deg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en tvillingbror? Det går da ikke an å være så teit som deg alene.

Det er jo såre enkelt. Når mine motstandere tyr til personangrep så har de tapt diskusjonen.

Gratulerer med god innsats, frøken! Morsomt å se hvordan du tidvis kaver rundt i søla :)

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

Gratulerer med god innsats, frøken! Morsomt å se hvordan du tidvis kaver rundt i søla :)

"Tidvis"? You're not from around here, are you, boy?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, men det er unektelig et stort pluss.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Du er en eneste stor drittsekk vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ehh du vil bli sammen med jenta bare fordi hun har sprekere kropp enn de fleste jentene på din alder?

Nei, men det er unektelig et stort pluss.

Du er en eneste stor drittsekk vet du det?

???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

Jeg hadde en glipp bare, det må jeg få lov til når mannelige meddebattører ikke viser empati og nekter å sette seg inn i hva det her virkelig gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...