Gå til innhold

Ingen vil jo ha meg :(


Gjest Sofie

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

jeg blokkerer alle sex meldinger. jeg finner mange mannfolk som er ute etter noe mer enn et knull. jeg traff eks samboeren min der og. og har møtt en ny fyr som er skikkelig god kar. han er snill, ønsker seg familie og passer veldig bra med meg.kunne skrivd masse gode ting om han.

ellers så kan man møte gode mannfolk over alt. ute i skogen! har møtt noen der og ;P

Anonym poster: 4dc2f47c54f8f54f07a7b0c1d6a3ab6e

Problemet er ikke å møte noen, men å møte noen som man får et varig, seriøst og godt forhold til. Man kan jo ha ørten dater uten at det fører til noe som helst, og da er man like langt, og muligens enda mer desillusjonert.

Du sier jo du har møtt mange, men er du sammen med noen av dem nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan også være greit å forsøke å se seg selv gjennom andres øyne. Utseende betyr dessverre noe før man blir kjent, så om det er noe som kan forbedres på utseende og garderobe bør du gjøre en innsats der.

Det samme gjelder utstråling, viser du verden at du er desperat eller i ferd med å gi opp, kan det også være avskrekkende, det er viktig å smile og være positiv.

Og ikke minst, vær et ja-menneske, dersom vennene dine er etablerte kan det hende at mennene deres har noen kjekke kamerater de kan spleise deg med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere vill jo ikke ha de gode og snille guttene, for de blir jo for kjedlige? Tror mange kvinner(og sikkert menn) kan takke seg selv for at de forblir single, siden de har alt for spesifikke krav og egenskaper de forventer av motsatte kjønn.Mange er rett og slett for sære, og man blir jo ikke noe mindre sær med alderen, som regel ;)

Enig med du. Beste innlegget hittil (og littil).

Anonym poster: 83d0009abcbec8e4656c9ffbe6c945e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men dere vill jo ikke ha de gode og snille guttene, for de blir jo for kjedlige? Tror mange kvinner(og sikkert menn) kan takke seg selv for at de forblir single, siden de har alt for spesifikke krav og egenskaper de forventer av motsatte kjønn.Mange er rett og slett for sære, og man blir jo ikke noe mindre sær med alderen, som regel ;)

Jeg vil ha en snill gutt, men jeg vil at han skal være morsom itillegg. er det for mye forlangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke å møte noen, men å møte noen som man får et varig, seriøst og godt forhold til. Man kan jo ha ørten dater uten at det fører til noe som helst, og da er man like langt, og muligens enda mer desillusjonert.

Du sier jo du har møtt mange, men er du sammen med noen av dem nå?

jeg holder på med han ene nå.vi er ikke sammen enda. men ser meget lovende ut :rodmer:

Anonym poster: 4dc2f47c54f8f54f07a7b0c1d6a3ab6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

jeg holder på med han ene nå.vi er ikke sammen enda. men ser meget lovende ut :rodmer:

Anonym poster: 4dc2f47c54f8f54f07a7b0c1d6a3ab6e

så bra:) skulle ønske det så mer lovende ut med han jeg holder på med... sukk.. Mannfolk hvorfor må dere være så kompliserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra:) skulle ønske det så mer lovende ut med han jeg holder på med... sukk.. Mannfolk hvorfor må dere være så kompliserte?

Haha, tror det er mennesker som er kompliserte jeg. Hun jeg har datet siste året har vært så frem og tilbake at hodet mitt er bare rot. :P

Problemet er vel kanskje også at vi av og til bruker usannsynlig mye tid på folk som ikke passer oss i det hele tatt, enten fordi de ikke er bra for oss på lang sikt eller fordi følelsene er gjensidige...

Anonym poster: b05e73de6b935452d448592d88889eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Haha, tror det er mennesker som er kompliserte jeg. Hun jeg har datet siste året har vært så frem og tilbake at hodet mitt er bare rot. :P

Problemet er vel kanskje også at vi av og til bruker usannsynlig mye tid på folk som ikke passer oss i det hele tatt, enten fordi de ikke er bra for oss på lang sikt eller fordi følelsene er gjensidige...

Anonym poster: b05e73de6b935452d448592d88889eee

han "min" er usikker på følelsene sine, samtidig sier han at han prøver å finne ut om han vil noe mer likevel.. men føler ikke han prøver så hardt jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra:) skulle ønske det så mer lovende ut med han jeg holder på med... sukk.. Mannfolk hvorfor må dere være så kompliserte?

det er ikke alltid lett:S men når jeg endelig fant ut hva jeg ville ha og hva som er viktig for meg .gikk det straks lettere for min del;P

Anonym poster: 4dc2f47c54f8f54f07a7b0c1d6a3ab6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han "min" er usikker på følelsene sine, samtidig sier han at han prøver å finne ut om han vil noe mer likevel.. men føler ikke han prøver så hardt jeg da..

Jeg begynner å lene meg litt mot at hvis man er usikker, så er man sikker. Da er det ikke meant to be. Iallefall er det litt sånn for meg. Men så lever jeg jo i håpet da, og tiden tikker og går uten at jeg kommer noe nærmere noenting...

Anonym poster: b05e73de6b935452d448592d88889eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere skal kakle i vei om noe som ikke har med trådens tema å gjøre kan dere finne deres egen tråd.

Anonym poster: 6123a87f84c1ee25347c0463bec9dbcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere skal kakle i vei om noe som ikke har med trådens tema å gjøre kan dere finne deres egen tråd.

Anonym poster: 6123a87f84c1ee25347c0463bec9dbcb

Trådens tema er vel at ting ikke blir som man har tenkt? Nei, svarer vi da, det ble det ikke for oss heller. Er det ikke litt trøst i det da? Du er ikke alene!

Anonym poster: b05e73de6b935452d448592d88889eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Trådens tema er vel at ting ikke blir som man har tenkt? Nei, svarer vi da, det ble det ikke for oss heller. Er det ikke litt trøst i det da? Du er ikke alene!

Anonym poster: b05e73de6b935452d448592d88889eee

ja ikke sant. tråden handler jo om at man føler man ikke finner den rette, og kommer bare med personlige erfaringer som gjelder det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Jeg traff min nåværende mann tilfeldig på en fritidsaktivitet da jeg var godt over 30. Nå har vi barn og bolig sammen. Før ham hadde jeg ikke hatt noen seriøse forhold.

Det kan være tungt når "alle" andre er etablert og ikke en selv, men det trenger ikke være for sent selv om en har passert 30:)

Prøv å fokusere på å gjøre livet ditt interessant slik det er her og nå. Delta på aktiviteter fordi du har interesse av det, ikke hovedsakelig fordi du vil finne en partner. Kanskje finner du likevel noen du har noe til felles med, og hvis ikke, så har aktivitetene en egenverdi for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å finne en nål i en høystakk når nålen ikke har et godt øye til deg

Anonym poster: b28d08eb565a3e36c7470a8355c31d7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke lett å finne en nål i en høystakk når nålen ikke har et godt øye til deg

Anonym poster: b28d08eb565a3e36c7470a8355c31d7d

Da gjelder det å tenke nytt! Kjøpe en metalldetektor på Clas Ohlson f.eks.! Alt lar seg løse!

Anonym poster: b05e73de6b935452d448592d88889eee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Her er nok problemet at du har stivnet i din egen negativitet.

Leste en gang at det er letter å få en partener dersom man trives med å være alene.

Ta bort fokuset på at du ønsker deg en partner!

Fokuser heller å gjøre det beste ut av det å være singel. Da kan du bruke all tiden på ting du har lyst til å gjøre. Fokuser på livsbejaende ting som øker din trivsel.

Vær glad og ha posistive tanker om din egen attraktivitet. Da vil du sikkert ,ubevisst kanskje, gjøre tiltak som forbedrer ditt faktisk utseende. Vær fornøyd med deg selv og ta vare på deg selv.

Sett heller på en film enn å sitte og deppe om kvelden.

Kos deg med noen godbiter i blandt selv om det er usunt. Gjør mer av det du har lyst til og mindre av det du synes du bør og hva som er anstendige sysler.

Kom deg ut men pass på å få nok søvn. Dersom du skal få noen til å sette pris på deg så må du sette pris på deg selv!

TVI - TVI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som liten drømte jeg om mann, barn og dyr. Der andre hadde høytflyvende drømmer om både det ene og det andre, var dette min drøm.

Men har du brukt like mye innsats på å nå dine drømmer som de har gjort? Folk studerer og jobber ræva av seg for å få drømmejobben, spinker og sparer for å dra på den reisen de drømmer om. Men hva med deg og din drøm? JObber du aktivt for å nå den, eller skal det bare skje av seg selv? Gjør du deg selv attraktiv ved å ta vare på deg selv både fysisk men også mentalt (studere noe interessant, drive med noe som interesserer deg, oppleve ting) Er du blid og jobber med det du er misfornøyd med ved deg selv? Jobber med selvtillitten? Oppsøker du arenaer der du kan møte menn, og er du åpen og positiv til de du møter? Gir du dem en sjanse til dersom de sier noe dumt/hadde på noen rare klær/ikke fikk deg til å bli stupforelsket etter ett møte?

Man må ta ansvar for sitt eget liv, og jobbe for å nå sine mål!

Du må starte med deg selv!

Hege

Anonym poster: ee52428b2eb4c1b58aa5a5fd2b35d85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukker er bare drit.

Jeg har funnet verdens snilleste, herligste fyr på sukker, så det er fullt mulig :) Og ja, vi er fortsatt sammen. Vi visste begge veldig tidlig at vi ville ha hverandre, ingen usikkerheter noe sted. Usikkerhet = dømt til å feile, da er det ikke rett (stort sett).

Anonym poster: c84aa86b2f2b5c3af1fb3fb424e65fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...