Gå til innhold

har du vært utro uten å fortelle det


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei.

Lurer av nysgjerrighet hvor vanlig det er å skjule utroskap ( roting,kyssing, møter med andre i hemmelighet, sex) ovenfor partneren sin..?

Ser det har dukket opp så mange " hjelp type/ dama er på ferie" tråder osv. Er det slik at de fleste ikke velger å si ifra hvis de har gått over grensa?

Har du sett venner være utro på tur/ byn uten at den motsatte får vite det? Eller at du selv har det?

Selv har jeg ikke fortalt samboeren min om at jeg har vært forelska i en på jobben i 1,5 år ( pga at jeg er klar over at det er samboeren min JEG vil ha, og at hormonene mine vil ha mer. Har ikke gjort noenting med denne fyren, men har jo da vært følelesmessig utro :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var utro uten å fortelle det til han jeg var sammen med. Vi hadde vært sammen et år men jeg manglet en viktig bit i forholdet som jeg fikk dekket et annet sted. Var innstilt på at det kom til å bli slutt og derfor gjorde jeg som jeg gjorde... jeg angret som en hund etterpå og ville bare ha tilbake det som var... jeg bar på hemmeligheten min i nesten 5 år og den spiste opp både meg og han og oss til det ikke var mer igjen.... ALDRI, ALDRI skal jeg gjøre det samme igjen.

Anonym poster: 3a9af993b884dec04f644547f27e1ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...