Gå til innhold

Kjære kvinner på treningssenter!


Gjest Janus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest norah

Kjære Norah,

Når jeg leser denne posten din igjen, så kan jeg ikke la være å legge merke til at du virker veldig selvhøytidelig og blottet for selvironi og humor.

Du legger ord i munnen min når du antyder at jeg sier dere gjør erotiske øvelser for å hisse opp menn eller at dere er kåte når dere trener, noe jeg aldri har nevnt.

Innlegget mitt var ment som en morsom hyllest til alle dere vakre kvinner på treningssenter verden over og du taler tydeligvis ikke på vegne av alle kvinner om du leser de andre innleggene i tråden. Poenget mitt var nettop det at realiteten er sexy, selv om du ser på deg selv som en svett og rosa gris.

Melding slutt.

:)

Har du aldri antydet det?

Jeg siterer;

Er dere kvinner egentlig klar over hvor deilige og attraktive dere er når dere trener? Prøver dere bevisst eller kan dere rett og slett ikke noe for det?

Jeg har jo sagt at du kan stirre på ræva mi så mye du orker om det skulle falle deg inn, det er bare hyggelig.

Og om du ikke ser humor eller ironi i svarinnlegget mitt så trenger du å ta et par tester.

Melding slutt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg får et ekstra kick hvis jeg merker at noen ser på meg på trening, og da kan det hende jeg tar i litt ekstra og f.eks. løper en kilometer mer enn jeg hadde tenkt. Så sånn sett er det bare greit, selv om det ikke dermed er sånn at jeg tenker på sex mens jeg trener eller blir ekstra kåt av det.

Anonym poster: f1c050720ed5a8972cdc452a4dcee74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tights han snakker om, det er tekniske løpebukser av denne typen(med mindre han mener gjennomsiktig bomullstights da, som er håpløst at folk trener i):

1309_MXDC_MXDC_New_Atomic_Tights_1.jpg

Jeg er 31, har ikke spesielt megafin rumpe, og man ser ingenting gjennom. Ingen reagerer hverken negativt eller med instant ereksjon.

Men jo, noen har kikket sånn oppigjennom. Uten at jeg vet hva de ser på eller hvorfor.

Men som sagt; jeg går med det fordi jeg ikke gidder svette ihjel når jeg er på spinning/jogger ute eller trener styrke, fordi de er fantastisk gode å trene i ifht bevegelighet og pusteevne, og de sklir ikke ned som alle andre treningsbukser jeg har prøvd.

Jeg vet det er treningstights han mener. Det var det jeg også mente, det er IKKE pent og er harry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er treningstights han mener. Det var det jeg også mente, det er IKKE pent og er harry.

Hva trener du i da? For jeg ser nesten ingen trene i noe annet enn treningstights.

Selv driter jeg i om folk ser på meg eller ikke. Dersom noen mener jeg ser bra ut mens jeg trener, så tusen takk! Selv føler jeg meg ikke akkurat attraktiv når jeg peser som f og svetten renner. :fnise:

Anonym poster: 04b9d6b6d1439a8498835564323e0e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg vet det er treningstights han mener. Det var det jeg også mente, det er IKKE pent og er harry.

Jeg trener også i trenings/tekniske tights og ærlig talt så gir jeg blaffen i hvor lite pent eller hvor harry noen synes det er - det er funksjonelt, og det er det som er viktig når det gjelder treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det sånn: jeg tviler meget sterkt på at noen blir tent på meg når jeg er å treningsstudioet. Jeg blir rød som en tomat i fjeset og svetter som en gris. Det hjelper heller ikke på at jeg ikke er en sylfide. Hvis noen finner det attraktivt så vel, hyggelig det, men lite sannsynlig.

Med andre ord: hvis noen mot formodning skulle finne meg attraktiv på et treningsstudio så kan jeg virkelig ikke noe for det. ;)

Forøvrig går jeg i det som er funksjonelt, så får det bare være så lite pent og harry som det måtte være. Jeg er der for å trene, ikke for å få en 6'er på terningen av Jan Thomas.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er treningstights han mener. Det var det jeg også mente, det er IKKE pent og er harry.

Harry? Omtrent alle trener jo i treningstights. Ser sjeldent noe annet, men da er vel alle bare superharry :-)

Trener med det selv, men da har jeg en stor tskjorte over som dekker litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider så oser det så mye sex på treningsstudioet mitt. Jeg synes det er gøy å være flue på veggen.

Et lite eksempel:

Noen gutter som trener med lue/caps (????????), henda godt plassert nedi buksa, mens han venter på at treningskompisen skal bli ferdig å stønne på benken.-Så bytter du.

Ved siden av har du ei lita barbiedukke som tydelig har sminket seg meget pent før hun skal på trening. Matchende og sexy treningstøy fra topp til tå. Ikke et hårstrå i hestehalen er bustete. Trener gjerne pilatesøvelser på matte, og mange av de øvelsene kan jeg forstå at gutta blir litt fuktig i buksa av...

Så har du meg da, lite høytidelig, driter i hvordan jeg ser ut på trening, ikke interessert i hva andre tenker meg om meg når jeg svetter, puster og peser. Har på meg en utvasket og stor t.skjorte. Ikke sminke, ser ut som et takras på hodet.

Hver sin smak.

Anonym poster: 553fa138802748487abed36f54a875e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er treningstights han mener. Det var det jeg også mente, det er IKKE pent og er harry.

Jeg driter i hvordan jeg ser ut når jeg trener. Jeg er der for å trene, ikke for å se bra ut. Skal jeg løpe er løpetights det beste, da de hverken slenger rundt leggene eller glir ned.

Harry og stolt av det jeg da. :nigo:

540002_10150940960036112_1382464534_n.jpg

!

Endret av loffen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Sikker?

;)

Får du hjelp med dette problemet eller er du mye på trening om dagen?

:gjeiper:

Mye trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Jeg vet det er treningstights han mener. Det var det jeg også mente, det er IKKE pent og er harry.

Det er jo greit nok, smak og behag.

Men kan jeg spørre hva du pleier trene, og om det er behagelig med bomullsklær?

Jeg trener dog aldri vanlige timer i sal lengre(der gikk det OK med bomull) - men på spinning er det varmt og ubehagelig med bomullsbukser og tskjorter iallefall. Løse bukser setter seg også i hjulet.

Og på styrketrening er det bare å glemme annet enn pustende og relativt tettsittende(altså ikke baggy)treningstøy når man skal trene effektivt med frivekter/stenger/kettlebells eller hva enn.

Forøvrig var det mange jenter i løpetights på trening idag, men det eneste gutta stod samlet rundt med måpende øyne og åpen munn var skjermen som viste fotball :snurt:

Og Janus; ikke vær så vonbroten. Jeg prøver ikke være slem med deg - og ja, jeg har også tenkt skitne tanker på trening noen ganger, om begge kjønn. Vi er tidvis i samme båt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva trener du i da? For jeg ser nesten ingen trene i noe annet enn treningstights.

Selv driter jeg i om folk ser på meg eller ikke. Dersom noen mener jeg ser bra ut mens jeg trener, så tusen takk! Selv føler jeg meg ikke akkurat attraktiv når jeg peser som f og svetten renner. :fnise:

Anonym poster: 04b9d6b6d1439a8498835564323e0e51

Bruker en syntetisk vid, sort, løs bukse. Har også brukt jazzbukse med lang singlet/t-skjorte eller hettejakke knyttet rundt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det på treningssenter, gutter/menn glor på jenter/kvinner og omvendt. Jeg syns det gir ekstra motivasjon og treningsglede. Det er lov å flørte litt på treningssenter, da tenker jeg på blikk og høflighet såklart, ikke noe mer. Det er jo litt av moroa med å trene på senter. Etterhvert kjenner man igjen folk som er der ofte, og man får kanskje et godt øye til noen spesielle. Sånn er det bare!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Bruker en syntetisk vid, sort, løs bukse. Har også brukt jazzbukse med lang singlet/t-skjorte eller hettejakke knyttet rundt livet.

Det har jeg null problemer med, på saltimer trente jeg selv i jazzbukser for lenge siden - men det lar seg ikke gjøre nå som jeg kun trener spinning/jogging og styrketrening.

Klær knyttet rundt livet er ikke spesielt lurt når du står med ei tung vektstang på skuldrene og skal ta knebøy(kan henge seg fast i apparat/ben)/evt ta gående utfall med tyngre vekter(skli på jakka) eller eksempelvis svinge med kettlebells(henger fast i jakka), eller bruke hoppetau(sier seg selv) etc etc.

Det er rett og slett risikabelt ifht skader.

Jazzbukser sklir ned når man jogger eller spinner, og buksekanten setter seg fast i hjulet så hele greia rakner.

Da får det bare være harry, jeg er der jo for å trene effektivt - ikke for å ha "riktige" klær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janus

Nok en økt gjennomført på episke og storslåtte Centrum Athletica. Det er mulig hormonene mine er på retrett eller så var jeg rett og slett ikke i humør, for i dag var jeg var langt mindre kontaktsøkende og langt mer sparsommelig med mine blikk. Onsdag er markløft og bein, noe som krever maksimal fokus, energi og konsentrasjon, så det kan være noe av forklaringen for at jeg på lang vei var i min egen verden i dag.

Jeg fikk imidlertid utvekslet et blikk og et smil med en av de unge kvinnene som er mest aktiv der og jeg føler at vi har etablert en form for felles forståelse og kontakt nå. Egentlig tror jeg ikke hun er helt min type, selv om jeg ikke skal legge skjul på at jeg gjerne kunne gitt henne en god omgang. Vi får se...

:)

I morgen er det kardio og den prøver jeg å legge utendørs så sant jeg kan på denne tiden av året. Litt synd å ikke få mitt daglige skudd på CA, men jeg møter jeg som regel rikelig med lekkerbiskener langs Akerselva også, så det går sikkert bra.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Mye trening ;)

Du er morsom.

:)

Sånn er det på treningssenter, gutter/menn glor på jenter/kvinner og omvendt. Jeg syns det gir ekstra motivasjon og treningsglede. Det er lov å flørte litt på treningssenter, da tenker jeg på blikk og høflighet såklart, ikke noe mer. Det er jo litt av moroa med å trene på senter. Etterhvert kjenner man igjen folk som er der ofte, og man får kanskje et godt øye til noen spesielle. Sånn er det bare!

Hyggelig å høre at det ikke er alle som går til betjeningen og klager på mine sultne blikk.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, TS. Nesten ingen ser bra ut i tights/spandex, meg selv inkludert. Man må ha stålrumpe og være 18 år for å kle det og tom. da ser det småvulgært ut. Det blir som å gå i bare strømpebuksa liksom. Tightsrumpe skal dekkes til! :kjefte:

Gammel tråd, men tenkte jeg skulle kommentere.

Det er desverre der du tar feil. Det er synd når du ser jenter som hele tiden skal dra ned singlet for ingen skal se rumpen deres. Det er synd , for de fleste kjenter som gjør det har ingenting å være flau over. Det samme med de jentene som prøver å hjemme seg for de ikke er oppdollet på trening med sminke, osv. Det er nettopp her dere er nydelige med glød i kinnene og naturlig sminke.

Et lite paradoks, dere er deres egen verste fiende noen ganger........

Anonym poster: 2b9c4ebb7b75d346a98943766e81f397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager trener du? Det har jeg aldri sett, og jeg trener på et sted hvor det flommer over av silikon og restylane(akk og ve).

Kjære Janus. Vi utfører ikke erotiske øvelser i det henseende å tiltrekke oss mannfolkas blikk.

Vi utfører styrkeøvelser i det henseende å få en bedre helse(eller; jeg gjør hvertfall det).

Og ja, jeg har registrert at løpebukse gir flere blikk enn andre treningsbukser, men de puster mye bedre - og helt ærlig, det gjør ingenting om noen ser på bena eller rumpa mi. Det er bare hyggelig, sålenge det ikke blir upassende lange puleblikk.

Det har skjedd, og jeg ble ærlig talt bare småredd.

Men nei,vi er ikke ekstra kåte når vi trener.

Jeg personlig er svett, sliten, fokusert og tenker som regel "faen i heeeelvete kom an bare en til" og ikke så mye seksuelt eller erotisk.

Når vi går i dusjen ser vi ut som svette knallrosa griser, vi står for oss selv uten å stryke på hverandres duggvåte bryster(som forøvrig har pressmerker etter treningsBH), og vi avslutter med å trø i oss noe mat så fort som overhodet mulig for å ikke daue på vei hjem.

Så sexy er realiteten.(sorry om jeg ødela noen fantasier nå)....

Deg om det!

Jeg er kjempekåt når jeg er på trening. Bare det å se alle de lekre mennene som trener, med de lekre kroppene....ohhh yeahhhh!!!!

Anonym poster: 180a8d37abf8c6c89665a9af1d3980cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...