Gå til innhold

Beste radiokanal?

Lemon

Anbefalte innlegg

NRJ er helt tragisk!

Dårlige programledere og fjortissmusikk på det verste. icon_mad.gif

Det samme med Radio 1 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører mest på P2 jeg (ser ikke ut som det er så mange andre som gjør det her). Veldig mange saklige og lærerike programmer, klassisk musikk + jazz.

Hører litt på petre på fredagskvelder, da er det litt ok musikk der. Til vanlig er det litt for mange slitsomme, overkule programledere. Tidligere hørte jeg bare på denne kanalen, og trodde jeg kom til å høre på den resten av livet, men det er tydelig at man forandrer litt smak når årene går...

Ellers så hører jeg på alltid klassisk når jeg sitter ved pcen og skal gjøre kjedelige ting. Deilig med bare musikk, uten for mye forstyrrende skravling.

Hører aldri på reklame-kanalene pga de forstyrrende reklameinnslagene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P4 og MP3....

og jeg er ingen husmor med dårlig musikksmak!!! *basta*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Hørte mye på NRJ og RadiOslo før, men synes det er litt for høy fjortisfaktor nå. icon_smile.gif

Hører faktisk litt på Radio América Latina, jeg! Men må innrømme at det i grunnen er sjelden jeg hører på radio i det hele tatt...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært ivrig NRK-lytter. I Petres barndom hørte jeg kun på dem. Blei tidlig hekta på Ungdommens radioavis (også før Petre) og det første morraprogrammet (husker ikke navnet). Har vært fan av Irma 1000, XL og spes. Mammarazzi, men når de forsvant blei det mindre Petre på meg. Brødrene Schou er bra i små doser, Are er bare slitsom og teit. Er ikke så glad i reine pop/sladre programmer heller (holder meg langt unne slik kanaler!)

Nå veksler jeg mellom P2, P1 og Alltid nyheter (spes. når de sender BBC). P2 lørdag har mye bra, søndag morra likeså. Sånn er livet, radiodokumentarer, Verden på lørdag, hørespill, etc. er programmer jeg får mye utbytte av. Herreavdelingen (P1) er topp og Norgesglasset er også ålreit. Synes P1 sender mye OK musikk, men jeg synes synd på mange gamle folk. Det er få programmer(kanaler) for de som foretrekker vals og svensktopper!

Savner Tid for bok!

Nå skal jeg jeg logge meg ut, skru på radioen og komme i gang med dagen hus-økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg høre radio...så smurfer jeg rundt til jeg hørr noe jeg vil høre...om det er musikk...nyheter...eller diskusjonsprogrammer... MÅ ikke ha radion på en kanal hele tiden vettu...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...