Gå til innhold

Beste radiokanal?


Lemon

Anbefalte innlegg

Hei.

Hva er deres favoritt radiokanal?

Personlig liker jeg P4 best. Synes de bidrar med mye bra underholdning, itillegg til at de har oppdatert trafikken rundt om i landet.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg hører på petre, fremfor noen. God og ny musikk, litt utenfor plastmusikksjangeren. Det er rom for NY musikk i petre. Programlederne er herlig useriøse, passe sære og til tider morsomme. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

NRK P3 er det eneste som gjelder. Holger på morgenen med Kari er supert. Are og Odin er også morsomme.

P4 er for ensomme husmødre med dårlig musikksmak icon_biggrin.gif

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

P4 er for ensomme husmødre med dårlig musikksmak icon_biggrin.gif

Milla

Dette var vel bare for å provosere, kjenner jeg deg rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Egentlig ikke. P4 spiller bare listepop og 80 talls musikk. Musikksjefen i P4 ville ikke visst hva god musikk var om det så kom og beit han/hun i rompa.

Tragisk radiokanal.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det NRK P1 på jobb og NRK Alltid klassisk og av og til P1 hjemme.

Er til en viss grad enig i at P4 har mye listepop, men hører på dem hvis jeg skal ut av Oslo. P4 har vel beste trafikkmeldinger som dekker det meste av Norge.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Skal jeg ha trafikkmeldinger ringer jeg 175. Skal jeg ha god radio hører jeg på NRK P3.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører bare på radio i bilen til å fra jobb.. da er P4 grei med trafikk oppdateringer... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste og eneste radioen er selvfølgelig Radio 1! Synes de andre radiokanalene er heller laber. Her har det bare vært Radio 1 hele veien.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radio 1.

Tror aldri jeg hadde kommet meg på jobb hadde det ikke vært for marius og lars....De vekker meg hver eneste morgen klokken 06:00

Men jeg hører også på Nrk alltid nyheter og P3.

Er ikke så glad i P4. eller MP312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste radiokanaler har dårlig kvalitet.

Det verste er disse pokkers "praterne" som kun snakker piss.

Dessuten nyheter hver halve time - det er irriterende.

Det som var litt gøy var denne kverulanten - på P4 eller? Han er jo rå på argumentasjon. icon_biggrin.gif

Ellers har jeg fordommer mot folk som ringer inn på radio-konkurranser, så jeg bare gremmer meg over radioer i det hele tatt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Petre!

Holger Nielsens Metode om morgenen og Karate på ettermiddagen er genialt! God musikk har de og! Verdens beste start på dagen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

NRJ på morrakvisten - med parprøven og alt!:D

Og P4 senere på kvelden. Det er bare en ting jeg ikke tåler med P4; den der "hjertesmerte"-timen med hun dama som har så mild stemme.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hører mest på p4 og Mpetre jeg, p4 er en kjempe koselig kanal med masse fine programmer og musikk.

Vil jeg komme i litt party humør så hører jeg på Mpetre, masse bra party musikk der ja.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Mest P3 men også P2. Er helt enig med Milla i at P4 har elendig musikk, og ikke glem all irriterende reklame....1212[ Dette Innlegg er endret av: gurimalla den 2002-05-28 09:43 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Her må jeg si meg fryktelig enig med Milla. P4 ligger temmelig lavt hos meg.

Men P3 hører jeg masse på. De aller fleste programmene er bra. Dessuten spiller de mye rock og alternativ musikk. Har "møtt" mange nye band i forbindelse med P3.

Den klassiske kanalen er faktisk også greit om man skal lese en bok, eller ikke får sove.

Men i det store og det hele er det P3 som gjelder!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

P4 ligger lista utrolig lavt, både i musikk og innhold. Og all reklamen hjelper selvsagt ikke. Debattene de har bærer preg av sensasjons journalistikk. Alt i alt en dårlig radiokanal.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører for det meste på NRK P1 og NRK Alltid Nyheter til daglig. I motsetning til mange her er nyheter viktig for meg. Det samme gjelder aktualitetsprogram.

Når jeg skal slappe av er det NRK Petre som gjelder -mye bra musikk.

Vil bare tipse om noen alrighte programmer:

1. Herreavdelingen, NRK P1, tirs 22.00-24.00

2. Ukeslutt, NRK P1, lør. 12.30-13.30

3. Hallo i uken, NRK P2, lør. 15.00-15.40

Veit at P4 har en ukeskavalkade på fredag kveld ca 20.00 som er til tider hysterisk morsom!

Ivrig radiolytter12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på P3, P4 og til tider mPETRE.

P3 har fantastiske programledere som bidrar med mye bra underholdning, itillegg til at de spiller varierende musikk.

Jeg hører som regel bare på P4's trafikkmeldinger og nyheter.

mPETRE er bra dersom du er i godt humør og vil høre musikk med litt "fytt" i. Programlederne, Christine og Howard er dyktige icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRJ! Helt klart!

Savner "morgenshowet" med Kim, men det som er nå (husker ikke hva det heter) er en god erstatning. Det eneste problemet mitt er at jeg alltid kommer fort sent på skolen fordi jeg må høre "Parprøven":lol:

Det eneste negative det er å si om NRJ, er at de kun spiller fjortismusikk, de kunne godt ha spilt litt mer rock...icon_mad.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...