Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for omtanke, Mayamor, Lmari og Klips! :klem:

Lukas sin tredje tann kommer!!! :hoppe: Jeg så den i sted, da han lå på stellebordet og lo høyt.. :ler: de er på siden faktisk..blir spennende å se om den kommer uten noe tull...Ser den er der i hvertfall, og da har den jo brutt seg opp.

og så har han i dag oppdaget stikk- kontaktene. Ringte manne som skulle fixe sånne lokk til dem.

Det går nemlig unna på gulvet nå, selvom han ikke krabber så åler han seg avgårde i full fart, ruller og holder på. Vips er han med hånda på stikk- kontakta igjen.. :wink:

Han sover sin andre dubb. Aktivitetsnivået om dagen tilsier mere søvn :sove:

Mannen skal til Valdres i morgen tidlig og blir der til fredag. Jobb. Jeg synes det er greit. Han var jo hjemme i hele går og i dag kommer han hjem etter vanlig jobb, egentlig skulle han dra i dag, men utsatte det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier alle at jeg skal hvile og ta det med ro...er jo ikke noe som kan skje med meg nå...Jeg har fått tilbake overskuddet, er ikke lenger trøtt og kvalm. Føler jeg har masse å gå på, er det bare tull det tro...Hva kan skje da.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Og jeg sier som Jinx: det er godt dere har Lukas.

Jammen bra dette ikke var førstemann...blir jo litt skremt av disse legevaktfolka *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tøff kveld i går... :cry: Enda mannen var der...så på tv og lo og gråt om hverandre. Jeg merker at dette kommer til å ta tid å komme over!

Jeg har det bedre, men ikke bra..som jeg sa til styrer i dag. Møtte henne i butikken, hun er verdens skjønneste sjef!!

Jeg må ha noe å gjøre, hjelper ikke å se på tv, tenker jo alikevel...

Jeg nyter tiden med Lukas!!

I dag har vi vært på babysang, etterpå gikk vi i butikker. Og så møtte vi mamma. Lukas fikk en dyne til vogna og kjempefint sengesett og jeg en genser, men den er bursdagsgave så hun fikk ta den med hjem :wink:

Har kjøpt den teoriboka til kjøringa...så den må vel åpnes og kikkes litt i snart....

Nå er det en som er trøtt og vil ha kveldsmelken sin. I går la vi han sju, og så sov han til åtte. Flinkingen min!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kipa-vennen. Visste ingenting før jeg kikka i dagboka di i dag. :oops:

Sender deg en kjempestor og varm :klem:

Håper du og mannen tar godt vare på hverandre nå, og at dere koser skikkelig med Lukas-gullet!

Gratulerer med 8 mndling, og 3.tann. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter samtale med venninne T vurderer jeg nå å klage på behandlingen jeg fikk på sykehuset...

Jeg fikk ingen tilbud om smertestillende, noe å sove på, noen å snakke med, jeg fikk ikke dusja :o Og heller ingen mat...

Dette hadde jeg faktisk på en eller annen måte glemt..og når man er midt oppe i det, er man selv litt spak..

Fikk jo såklart ikke sove..hadde vel ikke gjort noe om jeg fikk hjelp til det. Ingen sa et ord om det som faktisk hadde skjedd. Legen dagen etter sa, for du har jo hatt en s.a, men det har du vel blitt fortalt...Nei.. Jeg skulle faste den natten tilfelle utskraping, den er grei- men klokka halv ni var det avgjort at jeg ikke trengte det..og ved tolv kom mannen og henta meg..men det verste er at jeg ikke fikk dusja...det var ingen dusj på doen som hørte til rommet, men en plakat om sånn som det er på barsel og føden, sånn hånddusj, men ingen dusj..bare plakat...jeg ville ikke bry noen etter sur megge som kom da jeg plinga og måtte tisse...hadde fått beskjed på natta at jeg ikke fikk gå oppe alene, derfor plinga jeg. det kunne ikke hun skjønne...

jeg dusja såklart da jeg kom hjem...men..

Føler meg rimelig sikker på at jeg vil klage! :evil:

Null oppfølging egentlig og en helt jævlig opplevelse hadde jeg jo vært igjennom! Midt på natta, og ikke var det travelt på den avdelingen heller...lå siden av vaktrommet jeg.., så det vet jeg.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist brownies, drukket cola og lest se & hør :sjarmor:

Savner mannen da...men han savner oss også...

Skal kooose oss til helgen. Og jeg skal få gaver :wink:

Lukas sover så søtt, sukker litt innimellom, vil ta han opp å kos- mose han.. :hjerte: men får vel vente til i morgen.

Ikke lyst til å legge meg...., men er trøøøøtt

Takk for gode ord og klemmer fra Jinx, Kiri, Ioona, murmel, nydag og pondusa :kyss:

God natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, i dag er det ingen god dag :cry: Jeg er glad jeg har Lukas, men akkurat i dag, og i natt ville jeg ha fått være i fred. jeg har ingen krefter til å være god mamma nå...Orket ikke dille med han da han våknet litt i natt, la han bare siden av meg i sengen. Han er så våken i dag...

Har kjøretime halv ett, hvor lurt er det da... :roll:

Savner mannen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Skulle så gjerne vært der for deg vennen..

Noen du kan ringe som kan komme å være hos deg ?

Avb kjøretime ?

Det er klart du skal klage på behandlingen du fikk !!

Den var jo helt umenneskelig ! :evil:

Tenkte å foreslå det selv, men ville vente litt..

Tror du hadde hatt det litt "bedre" om de hadde

behandlet deg pent og forståelsesfult, og

gitt deg oppfølging !!

Godt at mannen kommer hjem snart,

og at du har en koselig helg :hjerte: å se frem til..

Tenker på deg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje best å avbestille denne kjøretimen også :Nikke: Når du har en dårlig dag, synes jeg du kan kose deg hjemme... :hjerte:

Og hvis kjøretimen koster penger, kan du kanskje få attest fra lege?

Du lurer på hvorfor du skal hvile og slappe av; dager som denne er grunnen. Du trenger hvile psykisk! Du trenger å bli ferdig med de verste reaksjonene, og komme tilbake til hverdagen. Og du kan ta all den tiden du trenger. Det kan vel alle forstå...

Og snakk om det med mannen, enten på telefon eller i helga. Ikke steng noe inne. Det er nok godt for han å snakke og.

Nå ser jeg at setningene mine ble veldig bastante, og det virker som jeg vet hva du trenger til en hver tid, men det gjør jeg ikke... :ler:

These are only suggestions... :klem:

Tenker på deg...masse :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har masse å tenke på om dagen.

God mor for Lukas - det er du uansett.

Han er så liten - at bare det faktum at du er der:

Det er å være en god mor det.

Du er klippen i livet hans - og når han ser deg - er du der.

Tenker masse på deg, vennen. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...