magnhild Skrevet 30. august 2004 #621 Del Skrevet 30. august 2004 Dette høres ut som Erik den siste uken. Han har fått et virus som gir høy feber og diare. Det viktigste er å få i de små væske og at de ikke blir for varme. Gi de paracet om feberen går over 39 grader. Og så lenge de små er aktive og ikke slappe så går det bra til slutt! Det var i alle fall det legene på barneklinikken sa til meg... God bedring til Lukas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. august 2004 Forfatter #622 Del Skrevet 30. august 2004 Takk for råd, Magnhild. Vi tenker litt likt vi. Jeg og mannen er nemlig sånn at vi ikke vil gi stikkpille så fort feberen kommer, den skal få komme for den er ikke farlig. Men over 39 som du sier ja..da vil jeg gjøre noe mer enn å kle av, gi drikke og en kjølende klut... Feberen gikk forøvrig over utover dagen, han var fortsatt sutrete/ glad om hverandre... Har nå lagt seg, sovna åtte, men våkner litt innimellom og gråter litt...bu- hu, min lille skatt!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. august 2004 #623 Del Skrevet 30. august 2004 :trøste: Stakkars lille Lukasen.. Jeg gir feber nedsettende når den kryper over 38 grader - for å forebygge feberkrampe.. Ser selvsagt an allmenntilstanden. Bare innom med en jeg vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. august 2004 #624 Del Skrevet 31. august 2004 Har sendt deg en pm... Håper Lukas har det bedre nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. september 2004 Forfatter #625 Del Skrevet 2. september 2004 Travel!!! - er på farta ut av huset, må bare redde meg fra side 3... Vi skal til barnehagen. Tre av gutta skal gå over på stor avdeling, og i dag er det avslutning og vi er inivitert...jeg ble helt rørt jeg...men innerst inne hadde jeg jo håpet, siden dette var mine primærbarn. Blir bare koselig, det er jeg helt sikker på!! Etterpå tar vi like gjerne bussen i feil retinng opp til mamma og blir der til i kveld. Mannen er i Nesbyen og jobber...og kommer hjem i natt engang... Babysang i går var like bra som alltid, herlig å være i gang igjen, Lukas storkoste seg med mange kjente babyer og mamma'r- og jeg også! Nå løper vi avgårde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. september 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 2. september 2004 Lukas er feberfri & glad men våken og sinna om natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. september 2004 Forfatter #627 Del Skrevet 2. september 2004 Hatt en fin dag! Full fart i barnehagen. "Måtte" si det til styrer fordi hun spurte meg om noe så jeg ikke kunne begynne å juge...Hun spurte hva jeg ville synes om å gå 1 år på samme avdeling som Lukas...eller om jeg aller helst ville tilbake til "min" avdeling. Å da kom det, phu, det var godt å sagt det, selvom det var fælt også, men da jeg sa jeg tror nesten jeg må fortelle deg noe og hun sa er du gravid...ble det så mye enklere! Hun ble verken sur el sint el noe, bare litt lattermild og spurte om det var planlagt..det kunne jeg forsikre henne om at det ikke var.. Jeg sa jeg bør vel si det til N snar togså, (assistent der jeg jobber) Og det var hun enig i, siden N faktisk "holdes oppe" på tanken at jeg kommer tilbake etter jul... :o Men siden hun er verdens beste så vet jeg hun kommer til å være like god som alltid! Jeg fikk en flaske vin og et fint kort av barna som skal gå over pås tor avdeng, ble så overrasket over at jeg også fikk- siden jeg fikk så mye da jeg gikk i permisjon... Men ble veldig glad!! Gode ord og god vin...som mannen skal få nyte Lukas var plutselig full av utslett på magen, det klør el irriterer ikke, så da trekker jeg en konklusjon inntil i morgen i hvertfall, da vi alikevel skal til legen..) o at han har hatt den 4. barnesykdom- han har hatt feber i tre dager og nå dette utslettet, og det er jo slik det beskrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. september 2004 #628 Del Skrevet 2. september 2004 Herlig å lese Kipa.. Kanskje det bare var varmeutslett Lukas hadde på magen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. september 2004 Forfatter #629 Del Skrevet 3. september 2004 Migrene- dag ....., men med verdens snilleste baby har det gått greit. Sovet endel og droppet legetime... Bedre nå, må se og få ryddet og rufsa litt....Har gått lang tur med Lukas og Ludde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2004 #630 Del Skrevet 3. september 2004 :trøste: Migrene er ikke gøy! Men fint at Lukas har blitt fullstendig snill igjen! Må du rufse når du har det vondt da? Hvor gamle er egentlig barna som går over til stor-avdeling? Et veldig voksent valg av gave ihvertfall - men ungene nå til dags... De begynner bare tidligere og tidligere! Er bare en smule overrasket over at de har fått kjøpt vin... Jeg er virkelig happy for at du har fått fortalt sjefen din om hemmeligheten :-) Det gikk jo helt fint! Hvor langt på vei tror du at du er? Noen anelse? Skulle legen egentlig sjekke idag? Jeg er glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. september 2004 Forfatter #631 Del Skrevet 3. september 2004 Glad i deg også Lillen!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. september 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 3. september 2004 Skrev en sms til styrer i går da jeg bare takket for at hun tok det så bra, og så skrev jeg at hun er jammen en bra sjef. Her er svaret jeg fikk; "Kjære Kine lillemor. Har du gruet deg for å fortelle dette. En baby er jo alltid en glede. Jobben blir sekundær. Vær stolt av at du tar det valget som er riktig for deg. Jobbe kan du gjøre siden. Men jeg gleder meg til du er tilbake i barnehagen. Stor klem" Jeg måtte gråte litt da, var ikke forberdt på slik enorm omsorg...Utrolig lettet over at hun vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2004 #633 Del Skrevet 3. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. september 2004 #634 Del Skrevet 3. september 2004 For en flott sjef!!! Ha en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. september 2004 #635 Del Skrevet 4. september 2004 "Kjære Kine lillemor. Har du gruet deg for å fortelle dette. En baby er jo alltid en glede. Jobben blir sekundær. Vær stolt av at du tar det valget som er riktig for deg. Jobbe kan du gjøre siden. Men jeg gleder meg til du er tilbake i barnehagen. Stor klem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. september 2004 Forfatter #636 Del Skrevet 4. september 2004 Det er pappa og Lukas- dag i dag! Begge storkoser seg, nå er de og Ludde på tur. Stoltere pappa skal man se langt etter... Mamma'n vasker og snaaart skinner hele huset. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #637 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg kommer forresten på besøk! Neste gang jeg er i nærheten... I sommer, om ikke før :-) Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. september 2004 #638 Del Skrevet 4. september 2004 Så fint besked... Tack för helghälsning i min dagbok. Det låter som du haft en bra helg hittils - trots migrän. Klem Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. september 2004 Forfatter #639 Del Skrevet 4. september 2004 Nå natter jeg. Måtte bare se om det hadde kommet flere babyer i Bergen, men nei.. Vi har kost oss veldig i kveld, hatt en fin dag- enda jeg har brukt hele dagen på vask & rufs..men det er deilig nå, alt er helt strøkent. Og da koser man seg ekstra på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #640 Del Skrevet 4. september 2004 Strøkent hus er fabelaktig! særlig når det er ditt nydelige hus! Drømmehus... Ha en fin søndag, Kipa & Co! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg