Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Godt å være alene igjen, tror vi alle 4 synes det. Det kan bli litt mye av det gode... :roll:

Har sovet på hver vår gode sofa jeg og mann, Ludde på gulvet og Lukas i vognen 1,5 time. Slitne ja...

Men har det BRA!! Lukas var så trøtt av besøk at han var bare lei seg i stad. Godt med en real dubb- og nå solstråle de luxe. Ligger på gulvet med pappa'n sin og slår på en blikk- boks...trommelommelom... :ler2:

Jeg skal lee litt på meg, har ikke gått så mange meter etter vi kom hjem fra Danmark... :oops:

Ut på tur, tjo- hei :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Havsulen da...Oslo- Drammen er vel ingen lang strekning for en med en slik fin ny bil som deg.. :tunge1:

Er sløv, sløv, sløv. Luka sover og jeg..gjør ingenting..HERLIG! :sjarmor:

Joda jeg eter..nachos og guacomole.. :oops: Og større og større blir jeg, og mer og mer misfornøyd og nå er det jaggu på tide å skjepe seg!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Velkommen tilbake fra ferie.

Har ikke vært så masse innom i det siste.

Litt irritert over forandringen.

Nå får vel Jinx bli Minx da...? :ler:

Lukas er jo den sjarmøren da... :hjerte:

Klem fra Mayamor/Sutreguri (uten at det hjalp da...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så kvalm.....i hele går, i natt og nå.. :roll: Man kan jo begynne å lure, sånn i det stille, men ikke tenke for mye på det... håper det er noe som går......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Hmmmmm...

Prøver dere å lage Lukas til storbror...?

Det har ikke jeg fått med meg - eller er det "arbeidsuhell"...? :ler:

Håper resultatet blir som dere ønsker - uansett... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei..har alltid sagt at vi må vente jeg..men så var det denne jæ**a mensen da som aldri kommer tilbake, ikke for at det gjør så mye, men jeg får jo ikke begynt på p- piller som jeg har liggende. Tanken er å jobbe noen år og så prøve igjen. Men vi må jo sex alikevel da og kondom orker jeg ikke, så da er vi forsiktige... :oops:

- håper som sagt det er noe som går, men om det ikke er så får det bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen! Så morsomt! :hoppe: Ja, jeg håper jo selvfølgelig det er en til på vei :wink:

Hut deg på apoteket! Og ha en super dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da blir det jo i såfall 1 år uten pæng da.... :roll::tunge1:

jeg håper det er noe som går....drøyer den turen til apoteket...litt nervøs ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. De pengene du får under permisjonen nå gjelder som grunnlag for ny permisjon. Og har du valgt 80% lønn og skal ha 80% neste år og, så får du ikke 80% av 80% - neida, du får samme lønna som du har fått dette året.

Permisjonspenger skal nå regnes som grunnlag for videre permisjon, men 100% skal alltid være 100%.

Jeg vet ikke om jeg greier å forklare meg så veldig godt her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kvalm, ikke testa... mannen var kvalm også på fredag kveld, så da tenkte jeg det var noe som gikk- men det ble fort borte. Jeg sliter enda... :roll:

Vi har snakket om det..evt...

Det blir jo i såfall tøft, men gjør ingen ting...Ikke for mannen heller, han var så søt og sa at det klarer du da jeg sa jeg ikke visste om jeg var klar for et nytt sv. skap..Må vel teste en dag.... :sjenert:

Ellers har vi det bra, har vært og bada og sola i helgen på hytte med pappa og kjæresten. Lukas sjarmerte dem trill rundt!! :hjerter2:

Jeg unner han å være enebarn litt til!

To nye bilder i albumet mitt.

er trøtt også, har ikke sovet så mye, myggene har stikket meg 11 steder på føttene og fy f**n som det har svidd & klødd i natt... :evil:

Lukas sover, Ludde sover...jeg skal ut i solen. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er bra å være enebarn, men tenk så mye glede de får av hverandre når de er så nære i alder??

... Så gøy det hadde vært om du var gravid, da!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojojojojojojojojojojojojojojojojoj! :sjarmor:

Nå skal ikke jeg ta ting på forskudd her, altså! Men ... kan du være så snill å ta deg en tur på apoteket snart? I morgen senest! Jeg er en utålmodig gravid kvinne, og du vet hva som skjer hvis den typen ikke får tilfrdsstilt sine behov... :tunge1:

Så gøy - bare tanken er spennende!

Og jeg er helt sikker på at dere ville klare det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj... jag förstår precis hur du tänker... Vänta på mensen och strunta i prevention ett tag. Vi gör också så men jag ammar ju fortfarande och har ett visst skydd därigenom. Ett "arbeidsuhell" är kanske inte det värsta som kan ske även om det inte är enligt planerna.

Jag tog en test i förra veckan - negativ... men det betyder ju ingenting längre.

Jag har lite svårt att föreställa mig hur det skulle vara med ett barn till. Hur skulle vi hinna med. Få tid för oss själva, få tid för Malvin och tid för en ny baby? Sker det så sker det, men jag tror att det är lite lättare om försteman är lite äldre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...