Kipa Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #461 Del Skrevet 9. juli 2004 hvitvin er nødvendig- fordi det er godt! Nå har vi handla, kjøpte en tutekopp med hank på til den store lille gutten vår. Han sitter jo bittelitt sammen med oss ved bordet og da får han lille avent vann flaska si, men den er det ingen hank på. Men i går klarte han å drikke av den. Vil gjøre det litt lettere for skatten vår.. Brownies er i ovnen, de er ikke til Lillen...men de er til besøk i morgen..Og så får vi besøk på mandag el tirsdag, hvorfor i all verden skulle det bli for mye besøk, jeg er da ikke nybakt mamma ( foresten da hadde vi også mye besøk.. ) Jeg liker besøk, og det er ikke så ofte, gleder meg til alle besøkende, både svensker og halvtrøndere.. Mannen sover på sofaen, jeg som hadde skumle planer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #462 Del Skrevet 10. juli 2004 GRR!! :-x Venter på besøk som skulle kommet for over en halvtime siden, det er irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 11. juli 2004 De kom da til slutt...og vi hadde en veldig koselig ettermidag/ kveld. Grilla pølser og hamburgere og spiaste brownies og digg etterpå... Jeg lurer jammen meg på om ikke Lukas snart krabber... :o han reiser opp rompa og kommer seg et bittebitte lite steg av gårde- eller det er jo mer åling da, men bra det også så tidlig..han er nemlig litt utålmodig, det har han ikke etter meg.. og det er tilogmed sant!! I går kjøpte vi sånn pærejuice for babyer, det var godt gitt, men ingen fare han drikker like mye vann selv om han fikk smaken på det. Han får juice fra et hot shot glass.. passe størrelse på det! Og juicen får han kun til dessert 1Xdaglig Skrev jeg at han reiser seg nesten opp fra vippestolen tro..Det gjør han i hvertfall! Har våknet kl 4 to netter nå, lurer litt på hvorfor men tror han får for liten mengde mme, øker litt i dag, så får vi se... Vi er jo litt bortskjemte fra før da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 11. juli 2004 #464 Del Skrevet 11. juli 2004 Jag har bakat din kake med bär. Den blev en riktig succé! Jag var lite orolig för hur det skulle bli för jag hade inte hönsägg - bara gåsägg som gässen i sommarhuset lagt. Tog ett sånt stort i stället för tre hönsägg. Och så hade vi bara en våg som gick till 2½ kg så det var lite svårt att få till 150 gram på den.... och i ugnen i sommarhuset som jag inte visste om den fungerade bra. Och vispade för hand eftersom det inte finns någon elvisp i huset... och så visste jag inte om det skulle bli smet eller deg... och så var jag nog lite nervös eftersom det kom fler och fler på middag och kake till efterrätt... Jag använde färska jordgubbar och det blev sååå bra Svigermor tycker jag är flink. tack tack Kipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #465 Del Skrevet 12. juli 2004 Så bra da, Furstina!! Men det er jo du som er flink som bakte den med de spesielle forutsetningene Moro å imponere svigers tenker jeg!! Lukas har snudd alt på hodet... Han ville ikke legge seg i går...det er første gangen dette har skjedd..men vi hadde besøk så det vr litt urolig før sengetid..kan det være det tro :klø: jeg strøk han på ryggen til han roet seg og det tok ikke så lenge før han sovnet, for trøtt var han jo! Da vi skulle legge oss, ved tolv..våknet han- gråt tilogmed, sulten og...Fikk litt mat og så la vi han i senga si, ingen tårer eller sinne- men for en energi- lysvåken og helt villmann...lo og skravla og ikke minst sparka, rulla rundt og i det hele tatt. I rommet var det mørkt... Mannen sovna, mens jeg prøvde å roe Lukas med å stryke han over ryggen..ha- ha.. det hjalp ikke i det hele tatt. Han sparka og bråkte så veldig..Og kava rundt.. - jeg må ha sovna til slutt og han også, sist jeg så på klokken var den litt over to. Så nesten to timer holdt han på... :o Våknet åtte i dag og like blid og gal... Sover den første dubben nå..tror den blir lang.. Lurer på hvorfor han sparker så veldig?? Når han våkner er det grøt og så skal vi gå en lang triletur, er jo sol og må passe på- ut i shorts og singlet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. juli 2004 #466 Del Skrevet 12. juli 2004 Så fin avatar du har Så skikkelig koselig ut! Jeg la jo inn oppskrift på jordbærpai forleden. Lagde pai i helgen også fordi jeg hadde besøk. Da kjøpte jeg ferdig paideig (fyll i vann) i butikken. Den var faktisk ikke så gale. Puttet i bittelitt sukker siden paien skulle brukes til søtt.. Bare et lite tips Håper Lukas kommer inn i vanlig rytme igjen i en fei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. juli 2004 #467 Del Skrevet 12. juli 2004 Tusen takk for koselig sms. Det er ikke lett for en avhengig sjel å være uten nett så lenge som jeg har vært x 2... Men nå håper jeg at det ikke skjer flere ganger... Grattis med tann på Lukas. De er så skjønne når de popper fram... Verre er det med tenner og amming... Oppdaterer meg bedre en annen dag. Sommerklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 12. juli 2004 Endelig var Mayamor tilbake!! Tusen takk, Meta Lukas sover søtt . det må ha vært besøket..(?) som gjorde at han var litt ugrei..begge gangene var det barn med som ikke akkurat lekte hviskeleken heller.. Vi har hatt en fin dag. Måtte såklart drøye gåturen til butikken helt til regnet kom..men man har da regntrekk Så det gikk fint! I kveld har jeg gått en fin tur med Lukas i babybjørnen og Ludde i bånd. Koselig. Lukas hyler av fryd når Ludde løper foran :hjerter2: Det er litt sånn solregn..så Lillen sin bestilling om fint vær er ikke lett å tilfredstille..og det var det eneste hun ønsket..væææ Lukas sover, mannen maler, Ludde ligger fornøyd i sengen sin... - tror jammen jeg sitter her litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 12. juli 2004 #469 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er visst mye jeg ikke har fått med meg.. Når skjer alle disse Lillen-visittene? Får jo dårlig samvittighet for å ikke ha invitert henne hjem jeg også.. Så koselig å lese om hverdagen din, Kipa! Virker som om dere koser dere masse - og det er vel fortjent! Og Lukas da, den lille skjønningen :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #470 Del Skrevet 14. juli 2004 Dommedag i dag, som lillen sa...I dag kommer Lillen!! Og i natt har lukas vært i 100...våknet før to og var ikke trøtt mer, rett og slett! Lysvåken og veldig happy..Det gikk greit å være våken sammen med han til over fire...men da jeg ble vakket av han halv åtte i dag var det ikke greit... Filler'n vi sovna jo igjen, helt til halv ti, da måtte jeg ordne med noen telefoner som tok tid og Lukas fikk mat ( fikk i natt også..) Så her ser det ikke ut som om vi kan ta i mot besøk engang...og jeg som skal lage salat før jeg stikker til byen...ikke har jeg kylling heller, den skulle vi jo kjøpe på en liten trilletur før alt.. Ja, ja..skal være glad når Luka ser stelt og jeg dusja og sånn... Typisk...jeg skjønner ikke hvorfor han våkner sånn i midt i natta... :o I går sov han som vanlig til kvart på sju..hva gjorde jeg feil i går på dagen tro... :klø: Må løpe! I dusjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. juli 2004 #471 Del Skrevet 14. juli 2004 Kos deg med Lillen Kipa !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #472 Del Skrevet 14. juli 2004 var bare kos det, Jinx..men tiden gikk for fort da..vips var klokka * må gå til bussen tid..* Jeg skammer meg for at jeg ikke fulgte Lillen til bussen.... :oops: Stakkar helt ukjent sted og så helt alene. Håper det gikk bra.... - slemme og ubetenksomme Kipa... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. juli 2004 #473 Del Skrevet 14. juli 2004 Slem du ? NOT! Jeg vet at det gikk bra med henne... Hun kom seg videre, og sitter nå å koser seg med Matahari tenker jeg Jeg må innrømme at jeg er en smule missunnelig ja.. Jeg å vil treffe dere !! Tiden går alltid fort når man koser seg ... :klem2: Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #474 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er godt å vite at det gikk bra, vt hun rakk toget og sånn..Men alikevel har jeg dårig samvittighet!! :oops: I dag venta Lukas med å våkne til halv seks, det er jo nesten akseptabelt det... Nå skimter jeg en andre tann også, så det er vel den som klør litt om natten...Litt grinete var han i går også, men mest sjarmerende. han er mamma's lille sjarmør. .Men ingen kan få han til å klukk- le sånn som pappa'n kan..Jeg klarer det ikke. Mamma er nok den trygge basen mens pappa er lek og moro.. Ikke dumt det heller.. Jeg har sånn* vondt i ryggen dag*... :-? Da jeg skifta på Lukas klarte jeg ikke å bøye meg ned til søpla... Og strevde litt med å få lagt han i senga si igjen...men det gikk da til slutt. Tror ikke jeg skal gå så mye turer med babybjørn, han er jo rimelig tung den lille go'ingen vår..Skal snart ut med vogna, Ludde er hjemme og venter på tur. Lukas sover søtt i vogna allerede, den lille dubben...og når han våkner tenkte jeg å gå, for nå er han mer interessert i å se også. I kvled får vi sverige- besøk. Mannens barndomsvenn og hans forlovede. Kjempe koselige er de begge så dette blir nok noen fine dager! Lukas er jo et halvt år på søndag, jeg har bedt pappa som jeg tviler på kommer. Er på tur hjem fra Bodø nå..og så har jeg bedt L som er gudmor og M som er Lukas favoritt av mine venner. Må lage kake da..men hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. juli 2004 #475 Del Skrevet 15. juli 2004 Også misunnelig på at du og lillen fikk treffe hverandre... Nå er det rett før jeg foreslår et stortreff midt imellom det meste: Gol/Geilo/Bergen...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. juli 2004 #476 Del Skrevet 16. juli 2004 Håper ryggen din er bedre i dag. Det hørtes jammen ikke noe gøy ut :trøste: Ønsker deg en SUPER helg, med feiring av veslegutten og alt du måtte finne på. Gratulerer så masse, Lukas Klem fra Milla Sofie og Meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juli 2004 #477 Del Skrevet 16. juli 2004 var bare kos det, Jinx..men tiden gikk for fort da..vips var klokka * må gå til bussen tid..* Jeg skammer meg for at jeg ikke fulgte Lillen til bussen.... :oops: Stakkar helt ukjent sted og så helt alene. Håper det gikk bra.... - slemme og ubetenksomme Kipa... :fy: Ikke skamme seg :fy: Lukas kunne uansett ikke ha fulgt meg i den vinden (vi hadde jo ikke tid nok til å kle han eller styre med vogn...), og vi ville vel helst ikke at han skulle være alene hjemme...? Tusen takk for kjempekoselig dag hos deg! Synd det ble så kort... :-? Vi får ta det igjen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. juli 2004 #478 Del Skrevet 16. juli 2004 Bare en liten tur innom for å gi deg en GOOOD !!! Håper du får en fin helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2004 #479 Del Skrevet 16. juli 2004 Innom med en fredagsklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #480 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk for klemmer!! :rosasmil: Ja, Lillen - besøk var bare koselig, og anbefales til alle! Nå har vi sverige- besøk, mannens nabo i alle år + sambo. Vi bare koser oss. Knall- vær her i dag, så vi har fått gå i shorts og blitt litt brune Har vært på Spiraltoppen, Lukas fikk prøve sportsvogn og det var en suksess. Så kul der han satt med caps og solbriller og et stort smil! Prater, ler, tuller, drikker litt vin ++ og spiser god mat, nyter solen..ah..feriefølelse! I morgen skal jeg og M bade, om det e rlike varmt.. Sove nå. Lukas sliter med tann ( sliter og sliter, han våkner men er bare glad og utrolig våken..kan ikke bli sur da.. :hjerter2: ) og våkner om natten. Våken halv tre, halv fem og sju... og vi la oss to i går.. :-? Derfor har jeg litt å ta igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg