Gå til innhold

Hvordan kle seg når man er oppblåst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 160 cm med lett pæreform. Men jeg er ekstremt oppblåst og må fortsette å være det en stund pga lang ventetid for koloskopi.

Jeg sliter med å kle meg....

Hversåsnill å kom med noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj, ingen svar! Hadde forventet et par svar siden det er så mange tråder på Kropp om "Hjelp, jeg er så oppblåst!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig trygt å bruke hold-in? Eller får ikke de indre organer den plassen de egentlg skal ha da, siden man trykker alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Når du allerede har problemer med magen tror jeg ikke det er anbefalt å gå mye med hold-in tøy. Det kan jo ikke være særlig behagelig heller. Du kan jo finne litt lange tskjorter/tunikaer som henger løst over magen.

Endret av WendyClear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er oppblåst så strammer jeg magen og trekker den litt inn, slik at den holder seg flat som den vanligvis er :sjenert:

Men om hold-in er dårlig, burde ikke dette da være like dårlig eller? Jeg syns hvert fall ikek hold-in strammer så veldig, magen blir hvert fall mindre (når den er oppblåst) om jeg strammer og trekker inn, enn om jeg bruker hold-in.

Litt OT ja, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, hvis den er veldig oppblåst og du har store pupper kunne du kanskje brukt en topp som sitter veldig løst, liksom henger over brystene og rett ned etter det. Hvis du da matcher dette med et par stramme jeans vil det da se bra ut. Kommer så klart litt an på hvordan kroppen din er ellers da. Hvis du ikke er så høy for eksempel så blir dette litt feil. Vet heller ikke hvor stor du er, men man anbefaler helst ikke slike topper til folk som har en del kilo for mye.

Ellers så kunne du jo brukt en litt stor hettegenser da, med lomme foran på magen, de få gangene jeg har på meg noe slikt så blir det en sånn bulk nederst som egentlig bare er genseren. Ser for meg at dette kan skjule magen, ved at det ser ut som genseren bare. Nå er ikke hettegensere akkurat det fineste plagget da...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg, er stadig oppblåst selv og for noe herk det er!

Siden sommeren er her, kan du jo gå til innkjøp av noen tunikaer og løse topper. Det er utrolig mange fine rundt omkring nå. Et lite utvalg :

Talbots

tunica 1

Lilly 1

Lilly 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og tips :)

Det som gjør problemet mitt så stort er det at jeg er såpass lav at hvis jeg skal bruke tunika så ser det nesten ikke ut som om jeg har bein. Og jeg liker ikke kjoler eller skjørt. hehe Jeg er veldig tynn i kroppen ellers med denne geidgne magen.... Kroppen ser helt uproposjonert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og tips :)

Det som gjør problemet mitt så stort er det at jeg er såpass lav at hvis jeg skal bruke tunika så ser det nesten ikke ut som om jeg har bein. Og jeg liker ikke kjoler eller skjørt. hehe Jeg er veldig tynn i kroppen ellers med denne geidgne magen.... Kroppen ser helt uproposjonert ut.

Jammen det gjør det på meg også, jeg er nemlig 156 og har i tillegg en ganske så lang overkropp i forhold til underkropp.Det jeg tenkte var at du kunne bruke tunikaen/ toppen over en enkel shorts som f.eks. denne Da blir det på en måte som en løs kjole, men samtidig trenger du ikke å være redd for å bøye deg ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med korte kjoler som du fint kan ha strømpebukse eller tights under

Eks: kjole

kjole 1

Det er min nye sommerstil, jeg er heller ikke så høy så da passer det fint med kort kjole, da ser bena mine lenger ut. Også er det behagelig og pent :)

Anonym poster: c0e0f738819d3af365b0064a6d8d2765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke topper med mørke farger eller så kan du bruke topper som er stramme rett under brystet, men som henger løst under det, om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Dette høres ut som meg!

Hvilke skjørt burde jeg bruke?

Anonym poster: 8dd6e8baeac9931c0d54069cced4ae6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...