Gå til innhold

De klager på absolutt alt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så frustrert her nå...

Svigerinna mi er så UTROLIG negativ til absolutt alt. Sur og grinete alltid når vi er på besøk og ho er veldig direkte i kommentarene sine og måten hun sier alt på. Jeg og mannen min begynner å bli så lei av dem og orker snart ikke omgås de lenger og har begynt å kutte ned på kontakten med de. Er de på besøk hos oss er alt negativt, de sier de ALDRI kunne tenkt seg å bo slik vi gjør og ho blir nesten kvalm av at det er så stille her hvor vi bor. Kommentarene kommer så man får bakoversveis og blir helt sjokket til tider. De snakker som at de kan og vet alt best og at vi må gjøre sånn og sånn og sånn og sånn...er så frustrerende da vi alltid prøver å være så gjestmilde og hyggelige som overhode mulig.. Svigerinna mi kommer alltid med spydige kommentarer med at vi er huseiere og de kun bor i leilighet..virker som at det er mye misunnelse inni bildet fra deres side. De kan ikke komme til oss lenger da de er blitt så fryktelig allergiske osv...

Svigerinna mi feiret burdagen sin og fortalte resten av familien deres at jeg og mannen min ikke kunne komme fordi vi var hjemme med omgangssyken, noe vi ikke var for vi hadde ikke blitt bedt. Og det er noe som sårer da vi virkelig begynner å tro at det er oss det er noe galt med?

Svigermor forteller også at de er sånn mot henne og mannen hennes og at de også vurderer å kutte kontakten med de. Da begynner tanken med at det er oss det er noe galt med å avta når det ikke bare er oss de er slik mot.

Jeg konfronterte mannen hennes med hvorfor hun alltid er så sur osv og da plutselig sier han at det er jeg som er sur og grinete hele tiden noe jeg virkelig ikke forstår. Så nå orker vi snart ikke mere, men vil jo liksom holde kontakten osv for mannen min sin skyld + at vi er jo tante og onkel for de herlige barna deres...Er visst veldig mye familiekonflikter i familien til svigerinna mi fra før av og er vel kanskje en grunn... så jeg ser liksom ikke noe grunn i å fortsette å holde jevnlig kontakt med de...

Vi skal gifte oss snart og lurer på om vi gidder å be de når det alltid oser dårlig stemning av de med en gang de viser seg...

Noen som er i samme eller har vært i samme situasjon som har noen gode råd?

Eller bare noen som kan gi noen gode råd så taes de imot med åpne armer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om dette er mennesker som ikke har det så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje spurt henne når dere er alene hvorfor hun kommer med sånne kommentarer så ofte. Om det er noe som plager henne, og at du får følelsen av at hun ikke liker dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...