Steinar40 Skrevet 13. juni 2012 #61 Skrevet 13. juni 2012 En ting jeg kjenner irriterer meg holdningene til den fyren der, er at hvis en mann velger å være litt i bakgrunnen så er han en klovn. En stakkarslig, patetisk en, sådan. Minst like sannsynlig mener jeg det er at han inntar en slik rolle for familiefredens skyld. Om kjerringa og unga har hersjetendenser, så er det de som er stakkarslige. Jeg vil egentlig si at den som da "gir seg", er den som virkelig er sterk i forholdet. Hvem som egentlig er den "sterke" kan sikkert diskuteres, men det nytter ikke finne seg i sånn dritt i et forhold. Da blir det ulevelig i lengden. Godt samarbeide er alpha og omega. Når han i tillegg lufter holdninger som at gutta som liker snowboard, wakeboard, surfing for "lette til sinns", "dumme" og "bimbos" så mister jeg det meste av respekt for han. Er det mulig å være så trangsynt? Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127 Slike individer passer ihvertfall dårlig i et parforhold. Det er sikkert.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #62 Skrevet 13. juni 2012 Slike individer passer ihvertfall dårlig i et parforhold. Det er sikkert. Fordi? Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127
Steinar40 Skrevet 13. juni 2012 #63 Skrevet 13. juni 2012 Fordi? Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127 Fordi de har interesser som ikke gavner parforholdet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #64 Skrevet 13. juni 2012 Fordi de har interesser som ikke gavner parforholdet. Nei, ikke hvis dama bare vil sitte på sofaen. Kan jo innrømme at jeg er en av disse "surferne", og mine kompiser er det og. Vi har alle mastergrader eller doktorgrader, er leger eller naturvitere, og bruker slike aktiviteter for å få et kick i en ellers litt kjedelig hverdag. Det er mange av oss, så utsagnet til han fyren der mener jeg helt på jordet. Tydelig at han kun har stått på utsiden av at slikt miljø selv. Men jeg sliter med å finne meg ei som liker min livsstil ja, det har du rett i. Synes vel egentlig folk generelt lever veldig kjedelige liv, men det er meg da. Håper liksom at jeg finner ei som ikke bare vil sitte på sofaen eller evt. lufte hunden, det blir et liv med for lite innhold for min smak. Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127
Steinar40 Skrevet 13. juni 2012 #65 Skrevet 13. juni 2012 Nei, ikke hvis dama bare vil sitte på sofaen. Kan jo innrømme at jeg er en av disse "surferne", og mine kompiser er det og. Vi har alle mastergrader eller doktorgrader, er leger eller naturvitere, og bruker slike aktiviteter for å få et kick i en ellers litt kjedelig hverdag. Det er mange av oss, så utsagnet til han fyren der mener jeg helt på jordet. Tydelig at han kun har stått på utsiden av at slikt miljø selv. Men jeg sliter med å finne meg ei som liker min livsstil ja, det har du rett i. Synes vel egentlig folk generelt lever veldig kjedelige liv, men det er meg da. Håper liksom at jeg finner ei som ikke bare vil sitte på sofaen eller evt. lufte hunden, det blir et liv med for lite innhold for min smak. Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127 Hovedpoenget med et parforhold er å få barn i sammen. Og da passer en slik livsstil dårlig.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #66 Skrevet 13. juni 2012 Hovedpoenget med et parforhold er å få barn i sammen. Og da passer en slik livsstil dårlig. Det er da ikke du som skal definere hva andre vil med forholdet sitt.
Steinar40 Skrevet 13. juni 2012 #67 Skrevet 13. juni 2012 Det er da ikke du som skal definere hva andre vil med forholdet sitt. Jeg bare sier det som det vanligvis er Men det betyr ikke at det ikke finnes unntak.
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #68 Skrevet 13. juni 2012 Jeg bare sier det som det vanligvis er Men det betyr ikke at det ikke finnes unntak. Du sier det ikke som det er. Du driter deg ut.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #69 Skrevet 13. juni 2012 Hovedpoenget med et parforhold er å få barn i sammen. Og da passer en slik livsstil dårlig. Nja, det er da flere av disse aktive parene som nå har fått seg barn. Felles for de alle er et kjempehøyt energi-nivå, så ungen er med både på stranda, i pulk på vinterfjellet og opp i trærne. Egentlig synes jeg det er litt søtt, ser jo ut som om de storkoser seg på tur. Den eneste oppskriften på et "rett" forhold er det forholdet som er rett for en selv, mener nå jeg da. Utover det blir ting hva man gjør det til, som med alt annet. Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127 1
Steinar40 Skrevet 14. juni 2012 #70 Skrevet 14. juni 2012 Nja, det er da flere av disse aktive parene som nå har fått seg barn. Felles for de alle er et kjempehøyt energi-nivå, så ungen er med både på stranda, i pulk på vinterfjellet og opp i trærne. Egentlig synes jeg det er litt søtt, ser jo ut som om de storkoser seg på tur. Den eneste oppskriften på et "rett" forhold er det forholdet som er rett for en selv, mener nå jeg da. Utover det blir ting hva man gjør det til, som med alt annet. Anonym poster: f1e13866d726b94ffcb2daec7cdc5127 Ja, men det forutsetter at begge er av samme type og har mye de samme interessene. Og det er ikke like lett å finne ettersom gjennomsnittet ikke er slik, vil jeg påstå. Og derfor sliter sikkert en del med å finne noen som liker en slik livsstil.
Steinar40 Skrevet 14. juni 2012 #71 Skrevet 14. juni 2012 Du sier det ikke som det er. Du driter deg ut. Hvorfor innbiller du deg at det er du som bestemmer det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå